Şimdi Ara

LPG ve BUJİ seçimi (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
997
Cevap
31
Favori
380.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @drtroy

    1- Kullandığınız bujinin kodunu verebilir misiniz
    2- Neden iridium buji değilde platinum seçtiniz
    3- Aracınıza doğru kodlu buji aldığınıza emin misiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux

    @drtroy

    1- Kullandığınız bujinin kodunu verebilir misiniz
    2- Neden iridium buji değilde platinum seçtiniz
    3- Aracınıza doğru kodlu buji aldığınıza emin misiniz.


    Arkadaşlar daha ucuz olması ve takan arkadaşların olumlu geri bildirimleri nedeni ile platin buji seçtim. Önceki sayfalarda danıştığım mesajları görebilirsiniz.
    Aracım 2005 clio, 1.4 16v, 50000 km de. Bildiğim hiçbir motor sorunu yok. Yakın zamanda bobinlerin 2 si değişti orjinalleri ile oradanda bir sorunu yok.
    Ürünü satışta çok ilgili sorun olunca mesajlara cevap vermeyen otoyedek parça sitesinden aldım.
    CNG/LPG Buji (0242240653) kodlu üründür. Doğru kodlu ürün olduğunu söylediğinden oldum.

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutech

    hocam öncelikle bilgilendirme için teşekkürler.
    Bende bir ara çok araştırdım ama bosch car servis,renault servisi ve sanayi deki motor ustam kesinlikle orjinal harici buji kullanma deyince vazgeçtim.Sizin verdiğiniz link'i de inceledim ama açık söyleyeyim bişey anlamadım.Siz yardımcı olabilir misiniz benim aracıma göre lpg bujisi var mı?
    aracım 2000 model otomatik vites 1,6 16v 110bg megane coupe
    teşekkürler


    bosch'un ecatalogunda aracını megane I olarak seçip motor hacmine 1600 +-%10 deyip, modeline de 2000 yazarsan doğrudan senin aracının motoru gelir. Ve oradan ateşleme sistemlerinden bujiyi seçersen iki tip buji görürsün. biri benzin bujisi, diğeri lpg bujisi

    senin aracında
    benzin bujisinin kodu;
    0 242 235 666

    lpg bujisinin kodu;
    0 242 240 653

    bujiyi piyasada bulamazsan özelden yönlendiririm.

    NGK'da da LPG 1 kodlu buji oluyor aracına.

    Yine de motor kodunu verirsen daha net bir sonuca ulaşırız.

    Orjinal bujiden başkası olmayacak söylentileri ne idiği belirsiz bujiler için geçerli. Ben demiyorum ki size kırk tırnaklı buji takın diye. Aracınıza uygun olan LPG bujisini takın diyorum.

    Kolay gelsin.



    Merhaba çok güzel bir konu yeni farkettim. Vermiş olduğunuz linkten kendi aracıma uygun bujiyi bulmaya çalıştım ancak şöyle bir durumla karşılaştım. Aracımın bilgilerini seçtikten sonra karşıma 3 tane buji çıktı ve bunların birisi benzin diğer ikisi gaz bujisi sanırım. Benim araç için önerilen gaz bujisi kodu 0 242 235 666 Ama aynı kodlu buji yukarıdaki arkadaşın arabasının benzin bujisi kodu... Kafam karıştı birazcık...

    Araç 2001 Daewoo Nubira 1,6 16V



     LPG ve BUJİ seçimi




  • arkadaşlar bujileri çıkartıp kontrol ettim erime vs hiç birşey yok... yukarıdaki arkadaş sadece 500 km kullandım bujiler eridi demiş... bende 500-750 km yol yaptım öyle birşey yok... büyük ihtimal başka bir problem var... bujinin erimesi zaten başlı başına bir problem... uyumsuzlukta olabilir, araçta farklı bir problemde olabilir... zira problemli araç buji eritebiliyor... orjinal bujilerin ateşleme noktası biraz daha kalın olduğu için bir problem varsa bile bunu farkedemeyebilirsiniz... veya daha geç farkedersiniz... ama burada ince ateşleme noktalı buji bunu hemen yansıtmış olabilir... velhasıl kelam bujulerde problem yok... ben baktım hala ilk günki gibi... belki bujiler orjinal olmayadabilir... her türlü ihtimal var....

