Şimdi Ara

Mantık Evliliği: Renault Fluence 1.5 dci EDC (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
4.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fluence makyaj öncesi kasalarda, lastikler ile çamurluk arasındaki mesafeye dikkatle bakın. Sonra bi jetta, honda veya astranın aynı noktasındaki mesafeye bakın. Fluence ın ne kadar yükseğe konumlandığını göreceksiniz ve süspansiyon ise konfor odaklı olduğundan virajlarda sizi tedirgin edebilir ilk zamanlar.

    Ayrıca lastik havaları çok önemli, yüksek basınç araba yüzüyor gibi hissettirir.

    Bende aynı aracın dinamik versiyonu var, vogtland spor helezon taktırdım, çok iyi oldu, hem görüntü hem de sürüş açısından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabaci_takimi A kullanıcısına yanıt
    Bu triger konusuda bir hayli ilginç mesela 1.6 HDI triger değişimi için Citroen 10 yıl yada 180.000km diyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gerçekten mantık evliliği. sizin durumunuzda ideal araç.

    yalnız arabanın tipine baktıkça gözünüz dışarı kayar. nasıl tasarımdır o yavv.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn_33

    Hangi sirketin otm vites aldığını gördünüz de hemen sirket aracı muamelesi yapıyorsunuz evet aracın km fazla ama hemen şirket aracı muamelesi yapmak yanlış olur

    Çalıştığım firmada belirli bir level üstü yönetici kesimi istediği donanımda istediği şekilde şirket aracı almakta serbest. Yönetimin kullandığı Fluence, jetta, passat, volvo tarzı bir çok araç bizim şirkette otomatik sadece satış ekibinin araçları symbol, linea, fiorino zorunlu manuel geliyor
  • Madem begendiniz bize allah bir yastikta kocatsin demek duser

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su arabanın guvenligi olsa piyasadaki en iyi fp lerden olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hlksnrr

    Bu triger konusuda bir hayli ilginç mesela 1.6 HDI triger değişimi için Citroen 10 yıl yada 180.000km diyor.

    Hocam yaZdığınız Değerler biraz fazla gibi geldi bana, acaba Kayış değilde zincir olma ihtimali varmıdır yada Kullanım kılavuzunda bu şekildemi yazıyor beni aydınlatırsanız sevinirim.

    Konu sahibi arkadaşa cevaben aile otomobili olarak mantıklı bir seçim yapmışsınız. Fuluş C Sınıfı OLMASINA karşın dingil ve diz mesafesi olarak d Sınıfı bile sayılabilir. Aklımdaki soru ise motor bakımlarının zamanında yapılıp yapılmadığı eğer yapılmış ise uzun km Ler sıkıntısız binersiniz. Aracın yol tutuşu konfor odaklı yumuşak süspansiyonlardan ötürü diğer rakiplerinden biraz düşük kalmasına karşın Çokta kötü değildir. Bir diğer husus ise dci motor her nekadar sorunsuz ve az yakan bir ünite olsada okuduğum Kullanıcı yorumlarında Yakıt kalitesine hassas olduğu, düşük kalite yakıtlarda sıkıntı yarattığını okumuştum, shell Opet total gibi istasyonların yakıtı kullanıldığında kesinlikle sorun olmaz diye düşünüyorum... Bir diğer husus ise iç mekan da kullanılan malzeme kalitesi bira düşülmüş klasik Renault problemi... Koltuklarda Yıpranma v.s oluyormuş... Kullanıcısı olan arkadaşlar daha Detaylı ve doğru bilgi vereceklerdir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Reno diyince aşktan ziyade, mantık agir basıyor zaten.. yoksa virajda k.ci basi ayri oynayan arabaya bayılmıyoruz millet olarak; altı yuksek, bakim fiyati+araligi, parcasi nispeten ucuz ve alternatifi cok, yakit düşük..

    Dayimda 2011 var edc; iki sene once yaylaya çıktık, 2300metre rakimda birakin titremeyi, benim arabanin cekisten dustugu yerde catir çatır kalkip gitti.. en son 60bin kmyi gecmisti, alt viteslerde yoğun trafikte bazen titreme ve bocalama yapiyordu.. servis guncelleme yapiyor bakimlarda, su an gayet memnun kaldi ki onda hillhold yok, dik rampada kacirma yapmasina ragmen bir sorun yaşamadı..

