Şimdi Ara

Mart Passat 2500 adet talisman 140 adet satmis (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
2.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Foruma üye olduğum zamandan bu yana otomobil bölümünde ara ara takılırım ve gözlemlediklerim şunlar; ,

    1) Burada takılan çoğu arkadaşımız ehliyet alma yaşını bile doldurmamış durumda ve genel itibariyle sanıldığının çok altında yaş ortalaması var.

    2) Tecrübeli ve deneyimli sürücü, gözlemci yok denecek kadar az bu deneyim ve tecrübeden kastım eleştirdikleri yorum getirdikleri araç hakkında...

    3) Araçları sadece 2 3 inceleme videosu ve teknik verilerden ibaret görüp, burada çokça ahkam kesen kişinin olması

    4) Eleştirmeyi hakaretle karıştırıp insanların emeklerini ve hislerini düşünmeden atıp tutulması, her marka model adına böyle saçma yorumlar yapılıyor.

    5) Vw için eleştiri yapan 10 kişiden 6 7 si ya hiç arabaya binmemiş ya sağdan soldan duyduklarını burada kopyala yapıştır yapıyor. Bunu böyle söylememin sebebi bizzat konuştuğum, mesajlaştığım kişilerden söylüyorum. Hatta bir tanesi çok atıp tutuyordu, konuştuk konuştu sonunda dedi ki abi ben seneye ehliyet alacağım önerilerin nedir :)

    O yüzden bu forumda araba gurusu olduğunu zanneden ve hayatın gerçeklerini görmeden yorum yapanları sallamayın, çoğu Talisman'ı sevdiğinden değil vw nefretinden Renault iyi işler yapsın istiyor.

    Talisman konusunda kötü araç demiyorum fakat markanın algısı o fiyatlarda satmasına izin vermez gibi geliyor. Dış görseli mükemmel ve iç tasarım ise dışına göre idare eder, her şeye rağmen umarım satar.




  • oyuncu11790 kullanıcısına yanıt
    Güzel yazınız ve yorumunuz için teşekkür ederim. Düne kadar kral olan reno-tofaş ikilisi her ne kadar çöp-teneke muamelesi görse de yeni nesil bunu anlayamaz. sanırsın anasından bmv-merc. vb. direksiyonu ile çıkmış atıp tutuyor. Ülkemize ilk üretim ve ithal aracı getiren ÖZDEMİR SABANCI'yı rahmetle anıyorum nur içinde yatsın. Sayesinde bugün bunları konuşup yorum yapabiliyoruz.
  • Yaşımı bilmiyorsun, maddi durumumu bilmiyorsun , insanların geçmiş mesajlarını okuyup kafanda biryerlere varıp gereksiz cevaplar verme gereği duyuyorsun heralde.

    Buraya konuyla ilgili araçla ilgili yorumlarını yaz, aracı neden tercih edeceğini veya etmeyeceğini yaz. Veya benim yazdıklarımı eleştireceksen tabiki eleştirebilirsin burası bir forum, şanzımanın düşünüldüğü kadar problemli olmadığı belli bir kesimin bunu abarttığını anlat mesela veya VW'in para için emisyon kurallarını çiğneyip tüm dünyayı salak yerine koymasının ve çevreyi kirletmesinin önemli olmadığını, senin için önemli olanın tüketim ve performans olduğunu söyle ki bu gayet kabul edilebilir birşey ve bunda çok ciddiyim.

    "Aynen ver babanin paralarini talismana" gibi liseli demeyeceğim ilkokul çocuğu cevapları vererek forumda kuru gürültü yaratmayın güzel kardeşim. Mantıksal, rakamsal ve etik açıdan yorumlar ve eleştiriler yapın. Yapamıyorsanız susun. Söz gümüşse sükut altındır.




  • Renoya ortacag teknolojisi gibi bakan adam formula izlememistir arkadas
    Be kadar ekmek o kadar kofte reno yani.
    Bos bos ww ile renoyu karsilastirmayin. Satis rakamlarinda ford ww ren fiat ulkede en cok satanlardan. D sinifinda renonun dukis tutturamamasi ortada zateb bu eskiden gelen imajdan belki bi anda talisman surmeyle piyasaya olcak is deilki. Herkes sevdigi arabayi alsin bos bos marka karalamayin daha ulkemizin bi tane yerli otomobili yok elalemin markasi cenemizi yoruyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıkcası dün ilk defa yolda gördüm talismanı.Bilgisayarda çok ilgimi çekmemişti ama gerçekte duruşu ve farları güzel gözüküyordu.

    Bir de şu volkswagen'i abartmayın.Nedense son 3-4 yıldır çok arttı.Sokaklar aynı arabanın aynı modelinin aynı rengiyle dolup taştı.Her sokak her cadde volkswagen 2015 beyaz passat dolu.

