evet hb de arka sinyaller kayar led olmuş ve stop desenleri güzel ,benimde anlatmak istediğim sedanın arka stoplarda oynama alanı yok gibi zaten ince sinyalin yeri değişse ?? ama kayar led olacak gibi desen iyi olurdu veya iki stop arası piyano black ile birleştirilebilirdi :) adamlar herşeyin maliyeti peşindeler satışlarda dünya çapında düşünce... |
Makyajlı Megane Sedan tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri (3. sayfa)
-
-
Hocam HB kasada da sinyal ve geri vites lambası yukarıdaydı, sedandaki gibiydi yani konumları. Aşağıya alıp ince bir led haline getirmişler. İsteseydiler aynısını burada da yapardılar, yedirirdiler bir şekilde. Ancak dediğiniz gibi her şey maliyet. 2018 ve sonrasında kademeli bir şekilde bir çok şeyi Icon donanımdan kaldırdılar (Masaj koltuğu, iç ışıkların led değil normale çevrilmesi vs.) Sedan en çok satan kasa olduğu için ne kadar maliyeti düşürseler o kadar iyi diye düşünüyorlar.
-
Kolunda 50.000$lık fransız hermes çanta varken bize boykot yapmak düşmez. .
-
Aşırı makyaj olmamasi Orta direk icin iyi.
Nedeni ise parça fiyatları veya yeni parça bulma sıkıntısı fazla makyaj yapmazsan ilk kasadan son kasaya aynı parçaları uygurursun yerine-yuvasina.
Yedek parçacıdan kolay bulursun, çıkması bol olur.
Anlayan usta çoğalır.piyasada çok dolaşır vs vs vs...
Alım gücü düşük olan, sık sık araba değişecek gücü olmayan yada ona Maliyet ayırmayan ve 1-2 litre az yaktı fazla yakti hesabi yapan,
Vergisi algısı ,bir ton boku püsürü olan birde yedek parça peşinde koşmak istemeyen için egea,megane tercih edilesi araçlar...
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
@Moueson Hocam ne kadar değişmiş makyajla uzay gemisi gibi olmuş değil mi
-
+ plakaliklarin led olmasi, kafaliklar ve navigasyon gitti, maliyet azaltma yapmislar bunun adi cakallik :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
neden her araba konusu altında süreyya hanım fotoğrafı var? :D
-
Renaultun 1.0 115hp motoru var mı ?? avrupa konfigüratörde en düşük 1.3TCE 115 var ??? karıştı mı :)) yoksa.Orada TCE 115 FAP yazıyor ama motor 1.3
-
Pazarlamacı arabasında bir değişim sezinleyemedim ;)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Çok pahali
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
1.0 turbo makyajla 200k ya gelir.
Bence megane bir önceki kasayı önceki fiyatlarla getirsib deli gibi satar
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Asıl makyaj gösterge panelinde oldu. Alt donanımlardaki saçma sapan gösterge paneli nihayet gitti. Orta donanıma Clio icon paketi transfer etmişler.
Not: Fotoğraflar Fransa web sitesinden alınmıştır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RoyWalsh -- 31 Ekim 2020; 23:26:2 >
-
En büyük yenilik 1.0 TCE direkt enjeksiyonlu motor olmuş hem düşük tüketim hem vergi avantajı olacak fiatın ki gibi 200nm tork ile gelirsede epey iyi olur.Giriş seviyesi fiyat düşüşü bile görebiliriz mevcut giriş motoru 1.3tce 140hp olduğu için
Full dijital gösterge yeni klima ve kontrol düğmeleri , ışıklı kapı kolları ,yeni jantlar , yeni arayüz gibi gelişmeler var
Tamamen durup kalkabilen Adaptif Cruise geliyor
Yaya çarpışma önleyicisi
Auto hold da geliştirilmiş yokuşlarda frenden çekince otomatiklerde geri kayma olmayacak :)
şerit takip kör nokta uyarı
Led far - stop tümünde standart
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 2 Kasım 2020; 21:11:23 > -
Makyajlı kasayı boşverin 3silindirli arabalar önünüzdeki senelerde çok karşımıza çıkacak ve bunlarda ilerde çok sorun yaratacak gibime geliyor
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: mcrew
Fluence de ne gibi bir hata oldu. Bilmediğimden soruyorum.Fluence Megane serileri gibi değildi. Yol tutuşu, güvenliği, kalitesi vs Allah'a emanet bir araç. Megane'dan mükemmeli beklemek doğru değil tabii. Orta sınıf bir aile aracı.
-
3 yıldır kullanıyorum.uzak durun derim.hiçbirşeyi düzgün çalışmayan bir araba:
- EDC vites berbat.kaza yaptırır.kalkışlarda sık sık kavrama kaçırıyor.çok kişide duyduğum bir sorun ve çözümü yok.motor 4000-5000dd'ye çıkıyor ama araba seyir hızı sabit 4-5km/s
- klima beş para etmez.35C+ sıcakta soğutmaz, 4C- soğukta ısıtamaz
- anahtarsız giriş hiç olmasa daha iyi.kafasına göre bazen açıyor,bazen kilitliyor.yarısında elimle açıp kapıyorum.
- teyp bluetooth çoğu zaman hafızadaki telefonu otomatik bağlayamıyor.birçok kere elle eşlemek gerekiyor.sadece 5 telefon hafızası var.
- EDC vites kolu çok dandik.vites tuşu kırılıyor
- bozuk yolda farlar sallanıyor.servis baktı sorun yok dedi ama gece bildiğin sallanıyor far
- bende olmadı ama bir sürü megane havalandırma ızgaraları kırık.zaten oynarken dayanıksız olduğu hissediliyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 16 Kasım 2020; 16:46:48 > -
Çok haklısınız. Bende zamanında 2006 Megane 2 DCI sedan vardı, sıfır almıştım. Onu sattıktan sonra 2013' de 1 hafta kadar Fluence 1.6 benzinli kullandım, gerçekten c segmentte o araba kadar gevşek her yeri ayrı oynayan araba görmemiştim, hiç güven vermiyordu. zaten Renault' da hemen tekrar isim değişikliği yapıp Megane ismine geri döndü sedan modellerde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X