Şimdi Ara

Mantık Evliliği: Renault Fluence 1.5 dci EDC (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
4.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn_33

    Hangi sirketin otm vites aldığını gördünüz de hemen sirket aracı muamelesi yapıyorsunuz evet aracın km fazla ama hemen şirket aracı muamelesi yapmak yanlış olur

    bizde şirket aracı olaraktan vw jetta 1.6 TDI trendline + DSG var ?
  • MST daha iyi bir secim olur. Ama hangisini alirsaniz alin mutlaka ama mutlaka yetkili servis bakimli olsun. Edc de sorun yasarsaniz renault arkasinda durur ama eger ozel sevise gitmemisse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 22000 km dir fluence extreme edc kullaniyorum. Gayet memnunum.her sirket arabasi hor kullanilmistir diye bir sart yok. Benimki bir banka subesinin mudurunun arabasiymis ben 65000 de aldim. Fluence business alinmadigi surece gayet konforlu ve donanimli bir arac.edc de cok basarili kanimca biraz itina gerekiyor mesela park ederken Once n ye alip sora el frenini cekip freni birakip sonra p ye aliyorun veya dur kalk trafikte mauel moda aiyorum gereksiz vites degistirmesin diye. 1 dk gecen beklemelerde n ye aliyorum vs.vs. fluence yol tususu focus gibi degil ama doluyuksekligi 12 cm olan bir qrqc fluence.yani tam dolu iken bile bir cok aracij bos yuksekliginden yuksek.bu evet yol tutusu azaltiyir ama tumsek cukur hendek gocuk vb yeryuzu sekillerine sahip yolariizda huzurlu bir sekilde gitmenizi sagliyor. Full dolu bir civic her tumsekte altini vurur mesela.icide cok ferah motoru zaten konusmaya gerek yok. Kisaca fluence aile icin ulkemiz sartlarina cok uygun bir arac.hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kilometresi yüksek olduğu için konuya yazan bir arkadaşın dediği gibi gözüm sürekli km sayacına gideceğinde aracın gözümde ölü doğmasını istemedim, söz konusu araçtan vazgeçtim, ama Fluence isteği katlanarak devam ediyor. Bugün gidip 2012 Model Icon paket, 1.5 dci EDC, 110 hp 80000k km'deki aracı test sürüşü yaptım. Motoru çok diri, vites geçişleri Easytronic'ten inip ona binmemnin de etkisiyle çok tatminkar geldi (Ama sonra DCT'li i30 denediğimde o muhteşemdi). Araç neredeyse D sınıfı gibi bir iç mekan sunuyor, arka diz mesafesi eşimle çok hoşumuza gitti, bagaj genişliği şahane. Ancak bazı virajlarda aracı yüksek hızda zorladım, sanki önden bırakıyor gibi güvensiz bir his verdi. Bazı yorumlarda denildiği gibi, muhtemelen yumuşak süspansiyon ve yüksek oluşunun sonucu, eğer gerçekte çok zayıf bir yol tutuşuna sebep olmuyorsa zamanla alışılabilir. Ayrıca çukur ve tümseklerde her iki kapıdan çatır-çutur sert plastik sesleri geliyordu, kullanılmış olmasının etkisi vardır ama durum buydu. Genel olarak hoşumuza gitti ve bizim konu başında yazdığım kriterlerimize göre en makul araç olarak konumunu sağlamlaştırdı gözümüzde.




  • fluence aracımı almadan önce o kadar çok kötüleyen oldu ki yahu, bu kadar olamaz dedim ama beni yinede sıfır almaktan vaz geçirmişlerdi. bende gittim bir kaç araçla deneme sürüşü yaptım ve bu işin iki üç kişinin arabasını sürmekle olmayacagını anladım ve gittim kendmce temiz bir fluence aldım. şimdi çok memnunum. fluence güzeldir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 hafta önce 2004 model opel Vectra aracımı satıp 28 bin km de 2013 dizel edc touch modelini aldım yaklaşık 400 km kadar yol yaptım vites geçişlerinden çok memnunum klima acık ankara trafiğinde 100 km de ortalama 5.2 litre yaktı. Süspansiyon opelden yumuşak ses yalıtımı iyi. Almadan önce çok kötülen olmuştu şuan iyi ki almışım diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hsn_33 kullanıcısına yanıt
    Benim şirketimde de satış ekibine Fluence EDC veriliyor.

    Yaklaşık iki yıldır (80.000km) 2013 model Fluence EDC 1.5DCI 110hp Touch kullanıyorum ve araçtan gayet memnunum. Araçla ilgili yorumlarımı da bu bahaneyle paylaşmak isterim.

