Şimdi Ara

LÜTFEN YARDIM. FOCUS TDCI MI, CITROEN C4 HDI MI? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
8.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben focus 1.6 TDCi kullanmıştım. Trend versiyondu. İç mekan kalitesi çok kötü gelmişti. Trend olduğu için mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mchll

    Arkadaşlar ben focus 1.6 TDCi kullanmıştım. Trend versiyondu. İç mekan kalitesi çok kötü gelmişti. Trend olduğu için mi?


    trendle ghia arasında ciddi kalite farkı var iç mekanda.ghia olunca özellikle orta konsol tamamen değişiyor,zaten SONY sistem orta konsolu kendine getiriyor
  • Arkadaşlar 3 senedir focus kullanan birisi olarak tekrar söylüyorum tıkırtılardan şikayetçi iseniz kesinlikle focus almayın... Geri kalan her konuda focus derim ama sırf tıkırtı yüzünden araç değiştiriyorsanız tercihiniz focus olmasın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: herby

    Arkadaşlar 3 senedir focus kullanan birisi olarak tekrar söylüyorum tıkırtılardan şikayetçi iseniz kesinlikle focus almayın... Geri kalan her konuda focus derim ama sırf tıkırtı yüzünden araç değiştiriyorsanız tercihiniz focus olmasın...

    focus ve megande en büyük sorun tıkırtı geri kalan her şeyi iyide birde şu sesler gelmese
  • Gerçekten de aslında megane, compact sınıfta oldukça iyi bir araç. Bir defa donanımı oldukça fazla, motoru iyi, konforu yeterli v.b. Amam gel gelelim malzeme kalitesi kötü. İşçilik kötü. E daha ne olsun. Ayrıca focus kullanan arkadaşın "tıkırtılardan rahatsızsan kesinlikle focus alma" demesinden sonra focusu aklımdan çıkartırken, diğer arkadaşım Ghia trende göre malzeme açısından kaliteli dedi . Benim bildiğim malzeme ve işçilik kalitesi aynı olması lazım, trende göre donanımı daha yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi multraslan -- 11 Eylül 2008; 13:50:07 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    http://resim.donanimhaber.com/m_25339265/mpage_1/key_//tm.htm#25339265


    http://resim.donanimhaber.com/m_23432293/mpage_1/key_//tm.htm#23432293


    şöyle konular açan gençler niye hep beni bulur anlamıyorum.bu arada tahminimde yanılmışım.

    7. sınafa giden çocuk değil 3 defadır üniversiteye girmeye çalışan genç bir arkadaşmış.neyse dediğim konulara çalış kazanırsın kesin

    hah!

    üniversite ile ilgili forum açan kardeşim olur benim,21 yaşında kendisi....ona ayrı bir nick aldık artık yazmıyor benim nick im den..

    ben üniversiteyi bitirdim çok şükür,sayısalcı olduğum içindir yazıya önem vermediğim..

    kasım ayında askere gideceğim doğru,16000 ytl ye bora aldım eurocivc iyiki almamışım...

    varsa başka zorun cevaplayabilirim...ayrıca sana msn adresimi atacağım pm den..beni bir kere gör aksini ispatlıyamazsan özür dileyeceğim senden..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: multraslan

    Gerçekten de aslında megane, compact sınıfta oldukça iyi bir araç. Bir defa donanımı oldukça fazla, motoru iyi, konforu yeterli v.b. Amam gel gelelim malzeme kalitesi kötü. İşçilik kötü. E daha ne olsun. Ayrıca focus kullanan arkadaşın "tıkırtılardan rahatsızsan kesinlikle focus alma" demesinden sonra focusu aklımdan çıkartırken, diğer arkadaşım Ghia trende göre malzeme açısından kaliteli dedi . Benim bildiğim malzeme ve işçilik kalitesi aynı olması lazım, trende göre donanımı daha yüksek.


    kesinlikle fark var,bunu yakın dostumuz olan ford plaza sahibi tanıdğımız da söylemiştir her seferinde.ben tekrar söylüyorum,benim focusumda tıkırtı yok şimdilik.(22 bin km) ama kaliteli işçilik ve malzeme arıyorsan C sınıfı bi araç alma zaten,hepsinde hayal kırıklığına uğrarsın,focus bu sınıfta sürüş özellikleri konusunda liderdir,aracı sür yol tutuşunu tokluğunu performansını beğenirsen al,hiçbir C sınıfı aracın iç mekan kalitesi ve malzemesi beklediğin kadar iyi olmayacaktır.saygılarımla.