    bu arada bizim buradaki otogazcı babamın aklını çelmiş orjinal bujileri takın birşey olur diye... babamda öyle yapalım dedi... bende kırmadım... şuanda orjinal bujiler takılı... ama ben performanstan çok memnundum şuanda hissedilir seviyede düştü... geçen hafta arkadaşımın 1.6 fiat stilo su ile söyle bir kapışalım dedim.. marea ile aynı motor... ben tüpte o benzinde gitmesine rağmen ( onun arabada tüp yok... ) beni geçemedi başa baş gittik... ayar oldu tüplü arabayı geçmedi arabam diye... resmen komedi....

    bu arada boşa çıkan bujileri almak isteyen bir arkadaşa varsa satabilirm 11 martta aldım daha 500-600 km yaptı araba... adıma kesilmiş bosch bayisinden orj faturası duruyor...( 58 TL) almak isteyen arkadaşa 25 TL ye verebilirim.... 3 TL havale + 3 TL ptt kargo 31 TL ye almış olur... 0242 236 571 buji...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mgedik06 -- 27 Nisan 2011; 2:44:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mugo66

    arkadaşlar bujileri çıkartıp kontrol ettim erime vs hiç birşey yok... yukarıdaki arkadaş sadece 500 km kullandım bujiler eridi demiş... bende 500-750 km yol yaptım öyle birşey yok... büyük ihtimal başka bir problem var... bujinin erimesi zaten başlı başına bir problem... uyumsuzlukta olabilir, araçta farklı bir problemde olabilir... zira problemli araç buji eritebiliyor... orjinal bujilerin ateşleme noktası biraz daha kalın olduğu için bir problem varsa bile bunu farkedemeyebilirsiniz... veya daha geç farkedersiniz... ama burada ince ateşleme noktalı buji bunu hemen yansıtmış olabilir... velhasıl kelam bujulerde problem yok... ben baktım hala ilk günki gibi... belki bujiler orjinal olmayadabilir... her türlü ihtimal var....

    bu arada bizim buradaki otogazcı babamın aklını çelmiş orjinal bujileri takın birşey olur diye... babamda öyle yapalım dedi... bende kırmadım... şuanda orjinal bujiler takılı... ama ben performanstan çok memnundum şuanda hissedilir seviyede düştü... geçen hafta arkadaşımın 1.6 fiat stilo su ile söyle bir kapışalım dedim.. marea ile aynı motor... ben tüpte o benzinde gitmesine rağmen ( onun arabada tüp yok... ) beni geçemedi başa baş gittik... ayar oldu tüplü arabayı geçmedi arabam diye... resmen komedi....

    bu arada boşa çıkan bujileri almak isteyen bir arkadaşa varsa satabilirm 11 martta aldım daha 500-600 km yaptı araba... adıma kesilmiş bosch bayisinden orj faturası duruyor...( 58 TL) almak isteyen arkadaşa 25 TL ye verebilirim.... 3 TL havale + 3 TL ptt kargo 31 TL ye almış olur... 0242 236 571 buji...


    Bujilarinizin temiz olması sevindirici ve bujilerden çok ta memnunsunuz ne kadar güzel her şey ama ısrarlara dayanamayıp orjinallere dönmeniz ilginç gerçekten..

    Benim arabamda motor, bobin vs hiçbir sorun yok. Arabamın orjinal bujileri sıfırı gibi duruyordu söktüğümüz de. Arabanın buji eritme diye bir sorunu yok bahane bulmayı, uydurmayı bırakın. Bu bujiler kullanmak riskli. Koruyalım derken fazla kurcalayıp bozuyoruz araçlarımızı.

