Şimdi Ara

Maserati ve Alfa Romeo'dan SUV (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
3.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon


    Bak ben ne demişim suçlu elin Avrupalısı değil suçlu Koç, Sabancı, Oyak demişim. Şimdi Doğuş Vw'leri fahiş fiyatlarla satarken, VAG'ın cebi o nispette doluyor mu? tabi ki hayır Ha keza o zamanda bu işlerden parsayı Koç topladı Oyak topladı. Anlatmak istediğim bu kısacası aynı şeyleri söylüyoruz



    şimdiye kadar koça sabancıya yüklendiğim için o şekilde anlaşılmış.avrupalı da en az koç kadar suçlu.bu konuda gene sabancı biraz daha masum sonuçta bizi japon teknolojisiyle tanıştıran onlar.tabi bizi düşündüğünden değil cebini düşündüğünden koça rakip oldu.90da koç hidrolik dreksyon opsyonelini bırak öyle seçenekli bi araba üretmiyoken sabancı klimalı elektrkli camlı otomatik vitesli elektronik beyin ateşleme enjeksyonlu arabaları getirdi.belki bu yüzden özdemir sabancıyı alaşa ettiler.içlerinde ülkeye en yararlı olan da kendisiydi zaten.allah rahmet eylesin.

    röno burda oyakla ortak oldu ama yalnızca ortak oldu yönetimi onlara vermediler ki.tek yaptıkları şey fransız sermayesini tcye getirip türk işçisini ve türk hammaddesini(o da ne oranda kullandılarsa) kullanıp arabaları çok daha ucuza üretip çok daha pahalıya satmaktı.bunun için de tcden daha kıyak bi ülke olamazdı tabi.
    sonuçta hangi arabanın burda üretilip üretilmeyeceğine hangi teknolojiyle üretileceğine gene röno mais karar veriyordu.kaldıki hadi 70i geç 80de 90başında renonun fiyatın teknolojisi neydi ki bize ne satsın.piyasada hala dolanan arabalardan görüyoruz.tüketip ürettiğiyle bile kendini ele veriyor.yukarda verdiğim örneklerde bi röno 19u falan karşılaştırın bi de 5700capricei.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daturkishulan -- 13 Kasım 2010; 18:50:18 >




  • Renault 19-Chevrolet Caprice Classic

     Maserati ve Alfa Romeo'dan SUV


     Maserati ve Alfa Romeo'dan SUV
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Amerikalilar once spor suv yapmayi ogrenip, X6 M, ML63 AMG, Cayenne Turbo nun karsisina ciksinlar, sonra Ferrari motorlu Maserati'nin karsina cikabilirler belki


    O araçlar yokken çok önceden yapmışlardı zaten, hatta Türkiyede 1-2 tane var sanırım. Gmc Typhoon.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR
    Birde o cok kaliteli amerikan araclarinin, ic mekanlari o kadar kaliteli ki kelimelerle anlatmak imkansiz, o plastik aksam yok mu hele buram buram kalite kokuyor. 6.1 litrelik V8 motordan 425HP beygir cikarmayi basaran, 8.4 litrelik V10 motordan 600HP cikarmayi basaran motor teknolojisi. Hele hele 620 HP gucunde 9.4 Litrelik bir motorlari varya iste muhendislik budur dedirtiyor kendine. Ya agirligi neredeyse 2 tona yakin challanger srt8, iste spor arac dedigin boyle olur dedirtiyor.



    Sorun genelde amerikan araçlarını sınıflarından daha üstün görmekten kaynaklanıyor, bir impalayı görüp mercedes s serisi ile kıyaslarsan tabi kalitesiz kalır. Onun yarısı hatta 1/3 fiyatında, fiyat farkı var. Kaldıki eskiye gidersek gerçektente kalite olarak 90 model bir Caprice'in karşılığı Mercedes e hatta s serisi. Adamların şahin doğanı, alt sınıf aracı Avrupanın üst sınıf araçları ile karşılaştırılıyor ve birkaç sene öncesine kadar üstünlerdi bile. Şimdi gerçek rakip sınıfa karşı üstünler, üstlere değil. Beygir konusuda normal, 60ların sonunda da 7400cc 500hp civarı idi şimdide öyle. Amerikan motorunun karakteristliği bu, amerikada satılan araçlarına bunu bozup daha yüksek devir daha düşük hacim yapmalarının anlamı yok. Avrupaya sattıkları araçları zaten biliyoruz, düşük hacimli, amerikan tarzından çok farklı motorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAXMAHNHOB

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Amerikalilar once spor suv yapmayi ogrenip, X6 M, ML63 AMG, Cayenne Turbo nun karsisina ciksinlar, sonra Ferrari motorlu Maserati'nin karsina cikabilirler belki


    O araçlar yokken çok önceden yapmışlardı zaten, hatta Türkiyede 1-2 tane var sanırım. Gmc Typhoon.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR
    Birde o cok kaliteli amerikan araclarinin, ic mekanlari o kadar kaliteli ki kelimelerle anlatmak imkansiz, o plastik aksam yok mu hele buram buram kalite kokuyor. 6.1 litrelik V8 motordan 425HP beygir cikarmayi basaran, 8.4 litrelik V10 motordan 600HP cikarmayi basaran motor teknolojisi. Hele hele 620 HP gucunde 9.4 Litrelik bir motorlari varya iste muhendislik budur dedirtiyor kendine. Ya agirligi neredeyse 2 tona yakin challanger srt8, iste spor arac dedigin boyle olur dedirtiyor.



    Sorun genelde amerikan araçlarını sınıflarından daha üstün görmekten kaynaklanıyor, bir impalayı görüp mercedes s serisi ile kıyaslarsan tabi kalitesiz kalır. Onun yarısı hatta 1/3 fiyatında, fiyat farkı var. Kaldıki eskiye gidersek gerçektente kalite olarak 90 model bir Caprice'in karşılığı Mercedes e hatta s serisi. Adamların şahin doğanı, alt sınıf aracı Avrupanın üst sınıf araçları ile karşılaştırılıyor ve birkaç sene öncesine kadar üstünlerdi bile. Şimdi gerçek rakip sınıfa karşı üstünler, üstlere değil. Beygir konusuda normal, 60ların sonunda da 7400cc 500hp civarı idi şimdide öyle. Amerikan motorunun karakteristliği bu, amerikada satılan araçlarına bunu bozup daha yüksek devir daha düşük hacim yapmalarının anlamı yok. Avrupaya sattıkları araçları zaten biliyoruz, düşük hacimli, amerikan tarzından çok farklı motorlar.




    Amerikan araclari ic mekan konusunda ayni sinifa karsi da hep kotuyduler. Simdi biraz gelistirdiler seviyeyi yakalamak uzereler.
    Mesela Dodge Calibere bakin Accent seviyesinde bir ic mekani vardi makyajdan once, makyajdan sonra da ibiza falan olmustur yani en fazla. Astra ve Gold gibi araclarin yanina yaklasamaz. 300C ye falan bakin D sinifi araclarla yarisamaz.
    Gerci Amerikadaki adamlar aracin icini cok onemsemiyor nedense adamlar bu arac bozulmuyor de yeter




  • Eleştiri bi yere kadar da bu kadar da değil arkadaşlar Fiat da araba yapıyor. Türkiyedeki araçların %60ı fiat ve reno olunca motor ustalarının geçim kaynağı olmaları normal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bulbulinho -- 26 Kasım 2010; 3:39:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Amerikan araclari ic mekan konusunda ayni sinifa karsi da hep kotuyduler. Simdi biraz gelistirdiler seviyeyi yakalamak uzereler.
    Mesela Dodge Calibere bakin Accent seviyesinde bir ic mekani vardi makyajdan once, makyajdan sonra da ibiza falan olmustur yani en fazla. Astra ve Gold gibi araclarin yanina yaklasamaz. 300C ye falan bakin D sinifi araclarla yarisamaz.
    Gerci Amerikadaki adamlar aracin icini cok onemsemiyor nedense adamlar bu arac bozulmuyor de yeter


    Yanılıyorsun, 91 model bir Impalayı sınıfındaki araçlarla değil ondan çok daha üst sınıflarla karşılaştırırsın. Kronolojik olarak 90ların ortalarına kadar kendi sınıfının üstündeki araçlardan bile üstündüler, sonra kalite giderek düştü.. Şimdi tekrar bir toparlanma var deniliyor ama benim bilgim yok, görmedim, incelemedim. Örneğin bu 91 impala örneğini aynı model hangi avrupa aracı ile karşılaştırabilirsin? Amerikanların en parlak dönemlerini ise hiç karıştırmıyorum o dönemlerde zaten araba demek amerikan demekti. Karşılaştıracak rakipleri yoktu bile. Hemde her açıdan. 68 model üst sınıf bir amerikandaki donanım, konfor, lüks, güç, vs aynı senenin modeli başka hangi ülkenin araçlarında var? Gerçi benim için amerikan 73den sonra bitmiştir ama pat diye ölmedi yavaş yavaş öldü.




