< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 28 Aralık 2017; 20:44:48 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 28 Aralık 2017; 20:44:48 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Karışacak bir şey yok. Diyebileceğimiz tek söz " Helal Olsun " olmalı . Gerçekten başarılı aksi iddia edilemez. Özellikle 77'de bile disko disko partizani moduna giren araç sahipleri umarım saçma sapan bir şeye takılmaz. |
72-73 km hızlarla çoğu arabanın cuvalladigi bir testte 82 ile ciddi bir başarı elde etmiş.Cok keskin görünüyor.Peugeot' nun yeni nesil araçları cidden çok kaliteli durumda.
|
Referans olması açısından o çok sevilen tok kapı
|
Yenilen pehlivan güreşe doymazmış. Önce lastik ve jant farklı dedin. Arkadaşlar sana aynı ebat jant ve aynı marka-model lastikli olanını yolladı hem de spor odaklı modeli olan gti versiyonu yolladı. Şimdide makyajlı olanı isterim diyorsun. O da gelir onu da koyarız. Peki o da kötüyse bu sefer cevabın ne olacak. Onu da o zaman düşünürüm mü diyorsun yoksa...
Bir markanın her aracı iyidir ve bir markanın her aracı kötüdür ezberinden kurtulun artık. Aslanın ağzına düşmeyi bekleyen tüketici modundan çıkın. Araçlar modelden modele, yıldan yıla kötü olabilir veya iyi olabilirler bunun bilincinde olun. Mesela bir Mercedes'i sırf logosu için almayın, gerçekten o vaadedilen ve parasının hakkını verdiği kalitesi için alın ve bunu arayın. Ezberci olmayın yoksa paranızın karşılığını almanız güç... Ekleme yapayım Golf Gti tam bağımsız süspansiyona sahipken 307 torsiyon ile bu başarıyı yakalıyor. Golf'ün hiçbir savunulacak yanı yok... Birisi de audi a3 sedanın geyik testi başarısızlığına üzülmüş. Türkiye'de A3 deyince kimsenin aklına sedan gelmez al sana A3 sportback geyik testi dedi. Onu izledim bir çıt üstü. Ee bu ne dedim, bu mu başarı? Bana cevabı : yahu bu testler de çok gereksiz zaten, ne zaman işe yarayacak, ben aracımın bana verdiği güvenden memnunum deyip ikinci falsoyu çizdi. Bir tartışma esnasında tutarlı ve dürüst olun, ne dediğinizin farkında olun. Birşeyi bilmemek asla utanılacak birşey değil. Malım en iyisidir kaprisinden de kurtulun. Hiçbir mal en iyisi değildir. Onlarca otomobil kullandım hepsinin kusuru vardı. Bizler tüketiciyiz, bir malı övmek veya yerin dibine sokmak bize birşey kazandırmaz. Biz değerlendirmemizi ve tercihimizi bütçemize ve bize sunulanlara göre yapmak durumundayız yoksa kaybeden tarafta oluruz... |
Yarı bağımsız arka süspansiyon için süper performans
|
bu ne ya
|
Hyundai gitsin Peugeottan ders alsın
|
Giriş hızı falan önemli değil de, kukaların arasından geçerkenki keskinliği, kıvraklığı, ESPnin hiç hissettirmeden müdahale etmesi ve en önemlisi de arabanın çok az hız kaybetmesi. Arabanın en azından bu hızlarda tutum olarak AMG Gtc'den pek farkı yok.
Hafif şasi, güzel geometri, sert yürüyen aksam, ustaca yapılmış ayarlar ve iyi lastikler birleşince sonuç böyle oluyor. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |