Bildirim
lpg teknisyen veya mühendis
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Cevap geleceğini zannetmeyerek sormanız garip olmuş...
LPG ECU'ları benzin ECU'ları gibi sabit bir haritalama üzerinden çalışmaz. Benzin enjektöründen aldığı enjeksiyon sinyallerini farklı devirlerde, birçok parametreyi kullanarak farklı oranlarla çarparak yeni bir enjeksiyon oluşturur. Sistemde kayıtlı sabit bir harita yoktur. Ama sonuçta ortaya çıkan şey benzin haritasının bazı noktalarda farklı oranlarda olmakla birlikte shift etmiş halidir. Farklı devir ve farklı enjeksiyon milisaniye aralıkları için +- düzeltmeler verebilirsiniz o kadar... -
hocam bu LPG ECU 'ları hangi protokolle bilgisayarla haberleşiyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: O.B.K
Cevap geleceğini zannetmeyerek sormanız garip olmuş...
LPG ECU'ları benzin ECU'ları gibi sabit bir haritalama üzerinden çalışmaz. Benzin enjektöründen aldığı enjeksiyon sinyallerini farklı devirlerde, birçok parametreyi kullanarak farklı oranlarla çarparak yeni bir enjeksiyon oluşturur. Sistemde kayıtlı sabit bir harita yoktur. Ama sonuçta ortaya çıkan şey benzin haritasının bazı noktalarda farklı oranlarda olmakla birlikte shift etmiş halidir. Farklı devir ve farklı enjeksiyon milisaniye aralıkları için +- düzeltmeler verebilirsiniz o kadar...
cevap için tşk.peki bazı sistemlerde krank sensörü, lambda sensör ,map sensör ve hatta tps sinyal girişleri var bu değerleri düzeltme verebilmek içinmi kullanıyo yoksa standalone özellikli ecu larmı var?
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X