|
M1 MacBook sahipleri ekran çatlakları için Apple'a toplu dava açıyor (2. sayfa)
-
-
önemli olan bence ülkemizde nasıl bir tutum izlenecek direkt değişim uygulanacak mı yoksa diğer firmaların servislerinde uğraştığımız gibi apple ile de uğraşacağız ? Bu sorunu yaşayan var mı acaba ? Varsa nasıl bir yol izlediniz ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: V4LKyR
İnsanlar o kadar para döküyor ki artık tuş beyazlaması, soket gevşemesi gibi garip problemler için ağlaşıyorlar... ilginç.
Neyse, bir noktada onlar da haklı tabi, 5 telefon parası verip 1 telefon alınca doğal olarak böyle problemler oluşabiliyor insanlarda.Sanatsal çalışma için alınmış bir üründe bunlar için ağlaşmayacaksak hiç ses çıkarmayalım. Tuş değil ekran beyazlıyor.
https://forums.macrumors.com/threads/bright-spot-issue-air-3-and-pro-10-5-comparison.2176337/
https://forums.macrumors.com/threads/bright-spot-on-ipad-pro-10-5-screen.2115037/page-64
https://forums.macrumors.com/threads/ipad-10-5-pro-white-spot-on-screen.2117667/
Daha çoğunda vardır ama ya ekran kapalı resimler yada arka plan koyu resimler..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccguven -- 10 Eylül 2021; 17:9:41 >
-
https://forums.macrumors.com/threads/bright-spot-on-ipad-pro-10-5-screen.2115037/page-64
Bu sitede bazı adamlar 2. 3. değişimi, her sene ipad mi değiştireceğiz? Garanti sonrası yetkili şubenin tavrına kalacaksın yine.
-
Aynen doğru tamamen katılıyorum lakin apple'ın bu tarz reklamlarını bilinçli yaptığını düşünüyorum bilemiyorum belkide ciddi bir sorun var
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozanbey86 -- 10 Eylül 2021; 17:17:18 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Eyvallah kırıldıysa falan büyük sıkıntı tabi. Ama beyazlama, soyulma, renk atma, çizilme vs, bunlar boş işler.
-
İlk mesajında şöyle yazıyor:
Alıntı
metni:Neyi kabul etmiş ki, ipad pro 10.5 de home tuşunun üstünde zamanla oluşan beyazlamaları kabul etmedi ki daha Ben de sandım ki, tuşun kendisinde falan beyazlama olmuş, meğer ekranda beyazlama varmış. :)
Ekranda beyazlama kabul edilemez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V4LKyR -- 10 Eylül 2021; 17:18:11 > -
Daha alalı 2 gün oldu gelen habere bak 😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Apple kadar boş beleş bir firma yok. Telefonları ayrı bilgisayarları ayrı çöp. Millet sırf gösteriş için alıyor çurük elmayı xd
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşımda yanlış bilmiyorsam imac 2012 late edition var. Sol alt köşesinde ghosting benzeri bir durum oldu ve şirket bunu garantiye almamış. İşin kötüsü bu durum o modellerde kronikmiş. Ben apple diye kalite diye tomarla para dökücem kronik arıza çıkıp kullanım keyfine limon sıkacak sonrada apple efendi hatasını kabul etmiyecek. Niye ? Onun müşterisi afedersin yolunmak için mi doğmuş ? Umarım davayı kazanırlar. Sen dünyanın nerdeyse en zengin firmasısın sende cihazının arkasında durmuyosan lanet olsun.
-
Apple'da böyleyse vay müşterinin hâline.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Baya kötü bir durum watch6 aldığım hafta ekranı gitmişti garanti direk sıfır ürün verdi hayatımda bu kadar güzel servis görmemiştim daha önce Asus Samsung xiaomi servislerine gittim hiç mutlu ayrılmadım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ccguvenhttps://forums.macrumors.com/threads/bright-spot-on-ipad-pro-10-5-screen.2115037/page-64
Bu sitede bazı adamlar 2. 3. değişimi, her sene ipad mi değiştireceğiz? Garanti sonrası yetkili şubenin tavrına kalacaksın yine.
İlk mesajınızda “Apple home tuşunu üzerindeki beyazlamayı kabul etmedi daha” demiştiniz. Bir haftada koşulsuz değişim yapması ise kabul ettiği anlamına geliyor. Şimdi de her sene ipad mi değiştireceğiz diyorsunuz.
Apple servisi en azından uğraştırmadan değiştiriyor. Evdeki samsung tv’de ips panel yanması oldu, kronik bir sorunmuş, 3 kere garantiye gitti düzeltemediler. 20 iş günü teslim sürecini de aşmalarına rağmen değişim vermediler. Mahkemeye verdik ancak öyle değişim yaptılar. Apple servisi garantili tv olsa hemen alırım.
