Bir süredir işyerinde Outlook ve Outlook Express üzerinden e-mail almada sorun yaşıyoruz. Aslında böyle bir sorun yoktu ama nedense birden bire bu ortaya çıktı. Normalde herşey sorunsuz çalışırken birdenbire bilgisayarlar e-mail alamamaya başlıyor ve bir süre bu şekilde sürdükten sonra kendiliğinden almaya başlıyor. Bu esnada e-mail gönderebiliyoruz ama alamıyoruz. Bu durum bir sonraki sorunlu sürecin başlangıcına kadar devam ediyor. Her gün bunu yaşıyoruz. E-mail alırken birden almamaya başlıyor. Bunu bir türlü çözemedim. Konuyla ilgili ne önerirsiniz bana ?
Bu arada aldığımızda hata ise;
Receiving' reported error (0x800CCC0F) : 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).'
Türkçe kullanan bilgisayarlarda ise hata mesajı şöyle geliyor;
Alınıyor' görevi bir hata bildirdi (0x800CCC0F) : 'Sunucu bağlantısı kesildi. Bu iletiyi almaya devam ederseniz, sunucu yöneticinize veya Internet servis sağlayıcınıza (ISP) başvurun.'
mail server nerede? hangi porttan erismeye calisiyorsunuz, muhtemelen firewall ya da benzeri bir cihaz engelliyor olabilir, eger mail sunucu bulundugunuz yerde (LAN) ise sunucunun calisirligindan emin olun. bir isp'den bu hizmeti aliyorsaniz isp yi arayip mail sunucuya kimse erisemiyor nedendir diye sorun.
sorun oldugu sirada baska bir yerden ( baska bir adsl hatti mesela) mail alinabiliyor mu ayni sunucudan kontrol edip sorunun sizden, hattinizdan ya da internet servis saglayicinizdan olmadigindan emin olabilirsiniz.
agora hosting'den hosting hizmeti alıyoruz. biz burada e-mail alamıyorken başka yerden alınabildiğini öğrendik. Bu durumda sorun internet servis sağlayıcımızdan olmadığını görmüş olduk.
agora hostın serverlerı saldırı nedenıyle calısmıyor cok sıkıntılyız boyle gdrse bırakacaz