Şimdi Ara

Makyajlanan Peugeot 308,Geyik(Moose)testinde çok başarılı. (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
4
Favori
16.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yol tutuş olayı geçmişten beri zaten iyiydi Peugeotun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Hadi haklısın hak veriyorum. Polo ve Golf ile bütün Almanları gömmeye çalışan sen değil miydin kendisini Henry Ford zanneden IQ -1550 olan arkadaşım?

    Ben de ayrımı sevmem ama Almanların yaptıkları bir başka oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pilotaFerrari -- 30 Aralık 2017; 14:22:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    hocam limitleri yukarı taşıyamazsın demişsin, sonuna kadar haklısın,

    ama milisaniyelik reaksiyon gecikmesiyle diğer aracın (ya da araçların) limitlerini çok rahat AŞAĞIYA ÇEKEBİLİRSİN.

    anlatamadım sanırım, her türlü benchmark ve testin içine şaibe karışmış bir dönemde peugeot'un bu testi yapan firmaya "kıyak geçmediğini" nereden bilebiliriz diye sorguluyorum sadece,

    umrumda değil golf gti kaç kmde moose testi geçmiş, 308 napmış, sadece körlemesine testin sonucuna bakarak "ooo peugeot ezip geçmiş" demenin tehlikeli olduğunu söylüyorum

    bir de başka bir postta değinmişsiniz, bu adamlar profesyonel olmak zorunda değiller diye. sadece youtube görüntülenmelerinden kazandıklarıyla geçindiklerini varysaymak zaten başlıbaşına bir "naiflik" benim gözümde,çok ciddi paraların döndüğü bu sektörde özellikle güvenlik gibi çoğu kimsenin gözardı etmeye cesaret edemediği bir özelliği test eden bir şirketin gelirlerini sorgulamak gerekir.



    Haklısınız böylesi bir durumda ww aşırı ahlaklı olduğu için rüşvet vermemiş peugeotun vermesine ses etmemiş.





    Ezip geçmiştir tam bahsettiğiniz gibi, ne tehlikesi? Yargılanacakmı



    ne kadar profesyonel bir firma olduğunu şu porsche videosunda net bir şekilde görebilirsiniz, adamlar koni dikmeyi beceremeyip bana slalom testi mi ispat edecekler, adil olduğunu bana böyle ispatlayamazlar. konilerin 30 cm içeri ya da dışarı konması her türlü sonucu değiştirebilecekken objektif bir test olduğuna inanamıyorum





    Ben wolksvagen markasının golf aracından bahsediyorum, buraya sonradan para basıp alınan Porsche markasının aracını atarak ancak kendinizi avutur, "alaman yaaa" diye arabadan anlıyorum ben diyerek gezenlerden olursunuz.



    Teste inanmayın,inansanız uyuyamazsınız zira.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 30 Aralık 2017; 21:37:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peugeot resmen çıkartıp masaya vurmuş.Tam bağımsız süspansiyonlu civic'ten bile başarılı olması gerçekten takdire şayan.
  • Testin galibi peugeot 308 ve honda Civic hb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Ford Focus ne yapacak bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NecronLord kullanıcısına yanıt
    Civic daha stabil görünüyor ama. Dikkat ettiyseniz civic rayda gibi gidiyor ama 308çok zıplıyor. Bağımsız süspansiyon farkını viraj içindeki bir çukurda, tümsekte daha net ortaya koyar. Yani gerçek hayatta işler her zaman böyle testteki gibi olmaz. Özellikle ülkemizin yolları düşününce. İkisi arasında civic derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Alıntıları Göster
    Nurburgring de farkli suruculerin yaptigi rekor degerlerini kabul ediyorsunuzda bunu neden kabul etmiyorsunuz anlamadim pisttede sürücü önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu geyik testlerinden guiletta nın testi var mı? Yada forumda yol tutuş konusunda bilgi sahibi bir üstat, 308 ile guiletta yı yol tutuş için kıyaslayabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok konusu dönmüş ama işin ciddiyeti yok, gti testi atılmış ancak gti tüm kukaları fren lambası yanmadan geçiyor. 308 ise arka açıdan görürseniz daha ilk dönüşte fren lambası yandığı görürsünüz... bu testler sadece bir böyle de olabilir testidir, mutlak denklik yok. 308’de de frensiz dönülse golften farklı bir şey çıkmaz belli ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.