Şimdi Ara

LÜTFEN YARDIM. FOCUS TDCI MI, CITROEN C4 HDI MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
8.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar. 2004 model Megane II Dynamic araç sahibiyim. Aracım sunroof, xenon far, yağmur ve far sensörü, 6 lı cd çalar v.b. oldukça donanımlı 115 bg benzinli bir araç. Şu anda 35000 km de olan aracımdan oldukça memnun olmama rağmen aracımın 2-3 yerinden gelen ses ve ara hızlanmalarının dizel araç kadar iyi olmaması nedeniyle satma kararı aldım. (Bu saydıklarım haricinde hiçbir şikayetim yok ancak aracın elastikiyetinin düşük olması nedeniyle bozuk yollarda gelen sesler konusunda oldukça hassasım. Her araçtan gelir demeyin lütfen. 40000 km de toyota avensis, 55000 kmde c-max dizel ve 37000 km de getz kullandım hiçbirinden ses gelmiyordu.) Şu anda 2 araç arasında aldım: 1_ 2006 Ford Focus II 1.6 TDCi Ghia 2- 2006-2007 Citroen C4 110 HDi. Marka fanatikliği yapmadan cevaplanırsa sevinirim. Özellikle ses izolasyonu, malzeme ve işçilik kalitesi, elastikiyet ve araç içi tıkırtılar konusunda yorumlarınızı bekliyorum. Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.







  • Focus derim şahsen ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Focus derim şahsen ...
    Focus demenizdeki sebep nedir açıklayabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Focus derim şahsen ...
    Kesinlikle ama KESİNLİKLE FORD FOCUS TDCI derim ben de.

    CITROEN C4 alışılması gereken bir araç, Oto yıkamacıda ön kapının kaporta/cam çerçevesi çıkıntısının tehlikeli bir şekilde bir insanın böğrüne batacak halde durması beni düşündürdü. Ayrıca gösterge paneli de sıradışı, direksiyonun ortasının dönmemesi ve etrafında çok sayıda tuş ve düğmenin dağılmış olması aracın bizlere göre değil de sanki (sadece) öteden beri bu tür sıradışı teknolojik yenilikleri çok seven Fransızlar için yapıldığını düşündürüyor.

    CITROEN C5 alsan çok daha güzel olur derim. Yoksa FORD FOCUS TDCI'den ben de şaşma derim.

    CITROEN C5 HDI
    FORD FOCUS TCDI

    T.G.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Kesinlikle ama KESİNLİKLE FORD FOCUS TDCI derim ben de.

    CITROEN C4 alışılması gereken bir araç, Oto yıkamacıda ön kapının kaporta/cam çerçevesi çıkıntısının tehlikeli bir şekilde bir insanın böğrüne batacak halde durması beni düşündürdü. Ayrıca gösterge paneli de sıradışı, direksiyonun ortasının dönmemesi ve etrafında çok sayıda tuş ve düğmenin dağılmış olması aracın bizlere göre değil de sanki (sadece) öteden beri bu tür sıradışı teknolojik yenilikleri çok seven Fransızlar için yapıldığını düşündürüyor.

    CITROEN C5 alsan çok daha güzel olur derim. Yoksa FORD FOCUS TDCI'den ben de şaşma derim.

    CITROEN C5 HDI
    FORD FOCUS TCDI

    T.G.

    Alıntıları Göster
    C4 ü test ettim. Açıkçası motoru çok hoşuma gitmişti, ancak ESP gibi bir donanımın standart olduğu bir otomobilde kol dayanağının olmaması, park, yağmur ve far sensörlerinin olmaması çok komik bir durum gelmişti bana. Kalite konusunda ise hiçbir fikrim yok (Test sürüşlerinde bunlar anlaşılmıyor). Focus C-max'de kullandım. Açıkçası megane'dan sonra yol gürültüsü çok gibi geldi bana. Motor sesi ise her zaman hoşuma gitmiştir. Onlarda da kapı içi malzeme kalitesi düşüklüğünden ve kapılardan gıcırtı sesleri geldiğinden bahsediliyor diye biliyorum. C5 ise pahalı bir araç 28-30 000 civarında temiz bir C5 bulmak zor gibi geliyor bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: multraslan

    C4 ü test ettim. Açıkçası motoru çok hoşuma gitmişti, ancak ESP gibi bir donanımın standart olduğu bir otomobilde kol dayanağının olmaması, park, yağmur ve far sensörlerinin olmaması çok komik bir durum gelmişti bana. Kalite konusunda ise hiçbir fikrim yok (Test sürüşlerinde bunlar anlaşılmıyor). Focus C-max'de kullandım. Açıkçası megane'dan sonra yol gürültüsü çok gibi geldi bana. Motor sesi ise her zaman hoşuma gitmiştir. Onlarda da kapı içi malzeme kalitesi düşüklüğünden ve kapılardan gıcırtı sesleri geldiğinden bahsediliyor diye biliyorum. C5 ise pahalı bir araç 28-30 000 civarında temiz bir C5 bulmak zor gibi geliyor bana.