    Genel olarak konforlu, içi ve bagajı geniş, az yakan bir araç. 110hp motoru gerektiğinde yüksek performans veriyor. En zorlu şartlarda maksimum ortalama 6,7 lt yakıyor. Normal kullanımda rahatlıkla ortalama 5 lt' yi görebiliyorsunuz.

    EDC şanzımanı da başarılı buluyorum. Geçişleri hissetmiyorsunuz. Geçişleri neredeyse şehirdışı seyahatlerimde kiralık araçlarda kullanma fırsatı bulduğum DSG şanzıman kadar başarılı.

    EDC ile ilgili detay vermem gerekirse şimdiye kadar kendisiyle sadece bir kere problem yaşadım. 2,5 saat yoğun Cuma akşamı trafiğine takıldıktan sonra "vites kutusunu kontrol ettiriniz" uyarısı verdi ve sadece 1-3-5 ve R vitesleri kullanabiliyordu. Ancak sabah şanzıman soğuduktan sonra düzeldi ve bir daha aynı hatayı vermedi. Forumlarda markadan bağımsız olarak çift kavrama şanzımanlarda bu problemi yaşayanların tecrübelerini okuduktan sonra trafikte beklemem gerekirse kavramayı rahatlatmak için N'ye almaya başladım. Bir de aracı park ederken önce boşa alıp, el frenini çekiyorum sonra P'ye alıyorum. Özellikle yokuşlarda park ederken şanzımana yük vermemiş oluyorum.

    EDC hakkında daha önce bahsedilen yokuş aşağı inerken gaz verseniz de vitesi yükseltmemesi konusu da büyük bir sıkıntı yaratmıyor ama garip bir hissiyat yaşıyorsunuz.

    Fluence'in yol tutuşu genel olarak kötü denemez ama daha başarılı olmasını beklerdim. Direksiyonda hiç geçmeyen küçücük bir boşluk hissi var. Düz yolda giderken bile arabayı düz tutmak için direksiyonu çok çok az sağ-sol yapma gereği hissediyorsunuz. Aracın fren mesafesi yeterli seviyede. Ancak ileri seviye güvenlik donanımı (akıllı takip mesafesi, şerit ihlali vs.) maalesef yok.

    Far ampüllerini de iki yılda 3-4 defa değiştirdim. Sık sönüyorlar. Ampülleri değiştirmek meşakkatli bir iş. Farları kaputun içerisine gizlemişler neredeyse.

    Aracın koltukları konforlu, rahat ve diz mesafesi yeterli. Dört kişi çok rahat seyahat ediyor. Deri direksiyon simidinin kullanımı rahat. Direksiyondan kumanda edilen cruise control'un ve müzik sisteminin kullanımı kolay. Bluetooth telefon ve multimedya bağlantısı başarılı. Ekran ise renkli dokunmatik multimedya ekranlara göre biraz demode. Aracın yalıtımı da fena değil. İçeriye gelen rüzgar sesi ve motor sesi rahatsız etmeyecek seviyede.

    Aracın en başarılı özelliklerinden eller serbest kartla giriş ve çalıştırmayı çok beğendiğimi eklemek isterim. Anahtar aramadan gün boyu aracı kullanabiliyorsunuz. Problemsiz çalışıyor.

    Ferah bir bagajı da olan araç orta büyüklükte bir ailenin ihtiyacını fazlasıyla karşılar. Bagajdaki tek sorun ise menteşelere bağlı kolun büyük olması ve içerdeki bagaj çubuğu ile beraber bagajdaki eşyalara değmesi.

    Ön konsolda ve döşemelerde kullanılan plastikler de genel anlamda kaliteli. Trim sesi pek gelmiyor. Ön yolcu koltuğu tarafındaki göğüslük dizaynından dolayı yolcunun diz mesafesini kısıtlıyor ve rahatsız ediyor. Ön koltuktaki kolçak sürücü konforunu artırıyor. Yeterli sayıda eşya gözü mevcut. Dijital hız göstergesini şık buluyorum.

    Araç normal bakımları dışında bir masraf çıkarmadı. Sadece garantiden aküsü değişti ve 70.000'de lastikleri yenilendi. Kaslı görünüm vermek için aracın tasarımı çamurluklar ve tampon seviyesinde şişkin tutulmuş. Bu yüzden otoparklarda mutlaka yanınıza park etmiş araçların kapı tampon vs. aracınıza dokunuyor, çiziğe sebep oluyor.

