Canlı Yayın
Samsung Galaxy S25 ailesi tanıtılıyor! - Galaxy Unpacked 2025 Türkçe Canlı Yayın
Şimdi Ara

Prins den Yeni Ürün VSI -3 DI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
5.536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • VSI-3 DI, direkt enjeksiyonlu (DI) motorlarla donatılmış araçlar için devrim niteliğindeki LPG sistemidir.

    Prins VSI-3 DI LPG sistemi, Euro 6D WLTP gibi en son küresel emisyon standartlarına ve R115 / EPA gibi sertifikalara uygun, en son otomotiv teknolojisine sahip çok çeşitli araçlar için evrensel bir çözüm sunar. Sistem, tıpkı normal bir benzinli araba gibi, yüksek kalitede, son derece verimli (% 5'ten az benzin kullanımı), daha yüksek performanslı ve pürüzsüz bir sürüş deneyimi sağlıyor. LPG (Otogaz) ile araç kullanmak yakıt maliyetlerinden, bazen yılda yüzlerce Euro'dan tasarruf sağlar ve CO2 (% 21) ve partikül emisyonlarını (% 95'e kadar) düşürerek çevreyi korur. Sistem şu anda dünya çapında resmi Prins kurulumlarında mevcuttur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simsekotogazankara -- 16 Eylül 2020; 16:11:37 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Prins VSI-3 DI: Araç İçi Gaz Dönüşümü Sistemi

    Prins VSI-3 DI, son teknoloji araç içi gaz dönüşüm sistemidir ve direkt enjeksiyonlu (DI) araçlar için tasarlanmıştır. Bu gelişmiş sistem, araçların benzin yerine LPG (sıvılaştırılmış petrol gazı) ile çalışmasını sağlar ve yakıt tasarrufu, daha düşük emisyonlar ve daha iyi performans sunar.

    Özellikler:

    • Gelişmiş ECU ve yazılım, optimum performans ve verimlilik için hassas gaz enjeksiyonu sağlar.
    • Yüksek basınçlı enjektörler, direkt enjeksiyonlu motorlarla uyumluluk sunar.
    • Entegre lambda sensörü, maksimum yakıt verimliliği ve düşük emisyonlar için gerçek zamanlı yakıt-hava karışımı ayarlama olanağı sağlar.
    • Kolay kurulum ve kalibrasyon, minimum araç kesinti süresi sağlar.
    • Kullanıcı dostu arayüz, sistem ayarlarını kolaylaştırır.

    Prins VSI-2 ve VSI-3 Farkı

    Prins VSI-3 DI, önceki model Prins VSI-2'ye göre aşağıdaki avantajları sunar:

    • Direkt enjeksiyonlu araçlarla uyumluluk
    • Geliştirilmiş ECU ve yazılım
    • Daha hassas gaz enjeksiyonu
    • Daha düşük emisyonlar
    • Kolay kurulum

    Kullanıcı Yorumları

    Kullanıcı yorumları, Prins VSI-3 DI'ın yüksek performansına ve güvenilirliğine işaret etmektedir. Kullanıcılar, yakıt tasarrufunda önemli artışlar, daha düşük emisyonlar ve genel olarak gelişmiş sürüş deneyimi bildirmektedirler.

    Sonuç

    Prins VSI-3 DI, direkt enjeksiyonlu araç sahipleri için üstün bir araç içi gaz dönüşümü çözümüdür. Gelişmiş teknolojisi, yakıt tasarrufu, düşük emisyonlar ve gelişmiş performans sağlar ve kullanıcı yorumları, sistemin yüksek kalitesini doğrulamaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • TSI motor uyumu nasıl? benzin harcıyor mu?
  • bu kit zaten direk enjeksiyonlu araçlar olan FSI,TSI, GDI, THP, THPI ,CGI Araçlar için teknik veriler geldikçe paylaşacağız ürün şu an türkiye ye gelmedi .
  • Ürünü kullanmaktayım bakalım inşallah sorun yaşamayız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unalmehmet92 U kullanıcısına yanıt

    Hem benzin hem LPG mi yakıyor ?


    Montajı kaç tl ?

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    maalesef benzin yakıyor. likit sistemden verim alınamayınca karma sisteme döndüler.

  • power-pc P kullanıcısına yanıt

    SAYIN @power-pc 



    maalesef benzin yakıyor derken bu ürün bu şekilde pazarlanıyor zaten .Malumunuz yeni nesil motorlar artık atmosferik değil direkt enjeksiyonlu.Bunun için soğutma işlemi için benzin harcanıyor ama bu oran okadar az ki %2-3 civarı.Likit sisteme gelince maliyet politikası dövize endeksli olmasından ötürü ülkemizde rafa kaldırıldı ziraverim almama gibi durum yok .saygılar

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • simsekotogazankara kullanıcısına yanıt

    Hocam prins vsi 3 ile cangaz arasındaki farkı açıklar mısınız dürüst ve samimi şekilde sifir arac alsanız 5 yıl garantili 1.6 turbo 180 beygir direk enjeksiyon hangi lpg kitini tercih edersiniz araca en az 5 yıl 100 bin km binmeyi düşünüyorsunuz teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cangaz kullanmadığımız ürün olduğu için değerlendirme yapmam etik olmaz

    biri yerli biri ithal ürün sade bunu demek kimseyi üzmez umarım :)

  • unalmehmet92 U kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    1.4 TSİ Tiguan aracıma bu kiti taktırmayı düşünüyorum. Siz hangi motorda kullanıyordunuz? Bu güne kadar herhangi bir problem çıkarttı mı? Önerir misiniz?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.