    Alıntıları Göster
    park sensörü falan ex. ya giriyor c4 de..istersen eklettirebilirsin daha sonra..

    c4 bence mükkemmel bir araç..sıra dışı olduğu için ve çok fazla elektronik aksam olduğu için daha düz işçilik olan aynı motoru barındıran ve sınıfında yol tutuş bağıbında referans alınan focus u alın derler...

    2 aracıda kullandım,kimsenin yorumuna bakarak fikir vermiyorum..focus 5747567586 kez dedim tekrar diyorum diğerlerine göre acayip çok ses alıyor içeri ve dizel motoruda maşallah çok ses yapıyor..

    ayrıca yakıt tassarrufu dışında pek bir şey hissetmiyeceksiniz aracınızı değiştirseniz bile...2 araç hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz ford ve citroen bölümünde yeterli ayrıntılar mevcut..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    park sensörü falan ex. ya giriyor c4 de..istersen eklettirebilirsin daha sonra..

    c4 bence mükkemmel bir araç..sıra dışı olduğu için ve çok fazla elektronik aksam olduğu için daha düz işçilik olan aynı motoru barındıran ve sınıfında yol tutuş bağıbında referans alınan focus u alın derler...

    2 aracıda kullandım,kimsenin yorumuna bakarak fikir vermiyorum..focus 5747567586 kez dedim tekrar diyorum diğerlerine göre acayip çok ses alıyor içeri ve dizel motoruda maşallah çok ses yapıyor..

    ayrıca yakıt tassarrufu dışında pek bir şey hissetmiyeceksiniz aracınızı değiştirseniz bile...2 araç hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz ford ve citroen bölümünde yeterli ayrıntılar mevcut..

    Alıntıları Göster
    2004 model araban 35 bin kmde olduğuna göre aracı fazla kullanmayan birisin.yani gidip sırf 240 nm tork var diye dizel araba alınmaz bence.sana tavsiyem benzinli bir focus al.meganeden çok daha performanslı ve yola yapışan bi araç.sıfırı 36 milyar titanium




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    park sensörü falan ex. ya giriyor c4 de..istersen eklettirebilirsin daha sonra..

    c4 bence mükkemmel bir araç..sıra dışı olduğu için ve çok fazla elektronik aksam olduğu için daha düz işçilik olan aynı motoru barındıran ve sınıfında yol tutuş bağıbında referans alınan focus u alın derler...

    2 aracıda kullandım,kimsenin yorumuna bakarak fikir vermiyorum..focus 5747567586 kez dedim tekrar diyorum diğerlerine göre acayip çok ses alıyor içeri ve dizel motoruda maşallah çok ses yapıyor..

    ayrıca yakıt tassarrufu dışında pek bir şey hissetmiyeceksiniz aracınızı değiştirseniz bile...2 araç hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz ford ve citroen bölümünde yeterli ayrıntılar mevcut..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tacox

    park sensörü falan ex. ya giriyor c4 de..istersen eklettirebilirsin daha sonra..

    c4 bence mükkemmel bir araç..sıra dışı olduğu için ve çok fazla elektronik aksam olduğu için daha düz işçilik olan aynı motoru barındıran ve sınıfında yol tutuş bağıbında referans alınan focus u alın derler...