    Son olarak aracın tasarımını kullanmadan önce çirkin bulurdum. İki yılın sonunda tasarımını sevebildiğimi söyleyemem☺️. Konu başlığındaki "mantık evliliği" Fluence EDC DCi için doğru bir tanımlama olmuş 😊

    Deneyimlerimi aktarmaya çalıştım. Umarım faydalı olmuştur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne kadar bol keseden sallayan var. 2011 yılında 0 km privilige aldım ve hala kullanmaktayım. Yaklaşık 50,000km oldu. Yalıtım konfor konusunda belki businessler zayıf olabilir ama piyasanın birçok c sınıf aracından iyidir. Tipini ve marka imajını beğenmeyen çok. Kendinize araç alıyorsanız sıkıntı yok ama eşe dosta göstermek için alanlara belki uymaz. Her türlü sorunuzu cevaplarım.
  • jettadan rahattır emin ol hayırlı olsun
  • Hocam benim tavsiyem yillik 44 bin km yapmis hic bir arac alinmaz. İkinci elde. Marka model farketmez. Yillik 44 bin km yapmis mercedes bile alinmaz. Basinizi agritir soylemesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arkadaşımın babasına fulence aldılar ama adam arabadan hiç memnun kalmadı. Gerçi öncesinde ben kullanmış birisi olarak sakın alma pişman olacaksın dediysemde dinletemedim. Bir gün arabadan konu açıldı, babası bastı kalayı adamın bi küfür etmediği kaldı. Direksiyon, ön konsol, tuşlar, kapı kolları soyuldu ve arabanın her yerinden takır tukur sesler geliyor, sen bana nasıl araba alırdın diye bastı fırçayı oğluna. Adam haklı bir şeyde diyemedik. Bunlara ek olarak yol tutuş inanılmaz kötü ve yalıtım seviyesi de bana göre çok kötü. DCI motor dışında bu aracın hiçbir mantıklı tarafı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Live yourlife -- 12 Temmuz 2015; 22:12:45 >
  • 4 yıldır dinamik edc kullanıyorum, sıfır almıştım.

    Dıdının dıdılarını boşverin, ben kullanıyorum aracı ben,

    Geniş, son derece rahat ve konforlu, gayet güzel bir şanzıman, düşük yakıt tüketimi, 20k servis aralığı, büyük bagaj ve daha ucuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_takimi

    Başlıktan anlaşılacağı üzere, hiç sevmediğim bir model olmasına rağmen, imzamdaki Astra ile takas yaparak 2012 Model, 132000 km'de, Dizel, Yarı-Otomatik Fluence alma arefesindeyim. Araç için maksimum 45-50 bin TL'ye çıkacaktım, buna karar verdim. Gerekçelerimi yazacağım, unuttuklarım, aracın bilmediğim dezavantajları varsa ekleyenler olursa sevinirim.

    Fluence Alma Gerekçeleri:
    1. 1.5 dci ve EDC: Ülkenin şartlarında dizel-otomatik bir araç almaya kalktığınızda en uygun kombinasyon gibi. Motor ve şanzıman ömrü çok uzun. Şanzımanı çift kavrama olduğu için vites geçişlerinin çok konforlu olmasını da bekliyorum. Vites konforu istendiğinde ya tam otomatik Civic vb. seçilmeli, LPG'ye mahkum olunmalı, ya da DSG gibi konforlu bir şanzıman seçilip patlayacağı gün beklenmeli (Lütfen konu buradan dallanmasın ve Fluence etrafında dönsün), veya DCT için i30'a yüksek fiyat verilmeli. Başka alternatif varsa da bilmiyorum. Ancak, Astra vites konforuyla beni mahvetti, sanırım ne alsam mutlu olurum
    2. Sedan, Uzun ve Geniş: Evliyim ve bir çocuğum var, Astra, özellikle arka yaşam alanıyla bizi hayal kırıklığına uğrattı.
    3. Motor şanzıman kombinasyonuna rağmen fiyatının uygunluğu.

    Fluence konusunda bilinmeyenler:
    1. EuroNCAP sadece elektrikli ZE modeli için testler yapmış olmalı ve sonuç 4 yıldız, ama onunla normal Fluence tamamen farklı olabilir. Fluence'ın genel olarak şasi ve kabin güvenliği açısından performansı nasıldır?
    2. Tahminden öte, şansımanın vites geçişleri nasıldır? Tam otomatik vitese yakın bir konfor var mıdır?
    3. Aracın yüksek hızlarda trim sesi, motor ve yol sesi izolasyon başarısı nasıldır? (Astra'da 120 km/h sonrasında çok rahatsız oluyoruz, arka koltuğa neredeyse bağırarak konuşmak zorunda kalıyorum.)
    4. Aracın bu makyajsız modelinin bilinen, kronik sorunları var mıdır?

    Aracı bilenler yazarsa, bana ve belki de gelecekteki potansiyel alıcılarına, "Şirket Arabası" imajını çok aşamamış Fluence ile ilgili aydınlatıcı olabilir.

