Şimdi Ara

MAVİ BİLGİSAYAR (fotograf makinası için) ve diğer ürünler için (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sonerim

    Burada yorum yapıp Mavi bilgisayarda çalışan yada organik bağı olan herkese teşekkür ederim. Beni dahada haklı çıkardınız. Tek taraflı bir ördek dövüşü var sanırım burda....(seyirciler, hakem ve rakip ördek) burada kazanma şansı yok zaten kazanılacak yer burası değil, durmak yok yola devam, tanıdığım kim varsa herkes aydınlanacak. Bir firma vatandaşın omuzlarında büyüyorsa onu indirmesini de bu vatandaş bilir....


    Ya kardeşim, sen bir ürün aldın arızalı çıktı ve kötülüyorsun. Ve buradaki çoğu kişide ürün aldı tamam sorunlar yaşadı ama kimse ALMAYIN KÖTÜ BİR FİRMA diye diretmedi. Sadece yaşadıklarını anlattı. Ve halada alışveriş yapan var.

    Sen kötülüyorsun diye bizde mi kötülüyecez. Biz beğendik diye Mavi Bilgisayar ile organik bağımız yada orada çalışıyor mu oluyoruz yani?

    Böyle şeyler söyleyerek propaganda yapma neyi provake ediyorsun amacın ne senin?

    Bir firma vatandaşın omuzlarında büyüyorsa onu indirmesinide bu vatandaş bilir miş, PEEEEEEEH! Hadi kardeş indir görelim. Böyle kelimeler sarfederek kendi egonu tatmin etme, buradası şikayet yeri değil paylaşım yeri. Şikayetini, tüketiciler derneğine bildir, mahkemeye ver. Bekliyoruz dava açmanı hadi.




  • bende sorun yaşadım vatandan, teknosa'dan, golddan, yalçınlardan, hayyamdan, kvk'dan, genpa'dan alışveriş yapmayın. Telefon, bilgisayar, fotoğraf makinesi, ayakkabı, saç kurutma makinesi, ütü, buzdolabı, çamaşır makinesi almayın, marka vermiyorum am bildiğiniz tüm markalar var içerisinde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: melih06

    Sonuna kadar mücadelene devam et. Beğenmediğin ürünü koşulsuz 7 gün içinde iade almak zorundalar.
    Yasa çok açık arkadaşlar. Kutusu açılmış bir ürünü mavibilgisayarın almayacağından eminim. Bimeks de almaz
    vatabilgisayar da almaz. Sessiz kalırsanız firmalar bu tutumlarını devam ettirir. Ben de Touchmate'den fotoğraf makinesi
    aldım. İade almadılar, tüketici hakem heyetine başvuracağım...



    Bahsettiğiniz ürünü telefon, internet vb. yollardan yani mesafeli sözleşmeler kapsamında almadıysanız bence tüketici kanununu tekrar bir okuyun derim.
  • Bundan yaklaşık 10 ay kadar önce mavi bilgisayardan Canon s5 fotoğraf makinesi aldım. Ürünün vizöründe ölü piksel çıkmıştı. Bankasya kredi kartına 18 ay taksit %10 indirim kapmanyası olduğu için ürünü İstanbuldan satın almıştım internet sitesi aracılığı ile. 3 gün içinde kargoyla geri yolladım. Ne yollarken ne yenisi gelirken kargo parası ödemedim. Ayrıca ürünün yenisi ile değişim yaptılar...
  • EXcom_Zkko adam gibi sözünü umarım yanlışlıkla söyledin..muhtemelen dilin sürçtü bana adamlık dersi vermeye başlayanların ....... olarak konuya girdiğimi bilmeni isterim.... Söylediğin lafı duymadım.....
    Biz mükemmel insanlar değiliz görmemis olabiliriz müşteriyiz....iade isteriz......müşteri olarak bizim için önemli olan malın istenilen düzeyde olmasıdır. 1800 lü yıllarda yaşamıyoruz....burası bakkal değil beğenmediysen çek git gibi bir anlayış ancak yobaz ve cahil geri kalmış toplumlarda olur.....ayrıca bizler Mavi bilgisayarı finanse etmek zorunda değiliz.. bir başkasının bizim kazandığımız paralara tabii hakkıymış gibi el koyması düşünülemez.....
    Burada bir uyarıyı şahsileştiren arkadaşlar, yaşınızı başınızı bilmiyorum konusmalarınızdan henüz çocuk olduğunuz anlaşılıyor.... Tekrar diyorumki alınan ürün geri alınmıyor diyorum ben buradan alışveriş yaptım diyorum bu kadar kızan arkadaşlar mavi bilgisayarı neden eleştirmiyorsunuz.... Açık sözlü olun delikanlı olun....Burada eleştirilmesi gereken bir konu var...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sonerim