    Bu triger degisimi göreceli galiba, benim kangooda 160bindeydi galiba degisimi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla dCi eşşek deseniz sesimi cikarmam ama Renault'a 2 konuda guvenirim.
    1. Guvenlik
    2. Renault Sport

    Laguna2 ile uluslararasi EuroNcap testinde ilk 5 yildizi almis ve Modus gibi tipsiz bir modelle sinifinda referans guvenlige sahip bir firma Symbol haric teneke uretmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 ve 132.000 km de adam wc ye bile arabaya gitmis heralde masallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lacano kullanıcısına yanıt
    Hocam araba bugün 90.000km periyodik bakımına girdi Citroen yetkili servisi Ankara/Otosay'da serviste daha önce sormuştum zaten bugünde sordum hatta bakım kartına yazmışlar zaten 180.000km diye.

    Dediğim gibi zincir değil ama Citroen 10 yıl yada 180.000 km diyor.Bu arada araç 2009 model.

    Konu sahibi arkadaşın konusunda muhabbet ettik kusurumuza bakmasın, aracı hayırlı uğurlu olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayi 2013 yilindan beri kullaniyoruz sirket araci otomatik 2013 model makyajli kasa
    Km 40 bin e yakin
    Aracin eksilerinden baslayalim
    -arka koltuklari konforsuz
    -ses sistemi berbat
    -biraz hizlanmak icin gaza bastiginizda 2sn arac tepki vermiyor tepkileri cok yavas
    -biri yalitimi cok guzel demis sanirim sadece kartal ve fluance e binmis yalitimi berbat 120 den sonra radyo kapali kulaklari aciyor insanin lastik-yol-ruzgar sesinden
    -trafikte hafif egimde %3-5 derece beklediginizde 5 dakika vites kutusu harareti arizasi cikiyor ve zor anlar yasatiyor trafikte gaza dokununca birden kendini atmalar durmalar vs cok tehlikeli
    -tasarimi kotu
    -uzun yolda bezdirici
    Daha var ama suan aklima gelmedi
    1 artisi var oda yakiti az yakiyor ama baska az yakan arac yokmu ? Tabikide var yapabiliyorsaniz baska araca yonelin bu modeli yok sayin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deorro4 -- 11 Temmuz 2015; 0:31:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun yolda linea daha rahat. Ama otomatik şart ise mecbursunuz.

    Ayrıca otomatik şirket aracı olmaz diye bir şey yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deorro4 kullanıcısına yanıt
    Sizinle aynı aracı kullanmıyoruz herelde :) bence en kısa zamanda servise gidin çünkü yazdıklarınız normal değil.

    EDC'de şanzıman ısındı uyarısı almak oldukça zor, ben bir defa aldım onda da mecidiyeköy ara sokaklarında akşam trafiği + yol çalışması sebebi işe abartısız söylüyorum yarın saatten fazla aralıksız dur kalk yaptım.

    Defalarca yoğun trafiğe denk geldim (mecidiyeköy, bakırköy sahil yolu(sultanahmetten iki telliye 2 saatte geldim) vs. bir sıkıntı yaşamadım.


    Gaz tepkilerinden ziyade edc anında kickdown yapmıyor. Yani düşük devirde giderken birden gazı köklerseniz 1-2 saniye sonra ivmelenmeye başlıyor araç.