    OTOYEDEK PARÇA sitesinden aldım almaz olaydım 2 kez mail attım. Geri dönemeye tenezzül eden dahi olmadı. Ürünler orjinal değilse bilemem. Arabamın modeline uygun kodlu Bosh buji aldım ondan eminim.

    Bujiler çekişi artırıyor bunda hemfikiriz ama yakıt tüketimini ve seside artıyor ben bundan da eminim..

    Bence reklam kokan hareketler yapan arkadaşların gazına gelip paranızdan olmayın..

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drtroy -- 27 Nisan 2011; 20:35:20 >




  • Merhaba, arkadaşa taktığımız bujileri kontrol ettik, sorun yok.

    Bu durumda şunu söyleyebiliriz;

    Aynı paketten çıkan bujilerde kesinlikle üretim hatalı olanlar mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtroy

    Bujilarinizin temiz olması sevindirici ve bujilerden çok ta memnunsunuz ne kadar güzel her şey ama ısrarlara dayanamayıp orjinallere dönmeniz ilginç gerçekten..

    Benim arabamda motor, bobin vs hiçbir sorun yok. Arabamın orjinal bujileri sıfırı gibi duruyordu söktüğümüz de. Arabanın buji eritme diye bir sorunu yok bahane bulmayı, uydurmayı bırakın. Bu bujiler kullanmak riskli. Koruyalım derken fazla kurcalayıp bozuyoruz araçlarımızı.

    OTOYEDEK PARÇA sitesinden aldım almaz olaydım 2 kez mail attım. Geri dönemeye tenezzül eden dahi olmadı. Ürünler orjinal değilse bilemem. Arabamın modeline uygun kodlu Bosh buji aldım ondan eminim.

    Bujiler çekişi artırıyor bunda hemfikiriz ama yakıt tüketimini ve seside artıyor ben bundan da eminim..

    Bence reklam kokan hareketler yapan arkadaşların gazına gelip paranızdan olmayın..

    Saygılar



    aracı 2 kişi kullanıyoruz ben ve babam, babama göre araç onu gideceği yere götürsünde gerisi hiç önemli değil.... o benim araba ile ilgili bu uğraşlarımı gereksiz buluyor... ben ise aracın sorunsuz ve daha güzel çalışması için sürekli birşeyler araştırıyorum... mesleğim gereği doğabilecek bütün teknik aksaklık ve eksiklikleri her açıları değerlendirmek istiyorum... ama sanayiden tanıdık bir kaç usta babamla aynı düşünceye sahipse bu durum beni bazen etkisiz eleman yapıyor... usta babama abi ne olursa olsun orjinal parçadan şaşma demiş... babamda bana değiştirelim bujileri dedi değiştirdim yoksa benim için hava hoş... o esnada iyice sağına soluna baktım problem göremedim... ben sırf belki senin kafanda bir fikir oluşabilir diye düşüncelerimi paylaştım... yoksa bosch un ortağı flan değilim sana bu firmayı savunmuyorum veya bu buji tezini ortaya kim attıysa o arkadaşın arkasında flanda değilim.... sadece bujilerimiz bize neyi anlatıyor diye bir makalede resimlerde görmüştüm... eriyen buji bişeylerle alakalı problemi gösteriyordu.. onun için öyle bir varsayım yaptım... yanlış anlaşılmış...


    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba, arkadaşa taktığımız bujileri kontrol ettik, sorun yok.

    Bu durumda şunu söyleyebiliriz;

    Aynı paketten çıkan bujilerde kesinlikle üretim hatalı olanlar mevcut.


    kardeşilandaki lpg ayar kablolarına flan baktım her türlü marka varda bir stafanelli yok ALLAHTAN revamıdır bu şimdi...




  • J7R 722 - 723 - 750 KODLU MOTORA SAHIP RENAULT ARACLARA DENSO TARAFINDAN PLATINUM BUJI URETILDI BILGINIZE !!

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270497993354&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_1882wt_905
  • Akadaşlar buji olayında son noktayı koyuyorum... sanayiden ustaların ısrarı üzerine lpg bujilerini çıkarıp orjinal bujileri geri takmıştım... orjinal bujiler takıldıktan sonra herzamanki 30 TL lik gaz aldım... LPG bujisi ile 100-105 km giden araba orj buji ile 90 km gitti.... arabada bir yavaşlık, durgunluk, hantallık hissettim.... anladıkki lpg bujisi fazla yakıt sarfiyatı yapmıyor... tam aksi yakıtı verimli kullanıyor... ve araç gazdamı benzindemi gidiyor anlamıyorsunuz... velhasılkelam lpg bujilerini geri taktım ve gidip bir gaz ayarı yaptırdım... şuanda kafamda rahat arabamda....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mgedik06 -- 4 Mayıs 2011; 15:19:30 >
  • Arkadaşlar bende bu bosch platinium iridyum bujilerden bu gün aracıma taktım.Aracım inanılmaz atikleşti megan 1 1.6 16Vbosch buji kodu 0 242 240 653 herkezin dediği gibi alt devirlerde çok bariz bir canlanma mevcut 1. vitesmi 2 . vitesmi devam edeyim dediğiniz yerde 2 yle çok rahat kurtarır oldu bayılıncada azıcık gazla tekrar toplamaya başladı yakıtın verimli yandığının işaretler bunlar şehir içinde ilk gözlemlerim böyle.Gerçekten benzin bujileri LPG de işkence çektirmiş bana İlerleyen zamanlarda gözlemlerimi tekrar aktarırım.Bu başlığı açan arkadaşımızada teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi delican77 -- 6 Mayıs 2011; 11:56:23 >
  • Arkadaşlar bu buji konusunun uzayıp gitmesinden ötürü oturup Alman forumlarını biraz karıştırdım...
    Çok kişi yazmış ki Orjinal bujilerin elektrot aralığı 0,7 'ye düşürülüp LPG için kullanılabilir...
    Böylece orjinal bujiler kullanılmış olur hemde ekstra para ödenmemiş olur...
    Bu konuda fikri olan varmıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    Arkadaşlar bu buji konusunun uzayıp gitmesinden ötürü oturup Alman forumlarını biraz karıştırdım...
    Çok kişi yazmış ki Orjinal bujilerin elektrot aralığı 0,7 'ye düşürülüp LPG için kullanılabilir...
    Böylece orjinal bujiler kullanılmış olur hemde ekstra para ödenmemiş olur...
    Bu konuda fikri olan varmıdır?




    ne gerek var arkadaşım 4 buji 28 lira yok mu 28 liran.


    elinle 2 saat uğraşacan birini 0.7 birini 0.8 yapıcan motorun ayarını bozucaksın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    Arkadaşlar bu buji konusunun uzayıp gitmesinden ötürü oturup Alman forumlarını biraz karıştırdım...
    Çok kişi yazmış ki Orjinal bujilerin elektrot aralığı 0,7 'ye düşürülüp LPG için kullanılabilir...
    Böylece orjinal bujiler kullanılmış olur hemde ekstra para ödenmemiş olur...
    Bu konuda fikri olan varmıdır?




    ne gerek var arkadaşım 4 buji 28 lira yok mu 28 liran.


    elinle 2 saat uğraşacan birini 0.7 birini 0.8 yapıcan motorun ayarını bozucaksın


    Aynen katılıyorum 4 tane orjinal buji 30 lira ben 4 tane bosch platinyum iridyum bujiyi 50 TL ye aldım zaten buji değiştirme zamanım gelmişti değmez uğraşmaya.Yaptık daralttık diyelim orjinal gibi zaten olamaz artı kullanılan malzemeleri farklı Ateşleme ısıları farklı .Kesinlike uğraşmaya riske girmeye deymez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi delican77 -- 7 Mayıs 2011; 13:00:42 >




