Chryin senin kadar zengin değilim ben...Bilmiyorum baba parasımı yiyorsun....
quote:
Orjinalden alıntı: sonerim
Chryin senin kadar zengin değilim ben...Bilmiyorum baba parasımı yiyorsun....
Hayır. Alınterini yiyorum. Islak ıslak.. Çokta güzel bir tadı var tatlı tatlı.
Sana göre 300 ytl bana göre 406 ytl nin ne anlama geldiğini iyi bilirsin o zaman sayın arkadaş......
quote:
Orjinalden alıntı: HighVoltage
quote:
Orjinalden alıntı: sonerim
Mavi bilgisayardan alışveriş yapacak ve ilk kez bu siteye giren arkadaşlar mavi bilgisayarda ürün iadesi yoktur. Buna göre hareket edin....
Mağazadan alışveriş yaptıysanız, satıcı sizi ürünün özellikleri vs anlamında bilerek ya da bilmeyerek yanıltmadıysa (Ki şahit ile ancak kanıtlayabilirsiniz) ve aldığınız mal eğer ki "ayıplı" değilse değil Mavi`de hiç bir yerde "Ben bu cihazın x,y,z sini beğenmedim gibi nedenlerle iade hakkınız yok. Eğer firma tarafından ayıplı olmayan bir malın değişimi ya da iadesi söz konusu ise bu kanuni bir temelden değil sadece müşteri memnuniyeti dahilinde yapılır. Yineliyorum; mağazadan görerek, beğenerek, inceleyerek aldığınız mal ayıplı değilse iade, değişim gibi bir hakkınız söz konusu değil. Yukarıdaki mesajımda da belirttiğim gibi müşteri lehine olmak üzere neden daha esnek davranmıyorlar diyebilirsiniz. Ancak zorunluluk söz konusu değil. Ha web sitesinden aldıysanız (Ki mağazadan aldığınız belli ) ve firma iade almıyorsa hakkınızı arayınız tabi ki...
benim kulaklık gayet de ayıplıydı. çalışmıyodu basbaya ama geri almadılar hatta teknik servise bile almadılar gönderdikleri yerde kulaklığın kablosunu sarmıycaksın dendi ama kulaklığı alırken bile kablo sarılıydı
Sizin almış oluğunuz ürün için bir şey söylediğimi hatırlamıyorum. Keza zaten ayıplı olduğuna inanıyorduysanız ve firma işi yokuşa sürdüyse ilgilili yerlere müracaat etseydiniz. Elbette bozulan ürüne bakılmaması vb. durumlar söz konusu ise haklısınız. Kulaklık mevzusunda teknik durumu bilemeyeceğim. Ama kişisel kullanımımdan örnek verirsem kulaklıkları sararken mümkün olduğunca geniş ve yuvarlak şekilde sararım. Aksi halde uzun süredir diğer sarımların zarar verebileceğini biliyorum.(Bakın şöyle sararsanız olmuştur da firma ne yapsın gibisinden yaklaşmıyorum. Ancak hakkımızı arayabilmemiz için bazı şeyleri doğru tanımlamamız gerekli) Ayrıca 2 ay demişsiniz(Çok üstünkörü yazdığınız için aynı şekilde yazmak zorundayım. Doneler yeterli değil çünkü). Bakınız;
quote:
Satın aldığınız mal veya hizmetin ayıplı olduğunu anlamanız durumunda; malın veya hizmetin teslim tarihten itibaren 30 gün içerisinde satıcıya veya sağlayıcıya başvurarak; ...
Şimdi o iki ay kullanmadan bozuldu dediğiniz kulaklık burada bahsi geçen 30 günlük süreyi geçtiyse, yani aldınız kulaklığı yazılan özelliklerle ürünün kendisi uyuşmakta (Yani misal; kablo uzunluğu 1.5m yazıyor ama çıkan 90cm. Eve gelip açtınız ürünü kablo da kopukluk mevcut ya da direk bir ya da ikisi çalışmıyor kulaklıklardan gibi sorunlarınız söz konusu değilse) ancak 1.5 ay sonra (Hatta 31-32 gün diyelim) bahsettiğiniz sorun ya da sorunlar çıktı. O zaman yasal olarak ayıplı mal olması mümkün değil malesef. Tabi gizli ayıp denilen bir husus da var. Bu durumda süre 2 yıldan başlıyor. Ancak biraz karışık ve daha zorlayıcıdır. Buna örnek benim zamanında aldığım p.bell marka laptopu örnek vereyim. Aldığım serinin tüm cihazlarında wireless in aux ucuna takılı olması gereken ve ekran arkasına doğru giden anten fabrika çıkışı eksikti. Örneğin bu gizli bir ayıp kullanımım sırasında çıktı vs. Ya da X bir psu aldınız kondansatörler kalitesiz ya da sorunlu o marka/seridekiler patlayıp duruyordu yine bu durumda gizli ayıp söz konusu olabiliyor vs.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme