Şimdi Ara

Mandallı Vites Kolu vs. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
9.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrah66

    Araç değişimi olduğu durumda adapte olmak zaman alıyor mu?

    1'in solundan bastırmalı geri vitesten düz 5'in altına geçtim. Hiç bocalamadım.
  • Mandallıyı güvenliksiz buluyorum. Misal bazen geçti sanıyorsun ama geçmiyo araba direk ileriye gidiyor kaza sebebi. En rahatı 4.vitesin yanındaki geçirirken bide cart sesi duydun mu tamamdır
  • ben de tam böyle bir konu açacaktım.
    önceki aracım 97 model broadway RL idi.
    geri vitesi 1. vitesin yanında ve mandallı idi.
    nefret ederdim manevra yapmaktan.
    1. vitesle mandallı geri vites arasında git-gel yapmak çok sinir bozucu ve zahmetli idi.
    şimdi aracım grande punto. geri vitesi 5. vitesin yanında mandal yada vitese çökmek yok.
    1. vitesle geri vites arası manevra yapmak çok kolay ve rahat. hiç üşenmiyorum.
    mercedes vito almayı düşünüyorum.
    manuelde geri vitesi 2. vitesin yanına koymuşlar ve mandallı.
    broadwaydaki sıkıntı bunda da olur mu?
    normalde manuel almak istiyorum,
    sırf bu yüzden otomatik mi alsam acaba diye düşünüyorum.
  • benim kullandıklarımda genelde bastırarak 1in soluna takılıyor.eskiden 5in karşısında olan da vardı.artık çoğu araba 6 vites olduğundan geri vitesleri sola almaya başladılar ama kural yok.her firma kafasına göre seçer.
  • mandala bazen gerek oluyor.
    benim araçların geri vitesi 4 yanında

    babam kamyon şöförü, uzun yolda el alışkanlığı bazen benim araçlarda 6 ya atma gereksimi duyuyor not: benim araçlar 5 vites.
  • Bence en güvenliksizi bastirmalı olan tipte, heleki 1 in yanindaysa. Eski kasa Transporterda ciddi ciddi kol gücü istiyodu geriye takmak. Ve 1 ile ayni yere girdiği için insan manevra yaparken bazen tam gücüyle bastirmadigi oluyor. 1 e atinca tehlikeli oluyor.
  • Opel astra 2000'de mandallıydı ve büyük rahatlıktı benm için.
  • Sprinterda 2 nin altında R

    ford taunusda mandal diye birşey yok zaten r ile 1 yanyana hangisine geçerse 4 ileri olanlardan bahsediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-CLS -- 17 Ekim 2014; 17:28:33 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.