  • sanayi çarşısı yakın olduğundan sık sık tanıdık arkadaşların yanına giderim, bir çok motorcu ustası arkadaşım şöyle diyor, aracınızın orijinali ne ise onu kullanın başka şeylere bakmayın.

    bende lpg taktırdıktan sonra hem lpg takan ustaya hem servise hemde tanıdığım diğer ustaların fikirlerini aldım ve orijinali ne ise öyle kalsın sakın değiştirme dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    Arkadaşlar bu buji konusunun uzayıp gitmesinden ötürü oturup Alman forumlarını biraz karıştırdım...
    Çok kişi yazmış ki Orjinal bujilerin elektrot aralığı 0,7 'ye düşürülüp LPG için kullanılabilir...
    Böylece orjinal bujiler kullanılmış olur hemde ekstra para ödenmemiş olur...
    Bu konuda fikri olan varmıdır?




    ne gerek var arkadaşım 4 buji 28 lira yok mu 28 liran.


    elinle 2 saat uğraşacan birini 0.7 birini 0.8 yapıcan motorun ayarını bozucaksın



    buji yeni bile olsa iyi bir usta tırnak aralığını ölçmeden yerine takmaz

    Ayar mastarları (buji ve supap ayarları için)
     LPG ve BUJİ seçimi


    quote:



    İridyum Buji Nedir? Taktırmak Lazım mıdır?
    Makine Mühendisi Orçun OLGUN açıklıyor.



     LPG ve BUJİ seçimi



    Buji kıvılcımla ateşlemeli motorlara sahip taşıtlarda en önemli parçalardan biridir. Buji, kıvılcımla ateşlemeli motorların optimum performansını ve güvenilir çalıştırılmasını önemli bir oranda belirler. Bu özellikle bujinin ve onun özel dizaynlarının artarak önem kazandığı modern motor yönetim sistemlerinde kullanılmasını sağlar.

    Bujinin görevi, yanma odasına endüksiyon bobini tarafından üretilen yüksek voltajın iletilmesi ve elektrotlar arasında oluşturulan elektrik kıvılcımı vasıtasıyla yakıt/hava karışımının yakılmasını sağlamaktır.

    İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performans kaybına sebep olabilir.

    Zaten performan yükseltmek için yüksek ateşlemeye sahip bobin sistemleri çoğu motor markası için kit olarak satılmaktadır. İridyum bujiler bu kitler takıldıktan sonra kullanılırsa motora modeline ve gücüne göre 5 ile 20 beygir arasında güç kazandırabilir. Normal ateşleme bobini ile iridiyum buji ise çok büyük olmasa bile 2-3 beygir güç kaybına sebep olabilir..



     LPG ve BUJİ seçimi








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 7 Mayıs 2011; 13:52:09 >




  • 4 buji nerde 28 TL birisi yazarsa sevinirim... Linki verilen sitede tanesi 15 TL civarı ve 4 tanesi 60 TL yapıyor...
  • Sayın engin_er_26 ;

    Bu sadece satış stratejisimi acaba. Yani sadece para kazanmayımı amaçlamış Bosch Ngk,Denso gibi Dünya devi şirketler bu ürünü üretirken.Hiçmi argesi altı üstü pazara sürdükten sonra olabilecek olumsuzluklar hiçmi hesaplanmamıştır sizce.Merak ediyorum doğrusu...

    Benzin ve dizel fiyatlarındaki artış nedeniyle, eskiye oranla daha fazla araç sahibi araçlarında CNG ve LPG kullanımına yöneliyor. Bosch, benzinli sistemlerde kullanılan ateşleme bujilerinin yerine, CNG/LPG’li sistemlerin yanma odasındaki yüksek çalışma sıcaklığını kompanse edebilme özelliğine sahip düşük ısıl değerli Double Platinli Bosch Bujileri’ni öneriyor.

