Şimdi Ara

Makyajlanan Peugeot 308,Geyik(Moose)testinde çok başarılı. (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
4
Favori
16.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alayını harcamış.
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    RS, Yeni Civic ve 308 GTI bu aralar çok beğendiğim arabalar, alan pişman olmaz gibi.
  • yeni 308 listeye alınmıştır,



    1- subaru xv

    2- ford fiesta

    3- peugeot 308

    4- opel insignia


    2.0 dizel motor varmış - 150 ila 180 beygir,
    bidaha ki seçimlerde motor hacminden vergi alımını kaldırabilecek yeteneğe sahip partiye benden çay, kahve,,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redferrari -- 28 Aralık 2017; 15:55:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • redferrari R kullanıcısına yanıt
    2500 cc ye kadar şuan ki 1300 cc vergisi alınması gibi hayallerim benim de var:) ama sadece hayal...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaka mısınız pejo övmüşler burda. Golften başka arabaya binmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheNewAtilla

    elektronik çöp. 100binden sonra foyası çıkıyor.

    gerçi pejoyuda pek suçlamıyorum. adamlar zaten ucuza satıyor. ee fransanın yollarıda izmirin tarla yolları gibi olmayınca orada eminim bir sorun olmuyordur.

    Hiç 100 bin km PSA grubu araç kullandınız mı? Ben işim gereği kamyonlarda dahil bütün markalar hakkında bilgi sahibinin. PSA grubu araçların nazlı olduğu bir gerçek :) fakat Alman arabalarının onları aratmadığı söylersem abartmış olmam:) Alman hayranlığı nedeniyle kral çıplak diye bağrılmadığı için bu gerçek gözardı ediliyor. 100 bin km üstü Almanların durumları Peugeotlardan farklı değil hatta daha iyi en azından motor arızası yapmıyorlar. Almanlarda her arıza türüne hazırlıklı olmak lazım:)



    Not: hiç bir marka benim değil. Bana bedava araba vermiyorlar. Hiçbir markayla duygusal bağım yoktur. Fikirlerimin temeli hayat tecrübelerimin yansımasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardaturco

    Şaka mısınız pejo övmüşler burda. Golften başka arabaya binmem

    bu ne ya
  • Yol tutuş herşey değil, 308 çok konforsuz araç yerdeki herşeyi içinde hissettiriyor, golfte yol tutuş konfor dengesi daha iyi ayarlanmış, 308den daha iyi bir araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Experimentation

    Yol tutuş herşey değil, 308 çok konforsuz araç yerdeki herşeyi içinde hissettiriyor, golfte yol tutuş konfor dengesi daha iyi ayarlanmış, 308den daha iyi bir araç

    Golf biraz daha konforlu, fakat 308 17 jantlara rağmen konforsuz bir araba değil. Ki Otopark testinde konforunda artı puan gitmişti bu sebeple ki test ettikleri araç 18 di. Arabaların iyiliğini, kötülüğünü belirleyen şey konfor değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    Robotla yapabilmenin imkanı yoksa, her araçta aynı koşullar sağlanamıyorsa adil bir testten bahsedemeyiz. sonuçta bir araç 50 ile dönerken diğeri 100 ile dönmüyor. arada çok küçük farklar çıkıyor. Sizin robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğinize, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih etmenizin bir önemi yok. Kısaca arkadaş doğru söylüyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gediklii kullanıcısına yanıt
    Hayır bashedebiliriz zira bu testte sürücünün veya tek bir sistemin (örneğin sadece lastiğin, sadece araç ağırlığının, sadece direksiyon hızının veya ESP'nin) yeteneği değil, farklı araçlarla aynı parkurda, aynı açıklıkta hunilerde aracın "bütün paketinin" engelden kaçma manevrası yapılıyor. Kesinlikle otomasyon gerektirecek bir durum değil, parkura belli bir hızla girip engelden kaçıp şeride geri dönmek dışında yapılan hiçbirşey yok, ustalık da gerekmiyor. Ayrıca bu tip engel aşma testlerinde 3-4kmh farklar önemli farklardır, 1-2kmh farklar için çok tantana yapmaya gerek yok ama bunun üstündeki hızlarda hızlı olan otomobilin yan şeride geçip, kendi şeridine dönmesi için de çok daha atik olması gerekiyor, sadece giriş hızı değil mevzu.

    Bunun robotlarla yapılan ESC testi, onda böyle belirlenmiş huniler arasında vs değil, bomboş parkurda Esc açı sapma kontrol ve ölçme testi yapılıyor. Her otomobilin kilitten kilite tur sayısı ve direksiyon hızı farklı bu yüzden otomasyona ihtiyaç var, tek bir nitelik ölçülüyor çünkü.




