Şimdi Ara

Mamak metro ihalesi yeniden yapıldı: Fiyat 187 milyon euro düştü (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • EvMüdüresiii kullanıcısına yanıt

    Sorgulamak ve siz? Yanyana bile gelmesi imkansız iki kelime. Daha bu başlangıç beni tanıdıkça seveceksin... 

  • Richard Parker kullanıcısına yanıt

    "dünyaya sinek boku kadar faydası olmayan zerzevadların hadsizliği beni bendeen alıyor"


    O zaman foruma yazma sıkıntı çekme mübarek  


    O dışkılı profun geçenler bütün hepimize hakaret etti bu sana ve senin gibilere zevk vermiştir eminim  


    Benim cezam yoktu kaldırılsın? Sevmemek sınırsız ban sebebi ise yönetim uzaklaştırabilir hiç sıkıntı değil

  • forumu senin gibi kıçı ağarmış kitlelere bırakmamak için yazıyorum.

    ulan şu memlekete ne faydanız var


    25 yıldır ülke yönetiyorsunuz her gün halkı biraz daha düdüklüyorsunuz.


    ne diyorsun son zamanlardaki skandallara?

    yeni doğan çetesi.

    apo çağrısı açılım süreci.

    milletin ümüğüne çöken fahiş vergiler.

    30 euro yurtdışı alışveriş sınırı yetmezmiş gibi kargonun dahil edilmesi yurtdışı alışverişin bitirilmesi.


    hani kuyrugunuzu aranıza alıp kaçıyorsunuz halkı ilgilendiren sorunlar karşısında da yakalamışken sorayım dedim. Köşe bucak kaçacakmısın yoksa gargaraya mı getireceksin yoksa verecek kelamın var mı merak ettim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Parker -- 28 Kasım 2024; 16:8:29 >
  • babus0606 kullanıcısına yanıt

    Yeni akiti kaynak olarak alan insanları direkt engelliyorum. Kalan herkese tavsiye ederim.

  • Richard Parker kullanıcısına yanıt
    Millete kaçak telefon tavsiye edip, vergi kaçıran birine çok ağır sözler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samuray_x -- 28 Kasım 2024; 19:13:25 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Karayalçın sonrası Ankara hep pert oldu toplu taşıma da. Mustafa Tuna kısa sürede el atıp toparlamıştı, o da gitti.


    Ankara'da metro yapma mantığı aynı hattı uzatmak ve kalabalığı daha fazla artırmak.


    20 sene önce Batıkent metrosu harikaydı, hatta 2014'de bile iyiydi. Sonra Sincan'ı bağladılar ve rezalet oldu.


    Şimdi de Dikimevi'nden başlayıp devam edecekler, Aşti hattı da mahvolacak.


    Hiç metro olmayan ve zemini uygun semtlere metro yapılmaması hainliktir.


    Etlik gibi devasa bir semte hem de Şehir hastanesi açıyorsun ama metro yok, metroyu geçtim doğru düzgün otobüs yok.


    Dikmen'e ulaşım yok hala 1960'ların dolmuş sistemi.


    Kızılay merkez olmaktan çıkarılmadığı sürece Ankara mahvolacak. Bırakın şu Kızılay aptallığını. 50 tane yeni hat açın artık.


    Tavsiye;


    Etlik-Atakule

    Ovacık Forum AVM-Panora AVM Ekspres olacak Konya yolundan gidecek Kızılay'a girmeyecek.

    Etlik-Bahçelievler (Konya yolundan gidecek)

    Ovacık-Altınpark

    Ovacık-Çayyolu

    Ovacık-Batıkent (çevreyolundan gidecek) Esertepe vs...'de kapsayabilir.

    Etlik-İvedik (çevre yolundan gidecek)

    Etlik-Çayyolu

    Ovacık-İvedik (çevre yolundan gidecek)

    Çayyolu-Bahçelievler

    Çayyolu-Batıkent

    Çayyolu-Şaşmaz

    Çayyolu-Mamak

    Çayyolu-Panora AVM (Birlik mah.) Arka Beytepe yolundan

    Keçiören'in 4-5 büyük semtinden yine yukarı da Etlik gibi yeni hatlar.


    Böyle 100 tane bile yeni hat çıkar.


    Tüm otobüsler asalak gibi Kızılay'a gidiyor, arkadaş ne var Kızılay'da ne?