    EXcom_Zkko adam gibi sözünü umarım yanlışlıkla söyledin..muhtemelen dilin sürçtü bana adamlık dersi vermeye başlayanların ....... olarak konuya girdiğimi bilmeni isterim.... Söylediğin lafı duymadım.....
    Biz mükemmel insanlar değiliz görmemis olabiliriz müşteriyiz....iade isteriz......müşteri olarak bizim için önemli olan malın istenilen düzeyde olmasıdır. 1800 lü yıllarda yaşamıyoruz....burası bakkal değil beğenmediysen çek git gibi bir anlayış ancak yobaz ve cahil geri kalmış toplumlarda olur.....ayrıca bizler Mavi bilgisayarı finanse etmek zorunda değiliz.. bir başkasının bizim kazandığımız paralara tabii hakkıymış gibi el koyması düşünülemez.....
    Burada bir uyarıyı şahsileştiren arkadaşlar, yaşınızı başınızı bilmiyorum konusmalarınızdan henüz çocuk olduğunuz anlaşılıyor.... Tekrar diyorumki alınan ürün geri alınmıyor diyorum ben buradan alışveriş yaptım diyorum bu kadar kızan arkadaşlar mavi bilgisayarı neden eleştirmiyorsunuz.... Açık sözlü olun delikanlı olun....Burada eleştirilmesi gereken bir konu var...


    Yok, hayır. Yanlışlıkla değildi, bilerek ve isteyerek söylendi.. Ama senin "adam gibi" lafını nasıl anladığına bağlı.. İşi adamlığa vurduysan tebrik ettim seni.. "Adam gibi"; yani doğru düzgün, yani sorup soruşturmadan, yani "adam gibi" kelimesinin yanında "inceleme" kelimesinin anlamını kuvvetlendirmek amacıyla..

    Burada noktalı cümleler kurarak kime ne gözdağı vermeye çalıştığını açıkla, bilelim..

    edit: Yukarıda arkadaş belirtmiş, memnuniyetsizlik garantisi vb birşey yoktur kanunda.. Sen gitmişsin, görmüşsün, inceleyip öyle satın almışsın diye görür kanun.. O iade hakkını firmalar kendi insiyatifleriyle verirler. Bu hakkı vermeyen yeri suçlamak garip kaçar biraz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXcom_Zkko -- 4 Ağustos 2008; 18:19:03 >




  • sen haklısın.....
  • quote:

    edit: Yukarıda arkadaş belirtmiş, memnuniyetsizlik garantisi vb birşey yoktur kanunda.. Sen gitmişsin, görmüşsün, inceleyip öyle satın almışsın diye görür kanun.. O iade hakkını firmalar kendi insiyatifleriyle verirler. Bu hakkı vermeyen yeri suçlamak garip kaçar biraz..


    Olayın özü bu. Ha şöyle denilebilir. Keşke biraz daha tüketici lehine olsa kanun. Ancak kanun bu yönde. Bu durumda firmaya bir şey söylemek biraz zor. Malum biraz da çuvaldızı tüketiciye batırmalı. Bu müşteri memnuniyeti yüzünden az ağrımadı firmaların da başı. İçinden lensi bilmemnesi çalınan PS2 lerden tutun çeşitli bileşenleri çalınan cep telefonlarına kadar. Kurunun yanında yaş da yanıyor işte.