    Daha önce yazdığım gibi 308'in sadece hızı veya sadece tutumu değil, hem müthiş dengesi hemde test tutumu ayrıca giriş çıkış hız anlamında test sonucu tam anlamıyla mükemmel. Robot falan yapsa bunu daha beter biçer rakiplerini, araba o kadar keskin ve stabil gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    Robotla yapabilmenin imkanı yoksa, her araçta aynı koşullar sağlanamıyorsa adil bir testten bahsedemeyiz. sonuçta bir araç 50 ile dönerken diğeri 100 ile dönmüyor. arada çok küçük farklar çıkıyor. Sizin robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğinize, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih etmenizin bir önemi yok. Kısaca arkadaş doğru söylüyor.

    Hemen amblemine baktım VW var. Gocunmuşsun belli. :) Bilal'e anlatır gibi anlatayım. Bir arabanın üst limitleri bellidir. Direksiyonuna robotta oturtsanız, en iyi sürücüyü de oturtsanız bu araba kabiliyetlerinin ve fizik kurallarının imkan verdiği ölçüde başarılı olacaktır. Yani siz bu testi robotla gerçekleştirseniz Golf'ün tutuş limitleri yukarıya çıkmayacak. Araba yine hangi hızda kopma yaşıyorsa o hızda kopacak. Öte yandan bu test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. 3 kişi bir araya gelip "Hadi duba koyup eğlenelim." tarzında bir şey değil. Belkide bir araç için onlarca deneme yapılıp, ulaşabildikleri en üst limitler gösteriliyor. Ayrıca sizin 5-10 km olarak gördüğünüz ufak farklar aslında çok büyük farklar. 1 km bile çok büyük farklar ortaya çıkarabiliyor.

    Eğer bu işi robotlar yapacaksa havanın sıcaklığı, nem miktarı, toz ve kepek durumu hep aynı olmak zorunda. Madem standartlar bu kadar önemli.. Sanki çarpışma testi yapılıyor. Yukarı da söylediğim gibi Nord pistinde prestij için süre kovalayan arabalara da robot oturtsunlar.

    Bu testlere yapan adamlarında %100 bilimsel olmak gibi bir amacı yok. Zorunda da değiller. Arabaların limitlerini göstermek ve karakterleri hakkında fikir verme konusunda başarılılar. Ayrıca bir iş hattında bile robotlar hata yapıyorken böyle bir testte robotlar ve yüzlerce sensör kullanılınca hata olmayacak mı ? Sanki Cern tesisinde deney yapılıyor da bilimsellikten bahsediyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    Robotla yapabilmenin imkanı yoksa, her araçta aynı koşullar sağlanamıyorsa adil bir testten bahsedemeyiz. sonuçta bir araç 50 ile dönerken diğeri 100 ile dönmüyor. arada çok küçük farklar çıkıyor. Sizin robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğinize, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih etmenizin bir önemi yok. Kısaca arkadaş doğru söylüyor.

    Hemen amblemine baktım VW var. Gocunmuşsun belli. :) Bilal'e anlatır gibi anlatayım. Bir arabanın üst limitleri bellidir. Direksiyonuna robotta oturtsanız, en iyi sürücüyü de oturtsanız bu araba kabiliyetlerinin ve fizik kurallarının imkan verdiği ölçüde başarılı olacaktır. Yani siz bu testi robotla gerçekleştirseniz Golf'ün tutuş limitleri yukarıya çıkmayacak. Araba yine hangi hızda kopma yaşıyorsa o hızda kopacak. Öte yandan bu test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. 3 kişi bir araya gelip "Hadi duba koyup eğlenelim." tarzında bir şey değil. Belkide bir araç için onlarca deneme yapılıp, ulaşabildikleri en üst limitler gösteriliyor. Ayrıca sizin 5-10 km olarak gördüğünüz ufak farklar aslında çok büyük farklar. 1 km bile çok büyük farklar ortaya çıkarabiliyor.

    Eğer bu işi robotlar yapacaksa havanın sıcaklığı, nem miktarı, toz ve kepek durumu hep aynı olmak zorunda. Madem standartlar bu kadar önemli.. Sanki çarpışma testi yapılıyor. Yukarı da söylediğim gibi Nord pistinde prestij için süre kovalayan arabalara da robot oturtsunlar.

    Bu testlere yapan adamlarında %100 bilimsel olmak gibi bir amacı yok. Zorunda da değiller. Arabaların limitlerini göstermek ve karakterleri hakkında fikir verme konusunda başarılılar. Ayrıca bir iş hattında bile robotlar hata yapıyorken böyle bir testte robotlar ve yüzlerce sensör kullanılınca hata olmayacak mı ? Sanki Cern tesisinde deney yapılıyor da bilimsellikten bahsediyoruz.