  • bırakın şimdi mamağı felan . dünya da havaalanına metrosu olmayan tek başkent bizim başkentimiz . havaalanı protokol yoluna yapılmalı . o yol bitiriyor insanı

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Güzel bir tespit. Tüm Ankara yolları Ulus ve Kızılaya gidiyor. Ankarada bir yerden bir yere gidilecekse ya Ulus ya da Kızılay üzerinden gidiliyor. Kızılay baştan sona otobüs durakları ile kaplanmış. Ulus da hakeza. Her taraf otobüs. Bu planlamada sehirin trafiğini toplu taşıma da çözemez.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Yorumunuzda bir hata var. Hattın uzatılması zorunlu olarak yoğunluğun artacağı anlamına gelmez.


    Siz 15 dakikada 1 sefer yapıyorsanız. Hattı uzaktıkkan sonra yine 15 dakikada bir sefer yaptığınızda evet yoğunluk artar ancak bunu sefer zamanlarını 10 dakikada 1 sefere indirerek rahatça aşabilirsiniz.


    Yani toplu taşımada yaşanan yoğunluk aslında hizmetin kendini çevirmesi için bilinçli biçimde belli bir yoğunluğun üstünde tutulması nedeniyle olabilir.


    Bu noktada kamu kurumlarının şirket olmadıklarına, havadan gelen parayı ( vergi) tekel olarak toplamaları nedeniyle verimsiz işletmeler olmaları yol açıyor olabilir. Nitekim kamuda gereksiz fazla istihdam, bankamatik memurlar, anlamsız yüksek maaş, gereksiz harcamalar, yolsuzluk, popülizm vb vb... Pekçok sorun bulunabilir.


    Türkiyede büyük illerimiz metro inşaatı konusunda oldukça yetersiz bir durumda. Sadece belediye bütçeleri ile bu noktada yeterince hızlı ilerlemek pek olanaklı değil. O nedenle hem belediyeler hemde merkezi Hükümetin elini taşın altına koyarak Türkiye'ye yeni yollar ve alt - üst geçit gibi anlamsız işler yerine gerçekten fark yaratacak metro gibi projelere öncelik vermesi gerekli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Şunuda açıkça söylemek gerekir ki Ankara Melih Gökçeğin yetersizliği nedeniyle altyapı çalışmaları konusundaİstanbul'dan 25 yıl geride kalmıştır .


    Aski'nin bütçesi bile hortumlanarak birilerini futbol hobisi, abuk sabuk kedi dinazor heykelleri, yolsuzluk gibi alanlara gitmiş. Kötü planlanmış projelerde çarçur edilmiştir

    .


    Ankara altyapı olarak çok fazla yatırıma hityaç duymaktadır ve malesef Melih Gökçek nedeniyle AKP döneminde İstanbul'da görülen çalışmaların 10da 1ini bile görmemiştir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Son olarak şunuda söyleyeyim. Belediyeler öğrenciler dahil herkese bedavaya yakın ulaşım hizmeti sunmayı kesmek zorunda. Sırf bu nedenle yeterlialtyapı yatırımı yapılamıyor.


    Herkes toplu taşıma ücretini ödese emin olun tam bilet fiyatları da yüzde 30 seviyesinde düşer ve hizmetler daha sağlıklı işlemeye başlar. Nitekim sefer sayıları artar çünkü hizmetten bedava yararlanan insan sayısı azaldıkça hizmetin kendini çevirmesi için gerken yoğunluk düşer.


    Bayramlarda bedava otobüs ve metro hizmetlerinde kaldırılmalı. Popülizm her alanda azaltılıp elde edilen gelir fazlası altyapı fe varolan hizmetlerin kaliteletinn artması için kullanılmalı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Periah -- 29 Kasım 2024; 0:22:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi iyi BullPower7 artık sevinçten havalara uçabilir. Yıllardır metro diye sayıklıyordu sonunda o sevdiceği metroya kavuşacak. Konserler için 40 milyon TL için israf vs diye ortalığı ayağa kaldıran adamlar (aynı adamlar Türkiye'nin hiç edilen 128 milyar Doları için, sığınmacılara harcanan en az 40 Milyar Dolar için ve sayısız israf ve beceriksizlik için ölü taklidi yapıyor) bakın 2 ihale farkınd 187 Milyon Avro tasarruf etmiş. Şimdi BullPower7 para birimine takılır, Avro bu der TL söyleyin der, algı yapmayın der. Adamlar bugünkü kurla çeviri yapmış ben de şimdi yaptım 6.84 Milyar TL yapıyor tam şu anda. Neyse bu kadar taşlama yeter.

    Ankaralılar'a hayırlı uğurlu olsun, tez zamanda metrolarına aorunsuz bir şekilde kavuşsunlar diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • reborno helk tvyimi takip ediceğiz.. 

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.