Şimdi Ara

MAKYAJLI MERCEDES C 180 CGİ (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.440
Cevap
28
Favori
403.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sobriquet

    Zaten dış görünüş değişiyor dedim. :)

    Detay vermek gerekirse AMG pakette marşpiyeller, tamponlar, jantlar, lastik ölçüleri, fren diskleri farklı. Dışarıdan agresif görüntüyü bunlar sağlıyor.

    İçeride direksiyonun avantgarde ile tıpatıp aynı olsa da altının küt olması, daha fazla metalik renkte aksesuar gibi detaylar tabi ki var.

    Ama motor ve şanzıman diğer araçlarla aynı. Mercedes-Benz tüketicinin bu agresif görüntüye kanacağını bildiği için çok az maliyetle fiyatı yükseltiyor. Değerleme yaparken AMG markası sayesinde jantlar, marşpiyeller ve tamponlar korkunç maliyetli olmamasına rağmen pahalı gösteriliyor.

    Son noktada arkaya 3 harfi de koymuyorlar. Çünkü AMG ünvanını sağlayan tüm kriterler (motor, v.b.) masraflar yapılmıyor. AMG logolu jant ve fren diski de olmasa hiç keyfi kalmayacak.

    Ben bu donanım işlerine biraz kızıyorum da ondan. Start stop gibi standart donanımların çıkarılması da bir örnek mesela. Onda yazıp duruyorum.

    Mercedes Amg paket gibi bir seçeneği sunarak bence gayette akıllı yapıyorlar. Tüketicide zaten V8 yada V12 Amg araç almadığını bilerek alıyor aracı. Az bir fark ile de Çok farklı bir araç almış oluyorsunuz. gerek iç, gerek dış.. Frenler , jantlar, süspansyion, manuel şanzıman, iç dizayn, dış dizayn daha farklı oluyor. Sprotif kullanım için araç çok daha uygun oluyor.

    Şöyle dersekte sanırım yanlış söylemiş olmayız. şanzıman ve motor hariç Amg bir araç ile aynı aracı almış oluyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokumcocuk -- 19 Ekim 2011; 3:43:21 >




  • Tavsiyem sprint booster taktirnaniz:) kalkışlarda ve ara hızlanmalarda c63 gibi oluyor maşallah
    Ama biraz bas ağrısı yapabiliyor:)
  • Bende aynı durumun altını çizdim ve Mercedes-Benz için doğru ama tüketici için hafif dezavantajı olduğunu anlatmak istedim. Dezavantaj şu; Aslında farklılıkların maliyeti çok düşük, motor ve şanzıman değişmeyince...
    Bu durumun tüketiciye yansıması ise az değil. Ek olarak en iyisini ver mantığı ile araç alan insanımıza maliyet gereksiz yere artıyor. Ben bazı müşterilerin AMG ne bilmeden satın alma yaptığını fark edip, konfordan fedakarlık edip süspansiyonları özellikle mi sert tercih ettikleriyle ilgili sorgulama yaptığımda "Neden sert?" sorusu ile çok karşılaştım. Aracı agresif kullanma olasılığını bırakın, sol şeride geçmeyen insanlara da "iyi bu iyi" diye satmasınlar, başka bir derdim yok. İsteyene AMG logosu sonradan ekleniyor nasıl olsa. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sobriquet

    Bende aynı durumun altını çizdim ve Mercedes-Benz için doğru ama tüketici için hafif dezavantajı olduğunu anlatmak istedim. Dezavantaj şu; Aslında farklılıkların maliyeti çok düşük, motor ve şanzıman değişmeyince...
    Bu durumun tüketiciye yansıması ise az değil. Ek olarak en iyisini ver mantığı ile araç alan insanımıza maliyet gereksiz yere artıyor. Ben bazı müşterilerin AMG ne bilmeden satın alma yaptığını fark edip, konfordan fedakarlık edip süspansiyonları özellikle mi sert tercih ettikleriyle ilgili sorgulama yaptığımda "Neden sert?" sorusu ile çok karşılaştım. Aracı agresif kullanma olasılığını bırakın, sol şeride geçmeyen insanlara da "iyi bu iyi" diye satmasınlar, başka bir derdim yok. İsteyene AMG logosu sonradan ekleniyor nasıl olsa. :)