    İlk cümleden sonrasını okumadım. Ben gayet nazik bir dille cevap yazdım. Ne hakaret ettim ne başka bir şey dedim. Hemen laf sokmalar, ambleme bakmalar.

    Düzgünce tartışmak isterseniz mesaj alıntı yaparsınız. Kalın sağlıcakla

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben 308 özelinde konuşmuyorum. Her araç için aynı koşullarda ve sürücü kabiliyeti her araçta aynı olacak şekilde yapılsa çok daha net sonuçlar elde edebiliriz. Belki o zaman aradaki fark daha da açılacak 308 için. Benim söylediğim iyi bir şey ama nedense forumda herkes birbirine laf sokma derdinde. Alıntı yaptığım üye böyle dedim diye hemen aklınca laf sokmaya çalışmış. Size açıklayıcı cevabınızdan dolayı teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    Robotla yapabilmenin imkanı yoksa, her araçta aynı koşullar sağlanamıyorsa adil bir testten bahsedemeyiz. sonuçta bir araç 50 ile dönerken diğeri 100 ile dönmüyor. arada çok küçük farklar çıkıyor. Sizin robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğinize, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih etmenizin bir önemi yok. Kısaca arkadaş doğru söylüyor.

    Hemen amblemine baktım VW var. Gocunmuşsun belli. :) Bilal'e anlatır gibi anlatayım. Bir arabanın üst limitleri bellidir. Direksiyonuna robotta oturtsanız, en iyi sürücüyü de oturtsanız bu araba kabiliyetlerinin ve fizik kurallarının imkan verdiği ölçüde başarılı olacaktır. Yani siz bu testi robotla gerçekleştirseniz Golf'ün tutuş limitleri yukarıya çıkmayacak. Araba yine hangi hızda kopma yaşıyorsa o hızda kopacak. Öte yandan bu test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. 3 kişi bir araya gelip "Hadi duba koyup eğlenelim." tarzında bir şey değil. Belkide bir araç için onlarca deneme yapılıp, ulaşabildikleri en üst limitler gösteriliyor. Ayrıca sizin 5-10 km olarak gördüğünüz ufak farklar aslında çok büyük farklar. 1 km bile çok büyük farklar ortaya çıkarabiliyor.

    Eğer bu işi robotlar yapacaksa havanın sıcaklığı, nem miktarı, toz ve kepek durumu hep aynı olmak zorunda. Madem standartlar bu kadar önemli.. Sanki çarpışma testi yapılıyor. Yukarı da söylediğim gibi Nord pistinde prestij için süre kovalayan arabalara da robot oturtsunlar.

    Bu testlere yapan adamlarında %100 bilimsel olmak gibi bir amacı yok. Zorunda da değiller. Arabaların limitlerini göstermek ve karakterleri hakkında fikir verme konusunda başarılılar. Ayrıca bir iş hattında bile robotlar hata yapıyorken böyle bir testte robotlar ve yüzlerce sensör kullanılınca hata olmayacak mı ? Sanki Cern tesisinde deney yapılıyor da bilimsellikten bahsediyoruz.


    İlk cümleden sonrasını okumadım. Ben gayet nazik bir dille cevap yazdım. Ne hakaret ettim ne başka bir şey dedim. Hemen laf sokmalar, ambleme bakmalar.

    Düzgünce tartışmak isterseniz mesaj alıntı yaparsınız. Kalın sağlıcakla

    Şu konunun en başından beri konuyu baltalayanlara bakın. Hepsi VW kullanıcısı. Genelleme yapma konusunda bir sakınca yok. Bir arkadaş önce janttan girdi, oradan lastiğe geldi en son Golf makyajlı değil dedi. Tebrik etmek, bahane üretmekten daha kolay. Eğer ortaya bir konu sürüyorsanız gerekliliklerini ve getirisini yazın ki bizi de robot konusunda ikna edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    Robotla yapabilmenin imkanı yoksa, her araçta aynı koşullar sağlanamıyorsa adil bir testten bahsedemeyiz. sonuçta bir araç 50 ile dönerken diğeri 100 ile dönmüyor. arada çok küçük farklar çıkıyor. Sizin robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğinize, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih etmenizin bir önemi yok. Kısaca arkadaş doğru söylüyor.

