Şimdi Ara

Makyajlanan Peugeot 308,Geyik(Moose)testinde çok başarılı. (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
4
Favori
16.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    308'in şasiye daha iyi motor yakışır. Şahsen 115'lik ehdi'yi çok yakıştıramıyorum, şasi hep daha iyisini istiyor. 130'luk 1.2 puretech benzinliyi sürmedim malesef. 130'luk manuel blueHdi gelse bol fındıklı hamsiköy sütlacı olur 308.

    GTi'ın makyaj ile 300 hp olacağı söylentileri vardı

    Daha bir iki ay öncesine kadar 120-130 bin bandında GTi ilanları mevcuttu ikinci el, değerlendiremedik :(

    Makyajlının incelemesi var. Ama 300 HP değil sanırım. Benim bir sonra ki planımda 308 GTI sahibi olmak. Nasipse 2018 yaz sonu. Mesela test süreleri Golf R'dan bile daha iyi. 100-220 hızlanması hemen hemen eşit. Arada 30 HP fark 4 çekiş ve DSG faktörü var. 308 ise hafifliğinden kopartıyor işi. Fiyatları arasında uçurum var. 2. el Golf R parasına bi 308 GTI bir tanede 308 BlueHdi alınır. Sonuç olarak 0 fiyatı konusunda Pejo çok büyük ayıp etsede 2. elde çok uygun fiyatlara bulunabiliyor. Bence şuan atar-gider için alınabilecek en F/P'ı yüksek araba.





  • Valla sıfırda fiyatları ben de yakın sanıyordum, bana yazılan cevaptan sonra bir araştırayım dedim şok oldum 260-270bin TL'ler havada uçuşuyor maaşallah

    Artık sıfırda da 170'e GTi yine ucuz kalmış yanlarında

    Geçtiğimiz Temmuz ayında 1.6 HDi 308'imi sattıktan sonra ikinci el GTi'lar aklımı çok çelmişti, imkan da vardı aslında almadım :(

    *Bu arada makyajlı GTi yeni siyah ön panjurla şahane olmuş, videodaki mavi renk de çok güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 27 Aralık 2017; 17:4:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Valla sıfırda fiyatları ben de yakın sanıyordum, bana yazılan cevaptan sonra bir araştırayım dedim şok oldum 260-270bin TL'ler havada uçuşuyor maaşallah

    Artık sıfırda da 170'e GTi yine ucuz kalmış yanlarında

    Geçtiğimiz Temmuz ayında 1.6 HDi 308'imi sattıktan sonra ikinci el GTi'lar aklımı çok çelmişti, imkan da vardı aslında almadım :(

    *Bu arada makyajlı GTi yeni siyah ön panjurla şahane olmuş, videodaki mavi renk de çok güzel

    Gti 170 ise 260 Golf R gayet normal.




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Şaka machine :) Renksiz araba almamak lazım. Bu da çok yakışıklı.
  • Pejolar yol tutaşta falan yeni kasalar çok iyi. Sadece iç malzeme dandik arabalarda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya şöför virajı iyi kotaramıyorsa peki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheNewAtilla

    Pejolar yol tutaşta falan yeni kasalar çok iyi. Sadece iç malzeme dandik arabalarda

    Eminmisiniz? Arabada trim yapacak boşluk yok hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalite açısından sorun yok araçta ama içmekan çok çekici değil.Bir süre sonra araç sıkıyor

    Trim olarak göstergeden arada ses geliyordu.Onun dışında 20 bin km de başka ses duymadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Kalite açısından sorun yok araçta ama içmekan çok çekici değil.Bir süre sonra araç sıkıyor

    Trim olarak göstergeden arada ses geliyordu.Onun dışında 20 bin km de başka ses duymadım

    Hocam eskisi gibi parlak tuşlar yok artık hiç bir arabada,artık varsa tuş olarak sadece klima koyuyorlar 308de o da yok ama ortadaki ekran çok güzel 3008 gibi olmuş. Siz ne almıştınız 308 sonrası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 27 Aralık 2017; 21:11:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harika bir başarı bence.Zamanında 308 almadığıma pişmanım.Lakin bizim milletimiz gene 2.elde gider wosvos alır,bunun yüzüne bakmaz.
  • Golf sahibi olarak, 308'in test sonucuna şapka çıkartılır diyorum. Gerçekten derslerine çok iyi çalışmışlar. Hele golf gti'ın sonuç tam rezillik. Birde ön tarafta haldex 5 kilit var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s700

    Yalnız atladığınız bir şey var. 308 de esp olaya müdahil oluyor. Ki testte de bundan bahsediyor. Manevra sırasında fren ışıklarının yanması Stabilite kontrolün müdahale ettiğini gösteriyor diyor. Göremeyenler için resmini koyuyorum altyazılı şekilde;
    Makyajlanan Peugeot 308,Geyik(Moose)testinde çok başarılı.


    Şu da dalga geçtiğiniz Golf testi;
    https://www.youtube.com/watch?v=xSgfvwqXpm8

    Dikaktli izlerseniz fren ışığı manevralar sırasında hiç yanmıyor.

    O yanşayan golf ler esp müdahale etmiyorsa ne işe yarıyor o zaman? Golf un şu performansına ve fiyatına bakarsak dalga geçilmeyi hak ediyor sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sadelik olabilir ama 308 de biraz abartılmış.3008 de bunu çok iyi ayarlamışlar.

    308 den sonra golf aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz




  • 308 imizle dalga geçiliyor diye geldim



    İlk olarak geyik testinin ne olduğunu bilmiyordum

    İyi birseymis.

    İlk mesajda da tutuşu da tuş olarak okudum.

    Malum aracta fazla tuş olmayinca geyik yapiliyor sandim ama değilmiş.



    Keşke 308 e laf atanlar bir icerisine binse de tarafsiz yorum yapabilse.

    1.5 yildir kullanıyorum çok memnunum.

    Sadece İç mekan çok ferah geniş değil onun haricinde her şeyi ile 10 numara araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TormentedSoul

    konu çoook tatlı

    arkadaşlar salın alamancıları

    onların sıfırı ikinci eli düşmesin

    verin pejonın felan beline beline bayiler kampanya yapar ucuza kapatırsınız

    elleşmeyin vagcıları

    konuda vag savunmak için güzelce yalan söyleyenler bile var

    lan pejo bu testte iyi işte vag araçları genel kötü

    dsg patladı millet kullanıcı hatası bile dedi vag savunmak için, geyik testine bin tane bahane bulurlar utanmaz tübitağa bile yollarlar

    bu ülkeyi alman hayranlığı gömecekti çok şükür resmiyette düşmanız kıskanıyolar felan da halk hala alaman olsun beş fazla olsun derdinde...

    aracın esp güzel, dengesi ağırlık dağılımı hb olmasına rağmen çok iyi, asfalttan yükselen tekeri de yok

    çaat 19km hız düşürüyo, savrulmuyo araç

    e güzelim naapsın adamlar daha fazla?

    sen git beğendiğin aracı al, nası bir sürüş tekniğin var, nasıl lastik kullanırsın kaç jant olur, motora çip atar mısın vs vs kendin bilirsin

    ama neredeyse objektif bir testte de bi zahmet başarılı aracı gömüp milletin kafasını bulandırmayın

    308 bu testte çook iyi

    bitti bu kadar bak çok basit bir cümle sende kurabilirsin di mi

    bence 308 alınmaz çünkü pejo sevmiyorum dersin onu anlarım

    nedir bu fanatiklik arkadaş

    bu tipler yüzünden çok çekiyorum şuan, otomatik araç bakıyorum ucuzundan eşimle kullanmalık

    adama 2007 c4 alacam diyorum adam abi git 2000passat al golf al diyor

    cruze alayım lacetti alayım diyorum abi ne gerek var maceraya 2001 golf al o paraya diyor, aralarına 10yaş var araçların

    pedere corolla almadan aynı fiyata 10yaş büyük passat itelemeye çalışan bile oldu

    şimdi lan en temizi sıfır almak 308 bakiyorum desem aman wv al az daha ver diyen çıkacak kesin...