  • Focus alacaksanız muhakkak Ghia olanını düşünün. Ghia donanımının taban ses izolasyonu farklı ve daha iyi.
    Ama Collection yada trend alırsanız hele birde pirelli lastik denk gelirse hapı yuttunuz.
  • Duratorq

    makyajlı kasa da çok fark varmı,kullandın mı onu?..hani her parçası yeniden yorumlandı diyorlardı reklamda..
  • @ Tacox,

    her parçası yeniden yorumlandı lafı tamamen bir pazarlama stratejisi.kullandım makyajlıyı da.focusun eksi yönlerinden olan bozuk zeminde yol sesi devam ediyor.her ne kadar süspansiyon ayarları yeniden düzenlendi dense de bi farklılık yoktu bence, ki zaten focusun süspansiyonu spor-konfor aralığında spora yakındır.sürüş özellikleri tamamen aynı,iç mekanda bir takım değişiklikler var.dış tasarımı daha hoş olmuş.makyaj yapıldığı lanse edilse de dış tasarım olarak çoğu markanın kasa değiştirmesinden bile fazla oynama yapılmış herkesin gördüğü gibi ayrıca unutmadan söyleyeyim,dizel motor yakıt tüketiminde 0.5l/100 km lik bir iyileştirme de mevcut.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq

    @ Tacox,

    her parçası yeniden yorumlandı lafı tamamen bir pazarlama stratejisi.kullandım makyajlıyı da.focusun eksi yönlerinden olan bozuk zeminde yol sesi devam ediyor.her ne kadar süspansiyon ayarları yeniden düzenlendi dense de bi farklılık yoktu bence, ki zaten focusun süspansiyonu spor-konfor aralığında spora yakındır.sürüş özellikleri tamamen aynı,iç mekanda bir takım değişiklikler var.dış tasarımı daha hoş olmuş.makyaj yapıldığı lanse edilse de dış tasarım olarak çoğu markanın kasa değiştirmesinden bile fazla oynama yapılmış herkesin gördüğü gibi ayrıca unutmadan söyleyeyim,dizel motor yakıt tüketiminde 0.5l/100 km lik bir iyileştirme de mevcut.

    teşşekkürler cevap için...



    rakiembeş nerelerdesin bu arada,bekliyorum bak




  • yerinizde olsam citroen c4 derim bence hem tip hem de ic aksam yönünden daha etkileyici..ford focus ghia nedense bana kokpiti özellikle itici geliyor c4 cok daha karmasık ama bence daha güzel bir arac..bir de demin bi kaza oldu yolda c4 e fiat doblo karsı yönden 'uctu' demeliyim c4ün hasarı cok azdı doblo hasat olmustu resmen..
  • Yaklaşık bir ay önce kardeşime araba bakarken bizde de aynı dert vardı...308 mi,Focus mu,C4 mü,Astra mı derken en sonunda 2008 Model Megane II Sedan Expression + Plus Paket 1.5 DCI aldık...yazdığım tüm araçları test ettik ve sonunda tereddütsüz bir şekilde Megane'da karar kıldık.Yerinizde olsam 2007 veya 2008 model Megane 1.5 DCI 100 hp tercih ederdim... Amcamda aynı modelin 2005'i var...biraderde 2008'i...kesinlikle aralarında çok fark var...yol tutuş,frenler,süspansiyonlar ve hatta direksiyon iyileştirilmiş