    2 aracıda kullandım,kimsenin yorumuna bakarak fikir vermiyorum..focus 5747567586 kez dedim tekrar diyorum diğerlerine göre acayip çok ses alıyor içeri ve dizel motoruda maşallah çok ses yapıyor..

    ayrıca yakıt tassarrufu dışında pek bir şey hissetmiyeceksiniz aracınızı değiştirseniz bile...2 araç hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz ford ve citroen bölümünde yeterli ayrıntılar mevcut..



    focus un motoru çok ses yapıyor demişsinde sanki c4 te aynı motor yok tövbe tövbe.camların kapalı olsun ses mes almaz araba.zaten öyle bi teyip yapmışlarki müzikten başka şey duyamazsıninanmazsan git test et.alacak olmasan bile öyle davranınca hemen teste alıyolar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    quote:

    Orjinalden alıntı: Tacox

    park sensörü falan ex. ya giriyor c4 de..istersen eklettirebilirsin daha sonra..

    c4 bence mükkemmel bir araç..sıra dışı olduğu için ve çok fazla elektronik aksam olduğu için daha düz işçilik olan aynı motoru barındıran ve sınıfında yol tutuş bağıbında referans alınan focus u alın derler...

    2 aracıda kullandım,kimsenin yorumuna bakarak fikir vermiyorum..focus 5747567586 kez dedim tekrar diyorum diğerlerine göre acayip çok ses alıyor içeri ve dizel motoruda maşallah çok ses yapıyor..

    ayrıca yakıt tassarrufu dışında pek bir şey hissetmiyeceksiniz aracınızı değiştirseniz bile...2 araç hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz ford ve citroen bölümünde yeterli ayrıntılar mevcut..



    focus un motoru çok ses yapıyor demişsinde sanki c4 te aynı motor yok tövbe tövbe.camların kapalı olsun ses mes almaz araba.zaten öyle bi teyip yapmışlarki müzikten başka şey duyamazsıninanmazsan git test et.alacak olmasan bile öyle davranınca hemen teste alıyolar.

    Alıntıları Göster
    Bencede kesinlikle FORD hem donanım olarak hem motor olarak citroen'e 100 basar fordun dizeli 109 hp 240 tork galiba..Bence hiç düşünmene bile gerek yok direk git FORD al..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    quote:

    Orjinalden alıntı: Tacox

    park sensörü falan ex. ya giriyor c4 de..istersen eklettirebilirsin daha sonra..

    c4 bence mükkemmel bir araç..sıra dışı olduğu için ve çok fazla elektronik aksam olduğu için daha düz işçilik olan aynı motoru barındıran ve sınıfında yol tutuş bağıbında referans alınan focus u alın derler...

    2 aracıda kullandım,kimsenin yorumuna bakarak fikir vermiyorum..focus 5747567586 kez dedim tekrar diyorum diğerlerine göre acayip çok ses alıyor içeri ve dizel motoruda maşallah çok ses yapıyor..

    ayrıca yakıt tassarrufu dışında pek bir şey hissetmiyeceksiniz aracınızı değiştirseniz bile...2 araç hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz ford ve citroen bölümünde yeterli ayrıntılar mevcut..



    focus un motoru çok ses yapıyor demişsinde sanki c4 te aynı motor yok tövbe tövbe.camların kapalı olsun ses mes almaz araba.zaten öyle bi teyip yapmışlarki müzikten başka şey duyamazsıninanmazsan git test et.alacak olmasan bile öyle davranınca hemen teste alıyolar.

    Alıntıları Göster
    Citröén'in C4 kasası şahsen bana çok itici geliyor. O yüzden Ford derim, yeni kasası da güzel olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REVENT0N

    Bencede kesinlikle FORD hem donanım olarak hem motor olarak citroen'e 100 basar fordun dizeli 109 hp 240 tork galiba..Bence hiç düşünmene bile gerek yok direk git FORD al..

    Alıntıları Göster
    C5 veya Focus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    2004 model araban 35 bin kmde olduğuna göre aracı fazla kullanmayan birisin.yani gidip sırf 240 nm tork var diye dizel araba alınmaz bence.sana tavsiyem benzinli bir focus al.meganeden çok daha performanslı ve yola yapışan bi araç.sıfırı 36 milyar titanium

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    2004 model araban 35 bin kmde olduğuna göre aracı fazla kullanmayan birisin.yani gidip sırf 240 nm tork var diye dizel araba alınmaz bence.sana tavsiyem benzinli bir focus al.meganeden çok daha performanslı ve yola yapışan bi araç.sıfırı 36 milyar titanium

    Benim aradığım son hız falan değil aslında, işçilik ve malzeme kalitesi en önemli kriter. Ayrıca gül gibi megane mı satıp açıkçası riske de girip benzinli 2. el otomobil almak istemem. Dizelin kullanımının keyifli olması nedeniyle dizel istiyorum. Az yakması falan çok önemli değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: multraslan