    testte pejo şahane

    ha ben o parayı vermem o ayrı konu, daha çok sevdiğim araçlar var ikinci eline bakarım (300 C gibi)

    sedan hb araca zaten 150 vermem gider suv bakarım

    bu benim şahsi tercihimdir, diğer markaları gömmeme gerek yok

    wv hariç tabii, ne zaman ülkede wv manyaklık derecesinden çıkar o zaman gömmeyi bırakacam

    "neredeyse objektif" demişsin, sanırım bu yazdıklarının hepsini çöpe atıyor




  • vw'i falan dağıtmış helal olsun fransızlara
  • C sınıfının en iyi arabası 308.
    Yeni kasa focus nasıl olur meraktayım ama 308 den iyi olması çok zor. Özellikle iç mekanda acaip bir asalet var 308'de. Focus da ise ticari araç havası var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_

    308 imle gurur duydum resmen. Çok başarılı testlerde.



    Merak ettiğim nokta makyajlı ve makyajsız kasa arasında alt yapısı açısından fark var mı.Arkalar torsiyonlu mesela.Degisen birşey oldu mu makyajdan sonra.

    Altyapı aynı. Zaten bizim araçlar da kedi gibi kıvrak, lastikler de iyiyse fazla cesaret veriyor insana.
    Yolcu koltuğuna oturan bir arkadaş araç ne kadar dengeli dedi, kendini gösteriyor zaten.
    Arka da bağımsız olsa lokum kıvamında olacakmış ama neyse..

    Aynen arkalar bağımsız olaymış sonuçlar ne olurdu çok merak ediyorum.Yol tutuşu iyi 308 in.Ama bu kadarını beklemiyordum 308 ten.

    Destan yazmış resmen araç.

    Renault ve Peugeot da arkalar özel bir torsiyon çubuğuna sahiptir. Bu çubuk ortadan esneyen bir yapıda olduğundan neredeyse iki ayrı yönde bağımsız gibi hareket eder. Bütün hile buradadır. İki farklı yapının iyi avantajlarını kullanır bu süspansiyon sistemi. Fransız mühendisleri manyaktır zaten. Özellikle sıradışı işler yapmaya bayılırlar. Peugeot sadece Citroen ile yarışır mesela. Citroen Xara nın fren sistemi hiçbir arabada yoktur. Basıldığında araç arkaya yığılır tüm araçların tersine. En azından Fransızlar bir motor üretip 8 farklı markanın 25 farklı modeline aynısını takmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan3156


    quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_

    308 imle gurur duydum resmen. Çok başarılı testlerde.



    Merak ettiğim nokta makyajlı ve makyajsız kasa arasında alt yapısı açısından fark var mı.Arkalar torsiyonlu mesela.Degisen birşey oldu mu makyajdan sonra.

    Altyapı aynı. Zaten bizim araçlar da kedi gibi kıvrak, lastikler de iyiyse fazla cesaret veriyor insana.
    Yolcu koltuğuna oturan bir arkadaş araç ne kadar dengeli dedi, kendini gösteriyor zaten.
    Arka da bağımsız olsa lokum kıvamında olacakmış ama neyse..

    Aynen arkalar bağımsız olaymış sonuçlar ne olurdu çok merak ediyorum.Yol tutuşu iyi 308 in.Ama bu kadarını beklemiyordum 308 ten.

    Destan yazmış resmen araç.

    Renault ve Peugeot da arkalar özel bir torsiyon çubuğuna sahiptir. Bu çubuk ortadan esneyen bir yapıda olduğundan neredeyse iki ayrı yönde bağımsız gibi hareket eder. Bütün hile buradadır. İki farklı yapının iyi avantajlarını kullanır bu süspansiyon sistemi. Fransız mühendisleri manyaktır zaten. Özellikle sıradışı işler yapmaya bayılırlar. Peugeot sadece Citroen ile yarışır mesela. Citroen Xara nın fren sistemi hiçbir arabada yoktur. Basıldığında araç arkaya yığılır tüm araçların tersine. En azından Fransızlar bir motor üretip 8 farklı markanın 25 farklı modeline aynısını takmazlar.

    Cahilligime verin de bu özel torsiyon sistemi normal torsiyon sisteminden farklı birşey mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.