    2011 fluence Dynamic EDC aracım var 61 bin km'de gümüş renk ... sadece ön tampon değişti yetkili serviste kaldırım taşına vuruğum için ve arka iki çamurlukta sürtünmeden dolayı boyalı. 60 bin bakımıda yeni yapıldı. fiyat 46.500



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bbrroomm19 -- 13 Temmuz 2015; 1:42:34 >




  • renaultun zayıflıkları; iç malzeme soyulması, yol tutuş, yapay direksiyon hissi, yetersiz arka koltuk tavan yüksekliği, EDC nin bilinmezleri
    bunları araştırıp kiminin çözümü, kiminin kabullenilmesiyle fluence alınabilir bir araçtır. opelin yol tutuşunu ararsınız, belki biraz da trim sesi dinlersiniz. yakıtı az konforu bol yolculuklar yapar, yerli ama servisi pahalıymış diye de düşünebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_takimi

    Sormayın, en büyük korkum o Her ne kadar kendimi bilinçli, gereksinimine göre araç alan tüketici olarak görsem de, arabama binerken dış tasarımı beni cezbetmeli. Bu gösteriş olarak algılanmasın. Kendim beğenmeliyim. Örneğin Cruze'un malzeme kalitesizliğini, ölü motor ve aktarmasını, piyasa zayıflığını bilmeme rağmen hala çok beğeniyorum. Nikah yakın görünüyor, Fluence'ı seveyim diyorum ama tık yok



    yalnız Fluence aynı yakıtı daha Geç harcar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    Fluence makyaj öncesi kasalarda, lastikler ile çamurluk arasındaki mesafeye dikkatle bakın. Sonra bi jetta, honda veya astranın aynı noktasındaki mesafeye bakın. Fluence ın ne kadar yükseğe konumlandığını göreceksiniz ve süspansiyon ise konfor odaklı olduğundan virajlarda sizi tedirgin edebilir ilk zamanlar.

    Ayrıca lastik havaları çok önemli, yüksek basınç araba yüzüyor gibi hissettirir.

    Bende aynı aracın dinamik versiyonu var, vogtland spor helezon taktırdım, çok iyi oldu, hem görüntü hem de sürüş açısından

    Şaka yapıyorsun değil mi fluencın süspansiyonu mu konfor odaklı ????? 3 5 cm lik çukurlarda bile kafam sağa sola gidiyor
    hangi konforundan bahsediyorsun araba bildiğin traktör..




  • hermano H kullanıcısına yanıt
    Çok güzel bir yorumlama olmuş, çok detay bilgiler edindim, teşekkürler. Maalesef en çok ilgimi çeken şu cümle oldu: EDC hakkında daha önce bahsedilen yokuş aşağı inerken gaz verseniz de vitesi yükseltmemesi konusu da büyük bir sıkıntı yaratmıyor ama garip bir hissiyat yaşıyorsunuz. Astra'da bundan çok çekiyorum, araç yokuş aşağı, gazı bıraktığımda bile akmasını istiyorum ama sanki arkadan aracı bağlamışlar da gidemiyor gibi beni zihnen çok yoran bir his var, çünkü bir düşük viteste kalıyor. Bu Fluence'da da mı var?
  • Dizel otomatik alacak olsam c4 lere bakardım, bence o da mantıklı hacı, fluence şirket Arabası imajından kurtulamaz. Ki zaten yol tutuşu rezil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladyator]

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    Fluence makyaj öncesi kasalarda, lastikler ile çamurluk arasındaki mesafeye dikkatle bakın. Sonra bi jetta, honda veya astranın aynı noktasındaki mesafeye bakın. Fluence ın ne kadar yükseğe konumlandığını göreceksiniz ve süspansiyon ise konfor odaklı olduğundan virajlarda sizi tedirgin edebilir ilk zamanlar.

    Ayrıca lastik havaları çok önemli, yüksek basınç araba yüzüyor gibi hissettirir.

    Bende aynı aracın dinamik versiyonu var, vogtland spor helezon taktırdım, çok iyi oldu, hem görüntü hem de sürüş açısından

    Şaka yapıyorsun değil mi fluencın süspansiyonu mu konfor odaklı ????? 3 5 cm lik çukurlarda bile kafam sağa sola gidiyor
    hangi konforundan bahsediyorsun araba bildiğin traktör..

    Ciddiyim, test videolarına bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gayet güzel bir mantık evliliği. EDC şanzıman bence çok başarılı. Sadece ani gaza basınca bazen ne yapacağına karar veremiyor, o can sıkıcı oluyor.
    Onun dışında bende de şirket aracı var, 2015 kasa, daha önce 2009 kasa kullanmıştım. Diyebileceğim Fluence'i epey bir toparlamışlar. Yol tutuşu iyileşmiş, araç daha tok, EDC kesinlikle başarılı, yakıt sarfiyatı kabul edilebilir seviyelerde. Araç içi ve bagaj gayet geniş. Bi de işte bu mantık evliliği. Beklentileri çok üst düzeyde tutmazsan memnun kalınır!
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.