    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    2004 model araban 35 bin kmde olduğuna göre aracı fazla kullanmayan birisin.yani gidip sırf 240 nm tork var diye dizel araba alınmaz bence.sana tavsiyem benzinli bir focus al.meganeden çok daha performanslı ve yola yapışan bi araç.sıfırı 36 milyar titanium

    Benim aradığım son hız falan değil aslında, işçilik ve malzeme kalitesi en önemli kriter. Ayrıca gül gibi megane mı satıp açıkçası riske de girip benzinli 2. el otomobil almak istemem. Dizelin kullanımının keyifli olması nedeniyle dizel istiyorum. Az yakması falan çok önemli değil.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: multraslan


    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    2004 model araban 35 bin kmde olduğuna göre aracı fazla kullanmayan birisin.yani gidip sırf 240 nm tork var diye dizel araba alınmaz bence.sana tavsiyem benzinli bir focus al.meganeden çok daha performanslı ve yola yapışan bi araç.sıfırı 36 milyar titanium

    Benim aradığım son hız falan değil aslında, işçilik ve malzeme kalitesi en önemli kriter. Ayrıca gül gibi megane mı satıp açıkçası riske de girip benzinli 2. el otomobil almak istemem. Dizelin kullanımının keyifli olması nedeniyle dizel istiyorum. Az yakması falan çok önemli değil.



    asıl 2. el dizel almak riskli bir iştir.zaten ülkemizde mazot kalitesiz.dizel araç sahiplerinin çoğo kullanmayı bilmiyo.dolayısıyla 120-130 bin km ömrü olan turbolar 40 binde bozuluyo.illa dizel diyosanız sıfır alın bence.kalite olarak bütçeye göre vw ford ve corolla derim.

    bence ya 0 araç alın ya da kendi aracınızı kullanmaya devam edin.yinede siz bilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    quote:

    Orjinalden alıntı: multraslan


    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    2004 model araban 35 bin kmde olduğuna göre aracı fazla kullanmayan birisin.yani gidip sırf 240 nm tork var diye dizel araba alınmaz bence.sana tavsiyem benzinli bir focus al.meganeden çok daha performanslı ve yola yapışan bi araç.sıfırı 36 milyar titanium

    Benim aradığım son hız falan değil aslında, işçilik ve malzeme kalitesi en önemli kriter. Ayrıca gül gibi megane mı satıp açıkçası riske de girip benzinli 2. el otomobil almak istemem. Dizelin kullanımının keyifli olması nedeniyle dizel istiyorum. Az yakması falan çok önemli değil.



    asıl 2. el dizel almak riskli bir iştir.zaten ülkemizde mazot kalitesiz.dizel araç sahiplerinin çoğo kullanmayı bilmiyo.dolayısıyla 120-130 bin km ömrü olan turbolar 40 binde bozuluyo.illa dizel diyosanız sıfır alın bence.kalite olarak bütçeye göre vw ford ve corolla derim.

    bence ya 0 araç alın ya da kendi aracınızı kullanmaya devam edin.yinede siz bilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Özellikle ses izolasyonu, malzeme ve işçilik kalitesi, elastikiyet ve araç içi tıkırtılar konusunda yorumlarınızı bekliyorum



    Focus sahibiyim. Bu saydığın konularda focus iyi değil. Kronik cam takırdama sorunu var. Yol sesini çok içeri alıyor, izolasyon kötü. İç mekanda işçilik vasat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nicotinell -- 10 Eylül 2008; 16:04:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicotinell

    quote:

    Özellikle ses izolasyonu, malzeme ve işçilik kalitesi, elastikiyet ve araç içi tıkırtılar konusunda yorumlarınızı bekliyorum



    Focus sahibiyim. Bu saydığın konularda focus iyi değil. Kronik cam takırdama sorunu var. Yol sesini çok içeri alıyor, izolasyon kötü. İç mekanda işçilik vasat.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr

    quote:

    Özellikle ses izolasyonu, malzeme ve işçilik kalitesi, elastikiyet ve araç içi tıkırtılar konusunda yorumlarınızı bekliyorum



    Focus sahibiyim. Bu saydığın konularda focus iyi değil. Kronik cam takırdama sorunu var. Yol sesini çok içeri alıyor, izolasyon kötü. İç mekanda işçilik vasat.


    o zaman sat kurtul.insan bu kadar kötü bulduğu araca neder biner anlamam doğrusu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    C4 DERİM!!!!! DEĞİŞİK VE ÇOK ÖZELLİGİ OLAN Bİ ARABA !!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PEUGEOT_ SW

    C4 DERİM!!!!! DEĞİŞİK VE ÇOK ÖZELLİGİ OLAN Bİ ARABA !!!!

