|
Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
-
-
Peugeot Citroën aşağı çekmek için uğraşıyor sanırım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Önde serin bir Dacia rüzgarı esmiş.
-
Makyajda tavana çözüm bulduk deseler yeterliydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çok zorlama olmuş
120 kilo adama medium beden giydirmek gibi
-
Piano black yerleri soyulup dökülüyor mu acaba ?
Dökülmüyorsada sorun yok.
Zaten almaya çoğu kişinin ne gücü var nede ön peşinatı ile kredi çekme imkanı.
Artık Forza Horizon da üç beş tur atarız ki bu bile hayal olmaya başladı pc konsol alamaz olduk.
Hiç biri de mi gol olmaz be buda mı gol değil !
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben çok beğendim Citroen sevmememe rağmen. Şu direksiyonu da değiştirin artık ama ya. Toptan mı aldınız kardeşim yeter artık.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İşlevsel olarak muhteşem olan C5 Aircross görüntü olarak kötüydü, ya daha az kötü olmuş ya da az daha kötü olmuş karar veremedim. İç dizayndaki değişiklikler hoşuma gitti, makyaj öncesi pikap gibi bir iç görünüm vardı, sanki Aircross'a değil de Hilux'a biniyormuş gibi...
Neyse, muhteşem C5X geliyor sonuçta. Onu beklemek gerek. Tabi şu anki Türkiye fiyatlarında D sınıf bir aracı almak için ciddi zengin olmak gerek ama otomobil dünyasında bakıldığında Passat fiyatına C5X gibi muhteşem bir premium segment araç alınabilmesi muhteşem.
-
C-Élysee hastasıyım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Citroen premium mu ? Sbshdjdkdk
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
650 bin tl yi citroen - peugeot gibi çöp markalara hayatta vermem. Araçlar ülkede pahalı ama bu paralara çıktıktan sonra bile en azından kodiaq, tiguan kovalardım aradaki dark ne olursa olsun. Hiç değilse vw kalitesine binerim.
-
Çöp
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
650'de kalıyor ise gene idare eder. Bir 900-1000 vak'ası (Renault) daha yaşamayalım yeter. :)
-
Şunları yazıp sonuna vosvos değil bmw merco Audi galan yazmamak da ne bileyim, psa çok rahat vosvos ile yarışır şu zamanda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
vw çok mu kaliteli ya, yapmayın böyle. arıza istatistiklerini açıp bakın bakalım nerelerde vw. kalite algısı var sadece onlarda ama sanayi dolu bunlarla. vw de de şasi çok basit. albenisi hiç yok yani. insanlar biraz da göze hitap eden şeyler istiyor. citroen yada peugeot ordan kazanıyor. satış rakamlarına bakarsanız anlarsınız zaten.
-
Misafirden deği kendi esas DH hesabından yaz da ne olduğunu görelim. VW fanboy, mazotçu kafa seni!
-
Al işte bi tane daha... Citroen'i dünkü firma sanan, C-Elysee ve Berlingo'dan ibaret sanan bir arkadaş daha. O "Sbshdjdkdk" ifadenle cevap vermeye değmezsin ama belki bazı diğer arkadaşlar bilgilenmek ister. Citroen 1955'te çıkardığı Citroen DS ile dünyanın ilk seri üretim önden çekişli aracını, dünyanın ilk seri üretim disk frenli aracını, dünyanın ilk seri üretim hydropneumatic süspansiyonlu aracını çıkarmıştır. Bak belki anlamamışsındır, önden çekiş ve disk fren diyorum, yani bugünün standartlarını ortaya koyan Citroen'dir. O hydropneumatic sistem sayesinde aracın 4 tekerleği patlak olsa bile, evet yanlış duymadın 4 tekerleğin 4'ü de patlak olsa bile tam hız savrulmadan gitmeye devam edebilir. Nitekim, 1962'de Fransa cumhurbaşkanı Charles De Gaulle'a yapılan suikast girişiminde söz konusu Citroen DS, 4 tekerleği mermilerle patlatıldığı halde olay yerinden kaçmayı başarmış ve cumhurbaşkanının hayatını kurtarmıştır. Ayrıca hydropneumatic ile aracın lastiğini değişmek için kaldırmak gerekmez, araç 3 tekerlekle dahi rahatça gidebilir ve yoldaki sarsıntılardan asla etkilenmez.
