Şimdi Ara

madem tsi motorlar yağ yakıyor neden insanlar satın alıyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
7.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tsi nin en verimli turbo benzinli motor olması, burada ne kadar kötülenirse kötülensin değişmez bir gerçek.

    En çok satılan turbo benzinli motor hangisi? Tsi motor. Tsi li araçlar tutuluyor mu? Talep var mı? Var.

    O halde ya Tsi alanlar çok aptal. Ya da kötüleyenler. Okuyana kalmış.

  • Kronik bir yağ yakma sorunu olsa milyonlar kuyruğa girer miydi? Bence hayır. Mesele sadece a noktası b noktası olsa herkes corolla alırdı tabii. Ama işte o kesmiyor bizi, o yüzden corolla almıyoruz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yer mer yerinden oynamaz hayatta. Herkesi kendimiz gibi araştırıyor, ilgi duyuyor merak ediyor sanıyoruz ama gerçek hayat hiç de öyle değil. 3-5 bin kmde aldığı dsgli golfe 20 bin km sorun yaşamadan binip sattığı için türkiyedeki en dayanıklı arabanın golf olduğunu zanneden insanlar var sokakda. Tam otomatik tork konvertörlü şanzımanda + - yi görünce çok biliyor gibi bunlar yarı otomatik ya vitesle oynuyorsun TİP?! tronic diyenler de var. Dizel araba sürer gibi atmosferk benzinli sürmeye çalışıp bu gitmiyor diyen de var(sürdüğü dizel 70hp). Yani iş algıda ve markada bitiyor. Bizim ülkede volkswagen= lüks araba. Kalan şeyler faso fiso oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsi diye 2007'den beri üretilen tek bir motor yok.. dünya kadar farklı kombinasyon var yenisi ile eskisi ile.


    Ciddi yağ tüketen tsi'ler de vardı.

    Biraz fazla tüketen, düzenli yağ ekleyenler de vardı.

    Kabul edilebilir ölçüde eksiltenler de vardı

    Çok az yağ eksiltenler de var.


    herkes işine hangi model işine geliyorsa veya biliyorsa onu seçip yorum yapıyor olay bu.


    günümüz modern ünitelerinde fazla bir yağ tüketimi yok. ama yağ sıcaklığı kolay yükseliyor bu da gerçek.. motorlar maksimum termal operasyon limitlerine daha yakın. öyle 2005 model 2.0 vtec honda gibi 1 sene bas Allah bas 1 sene sonra çek yağ çubuğunu ip gibi aynı yerde yok. toleranslar minimumda, motor sıcak çalışıyor, çabuk ısınması isteniyor, önce verim/tüketim/emisyon..

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.