    Alıntıları Göster
    Focus kesinlikle, ikinci elinide düşün, ikinci eli bırak kullandığın dönemi düşün, iki aracın geçmişinide düşündüğünde, bütün okalr Focusu gösterir emin ol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PEUGEOT_ SW

    C4 DERİM!!!!! DEĞİŞİK VE ÇOK ÖZELLİGİ OLAN Bİ ARABA !!!!

    Alıntıları Göster
    2 side son derce sorunsuz ve makyajlı araba gercekten tüketim orakta pek bir fark yok..

    ben olsam focus alırım güzel bir tasarmı var c4 e göre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr

    quote:

    Özellikle ses izolasyonu, malzeme ve işçilik kalitesi, elastikiyet ve araç içi tıkırtılar konusunda yorumlarınızı bekliyorum



    Focus sahibiyim. Bu saydığın konularda focus iyi değil. Kronik cam takırdama sorunu var. Yol sesini çok içeri alıyor, izolasyon kötü. İç mekanda işçilik vasat.


    o zaman sat kurtul.insan bu kadar kötü bulduğu araca neder biner anlamam doğrusu.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5


    quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr

    quote:

    Özellikle ses izolasyonu, malzeme ve işçilik kalitesi, elastikiyet ve araç içi tıkırtılar konusunda yorumlarınızı bekliyorum



    Focus sahibiyim. Bu saydığın konularda focus iyi değil. Kronik cam takırdama sorunu var. Yol sesini çok içeri alıyor, izolasyon kötü. İç mekanda işçilik vasat.


    o zaman sat kurtul.insan bu kadar kötü bulduğu araca neder biner anlamam doğrusu.



    Ben arkadaşa yardımcı olmak için yazıyorum. Marka fanatiği değilim. Aracımı seviyorum kötü bulmuyorum. Keyifli sürüşü, yol tutuşu, sağlamlığı ve sorunsuzluğu gibi güzel yönleri de var. Satsam daha iyisini alamam, orta sınıf hiç bir aracın mükemmel olduğunu düşünmüyorum, hepsinin artıları eksileri var. Mercedes Bmw alacak param da yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicotinell

    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5


    quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr

    quote:

    Özellikle ses izolasyonu, malzeme ve işçilik kalitesi, elastikiyet ve araç içi tıkırtılar konusunda yorumlarınızı bekliyorum



    Focus sahibiyim. Bu saydığın konularda focus iyi değil. Kronik cam takırdama sorunu var. Yol sesini çok içeri alıyor, izolasyon kötü. İç mekanda işçilik vasat.


    o zaman sat kurtul.insan bu kadar kötü bulduğu araca neder biner anlamam doğrusu.



    Ben arkadaşa yardımcı olmak için yazıyorum. Marka fanatiği değilim. Aracımı seviyorum kötü bulmuyorum. Keyifli sürüşü, yol tutuşu, sağlamlığı ve sorunsuzluğu gibi güzel yönleri de var. Satsam daha iyisini alamam, orta sınıf hiç bir aracın mükemmel olduğunu düşünmüyorum, hepsinin artıları eksileri var. Mercedes Bmw alacak param da yok.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr


    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5


    quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr

    quote:

    Özellikle ses izolasyonu, malzeme ve işçilik kalitesi, elastikiyet ve araç içi tıkırtılar konusunda yorumlarınızı bekliyorum



    Focus sahibiyim. Bu saydığın konularda focus iyi değil. Kronik cam takırdama sorunu var. Yol sesini çok içeri alıyor, izolasyon kötü. İç mekanda işçilik vasat.


    o zaman sat kurtul.insan bu kadar kötü bulduğu araca neder biner anlamam doğrusu.



    Ben arkadaşa yardımcı olmak için yazıyorum. Marka fanatiği değilim. Aracımı seviyorum kötü bulmuyorum. Keyifli sürüşü, yol tutuşu, sağlamlığı ve sorunsuzluğu gibi güzel yönleri de var. Satsam daha iyisini alamam, orta sınıf hiç bir aracın mükemmel olduğunu düşünmüyorum, hepsinin artıları eksileri var. Mercedes Bmw alacak param da yok.



    yorumunuz için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi night_33 -- 10 Eylül 2008; 18:18:31 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.