Türkiye’de gördüğüm en iyi çalışan servis apple. Daha önce lg, huawei, samsung ve sony servisleriyle muhatap oldum. Çoğu servis şark kurnazı hemen kullanıcı hatası diyip para kitlemeye çalışıyorlar. Açıkçası ipad’i garantiye götürürken sıvı teması, darbe almış vs derler diye şüphelerim vardı. Adamlar 5. iş gününde teslim ettiler sıfır kutulu cihazı. 2 sene kullandıktan sonra elimde sıfır cihaz var artık. Bir 2 yıl daha kullanırsam yenisini alırım zaten.
Artık cihazlar eskisi gibi 10 yıl kullanılsın diye üretilmiyor. İsterseniz piyasadaki en pahalı cihazı alın, 5 sene sonra işlemcisi rami sizin cihazınızı performans olarak ikiye katlayan cihazlar olacak. 2014’te 2000 dolara asus bir bilgisayar alarak bunu bizzat tecrübe ettim. Baz model macbook air alıp 3-4 yılda bir cihazınızı yenileyin en mantıklısı. (diğer cihazlar için de geçerli windows pclerde çok model oluyor diye böyle örnek verdim ben de macbook kullanmıyorum)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: ti7800
Resimdeki tam çatlama yerine bakarsan orada kapak içinde bir bileşen o noktadan temas ediyor. Oraya sakın baskı uygulamaSadece prolarda mı oluyor bu airlerde de var mı?
-
apple kazanır
-
MacBook Pro M1 kullanıcısı olarak Apple'ı arayıp sordum, bana şu linki verdiler:
support.apple.comApple Servis Programları - Apple Desteğihttps://support.apple.com/tr-tr/service-programsEğer olay kabul edilirse buraya düşermiş. Bilginiz olsun.
-
Bir şeyi kabul ettiği yok, kabul etse dünyadaki tüm cihazları geri çağırmak garantili olsun olmasın başka model cihaz yada iade yapması gerekir. Aynı samsung batarya patlamalarında olduğu gibi. İlla hatalarını kabul etmek için elimizde patlaması mı lazım. Değişim yapması en basit olan kısmı. Apple servis uğraştırmadan değiştiriyor diyorsun, kaç tane apple servisiyle muhattap oldunuz merak ettim.
Alın size adana yetkili Zentech firmasının yorumlarından biri: "Acikcasi burdan yorumları okuyarak iphone 11 imi adana servisine gönderdim ama gercekten hayal kirikligina ugradim batarya ve donanimsal sorunlar icin gonderdigim cihaza hoparlor izgarisinda cizik oldugu icin 5200 tl para istediler berbat bi servis kesinlikle göndermeyin benim agzim yandi sizin ki yanmasın. güncelleme bu servis benim cihazımı garanti dışı bıraktı tüketici hakem heyeti kararı ile ben haklı bulundum ve cihazın değişimi yapıldı kesinlikle bu servise göndermeyin kozmetigine bakarak garanti dışı bırakıyorlar."
Ben şimdi buraya tableti verip bedava değişim mi beklemeliyim yoksa aşağıdaki resmi fiyatı mı beklemeliyim, ikinci elde sıfır gibisi 3k zaten, Bu cihazın en pahalı kısmı ekranı, ama ekranında kronik arızalı?
Apple sitesindeki garanti kapsamı dışındaki servis ücret listesindeki fiyatta bu:
iPad Pro (10,5 inç) 4.061 TL
https://support.apple.com/tr-tr/ipad/repair/service
Normlali 4bin lira parayı alırız diyorlar, müşterinin profiline göre şanslıysan garanti yoksa bile değiştirenler vardır belki ama bu bir elin parmağını geçmiyor. Sen garanti bitsin o zaman yaşayacağın deneyimleri aktarırsın bizde garanti yok.
-
Teşekkürler hocam bu linkden haberim yoktu, ipad air3 için bir servis programı açmışlar, lakin pro 2017 için bir şey yok. Macrumors da yüzlerce kişi bu iş için uğraşıyor bakalım belki bir gün bize de servis açarlar.
-
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DonlPkyME3WI%26feature%3Dyoutu.be&q=EgQuLZpEGK-o74kGIhBXhwzqKdW6Pw4fSeG4FHBlMgFy
Adam güzel açıklamış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A7F6B5320 -- 11 Eylül 2021; 0:54:27 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
piyasada bu performansı veren laptop söylermisiniz, fiyatıda göz önünde bulundurun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X