Şimdi Ara

MASERATİ GHİBLİ 155.000 EURO- TR'DE (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
2
Favori
5.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 275 HP güç ve 600 Nm tork Maserati yetkilileri şöyle dedi : Yokuş mu o ne la ?
  • Araba değil 2oda 1salon mübarek
  • Ben hep 50 liralık alıyorum. Kaç km götürür bu alet beni ?

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1OO1

    Ben hep 50 liralık alıyorum. Kaç km götürür bu alet beni ?

    yokuşu çıkarsın
  • o değilde verilen tüketim değerleri böyle bir araç için fazla iyimser değil mi. dizeli 6 lt benzinlisi 9.4 lt... tabiki bu değerlerin yakalanması imkansıza yakın ama yinede testlerde uygun kosullar için cıkan bu tuketim oldukca basarılı geldi bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    bi insan şu aracı panamera ve cls ile neden kıyaslayıp otomobilden zerre çakmadığını bu kadar belli eder ki

    Otomobilden siz çakıyorsanız buyrun alın. O kadar parayı bulduktan sonra bakalım fikriniz değişiyormu
  • aracı yaklasık 1 saat kadar kullandım,kompakt aerodınamık yapısı ıtıbarı ıle 600nm tork aracı battal gazi'nin 5 oku gibi fırlatıyor keza zf şanzımanın aktarmada kı etkısı de burada kendını gosterıyor,surus ne sportıf ne de klasık baz da dedıgımız yumusak bır hıssayat'a sahıp, ıkısının ortasın da karmasık bır parfum edası bır surus zevkı ve dınamıklerı verıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperSantorelli -- 26 Aralık 2013; 15:27:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperSantorelli kullanıcısına yanıt
    Dostum kabin içi, deri, koltuk ambiyans kalitesi hakkında bilgi verebilir misin biraz ?
  • ulan bu ne be rezil ettiler ghibliyi 80 lerdeki ve 90 lardaki ghibliye bak bide buna bak ghibli dediğin tek kapılı olur ayrıca içini becerememişler bu sefer 90larkadaki ghiblide ceylan derisi koltuklar süet tavan ceviz ağacı döşemeler ve kaputun altındaki 2.0 v6 330 hplik canavar şimdi koymuşlar ortaya diğer modelleri biraz değiştirip ghibliyle alakasız birşey satıyorlar 90lardaki işçilik yok artık maseratide



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkke -- 26 Aralık 2013; 20:12:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    Dostum kabin içi, deri, koltuk ambiyans kalitesi hakkında bilgi verebilir misin biraz ?

    ambıyans hıssı guzel şık ve farklı bır araca bındıgınızı hıssettırıyor,kabın cok genıs denemez,derı ışcılıgı guzel keza ön konsol ve farklı derı calısmaları aracı klasık baz da ''maserati'' imgesıne cok daha rahat erıştırebılırdı.bunların harıcınde gayet zevklı,tork konusunda hemen hemen her kullanıcıya tebessum veya cıddıyet oluşturacak baz da dızel formatta maseratı olmuş.eskı ghıblı ıle aralarında cıddı farklar var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Getirilenlerin hepsi dizel şaka gibi.

    Halbuki benzinli çift turbo motor uçurur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Getirilenlerin hepsi dizel şaka gibi.

    Halbuki benzinli çift turbo motor uçurur

    Adamlar 3 litrelik motor koymuş Ghibli S modeline, 410 hp güç üretiyor, 0-100 hızlanması 4 saniye : )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Jaguar XJ, Porsche Panamera gibi kendini kanıtlamış araçlar varken, bana göre şansı yok. Hem tipi kötü, hem iç tasarım çok basit duruyor. Marka değeride, yine bana göre Porsche ve Jaguar'dan düşük.

    Hahahhahahahahahahahahhaahahahhahaahha


    Maserati marka degeri jaguardan dusuk hahahahahhahahahaha cok iyi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100 kmde 6 lt dizel iyiymis. Bide o motora gore Tabi gercekte ne olur bilemeyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vites orantısız duruyor beğenmedim+ Çöp
  • ben beğendim
  • Panamera nın rakibi mi?

    Panamera nın altında E segmenti bir araç. Hem bu araç sedan yahu!

    Quattroporte (2009) ve GT serisinden sonra fiyasko. Sadece para kazanmak için yapılmış, İtalyan ruhunu taşımayan, tasarımda modaya uymaya çalışan premium E segmenti dizel sedan. Maserati diye bir halt sanmayın şu aracı. Premium Fiat işte

    Fiat bunu yapacağına 159 gibi bir eserden sonra adam akıllı şöyle markaya yakışır D ve E segmenti bir sedan Alfa yapsaydı daha isabetli olurdu.

    Jaguar, Porsche den sonra Maserati de tepeden aşağıya inenler arasına katıldı. Sırada Lambo var. Paranın gözü kör olsun.

    Bir de yok diğer alt sınıf araçlarla aynı yerde servise girmeyecekmiş falan... Neyin egosu nan bu?




  • Arkadas abartmamis bravo gibi denemez ama ic malzeme vasat fiyatina gore, ama zaten fiyati da ucuran motor degil mi 3 bin motorun vergisi ne. Ama maserati nin marka degeri kesinlikle jaguardan yuksektir, porsche ile yanyana gelince de sahsim icin daha karizma isminden logosuna kadar :). Ee adamlarin fakirler icin yaptigi modelde ancak bu kadar, netice de adini satiyor. O motorun yolda biraktigi ses icin param olsa alirdim, muthis ve direk sizi ayiriyor digerlerinden.

    Bu arada fiyat x model karsilastirmasini Amerikaya gore yapmak lazim.

    66 bin dolar maserati
    Bmw ise 90 bin dolardan basliyor.

    Maseratinin gerceklerine sahip olamayanlar icin yapilmis bir model yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr_jayjay -- 17 Haziran 2014; 18:30:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tr geleli yıl yoldu , bızım sokak arası galerı bıle koymus tezgahına , bir panamera asla degıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.