Bugün efsanevi süspansiyonu ile anılan Rolls-Royce'un süspansiyonunu kim üretiyor zannediyorsun? Peki Mercedes-Benz'in ünlü tavuklu reklamı ile tüm dünyaya duyurduğu Magic Body Control kimin eseri? Toyota Active Control Suspension? İngiliz Challenger 2 tankı engebeli arazide sarsılmadan son hız yol almasını kime borçlu sanıyorsun? Belli ki senin Citroen'in kim olduğundan haberin yok. Citroen C6 denen cihaz 2004'de cama yansıyan renkli navigasyonlu head-up display sunuyordu. Daha o lüks diye sayabileceğin firmaların head-up display'den haberi olmadığı vakitler...
Hayatında bir C5 Exclusive'e bindin mi? Passat'ın diz hava yastığından haberi yokken, daha opsiyonel olarak dahi sunmuyorken C5'lerin en alt paketinde bile standarttı. Bugün Passat'ların alt paketinde hız sabitleme, orta paketinde ayna katlama yok. C5'lerde bunlar yıllar önce standarttı. Exclusive paketinde ısıtmalı, masajlı, elektronik koltuk, akustik ses geçirmez camlar ve Hydractive 3+ süspansiyon standart. O cihaza binen Mercedes E ile, C6'ya binen Mercedes S ile kıyaslıyor. Daha DS'ten, XM'den, C5 Exclusive'den, C6'dan haberi yok adamın. C5X'e lüks dedim diye dalga geçtiğini zannediyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 12 Ocak 2022; 13:13:23 >
-
Tamam kanki ikna oldun c elyse premium
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Baktılar satışlarda duster’ı geçemiyorlar, en iyisi tasarımda yakalayalım demişler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bak küçük dostum Vw daha bisiklet üretemezken, Adolf Hitlerin totosunda bez varken, senin büyüklerin daha embriyo iken citroen Rolls Royce süspansiyon satıyordu. Anladın mı şimdi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitokondri Kristası -- 12 Ocak 2022; 16:12:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Al işte bi tane daha... Citroen'i dünkü firma sanan, C-Elysee ve Berlingo'dan ibaret sanan bir arkadaş daha. O "Sbshdjdkdk" ifadenle cevap vermeye değmezsin ama belki bazı diğer arkadaşlar bilgilenmek ister. Citroen 1955'te çıkardığı Citroen DS ile dünyanın ilk seri üretim önden çekişli aracını, dünyanın ilk seri üretim disk frenli aracını, dünyanın ilk seri üretim hydropneumatic süspansiyonlu aracını çıkarmıştır. Bak belki anlamamışsındır, önden çekiş ve disk fren diyorum, yani bugünün standartlarını ortaya koyan Citroen'dir. O hydropneumatic sistem sayesinde aracın 4 tekerleği patlak olsa bile, evet yanlış duymadın 4 tekerleğin 4'ü de patlak olsa bile tam hız savrulmadan gitmeye devam edebilir. Nitekim, 1962'de Fransa cumhurbaşkanı Charles De Gaulle'a yapılan suikast girişiminde söz konusu Citroen DS, 4 tekerleği mermilerle patlatıldığı halde olay yerinden kaçmayı başarmış ve cumhurbaşkanının hayatını kurtarmıştır. Ayrıca hydropneumatic ile aracın lastiğini değişmek için kaldırmak gerekmez, araç 3 tekerlekle dahi rahatça gidebilir ve yoldaki sarsıntılardan asla etkilenmez. Bugün efsanevi süspansiyonu