Bildirim
MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !! (4. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Style ile Elite arasındaki donanım bu.
Yani Style Design Pack.
Dıştan Elşteden tek farkı 17 jant yerine 16 jant olması.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: ARES007
quote:
Orijinalden alıntı: TahliyeBorusu
quote:
Orijinalden alıntı: ARES007
Benzinlileri için birşey diyemem ama dizel olanın rakibi yok ki satışı düşük olsun.
Dsg nin durumu belli. Ben vw nin araçlarını sevsemde, iyi görsemde dsg şanzıman büyük bir risk.
Megane yerli üretim. Kaza testi bile yok. İthal meganela yerli megane nın şasileri farklı.
C4-308 pahalı ve çoğu insan yarı otomatik şanzımanı konforlu bulmuyor.
Focus astra honda nın ve birçok markanın dizel otomatiği yok.
Eğer hyundai sağlam bir şanzıman yapmışsa, yakıt tüketimini gerçektede düşürmüşse, zaman içinde şu indirimi bu indirimi diye 3-4 bin liralık indirim uygularsa çok satar. Ayrıca 65 bine başka hiçbir markanın dizel otomatiği yok. B segmenti dizel otomatik 60 bin lira zaten.
Ayrıca 5 yıllık garanti bile dizel otomatik alacaklar için başlı başına terci sebebi.
İthal megane ile yerli megane'nın şasileri ne açıdan farklı yazar mısınız? Merak ettimde. Eğer lazer kaynağı diyorsanız o ilk üretilenlerde sorun olmuştu.
Modern araçların hepsinin şasisi tek parça olarak üretilir. Youtube da fabrikaların üretim videoları var. İzleyerek görebilirsiniz. İthal megane ile yerli meganeların stepneleri farklı yerde. Yani şasisi farklı olmalı.
Burada da yerli ve ithallerin farklılıklarını anlatan konu var.
http://forum.donanimhaber.com/m_55439387/tm.htm
Vag mqb hakkında hiç bilginiz olmadığı belli. İyi akşamlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
Multimedya ve ses sistemini cok beklersiniz beyler 5binin altında olmaz opsiyonel olur -
Teşekküre gerek yok, internet sağolsun bazen iş görüyor
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Direksiyondan ne haber
Adac a testte şayze cektiren hani
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aracı test eden var mı? dct performansı merak celbediyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: rallier_61
Direksiyondan ne haber
Adac a testte şayze cektiren hani
Herkesin testi kendine
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
quote:
Orijinalden alıntı: hasanoglanli
Sabredemedim ben söyleyim.
Golf Comfortline TDI DSG 82500, ama ekstra 4-5000 verince, i30un Style pakettekiler alınabiliyor. E hadi bi de +3 yıl garanti olsun dedik mi oldu fiyat 87500 falan.
İ30 Style CRSI DCT ise 67500e alınıyor. İstersen 70e cam tavanlısı var.
Yani diyorsunuz ya, Golfle rekabet edecek fiyat farkı yok diye.
Arada 20bin tl var, daha ne olucaktı?
Sizin yanlışınız iki aracı donanımsal bazda karşılaştırmak ki buna göre hareket edip araç alırsanız sağlam para kaybedersiniz. Golfte cam tavan olmasa da satıyor, xenon olmasa da, siz bunu anlamıyorsunuz.
Golf'ü değerli yapan şeyler donanımdan başka şeyler. Vw hiçbir zaman donanımla ortaya çıkmadı. Alman yapımı olması, yüksel malzeme ve işçilik kalitesi, yüksek marka algısı ve bunların birlikteliğiyle yüksek ikinci el değeri. C sınıfı hatcler arasında 80bin para verip de 5 sene sonra en az zararla satacağınız araç golf'tür. Başka hiçbir c hatch aracın ikinci elde değer koruyuşu bu kadar iyi değil. Hadi siz de bana o 67'e aldığınız i30'u 5 sene sonra kaça satarsınız, siz de sadece buna cevap verin..