    Adamlar skandal yarattıkça daha çok alan oldu.Mantığı nedir bilmiyorum.Teknik açıdan çok çok farklı bir marka değil.Dolu diyen kaliteli diyen var.E zaten fiyatı da ona göre.Sanki 50 k ya veriyorlar VW yi.

    Aynı kasa aynı tip aynı iç donanım ve aynı çizgide ilerleyen kalite.Volkswagen artık sıradanlaştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kablocu_16

    Yaşımı bilmiyorsun, maddi durumumu bilmiyorsun , insanların geçmiş mesajlarını okuyup kafanda biryerlere varıp gereksiz cevaplar verme gereği duyuyorsun heralde.

    Buraya konuyla ilgili araçla ilgili yorumlarını yaz, aracı neden tercih edeceğini veya etmeyeceğini yaz. Veya benim yazdıklarımı eleştireceksen tabiki eleştirebilirsin burası bir forum, şanzımanın düşünüldüğü kadar problemli olmadığı belli bir kesimin bunu abarttığını anlat mesela veya VW'in para için emisyon kurallarını çiğneyip tüm dünyayı salak yerine koymasının ve çevreyi kirletmesinin önemli olmadığını, senin için önemli olanın tüketim ve performans olduğunu söyle ki bu gayet kabul edilebilir birşey ve bunda çok ciddiyim.

    "Aynen ver babanin paralarini talismana" gibi liseli demeyeceğim ilkokul çocuğu cevapları vererek forumda kuru gürültü yaratmayın güzel kardeşim. Mantıksal, rakamsal ve etik açıdan yorumlar ve eleştiriler yapın. Yapamıyorsanız susun. Söz gümüşse sükut altındır.

    10 bin 20 bin fazla veririm talisman alirim diyen adama nasil ciddi cevap vereyim , kendi parasini kazanan adam boyle konusmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: zubbaba

    Bi halttan haberiniz yok gelmiş konuşuyorsunuz burda. Talisman sınırlı sayıda geliyor. Almak isteyen 6 ay bekliyor. Sizin gibilerde 'pissit in iyi' diye konuşuyor iste.

    Passat sanki zibille geliyo hey Allahım gitte sor bakim bayiye şuan 1.6 TDİ DSG HİGHLİNE için sipariş bile ALMIYORLAR. Çünkü adamlar sipariş kotasını nerdeyse yılın ilk çeyreğinde doldurdu bile. Şuan vereceğin bir passatın eğer siparişin onaylanırsa üretime girip gelmesi en az 5 ay sürer.

    şunu birtürlü anlamıyorum yıllardır hep şu kadar kotam var şukadar araba getirbiliyoruz.bundan dolayı arac yok beklemeniz lazım deniliyor.niye buna önlem alınmıyor.ben sahibi olsam madem bukadar cok satılıyor ozaman kotamı yükselmek için görüşürüm ve daha fazla passat alırım türkiyeye.atıyorum 20 bin adet satıyorsa derimki bana 30 bin passat verin diye.vw nin zaten dünya genelinde 1, olma hedefi var.bunu gercekleştirmek istiyorsa satış adetni yükseltmesi lazım.madem bu kdar cok satılıyor fazlasını istesin almanlardan.bana cok sacma geliyor araba yok 5 ay bekle denilmesi.




  • TheDenier kullanıcısına yanıt
    50 k ya değil de D sınıfı arabayı 75 80 civarına alabiliyorsun. Bu da milleti cezbediyor. Talismana baktığında fiyat 110 dan başlıyor daha benzinli gelecek düz vites gelecek de fiyat inecek.
    Sanki adamlar pazardan bihaber gibi davranıyorlar.
    Yoksa gayet güzel araç...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    Bence de.İçini az önce internetten baktım içi de gayet güzel olmuş Tesla'ya benzemiş konsol kısmı.Dışarı da koyu metal grisini görmüştüm.Sert yabancı bakışları var güzel yani.

    Egea'yı öve öve bitiremeyen insanlar gelip, burada sırf "Renault' a o kadar para verilir mi" mantığıyla ilerliyor. Adam daha arabayı almadan satış fiyatını düşünüyor "5 sene sonra satsam Vw değer kaybetmez bu kaybeder" diyor.Lan araba bu araba bineceksin buna ,keyif için alacaksın,zevkle süreceksin.Hoşuna gidiyorsa alırsın.