ile anılan Rolls-Royce'un süspansiyonunu kim üretiyor zannediyorsun? Peki Mercedes-Benz'in ünlü tavuklu reklamı ile tüm dünyaya duyurduğu Magic Body Control kimin eseri? Toyota Active Control Suspension? İngiliz Challenger 2 tankı engebeli arazide sarsılmadan son hız yol almasını kime borçlu sanıyorsun? Belli ki senin Citroen'in kim olduğundan haberin yok. Citroen C6 denen cihaz 2004'de cama yansıyan renkli navigasyonlu head-up display sunuyordu. Daha o lüks diye sayabileceğin firmaların head-up display'den haberi olmadığı vakitler... Hayatında bir C5 Exclusive'e bindin mi? Passat'ın diz hava yastığından haberi yokken, daha opsiyonel olarak dahi sunmuyorken C5'lerin en alt paketinde bile standarttı. Bugün Passat'ların alt paketinde hız sabitleme, orta paketinde ayna katlama yok. C5'lerde bunlar yıllar önce standarttı. Exclusive paketinde ısıtmalı, masajlı, elektronik koltuk, akustik ses geçirmez camlar ve Hydractive 3+ süspansiyon standart. O cihaza binen Mercedes E ile, C6'ya binen Mercedes S ile kıyaslıyor. Daha DS'ten, XM'den, C5 Exclusive'den, C6'dan haberi yok adamın. C5X'e lüks dedim diye dalga geçtiğini zannediyor. |
Önde serin bir Dacia rüzgarı esmiş.
|
Bak küçük dostum Vw daha bisiklet üretemezken, Adolf Hitlerin totosunda bez varken, senin büyüklerin daha embriyo iken citroen Rolls Royce süspansiyon satıyordu. Anladın mı şimdi |
Misafirden deği kendi esas DH hesabından yaz da ne olduğunu görelim. VW fanboy, mazotçu kafa seni!
|
Şunları yazıp sonuna vosvos değil bmw merco Audi galan yazmamak da ne bileyim, psa çok rahat vosvos ile yarışır şu zamanda |
vw çok mu kaliteli ya, yapmayın böyle. arıza istatistiklerini açıp bakın bakalım nerelerde vw. kalite algısı var sadece onlarda ama sanayi dolu bunlarla. vw de de şasi çok basit. albenisi hiç yok yani. insanlar biraz da göze hitap eden şeyler istiyor. citroen yada peugeot ordan kazanıyor. satış rakamlarına bakarsanız anlarsınız zaten.
|
Baktılar satışlarda duster’ı geçemiyorlar, en iyisi tasarımda yakalayalım demişler.
|
Bizde 2020 modeli var siyah tavan değil severek biniyoruz değil bu sınıfta bir üst sınıfında bile arka koltukta 3 kişinin rahatça oturabileceği başka araba yok. Alacak olan insanlara öneririm. |
Eee? Yani? Yahu 2009'da Çin malı telefonlarda türlü özellik varken apple henüz "basmatik" ürünler çıkarıyordu piyasaya, bu Çin malı telefonların daha kaliteli olduğu anlamına mı geliyor? İstediğine üretim yapsın, göndersin banane? Rolls-Royce almıyorum ki? Citroen satın alınıyorsa konu citroen'dir. Yahu bu adamlar kendi markaları altında ürettikleri araçları düzgün boyamadan satışa sunmadılar mı? Alanlar mağdur olmadı mı? Evet citroen premium değil, adamların bile böyle bir iddiaları yok zaten. |
Benzer içerikler
- whatsapp durum video kalitesi düşüyor
- instagram efekt arama
- x beğenileri gizleme
- instagram hikaye süresi
- instagram şifremi unuttum
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X