Bu yazdıklarımdan golf süper veya ben golf fanatiğiyim falan anlaşılmamalı. Benimle tartışmanızın nedeni golfle pazarda yarışamayacak bir model olduğunu söylememdendi. Değil mi? Hala da sonuna kadar sözümün arkasındayım. Hyundai o dolu i30ları bu liste fiyatlarının 10bin altına vermeden sağlam pazar payını alamaz, çünkü herkesin aklında "satarken kaça gider" endişesi var türkiyede. Çünkü ekonomi belli. Küçücük hatchler böyle dünya parasıyken adam alırken kılı kırk yarar, satarken parasını en az şekilde kaybetmek ister. Bugünün parasıyla bu c hatchler maksimum 55bin seviyelerinde olsaydı -ki zaten asıl ederleri de ancak o- işte o zaman herkes gönlünce aracını seçerdi. Sportif isteyen sportif, konfor isteyen konforlu, donanımlı isteyen donanımlı model alırdı. Ama bugün geldiğimiz noktada pazar satış rahatlığı ve değeri üzerinden birkaç marka ve modele indi. Burada peugeot, citroeni hyundai vs gibi daha az tercih edilen markaların yapması gereken tutulan rakiplerin yaptığını tekrarlamak ama ilave olarak + birşeyler daha sunmak ve bunu cazip fiyatlarla yapmak.
Yıllardır söylüyorum sırf donanımla iş bitmez diye, marka algısı ve bir bütün olarak kalite de çok önemli. Dedim ya samsung o kadar yüksek donanımlı, gelişmiş özellikli telefonları daha ucuza veriyor ama apple pazarını hep koruyor, samsungu alıp 2 sene sonra 3te 1 fiyatına zor satıyorsunuz, iphone döviz gibi her zaman para edip satılabiliyor.
HA, siz bir defalık araba alıyorsunuzdur, uzun yıllar süreceksinizdir o zaman elbette ne alırsanız alın, ikinci el değeri umrunuzda olmaz size paranıza en çok marka modeli vereni de alabilirsiniz, gözünüze en güzel görüneni de, ama c hatchler bence uzun yıllar sürekli sahip olunacak araçlar değiller. Çünkü ferahlıkları, kalite ve konforları d ve e sınıflarından geride kalıyor ve bir yere kadar tatmin ediyor. İnsan ileride daha fazlasını istiyor, bir de aile büyüyünce yetmiyor sedanlar aranılıyor. Ve son olarak türkiyenin saçma sapan ekonomik yapısını da düşündüğümüzde acil para laızm olabilecek durumlarda çabuk ve iyi paraya satılabilecek araçların önemi ortaya çıkıyor. Ben bunlardan dolayı ikinci elde değerli modellerden bu kadar bahsediyorum. Yoksa golf parasına e200 kompressor alabilmek varken kim ne yapsındı golf'ü focusu ama hayat o kadar basit işlemiyor işte.
İ30 bu yılı 3.sirada kapatacak yani pazar payı yaklaşık %11-13 arası olacak. Şuan sanırım 6.sirada. Bu mesajımi bir kenara not edin. Evet Golf ve Astra kadar satmayacak fakat Focus HB, Leon ve Auris i geride bırakarak yılı 3.kapatacak bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
2013 i30 kullanıyorum. Dokunuşlar fena olmamış sport modelini beğendim -
i30 satışları çok düştü bu sene.. -
1.6 crdi elite otomatik 74000tl. biraz pazarlıkla 72500tl alınır gibi. aynı fiyata cam tavansız higline golf tsi dsg var. bu durumda İ30 çok satabilir.
benzinli full otomatik pazarlıksız 66000tl. comfortline golf parasına elite i30 alınır. arada çok fazla donanım farkı var. -
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
Bu fiyatlarla pazarda c sınıfında yer edinebilmesi imkansız. Ülkemizde insanlar c sınıfı hatchlerde sıfır olarak bu parayı sadece golf, focus, leon ve belki astra'ya verirler.
Bir kere "koreli" olmasından dolayı imaj algısı düşük bu bir.
Marka imajından dolayı ikinci el değer kaybı daha yüksek bu yüzden ilk alımda pahalı satılması ilerdeki değer kaybından dolayı müşteriyi hızla caydırıyor bu iki.