    Para vermeyecek olan hemen *** atıyor arabaya.
  • Verdiğim cevaba karşılık hala bu cevabı verebiliyorsun. Her insanın fikri , tercihi ve değerlendirmesi aynı olmaz, 25 yaşına gelmişsin ama anlayamamışsın. Benim düşünceme görede kendi parasını kazanan adam kolay kolay gidip parasını şanzımanı patlayan, müşteriyi sallamayan, global bir yalana imza atan VW'e vermez, gider arabasının arkasında duran bir marka alır. Buda benim düşüncem anlayabiliyormusun. Ki zaten VW'in satışlarının büyük bir bölümü şirket araçları yani insanların kendi kazandıkları parayla aldıkları araçlar değil, bunuda görebiliyormusun. Benim çalıştığım şirket dahil, çevremde gördüğüm birçok global şirkette VW jetta, passat veya Polo şirket aracı var. Yurtdışı sermayenin parasıyla mondeo, talisman, 508 vs kimse tercih etmiyor. Çünkü şanzıman patlayınca gelen faturayı yine şirket ödüyor. Ben kendi paramla bu riske girmem diyorum. Hele hele aynı şanzımana Rusyada, çinde uzatılmış garanti verirken, Türkiye'de 6 aylık kuyruğa girmiş insana garanti süresi içinde kullanıcı hatası diye şanzımandan fatura çıkarmaya çalışan marka alınıpta hiç riske girilmez bana göre. Ama bak bana göre diyorum. Akrabalarımdan biri şanzımanı patlayan passattan sonra gidip Golf aldı. Parasını kendi kazanıyordu. Mantıklımı değil ama tercih. Hala daha beni anlayamıyorsan sana tavsiyem Üstün Dökmen'in İlitişim çatışmaları ve empati kitabını oku. Ondan sonrada anlayamazsan sana diyecek lafım " aklı olan böyle konuşmaz".




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kablocu_16

    Verdiğim cevaba karşılık hala bu cevabı verebiliyorsun. Her insanın fikri , tercihi ve değerlendirmesi aynı olmaz, 25 yaşına gelmişsin ama anlayamamışsın. Benim düşünceme görede kendi parasını kazanan adam kolay kolay gidip parasını şanzımanı patlayan, müşteriyi sallamayan, global bir yalana imza atan VW'e vermez, gider arabasının arkasında duran bir marka alır. Buda benim düşüncem anlayabiliyormusun. Ki zaten VW'in satışlarının büyük bir bölümü şirket araçları yani insanların kendi kazandıkları parayla aldıkları araçlar değil, bunuda görebiliyormusun. Benim çalıştığım şirket dahil, çevremde gördüğüm birçok global şirkette VW jetta, passat veya Polo şirket aracı var. Yurtdışı sermayenin parasıyla mondeo, talisman, 508 vs kimse tercih etmiyor. Çünkü şanzıman patlayınca gelen faturayı yine şirket ödüyor. Ben kendi paramla bu riske girmem diyorum. Hele hele aynı şanzımana Rusyada, çinde uzatılmış garanti verirken, Türkiye'de 6 aylık kuyruğa girmiş insana garanti süresi içinde kullanıcı hatası diye şanzımandan fatura çıkarmaya çalışan marka alınıpta hiç riske girilmez bana göre. Ama bak bana göre diyorum. Akrabalarımdan biri şanzımanı patlayan passattan sonra gidip Golf aldı. Parasını kendi kazanıyordu. Mantıklımı değil ama tercih. Hala daha beni anlayamıyorsan sana tavsiyem Üstün Dökmen'in İlitişim çatışmaları ve empati kitabını oku. Ondan sonrada anlayamazsan sana diyecek lafım " aklı olan böyle konuşmaz".

    Ya nerde sanziman patliyor surda bilip bilmeden konusmayin turkiyede hicbir distrubitor isini duzgun yapmiyor zaten tercih sebeplerinde boyle bir seyi kriterler arasina koymazsin , emisyon iside tamamen mantiksizliklarla dolu fp olarak digerlerinden cokta farki olmayan bir motor hileli yani bu adamlar bu kadar yetersizler motor konusunda dememiz lazim ama tsi gibi odullu motorlar var anti tez olarak .. Talismana falan binmeden test etmeden her sene adi degisen dogru duzgun gecmisi olmayan bi araca 10 20 fazla ver 50 senelik gecmisi olan avrupada segmentinde en cok satan arabaya burun kivir hicbir marka kolay kolay aracina sahip cikmiyor bu ulkede yeni c serisi ile sorun yasayanlara kac kisi degisim istiyor kac aydir toyota yilarca dizel motoru ile cektirdi insanlara bmw ustalari servotronik icin once normal dediler sonra jant degistirdiler lastik degistiler daha 0 arabalarda o zaman hicbir markayi almayalim biz bu mantikla .. Sira bekleme olayi buradaki insanlarin anlama yetenegi ile alakali anlayamiyorsunuz durumu eger bi arac satiliyorsa elinizde belli bi kota varsa o kota bitmisse adamlar sizin istediginiz arabayi yapmak icin zaman istiyor talismanda da boyle c seriside boyle , dsg tamirinde olay dogus la alakali turkiyede malesef hicbir marka bu islerin arkasinda durmuyor adamlar daha 2 3 hafta once powersift degisimi gereken yeni bi focus konusu vardi servis arkasinda durmadi konuda 10 tane yorum vardi tabi sizler 3 maymunu oynuyordunuz orda vw olunca diller pabuk baska marka olunca olur oyle seyler