    Gaz ile çalışan sisteme dönüştürülmüş araçlarda, ateşleme voltajının benzinli araçlara oranla daha yüksek olması, kullanılan ateşleme bujilerini yetersiz kılıyor. Diğer yandan yüksek sıcaklık, voltaj ve çalışma koşulları bujileri olumsuz etkileyerek, ömürlerini yarıya indiriyor. Bu nedenle Bosch, CNG/LPG’ye dönüştürülmüş araçlarda diğer bujilerden daha uzun ömre sahip Double Platinli Bosch Bujilerinin kullanılmasını tavsiye ediyor.

    Bunu Bosch söylüyor herhalde Bobinlerimizi değiştirmemiz gerektiğini söylemeyi unutmuşlar.Ama LPG ile kullanılan tüm araçlarda özellikle bazı parçalardaki bakım aralığnın daha kısaltılması gerektiğinide açıklamışlar.

    Bosch’tan araçlara bakım tavsiyesi
    CNG/LPG’li sisteme dönüştürülmüş araçlar benzin ile çalışan sisteme oranla daha fazla yük altında kaldığı için düzenli olarak ateşleme bujilerinin, buji kablolarının, ateşleme bobinlerinin ve oksijen sensörlerinin kontrol edilmesi önem kazanıyor. Yüksek sıcaklık ve voltaj gibi koşullara maruz kalan gaz ile çalışan sisteme dönüştürülmüş araçlar için bakım aralıklarının sıklaştırılması tüm komponentlerden beklenen performansın alınmasını sağlıyor.

    Birde yukarıdaki makina mühendisinin bahsettiği buji ULTRASONİK buji denilen buji olmasın Şurada bir açıklama yer almış göz gezdirmekte fayda olabilir.

    http://www.lpghaber.com/html/phpbb2/viewtopic.php?p=20664

    Alıp almamak herkezin kendi seçimidir. Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi delican77 -- 7 Mayıs 2011; 20:41:36 >




  • buradaki bilgiler daha yararlı olacaktır,

    http://www.ngk.com.tr/uploads/media/autogas_tr_d.pdf
  • arkadaslar sofor olarak acemi olmasamda bu tarz konularda nekadar acemi ve cahil oldugumu anladim formu okudugumda.benim sizlerden yardim ricam su olacak.bende 2007 hyundai sonata 2.4 benzinli var.amerika icin uretilmis bir model.ama bir cok gorunur parcasi Turkiye modelleri ile uyumlu.ama atesle parcalarini bilemiyorum nasildir.bende bir ay kadar once lpg donusumu yaptirdim ve brc taktirdim.bujileri aracim amerikadan geldiginden beri hic degistirmedim ve saniyorum 50000km yol yurumustur.simdi bujileri ve kablolari degistirmek gerekirmi lpg uyumu ve verimi icin.gerekiyorsa bunu nasil anlicaz ve neyle degistiricez.bu arada ben irakta ikamet etmekteyim buradaki teknolojik sartlar anladigim kadariyla Turkiyeden cok geride.lakin ben bir ay icinde memlekete donuyorum geldigimde ne gerekiyorsa yaptirabilirim.yardimci olabilirseniz cok sevinirim.herkeze slm lar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRED BAKER

    J7R 722 - 723 - 750 KODLU MOTORA SAHIP RENAULT ARACLARA DENSO TARAFINDAN PLATINUM BUJI URETILDI BILGINIZE !!



    bu bujiler çoktan var arkadaşımın aracına(concorde) taktık yaklaşık 1 yıldır kullanıyor(iridyum 100.000 km olanından) 4 tanesi kargo dahil 80 tl'ye almıştık
    verdiğiniz linkteki fiyat daha pahalı
    www.sparkplugs.co.uk
    Sparkplugs UK | Denso | Champion | NGK Sparkplug & Glowplug & Lambda Sensors
    http://www.sparkplugs.co.uk
    sitesinde 7.5 sterlin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 24 Mayıs 2011; 11:45:43 >




  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.