    Bir öneride bulunayım sadece dijital foto. makinası için değil, ben alışverişlerimi şu şekilde yapıyorum artık. O ürünü gidip somut olarak inceliyorum herhangi bir dükkanda (Tabi öyle bir şansa sahipsem). Akabinde gidip internetten sipariş ederek alıyorum. Böylece mesafeli sözleşmelerin hükümlerine tabi olunduğundan memnun kalmadığım takdirde yasal süre içinde iade ediveriyorum. Madem kanun bu şekilde esnetmesinin yolu da bulunabiliyor.




  • Ben de Mavi'de ürün garantisi konusunda sorun yaşadım ama kendini bilmez bir çalışanının kaprislerine maruz kaldım sadece, ürünümün arızalı olmadığını iddia ediyordu. Ona göre benim makinamın denklanşörü orijinalinde yarıya kadar basıldığında otomatik netleme yapmayan bir modeldi, direkt sonuna kadar basıyordunuz ve fotoğrafı çekiyordu. Tabii ki diğer satış görevlileri garanti başvurumu dikkate aldılar ve işleme koydular, ertesi gün ürünümün arızalı olduğu servis tarafından onaylandı ve birkaç güne kalmadan yenisiyle değiştirildi, tabii yenisini almaya gittiğimde o çok bilmiş eleman ortalarda görünmüyordu ama olsun. Ne kadar sorun çıkarma ihtimali olsa da bulunduğum ilde sipariş almadan anında satış yöntemini uygulayan tek firma olmasından dolayı hala Mavi'yi tercih ediyorum. Sonuçta haklıysanız ve hakkınızı savunacak kararlılıktaysanız birşey olmaz.
  • evet ben mavide çalışıyorum, şimdi oldumu sayın arkadaşım...

    bunu duymak istiyorsun ama çok beklersin,buraya girip bi havalar içerisinde millete tabiri caizse " artislik taslamak" ne sana ne bana ne de bir başkasına düşmez,okadar insan alışveriş yaptım sorun yaşamadım diyor,sen diyorsun siz sorunlusunuz,vatandaşın hakkını aramıyorsunuz vs vs vs laf donaldırmakktan başka birşey yapmıyorsunuz.Ben memnununm, hiç bir sorun yaşamadım,yine gider uygun göreceğim şeyi maviden alırım,ama sen sen ol bir daha uğrama,yazık burada o firmayı karalayarak tüm çalışanlarının hakkını yiyorsun.Kurdugunuz kelimelere, eleştirilere lütfen dikkat edelim.
  • çalışanları ne kadarda düşünüyorsun takdir ettim seni bence seni mavi bilgisayarın personel genel müdürlüğüne başkan yapmak lazım....
  • Benim ve başka arkadaşlarımın Mavi bilgisayardan memnun olması neden bu arkadaşı rahatsız ediyor anlamadım.
    kendisiyle polemiğe girmiycem...
  • sonerim yaş kaç 15 felan mı?

    Böyle noktalı noktalı cümleler kurarak ne ifade ediyorsun? Çocuk musun sen?
    Sen mennun kalmadın diye bizde mi mennun kalmıyalım?
    Biz diyoruz ki beğeniyoruz mavi bilgisayarı sen diyorsun ki bize çocuksunuz.
    15 kişi mennun 1 kişi mennun değil diye, 15 kişi o 1 kişinin arkasından mı koşacak?
  • Mavi bilgisayardan alışveriş yapacak ve ilk kez bu siteye giren arkadaşlar mavi bilgisayarda ürün iadesi yoktur. Buna göre hareket edin....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sonerim

    Mavi bilgisayardan alışveriş yapacak ve ilk kez bu siteye giren arkadaşlar mavi bilgisayarda ürün iadesi yoktur. Buna göre hareket edin....



    Mavi bilgisayardan alışveriş yapacak ve ilk kez bu siteye giren arkadaşlar mavi bilsayarda ürün iadesi vardır. Buna göre hareket edin....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cloud Nine -- 6 Ağustos 2008; 16:33:55 >
  • Tamam seninle buluşalım şu benim fotograf makinasını bir iade et bakalım sayın mavi bilgisayarcı arkadaşım....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sonerim

    Mavi bilgisayardan alışveriş yapacak ve ilk kez bu siteye giren arkadaşlar mavi bilgisayarda ürün iadesi yoktur. Buna göre hareket edin....