    Neyse 2 alt konuda vw ovuluyor bence orayi bos birakma dsg den emisyon dan bahset de nefretini biraz bosalt rahatlarsin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EFAE9B29C -- 6 Nisan 2016; 18:35:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha piyasaya yeni giren bir araç ile passati karsilastiriyorsunuz ya pe vallahi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sırf bu tarz konular açmak içinmi üye oluyor bazıları cidden çok merak ediyorum...
  • onlar da zaten 500 satsa yeter dedikleri için bu fiyatı koydular. 2500 satmak için 30 bin daha ucuz isteyeceklerine bu fiyatla 500 satarlar yeterli karı alırlar.
  • Doğuş otoyu tebrik etmek lazım ülkede Nasıl bir voswos algısı oluşturdularsa artık ekmek gibi passat golf Polo satıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Talisman 50-80 binlerde olsa iyi satardi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kablocu_16 K kullanıcısına yanıt
    Yanlışınız var. Şu andaki son rakamları bulamadım. Vw genel satışlarda birinci olmasına rağmen, filo satışlarında 3, sırada idi 2015 te. Jettanın dizel satışı durdurulunca filo satışları daha da geriledi. Geçen yıl renault vw'den 2 kata yakın daha fazla filo satışı vardı. sanırım ford ve vw toplamı renault kadar yapabiliyordu. Son rakamları nerede okudum bulamadım. Kıyaslama yapabilmeniz açısından bir kaynak vereyim.http://www.hurriyet.com.tr/turkiyedeki-toplam-otomotiv-satislarinin-yuzde-40i-filo-sirketlerine-40014386 haberde de görüldüğü gibi vw filo satış oranı peugeottan bile az. Habere göre peugeot ta %54 ü filoya, renault ta %50 si filoya vw de %29 filoya satış gerçekleşmiş. Konuya gelirsek passat sadece Türkiye'de değil tüm avrupada en çok tercih edilen modellerden biri. Gayette başarılı bir model. Daha önce de yazmıştım. Benim yaşım 33. Babamın 60. Babama göre bu sınıftaki en şık araç passat. bana göre bmw 3er. Bu sınıfta araç tercih edenlerin yüzde sekseni 40 yaş üstü. Ve çoğunluğu ağır başlı modelleri tercih ediyor. Sportif gözüken mondeo, talisman, insignia'yı tercih etmiyor. daha genç yaşta olup sportif bir d segmenti isteyende bmw 3er'i zorluyor şu aralar. Varsın benzinli olsun, talisman ile aynı paraya 3 serisi (150k civarı sport paket 320 alınabiliyor sanırım) (ikinci ele girersek çok iyi alternatifler mevcut) alabiliyorsun. Babama ve onun yaş gurubuna göre bmw 3ler fazla sportif. E segmenti pahalı. Mercedes modelleri eski ağırbaşlılığından uzak. Onlar passat tercih ediyor. Açıkçası 40 yaş altı olupta passat alan olduğunu pek sanmıyorum. Ama zaten insanlar otomobile bu bütçeleri ayırıncaya kadar 40 yaşını geçmiş oluyor ülkemde.




  • Doğuş otoya rağmen satıyor. Almanya'daki şartlar olsa, doğuş markaların arkasında dursa, tabii Türkiye kotası biraz daha fazla olsa çok daha fazla satardı diye düşünüyorum. Heralde almanya'daki gibi pazar payı olurdu vw'nin. Ama bir türlü rekabet edemeyen diğer markaların çok büyük payı var bu başarıda. Bir çok markayı inceleyelim adamlar satmamak için uğraşıyor sanki.
  • Bazen gerçek hayatla forumun taban tabana ters olduğunu düşünüyorum. Herkes vag gurubunun filo satışlara yönelik çalıştığını söylüyor. Bence tam tersi. Yukarıdaki haberde filo satışı yüksek olan markalara bakın bir de ürün gamlarına. direk filo satışı için planlanmış duruyorlar. Bizler gittiğimizde de çok farklı kombinasyonlar sunmuyorlar. Konumuzda geçen model talisman, öncelik filo satışı olduğu için dizel motor var benzinli yok bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zubbaba

    140 ve 340 3 haneli sayı. Reno en çok otomobil satan marka mi? Evet. O zaman gayette satar. Kota var sadece.ayni fiyattaki passat ve talismani yan yana koy. 10 kisiden 9u talisman der. O kalan 1ininde passati vardır.

    Evet Reno en cok satan araç cliolari filolara satinca gayet normal degilmi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.