    Öyle öne fırlama vs. gibi sorunlar yaşamadım.


    malzeme kalitesine gelince tekrar söylüyorum fluence dynamic/icon harici alınmaz. Dynamic'te kalite iyi, diğerlerinde düşük. Sadece donanım değil malzeme kaliteside değişiyor. Muhtemel yalıtımdada fark vardır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 11 Temmuz 2015; 0:45:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benimde beyfendisine bır araç.
    işçinize sindirse fazla söze gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keljx

    Birazda bütçeyi zorla düşük km olanını al hiç değilse gözün hep km sayacında olmaz

    Çok haklısınız. Ben de normal şartlarda nakit alacak olsam bu km'de almam. Ancak, aracımı satmak, yeni aracı bulup almak işkencelerine ayrı ayrı katlanmak gözümde çok büyüyor. Zaten Astra'nın da piyasası var zannediyordum, fiyatı mı yüksek tutuyorum nedir, satamadım bir türlü. Öyle olunca da direkt takas kabul eden bir bu araç çıktı diyebilirim. Astra'yı elimden geldiğince açık, bildiğim her şeyini yazarak ilana koydum ama gitmiyor bir türlü. Bakalım artık kısmet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Sizinle aynı aracı kullanmıyoruz herelde :) bence en kısa zamanda servise gidin çünkü yazdıklarınız normal değil.

    EDC'de şanzıman ısındı uyarısı almak oldukça zor, ben bir defa aldım onda da mecidiyeköy ara sokaklarında akşam trafiği + yol çalışması sebebi işe abartısız söylüyorum yarın saatten fazla aralıksız dur kalk yaptım.

    Defalarca yoğun trafiğe denk geldim (mecidiyeköy, bakırköy sahil yolu(sultanahmetten iki telliye 2 saatte geldim) vs. bir sıkıntı yaşamadım.


    Gaz tepkilerinden ziyade edc anında kickdown yapmıyor. Yani düşük devirde giderken birden gazı köklerseniz 1-2 saniye sonra ivmelenmeye başlıyor araç.

    Öyle öne fırlama vs. gibi sorunlar yaşamadım.


    malzeme kalitesine gelince tekrar söylüyorum fluence dynamic/icon harici alınmaz. Dynamic'te kalite iyi, diğerlerinde düşük. Sadece donanım değil malzeme kaliteside değişiyor. Muhtemel yalıtımdada fark vardır

    Camlica ve acibademde trafikte uyari vermedigi zaman yok, servistekiler kronik ariza dedi gecti vites kutusu harareti uyarisi cikinca cok kotu bir koku geliyor sanzimandan herhalde hangi paket oldugu hakkinda fikrim yok ama dijital hiz gostergesi c.control direksiyondan ses ayari ve bluetooth var bos paket oldugunu sanmiyorum ses yalitimi bindigim cogu 2008 model uzeri arabadan kotu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Araç Dynamique. Dolayısıyla Sunroof hariç donanım tam gibi. Bej döşeme olsa çok iyiydi ama siyah. Astra yolu iyi tutuyor ama 80% şehiriçi kullanım olunca, kasiste, çukurda süspansiyon sertliği illalah ettiriyor. Aracı çok agresif ve spor kullanmam, genelde yandaki ve arkadakilerin konforunu düşünürüm. Bu açıdan yumuşak süspansiyon çoğunlukla daha konforlu gelmiştir.
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Sormayın, en büyük korkum o Her ne kadar kendimi bilinçli, gereksinimine göre araç alan tüketici olarak görsem de, arabama binerken dış tasarımı beni cezbetmeli. Bu gösteriş olarak algılanmasın. Kendim beğenmeliyim. Örneğin Cruze'un malzeme kalitesizliğini, ölü motor ve aktarmasını, piyasa zayıflığını bilmeme rağmen hala çok beğeniyorum. Nikah yakın görünüyor, Fluence'ı seveyim diyorum ama tık yok
  • Son olarak: Araç Dynamique donanımlı, sunroof hariç tam gibi. 2014 Nisan ayında 99000 km'de son yetkili servis bakımına girmiş. Ondan sonraki 30000'i özel serviste geçirmiş gibi. Yapılan km ve bu son servis durumu, aracın 100000 km civarına kadar şirket aracı olduğu ardından şahsa satılmış olabileceği izlenimi uyandırıyor. Olmayabilir de ama kuvvetli olasılık bu şekilde. Şirket aracı malesef çok hor kullanılmış olma riskine sahip. Konuya yazan tüm arkadaşlar ciddi katkı yapmış, çok teşekkürler. Haftasonu yapacağım araştırmalar bu aracı alma veya başka Fluence/Megane Sport Tourer bulma kararını almamı sağlayacak. Sonucu paylaşırım.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.