    Hemen amblemine baktım VW var. Gocunmuşsun belli. :) Bilal'e anlatır gibi anlatayım. Bir arabanın üst limitleri bellidir. Direksiyonuna robotta oturtsanız, en iyi sürücüyü de oturtsanız bu araba kabiliyetlerinin ve fizik kurallarının imkan verdiği ölçüde başarılı olacaktır. Yani siz bu testi robotla gerçekleştirseniz Golf'ün tutuş limitleri yukarıya çıkmayacak. Araba yine hangi hızda kopma yaşıyorsa o hızda kopacak. Öte yandan bu test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. 3 kişi bir araya gelip "Hadi duba koyup eğlenelim." tarzında bir şey değil. Belkide bir araç için onlarca deneme yapılıp, ulaşabildikleri en üst limitler gösteriliyor. Ayrıca sizin 5-10 km olarak gördüğünüz ufak farklar aslında çok büyük farklar. 1 km bile çok büyük farklar ortaya çıkarabiliyor.

    Eğer bu işi robotlar yapacaksa havanın sıcaklığı, nem miktarı, toz ve kepek durumu hep aynı olmak zorunda. Madem standartlar bu kadar önemli.. Sanki çarpışma testi yapılıyor. Yukarı da söylediğim gibi Nord pistinde prestij için süre kovalayan arabalara da robot oturtsunlar.

    Bu testlere yapan adamlarında %100 bilimsel olmak gibi bir amacı yok. Zorunda da değiller. Arabaların limitlerini göstermek ve karakterleri hakkında fikir verme konusunda başarılılar. Ayrıca bir iş hattında bile robotlar hata yapıyorken böyle bir testte robotlar ve yüzlerce sensör kullanılınca hata olmayacak mı ? Sanki Cern tesisinde deney yapılıyor da bilimsellikten bahsediyoruz.


    İlk cümleden sonrasını okumadım. Ben gayet nazik bir dille cevap yazdım. Ne hakaret ettim ne başka bir şey dedim. Hemen laf sokmalar, ambleme bakmalar.

    Düzgünce tartışmak isterseniz mesaj alıntı yaparsınız. Kalın sağlıcakla

    Şu konunun en başından beri konuyu baltalayanlara bakın. Hepsi VW kullanıcısı. Genelleme yapma konusunda bir sakınca yok. Bir arkadaş önce janttan girdi, oradan lastiğe geldi en son Golf makyajlı değil dedi. Tebrik etmek, bahane üretmekten daha kolay. Eğer ortaya bir konu sürüyorsanız gerekliliklerini ve getirisini yazın ki bizi de robot konusunda ikna edin.

    Konuyu kimin baltaladığı beni ilgilendirmiyor. Orada vw amblemi olması da vw sahiplerinin attığı her iletiden sorumluyum anlamına gelmiyor.

    Konuya gelecek olursak: 308 ister 100 ile kukaların arasından geçsin, ister golf 10 ile geçemesin, civic takla atsın umurumda değil. İnsanı zorla forumdan soğutuyorsunuz. İyi akşamlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • boraycan kullanıcısına yanıt
    Ben pejo özelinde konuştum. Binmediğim araba hakkında birşey diyemem.



    Pejoların motor sağlam. 1.4 hdi benimki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheNewAtilla

    Ben pejo özelinde konuştum. Binmediğim araba hakkında birşey diyemem.



    Pejoların motor sağlam. 1.4 hdi benimki

    308 t9 ile mi 100 bin devirdiniz acaba?

    1.4 308 t9 yoktu kaçırmışım.

    206 mı acaba aracınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 28 Aralık 2017; 20:50:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 bin civarina 1.6 bluehdi 2016 model eat6 alinir mi hazir burda ayni araci konusuyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheNewAtilla

    Ben pejo özelinde konuştum. Binmediğim araba hakkında birşey diyemem.



    Pejoların motor sağlam. 1.4 hdi benimki

    308 t9 ile mi 100 bin devirdiniz acaba?

    1.4 308 t9 yoktu kaçırmışım.

    206 mı acaba aracınız

    308 değil ama başka model ile 122 bin yaptım 160 binde satmayı düşünüyorum. hiç bir sıkıntım olmadı. orjinal yedek parça ile bakıp yapacaksınız, apaçiler gibi arabanın orası burasını delip neon amfi zart zurt cart curt bağlatmayacaksınız hiç bir sıkıntı yaşamazsınız. kasislerden 40 ile değil 20 ile 10 ile geçersiniz on takım tık demez. araç kullanma kültürüne hakim olmak lazım biraz. sanayide ki kasapların eline düştükten sonra her araç kötü. forumda biri yazmış adam motor yağı değiştirmiş,motordan şangır şungur ses gelmeye başlamış. kim bilir ne yaptılar araca? bunların eline hummer versen ne olur?




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.