Şimdi Ara

Makyajlanan Peugeot 308,Geyik(Moose)testinde çok başarılı. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
4
Favori
16.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Hatırlarsın, birkaç sene önce medyada "Opel ile Peugeot birlikte Mpv - Suv üretecek" ve "birbirlerine şasi verecekler" gibi haberler çıkmıştı.



    Peugeot Opel i aldıktan sonra medyada 2 firmanın önceden de bir takım detaylarda iş birliği yaptığı yönünde yazılar çıkmıştı, belki bizim bilmediğimiz bazı paslaşmalar oluyordur merak ettiğim bu yoksa Peugeot tabi ki zarafeti, sürüşü, turbo besleme ve dizel konularında oldukça iyi bir marka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Algı konusunda yapacak fazla bir şeyimiz yok, bizi en çok ilgilendiren kısmı algıların gerçeklik payı ile bunun 2.el değerine yansıması olabilir.



    Ben aklıma koyduğum her markadan otomobil aldım mesela hiç de pişman olmadım çünkü sürekli okuyorum, emin kaynaklardan tecrübe toplayıp kendim de kullanıp karar veriyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürücü beceresi direk ameciye ver çuvallar bi kıyaslama yaratcak bi test değil , amecinin altına ver nasıl taklaya kalkıyo aynı teste izleriz :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Section8 kullanıcısına yanıt
    Bununla şartları eşitledin mi şimdi araba götü başı dağıtmış 77de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Acaba makyaj yapılırken Opel in sürüş konusundaki birikiminden faydalanılmış mıdır merak ettim.



    Yanılmıyorsam 3008 in şasinde vb Opel den de destek alınmıştı, Opel i satın aldıktan sonra durumu özetleyen "satın alma öncesi de işbirliği yapılıyordu zaten" gibi birşeyler okumuştum medyada.


    Aynı şey benim de aklıma geldi..

    İnsignia da çok başarılı

    https://m.youtube.com/watch?v=P3U8WQrDEUk



    Vw arteonhttps://m.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu kadar beklemiyordum 308'in yol tutuşu çoğu premium diye tabir edilen araçlardan çok çok daha iyi tebrik ediyorum Peugeot markasi görüldüğü uzere doğru yolda... Ön yargıları yıkan bir test olmus...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın üzerinde 225 taban Pilot Sport 3 lastik var.
  • 76 ile 82 kmh arasındaki fark, hız yükseldikçe parabolik artar.



    200’e 175 gibi fark olabilir yüksek hızlarda.



    Adam istifini hiç bozmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten aklımı kurcalayan bi arabaydı 308, bu yaz hedefimdeki araba olacak. Yalnız pek bilgim olmadığı için, videodaki makyajlı kasa falan deniyor. 2013 2014 modeller ile kıyaslandığında yol tutusunda bi farkı var mıdır acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Videoyu izleyen : Mükemmel yol tutuş , mutlaka almalıyım

    Aracın içine oturan : Bu ne lan böyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kızıl ay K kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlamışsınız. Üstteki arkadaş jant lastik konusunda fark olduğunu belirttiği için bu videoyu attım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_

    308 imle gurur duydum resmen. Çok başarılı testlerde.



    Merak ettiğim nokta makyajlı ve makyajsız kasa arasında alt yapısı açısından fark var mı.Arkalar torsiyonlu mesela.Degisen birşey oldu mu makyajdan sonra.

    Altyapı aynı. Zaten bizim araçlar da kedi gibi kıvrak, lastikler de iyiyse fazla cesaret veriyor insana.
    Yolcu koltuğuna oturan bir arkadaş araç ne kadar dengeli dedi, kendini gösteriyor zaten.
    Arka da bağımsız olsa lokum kıvamında olacakmış ama neyse..

    Aynen arkalar bağımsız olaymış sonuçlar ne olurdu çok merak ediyorum.Yol tutuşu iyi 308 in.Ama bu kadarını beklemiyordum 308 ten.

    Destan yazmış resmen araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Bu geyik testinin ismi bizim ülkeye uymuyor.. Sonuçta bizde geyik neyin yok..



    Bu testin ismi değişmeli..



    Çomar testi olabilir.

    bizdede adı köpek veya domuz testi olsun :) yanlız bu olayı şehirler arası yol hızında yani 120-130 gibi gerçekleştirince ortaya pek hoş sonuçlar çıkmaz. şahsen takla atmaktansa yeni far tampon almayı tercih ederim :)

    Makas testi daha uygun olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Videoyu izleyen : Mükemmel yol tutuş , mutlaka almalıyım

    Aracın içine oturan : Bu ne lan böyle

    Aracın iç tasarım olarak sınıfının çok ilerisinde olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Giriş hızı falan önemli değil de, kukaların arasından geçerkenki keskinliği, kıvraklığı, ESPnin hiç hissettirmeden müdahale etmesi ve en önemlisi de arabanın çok az hız kaybetmesi. Arabanın en azından bu hızlarda tutum olarak AMG Gtc'den pek farkı yok.



    Hafif şasi, güzel geometri, sert yürüyen aksam, ustaca yapılmış ayarlar ve iyi lastikler birleşince sonuç böyle oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Aracın üzerinde 225 taban Pilot Sport 3 lastik var.

    Güncel üst donanım araçların çoğunda zaten 225 45 r17 lastik var.
  • Valla iyi sonuç almiş alinir bir araçti yenisi daha alinir olmuş. Tek sıkıntı dengesiz fiyatlandirmasi.



    tabi kara cant ucuz lastikli baz araba alipta benim araba süper yol tutuyo yea dememek lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski bir 308 kullanıcısı olarak şaşırmadım. Direksiyon tepkileri ve netliği çok güzel bir arabaydı 308. Hafif olması da çevikliğine büyük katkı sağlıyor.

    Peugeot'nun yeni EMP2 platformu güzel iş çıkarıyor, 3008 testi de oldukça başarılı. Yerden yüksek SUV yapısına rağmen 80 km/h ile geçti bu testi.
  • Kaportası çok dandik aynen egeya gibi...































    Tamam şaka şaka

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB araçlar sedanlara göre daha iyi yol tutar, F1 araçlarının tekerleri en önde ve en arkadadır, araç boyu / dingil mesafesi ne kadar azsa araçlar o kadar iyi yol tutar
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.