    dediğin çok doğru dostum

    ulus'ta ufak bir işim vardı

    bina önüne park ederken c63 amg gördüm içindende bayan çıktı

    şaşırdım direkt bayan ve AMG

    direkt sordum, hanfendi kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama aracınız çok şık

    AMG'den memnun musunuz dedim ?

    kadın arabam mercedes dedi ben dumur oldum


    dediğin çok doğru neye bindiğini bilmeyen çok kişi var böyle nasıl olsa erkekler hediye ediyor




  • Kadından amg yi anlamasını beklememek lazım
    Ama almış biniyor,zevkini alıyor
    Güle güle binsin. 150000 Euro bence dehşet bir rakam. Bizim amglerden 3 tane aliyo
    Daha ötesi vAr mi?
    Yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolcool

    Tavsiyem sprint booster taktirnaniz:) kalkışlarda ve ara hızlanmalarda c63 gibi oluyor maşallah
    Ama biraz bas ağrısı yapabiliyor:)

    Coolcool çok fazla fark varmı cidden?

    arabanın orjinalliğini bozmaz mı? sonuçta sonradan takılan bir alet.

    Birde yakıt tüekiminde ne gibi artık oluyor, bilgi verirseniz sevinirim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sobriquet

    Bende aynı durumun altını çizdim ve Mercedes-Benz için doğru ama tüketici için hafif dezavantajı olduğunu anlatmak istedim. Dezavantaj şu; Aslında farklılıkların maliyeti çok düşük, motor ve şanzıman değişmeyince...
    Bu durumun tüketiciye yansıması ise az değil. Ek olarak en iyisini ver mantığı ile araç alan insanımıza maliyet gereksiz yere artıyor. Ben bazı müşterilerin AMG ne bilmeden satın alma yaptığını fark edip, konfordan fedakarlık edip süspansiyonları özellikle mi sert tercih ettikleriyle ilgili sorgulama yaptığımda "Neden sert?" sorusu ile çok karşılaştım. Aracı agresif kullanma olasılığını bırakın, sol şeride geçmeyen insanlara da "iyi bu iyi" diye satmasınlar, başka bir derdim yok. İsteyene AMG logosu sonradan ekleniyor nasıl olsa. :)

    Malesef Tüketiciye Türkiye şartlarında en ufak bir extranın maliyeti büyük oluyor, malüm vergiler vs. amg paket yaklaşık 5000 euro fark ediyor ki bu az buz bir rakam değil. bir araba parası nerdeyse. Bu konuda haklısınız. Ancak iç dış görünüş çok değiştiği için ve imkanlarda müsaitse bu opsiyon bence kullanılabilinir. :)

    Bence Amg logosu hiç taktırmamalı, hele hele orjinal tamponlar brabus yada amg tamponuyla hiç değiştirilmemeli :) çok gareksiz( benim fikrim)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolcool

    Tavsiyem sprint booster taktirnaniz:) kalkışlarda ve ara hızlanmalarda c63 gibi oluyor maşallah
    Ama biraz bas ağrısı yapabiliyor:)

    http://www.youtube.com/watch?v=-2CLlVNOBsc&feature=related

    Araçtan böyle ses çıkması için sprint booster yeterli midir? Pek anlamam modifiyeden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokumcocuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: coolcool

    Tavsiyem sprint booster taktirnaniz:) kalkışlarda ve ara hızlanmalarda c63 gibi oluyor maşallah
    Ama biraz bas ağrısı yapabiliyor:)

    Coolcool çok fazla fark varmı cidden?

    arabanın orjinalliğini bozmaz mı? sonuçta sonradan takılan bir alet.