İç mekanı çok fazla asyavari, bu pek çok kişiye hitap etmiyor bu üç.
Donanımlıyım diye fiyatlarını golfle yarıştırıyor ki, donanımla iş bitmez bir bütün olarak yan yana koyulduklarında golf ya da astra dururken kimsenin seçmeyeceği bir araç bu da dört.
Hyundai, peugeot'un 308de yaptığı hatayı yapıyor. Fazla yüksek fiyatla çıkarıyor, pazar payı çalamıyor.
Bu c sınıfı araçların hiçbiri öyle çok kaliteli, çok ferah bayılacak yanları olan araçlar değiller. Dolayısıyla en fazla 4-5 yılda satılıp değiştirilirler d ve e sınıf araçların aksine, hal böyleyken 80e alınıp 75e satılabilecek dizel otomatik araç varken, 80e alınıp 60a satılabilecek muadil aracı kimse tercih etmez.
Ben şu an c kompaktlarda bu fiyat dilimlerinde, golf, leon ve focus dışında alınası araba görmüyorum. Astranın yeni kasası gelecek beklenmeli. Ford da focusa dizel otm vermeyip, otm şanzımanı tek motorla vermesiyle ciddi manada pazar kaybediyor. Aksi taktirde c sınıfının bu fiyat diliminde en büyük pazar payına sahip aracı kolayca focus olurdu. Ama zannediyorum otosan zaten şirket filo satışlarıjndan memnun olduğu için bireysel müşterilerini pek iplemiyor. Pazarı golf yüksek fiyatı ve kötü donanımıyla, leon da insanların önyargısı dolayısıyla gelen düşük algısından ve koyu iç mekanıyla baltalıyor. Yoksa belki en mantıklı f/p hatch'i şu anda. O kadar kötü bir c pazarı var ki şu anda fiyatlar vergiler bir yandna, bir kerede isteneni tam veremeyen, verenler de aşırı pahalı olan araçlar bir yandan insanı büyük kararsızlığa sürüklüyorlar. Ben c hatch alacak olup da hemen tamam şunu alayım diyen adam göremiyorum. Birinin donanım kötü olur, öbürünün malzeme, birinin fiyatı yüksek olur, birinin şanzımanı kötü, birinin tüketimi yüksek olur, öbürünün piyasası. Bir türlü hah dedirtecek araç çıkmıyor. Gerçi d sınıfı da çok farklı değil şu an.
nokta..!
-
Bravo hyundai adamlar inanilmaz yol kat etti bana Gore c segmentinde fiyat performans olarak en iyi arac hala koreli diye laf eden almancilar var biraz arastirirsaniz hyundainin bunyesinde eski bmw muhendisleri oldugunu ve kore uretilmedigini gorursunuz artik global bir dunyada yasiyoruz her markada korelisinden ingilizine almanina kadar muhendisler isciler yoneticiler var siz saniyormusunuz ki golfu sadece almanlar tasarliyor yapiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Fiyatlandırma daha iyi olsa iyi bir satış rakamı yakalabilirler.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Asıl millet bir kullanıp test etsin, videolar resimler paylaşılsın, o zaman talep patlıcak.
Kim istemez altında 136 ps/300 Nm torklu 7 ileri otomatik donanımlıbir araç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birader, insanı zorluyorlar boşver bi bitmediler Ne arabadan anlarlar, ne fiyatları bilirler , ne bayi kapısından içeri girmişlikleri var, ne de araba alacakları var. Kahvehane'de bütün gün oturduğu yerden herşeyi bilen adam muhabettinden, başka birşey değil bunların ki. Bir tek öğrenmişler az para çok paraymış, gitsinler bakalım beğendikleri arabaları alsınlar alabiliyorlarsa az paralara. Yine sinirlendim, hep aynı kısır döngü bırakın kardeşim konu başlığı ne ise o tartışılsın, yok öteki öylemiş beriki böyle imiş,mişş. Git onların forumunda takıl ne işin var başka forumlarda, hele ki senin için kötü olan şeye,niye kafanı vaktini harcıyorsun.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X