Şimdi Ara

LÜTFEN YARDIM!!! TOSHIBA LAPTOPUM SORUN YARATIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 sene önce aldığım laptopum(toshıba satallite A660-14t) 3 ay önce açılıp kapanmaya başladı. (1 bçk seneden fazla kullandım hiç tık etmedi ne format ne de herhangi bir bir sıkıntı yaşamadım.) Bu sorun için laptopumu servise gönderdim laptopum 3 defa gitti geldi sonrun çözülmedi son gönderdiğimde laptopumun kasası değişmiş sorun çözülmüş olarak geri geldi. ! ay sorunsuz olarak bilgisayarı kullandıktan sonra dün aynı şekilde açılıp kapanmaya başladı, yani aynı sorun yine gündemde fakat LAPTOPUMUN GARANTİ SÜRESİ 15 GÜN GEÇMİŞ aynı sorunda devam etmekte.

    Forum üyeleri affınıza sığınarak sizlerden bu konuda yardım istiyorum, teorik olarak bilgisayarım şuan garanti süresinin geçmesinden dolayı garanti kapsamında . Bu konularda bilgisi olan üstadlara ve fikir verecek arkadaşlara ihtiyacım var.

    NE YAPMALIYIM, NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM.


    (DAHA LAPTOPUMU SERVİSE GÖNDERMEDİM)







  • servise gönderirsen ücret almadan işlem yapmazlar makinanıza ve size söyleyecekleri fiyat uçuk bir fiyat olacak büyük ihtimalle servise gidip fiyatı duyup işlemden vazgeçen baya müşteri tanıyorum
  • teşekkür ederim ama telefonla konuştum İstanbul'daki servis bu gibi durumlarda karar alıyor ve garanti kapsamında tutabiliyor denildi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.