  • "daturkishulan" aslında fiat reno peco honda bide opel corsa alayı yürüyen çaydanlık diyecek ama diyemiyor. Amerikancılara böyledir genelde. Babam bile uzun yıllar Mercedesten bile nefret etti, sonra W124 sayesinde Avrupalılarında araba yapabildiğini gördü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAXMAHNHOB

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Amerikan araclari ic mekan konusunda ayni sinifa karsi da hep kotuyduler. Simdi biraz gelistirdiler seviyeyi yakalamak uzereler.
    Mesela Dodge Calibere bakin Accent seviyesinde bir ic mekani vardi makyajdan once, makyajdan sonra da ibiza falan olmustur yani en fazla. Astra ve Gold gibi araclarin yanina yaklasamaz. 300C ye falan bakin D sinifi araclarla yarisamaz.
    Gerci Amerikadaki adamlar aracin icini cok onemsemiyor nedense adamlar bu arac bozulmuyor de yeter


    Yanılıyorsun, 91 model bir Impalayı sınıfındaki araçlarla değil ondan çok daha üst sınıflarla karşılaştırırsın. Kronolojik olarak 90ların ortalarına kadar kendi sınıfının üstündeki araçlardan bile üstündüler, sonra kalite giderek düştü.. Şimdi tekrar bir toparlanma var deniliyor ama benim bilgim yok, görmedim, incelemedim. Örneğin bu 91 impala örneğini aynı model hangi avrupa aracı ile karşılaştırabilirsin? Amerikanların en parlak dönemlerini ise hiç karıştırmıyorum o dönemlerde zaten araba demek amerikan demekti. Karşılaştıracak rakipleri yoktu bile. Hemde her açıdan. 68 model üst sınıf bir amerikandaki donanım, konfor, lüks, güç, vs aynı senenin modeli başka hangi ülkenin araçlarında var? Gerçi benim için amerikan 73den sonra bitmiştir ama pat diye ölmedi yavaş yavaş öldü.

    60-70lere gidersek farkli olabilir tabiiki. 68 model Amerikanlar daha ustun olabilir rakiplerinden. Buna hic bir itirazim olmaz. Bir kac sene oncesine gore kendilerinden ust siniflardaki araclardan ic mekanlari ustundu, simdi ise kendi siniflarindakinden ustun demissiniz mesajda. Benim itiraz ettigim nokta buydu. Zaten sizde kalite dustu demissiniz simdi, herhalde bir yanlis anlasma oldu.

    Bir de ben merak ettim 91 model Impalanin icini ve nasil ustun oldugunu. Once resim bulmaya calistim bulamadim. Sonra Amerikan ikinci el sitesinde tum Amerikada ki satilik 90-92 arasi Impalalari arattim. Bir tane bile satilik arac yoktu. Tabi baya sasirdim. Arastirmamin devaminda ise gordum ki 1986-1993 yillari arasinda Impala uretilmemis. Yili yanlis yazdiniz diyecegim ama 90larin ortalarina kadar demissiniz o yuzden yilin dogru oldugunu dusunuyorum. Cidden merak ettim durumu. Cunku yasadigim yerde 90larin Amerikan arabalarina araba gozuyle bile bakilmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 27 Kasım 2010; 7:09:56 >




  • 1992-1993 impala yada caprice yazıp aratırsanız çıkar. Şahin doğan ayarında bir arabadır amerikada. Kendisi ancak aynı yılın E serisi mercedesi ile karşılaştırabilir, halbuki Mercedes'in normalde rakibi olması gereken Chevrolet markası bile değil Premium bir amerikan markası olması gerekirken, en ucuz markalardan birinin en ucuz araçlarından birine E serisi ile ancak yetişebiliyor. Bu arabanın icadından 90ların ortalarına kadar hemen hemen böyle. Sonraysa diğer ülke markalarının kalitesi artarkan amerikanların bariz düştü.
  • 300C'nin malzeme kalitesi hep eleştiriliyor. Evet Bmw 5 yada Mercedes E kadar olmaz belki ama, D sınıfı ile bile baş edememesi gibi bir durum söz konusu değil.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.