    Bence karar vermeden önce bayiye gidip Megane DCI 100 hp test edin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sar2te

    Yaklaşık bir ay önce kardeşime araba bakarken bizde de aynı dert vardı...308 mi,Focus mu,C4 mü,Astra mı derken en sonunda 2008 Model Megane II Sedan Expression + Plus Paket 1.5 DCI aldık...yazdığım tüm araçları test ettik ve sonunda tereddütsüz bir şekilde Megane'da karar kıldık.Yerinizde olsam 2007 veya 2008 model Megane 1.5 DCI 100 hp tercih ederdim... Amcamda aynı modelin 2005'i var...biraderde 2008'i...kesinlikle aralarında çok fark var...yol tutuş,frenler,süspansiyonlar ve hatta direksiyon iyileştirilmiş

    Bence karar vermeden önce bayiye gidip Megane DCI 100 hp test edin


    Bunca yorumdan sonra C4 ü kesin olarak eledim. Focus konusunda da ciddi olarak kafam karışmıştı ancak son yorumlar beni biraz rahatlattı. Megane 100 hp olanı denesem de test sürüşünde malzemenin, işçiliğin ne kadar düzeltildiğini anlamak mümkün değil diyorum. Ayrıca megane ın frenleri ve süspansiyonları zaten sorunlu değildi. Yol tutuş konusunda ise sınıf ortalamalarında olduğunu düşünüyorum. Yeni megane ı bir test etsem iyi olacak galiba merak ettim.




  • ben şimdi araç alacak olsam ya beyaz bi corolla alırdım ya da tango kırmızısı focus.dizelde toyota düşük motoruyla focusta yüksek fiyatıyla dezavantajlı.
    ekonomi önemliyse dizel corolla basacaksan benzinli focus ve ya corolla.ben yılda 20.000 km yapan biri olarak bile hala 4500 lira fark verip almam.ama corollada fiyat aynı öyle olursa alırım

    megane ve c4 ün içi bana göre hoş değil.astra soğuk.zrvk meselesi tabi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    ben şimdi araç alacak olsam ya beyaz bi corolla alırdım ya da tango kırmızısı focus.dizelde toyota düşük motoruyla focusta yüksek fiyatıyla dezavantajlı.
    ekonomi önemliyse dizel corolla basacaksan benzinli focus ve ya corolla.ben yılda 20.000 km yapan biri olarak bile hala 4500 lira fark verip almam.ama corollada fiyat aynı öyle olursa alırım

    megane ve c4 ün içi bana göre hoş değil.astra soğuk.zrvk meselesi tabi



    Astra zaten düşündüğüm bir araç değil. Benzin-Dizel konusunda fazla yorum yapmak istemiyorum. Daha önce de dediğim gibi dizel aracı yakıt için değil ara hızlanmaları hoşuma gittiği için istiyorum. Corollalar ise eski kasa sahipleri biraz fazla uçuyor. Kasa değiştirmiş arabaya oldukça fahiş fiyat istiyorlar. Megane ı güzellikte değişmem pek çok arabaya. Zevk meselesi.




  • çıkacağınız son rakam ne bilmiyorum ama şöyle 30-35 bine 2004 model passat 1.8t ara hızlanma gibi isteklerinize fazlasıyla cevap verecektir.


    http://www.sahibinden.com/tiptronik_kelepir_1_8_t_exclusive_cok_nadirWQQaXQQ7949805WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/tiptronik_highline_2_paketWQQaXQQ10353033WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/exclusive1_8_t_sahibindenWQQaXQQ10644246WQQpXQQdisplayitem fiyat sınırını aştıysam kusura bakmayın.




  • Bunlar biraz beni aşıyor fiyat olarak. max. 30000 e çıkabilirim. Ayrıca 2. el olarak kesinlikle 50000-60000 km den fazla araba almam. Tanıdıktan olursa olay değişir tabii.
  • ben citroen derim fordla rbana göre kazık gibi araba bende citroen var gayet memnunum
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.