    Birde yakıt tüekiminde ne gibi artık oluyor, bilgi verirseniz sevinirim :)

    servis kendisi takıyor zaten:)
    harbıden araba dehşet oluyor sanki sanırsınız ki c63le kalkış yapıyorsunuz ya
  • 2012 model c180'lerde 1.6 motor ile birlikte 7G vites kutusu sunuluyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    2012 model c180'lerde 1.6 motor ile birlikte 7G vites kutusu sunuluyormuş.

    Arkadaşım bu bilgiyi nereden aldın ? İşim dolayısıyla daha bayiye uğrayamadım telefon görüşmelerinde bayiler 2011 modellerde starta 39 bin amg ye 44 bin fiyat veriyorlar.Araçların mayıs haziranda banttan çıktığını 2012 modellerle aralarında bir fark olmadığını söylüyorlar ? 7G opsiyon olarak sunulmuyordur herhalde ?
  • 1.6 motor ile 5 ileri bir onceki nesil otomatik sanziman verilmektedir.Opsiyon olarak 7G bulunmamakta.
  • Arkadaslar iphone IOS 5 guncellemesi ile birlikte artik arabada bluetooth uzerinden sarki dinlediginizde ekranda sarkinin ismi gozukuyor
  • İos5 untethered ciksinda bı bakayım hemen. Zira 4.3.5 i görmüyor arac
  • Valla bu zamana kadar neden yoktu acıkcası yazılımla halledilecek birşey oldugunu düşünmüyordum, yakında album kapagınıda görürüz herhalde :)

    Bu arada anahtar ile acık kalan cam ve ya sunroofu kapatmamız için anahtarın illaki kapı kolunu görüyor olması gerekiyor sanki değil mi? Acaip sacma geldi bana, bugun unutmusum sonradan farkettim kapatmak için tekrar arabanın etrafından dondum falan.
  • Hakkaten ya kicikirik markalar bile 100 metreden basınca kapatıyor bizim gerzek amg adamı rezil eder cinsten yani
  • evet ya o biraz kötü ama biz eniyisi kapatıp inelim rezil olmayalım :P
  • Arkadaşlar uzun zamandır takip ediyorum konuşmalarınızı bende aynı araçtan aldım c180cgi Amg paketinden aldım, 2 saat önce Ankarada turan güneş caddesinin sonundaki ışıklardan diğer ışıklara f10 kasa yani yeni 5 serisi 5.20d ile kalktık inanın şoke oldum, yarım metre öne fırladı 5 kasa sonra yavaşça yanından geçtim diğer ışıklara geldiğimizde 1 bucuk boy önde bitirdim:) Beyler araclarımızın performansı 9.sn falan degıl yanı yapıstırın korkmayın dızel motorlardan falan yani :) denedım gordum :D yeni a6 2.0tdi falanda yokuşta tokatladım :)
  • bu arada racepro chip diye cok kaliteli power boxlar satılıyor bu araclara ozel olarak dızayn edılmıs dıgıtal bır sıstem bu,1200 tl ye satılıyor tüv garantili, 197hp 310nm ye cıkıyor aracın performansı bılgılı arkadaslar var mı acaba aranızda bukonuyla ılgılı ?
  • yakıt olarakta 250 liraya 400 410 km gıdıyor sehır ıcı hıc anlamadım gitti biraz yakıyor aracım daha 4000km de ondan mı acaba dıye dusunuyorum ama sızınkıler kac yakıyor bana lıtre olarak degılde depo ıle kac km yaptıgınızı yazarsanız sevınıım, yalnız ben hep sehır ıcı gezıyorum uzun mesafa surmuyorum genellıkle ondan da olabılır ( yani cevre yollarında falan yol yapmıorum hep trafıklerde dolanıyorum sabıt hızla gıdemıyorum ne yazıkkı)
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.