Şimdi Ara

LPGde erken gaz kesiciye giriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
1
Favori
1.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar abiler. 98 model Reno19 1.6 rte marka arabam var
    arabayı ilk aldık birazda gençliğin verdiği hevesle aldıgım gün 160 falan gördük. tabi 165 e geldim araba örn. 3-2ye çekersinizde motor freni yapar ya aynısı o 165'de giderken oldu. bunun sebebi nedir öncelikle bunu sorayım(araba gazdaydı)
    benden önceki sahibi vikars marka lpg taktırmış arabaya. normalinden daha erken kesiciye giriyor. ustaya gittim nedenini sordum. elektrik aksamında şasi yaptıgından dolayı beyne yanlış sinyal gidiyormuş ondan dolayı erken kesiciye giriyor dedi.. (orda başka bişey dedi ama büyük ihtimalle kesiciydi ama tam hatırlamadığım için şuan en yakın kesici geldi aklıma mazur görün lütfen)
    elektrik aksamı sökülüp tekrar izolasyon felan yapılacak dedi.
    sizce elektrik aksamından dolayı böyle bir arıza meydana gelebilir mi.
    şunuda ekleyeyim. araba 140 km hıza geldiğinde devir 4000-4500 arası. motorda sanki böyle bogulma oluyor gibi saçma bi ses geliyor takırtı vs. gibi değilde boguluyo böyle zorlarsınız ya arabayı o şekilde. telafuz edemediğim şeyler var simdiden kusuruma bakmayın. yardımcı
    olursanız çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qokh4n010 -- 8 Mayıs 2016; 22:48:08 >







  • Pompa modülü varsa (lpg ye gecince benzin pompasini durduran) sanıyorum ki ondan dolayı yapıyor.

    Buyuk ihtimalle enjektor nozzle küçük tercih edildiği için, beyin yüksek devirlerde benzine geçmek istiyor, ancak pompa modülü devrede olduğundan benzin akışı olmadığından güç üretemiyor devir dusunce tekrar LPG ye dönüyor biraz devir artıyor, devir artınca benzine geçip tekrar güç ve devir dusuyor

    Enjektorleri takılı nozzle i matkap ile delerek büyütülür ve ardından kalibrasyon yapılırsa bu sorunun ortadan kalkacagina inanıyorum.

    1.6 motor için nozzle ölçüsü ve gaz basıncı değerleri için öneriler:

    Nozzle 2.5 mm - basınç 1 bar
    Nozzle 2.2 mm - basınç 1.3 bar
    Nozzle 2 mm - basınç 1.5 bar

    Bu 3 seçenekten herhangi biri uygulanırsa araç kendine gelecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • murataycicek M kullanıcısına yanıt
    Murat hocam yine nokta atışı teşhisi koymuş. Ben de aynı şeyi düşünmüştüm. @murataycicek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.