    Mağazadan alışveriş yaptıysanız, satıcı sizi ürünün özellikleri vs anlamında bilerek ya da bilmeyerek yanıltmadıysa (Ki şahit ile ancak kanıtlayabilirsiniz) ve aldığınız mal eğer ki "ayıplı" değilse değil Mavi`de hiç bir yerde "Ben bu cihazın x,y,z sini beğenmedim gibi nedenlerle iade hakkınız yok. Eğer firma tarafından ayıplı olmayan bir malın değişimi ya da iadesi söz konusu ise bu kanuni bir temelden değil sadece müşteri memnuniyeti dahilinde yapılır. Yineliyorum; mağazadan görerek, beğenerek, inceleyerek aldığınız mal ayıplı değilse iade, değişim gibi bir hakkınız söz konusu değil. Yukarıdaki mesajımda da belirttiğim gibi müşteri lehine olmak üzere neden daha esnek davranmıyorlar diyebilirsiniz. Ancak zorunluluk söz konusu değil. Ha web sitesinden aldıysanız (Ki mağazadan aldığınız belli ) ve firma iade almıyorsa hakkınızı arayınız tabi ki...

    Tüketici kanunu
    Ayıplı Mal Nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GullyFoyle -- 7 Ağustos 2008; 7:11:39 >




  • İncelenerek, görüntü özellilerine bakılarak alınan bir ürün değil... sadece ürün özelliklerine bakılarak alınan bir ürün bu ürünün açıkta olanı var mı dedim hayır denildi. Kutusunda olduğu çıkaramayacaklarını söylediler...durum bu fazlada uzatmak istemiyorum. mesajım anlaşıldı sanırım....Emin olun kanunları işim icabı zaten bilmek durumundayım.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sonerim

    İncelenerek, görüntü özellilerine bakılarak alınan bir ürün değil... sadece ürün özelliklerine bakılarak alınan bir ürün bu ürünün açıkta olanı var mı dedim hayır denildi. Kutusunda olduğu çıkaramayacaklarını söylediler...durum bu fazlada uzatmak istemiyorum. mesajım anlaşıldı sanırım....Emin olun kanunları işim icabı zaten bilmek durumundayım.....


    HMm avukatsın heralde?

    Yerinde olsam Mavi bilgisayara aldığım 300 milyonluk makine için sırf değiştirmediklerinden dolayı 30 milyarlık tazminat davası açardım
  • Emin olun ben de mesleğim itibariyla kanunlarla, nizamlarla ilgiliyim. Madem kanunlara hakimsiniz, biliyorsunuz(Kinaye yoktur yazdığımda) yukarıda bolca yazdığımız gibi gerçek ya da tüzel kişilerin kendilerine kanunlarca tanınmış sınırlar içinde hareket etmesini doğal karşılamanız gereklidir. Konuyu aktarırken de bu yönde aktarmalısınız ki öznel nedenlerle iade etmek istediğinizi anlamamız bu kadar uzun sürmesin. Bu durumda tüketici/müşteri olarak satıcıdan yerine getirilmesini isteyebileceğiniz taleplerin yerine getirilmemesi üzerine yine aynı yerden alışveriş yaptığınızı için malesef yine hata sizde. Keza Türkiye` deki anlayış içinde beklentileriniz de fazlası ile yüksek. Piyasalar, satıcılar belli. Satıcılar kanunun çizmiş olduğu çerçeveyi tüketici lehine esnetme taraftarı değiller. Keza biz tüketicilerde de hata çok. Ve yine bazı art niyetli insanların, (Şahsınız için konuşmuyorum) burada bol bol yazılıp çizildiği gibi, gerek yanlış kur girilmesinden gerek ürünün direk fiyatının yanlış yazılmasından kaynaklanan hatalardan yararlanırken güle oynaya bunlardan bahsetmesi, hatta işi ileriye götürenlerin müşteri memnuniyeti kapmasında sorgusuz değişim yapan firmaların bu iyiniyetini kullanarak elektronik cihazlardan vs. parça çalması gibi durumlar nedenleri de göz önüne almak lazım. Bir noktaya katılıyorum uzatmamak lazım.

    Kolay gelsin.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.