Şimdi Ara

Mavi bilgisayar Ürün İadesi Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mümkün olduğu kadarıyla teknosa dan veya büyük teknoloji mağazalarından alış veriş yapmamaya dikkat ediyorum en iyisi elden almak bir de tanıdık mağazalardan almak
    quote:

    Orjinalden alıntı: bigboomer


    quote:

    Orjinalden alıntı: cliffburnstein

    satana kadar ürünün arkasında duruyorlar satıldıktan sonra tanımazdan geliyorlar ister Teknosa olsun ister Mavi Bilgisayar olsun ticaret müşteri memnuyetleri bu kadar



    Aynen katılıyorum sana.Bugün arkadaşın teknosadan aldığı telefonun micro sd kartı bozulmuştu.Teknosaya götürdük.ilk aldığında da bozuktu.Hemen götürdük.Fatura bile göstermeden kartı değiştirmişlerdi.Bu sefer başka bir görevli vardı.Önce kingston servisine yollamaya çalıştı.Onların tamiri oluyormuş,tamir edilemezse yenisini veriyorlarmış.Ben de bu süper zeki Bayan arkadaşımıza bunların tamirlerinin bildiğim kadarıyla en azından Türkiye'de yapılamadığını belirtince bu sefer telefonla beraber kartı motorola sevisine yollamaya kalktı.İşte bu Ultra hüper süper düper zeki- adına TEKNİK - denen görevliler işlerini süper biliyorlar.Böyle gidrese hiçbiyerden alış-veriş yapamayacağız....




  • arkadaşlar malesef tüketicinin görerek aldığı ve kullandığı bir ürünü memnuniyetsizlik sebebiyle iade hakkı yok,tüketici haklarını koruma yasası böyle diyor,malesef şirketlerde bu haklarını yani kullanılmış ürünü iade almama hakkını kullanıyor.@bigboomer ama tüketici masasına başvurursan ve eğer hakem heyeti başvurunu uygun görürse sana bir belge veriyorlar ve bu belge iade edebiliyorsun.Ama bu belgeye rağmen yinede iade almayabiliyor satıcı,sadece arabuluculuk gibi bişi galiba bu belgenin amacı.Bazı firmalar müşteri memnuniyeti çerçevesinde her ürünü 14-30 gün içerisinde iade alıyorlar,örnek:tansaş.1 yıl sonra bile iade eden insanlar var.Aslında bence kanunda bir düzeltme yapılabilir,enazından satışa tekrar çıkabilecek ürünler 1 hafta içerisinde iade edilebilmeli.
  • Arkadaşlar bende mavibligisyardan microlab 5+1 hoparlör aldım. Kumandası çalışmadı yolladım. 1 ay geçti geri geldi ürün baktım yine çalışmıyor Neyse distrübütöre aradım şunu dediler; bize gelen ürün en fazla 3 gün içinde halledilir. Mavibilgisayar 1 ay bekletti hemde yapmadan ürünü yolladı bana. Telefon açtım sırf neden böyle davrandılar diye doğru dürüst ilgilenilmedim bayan sizi ararım dedi dün hala ses seda yok. Mavibilgisayardan asla bir şey almam hepsiburda dan alırım hatta prdan gene almam. Sizde ürün alırken araştırın. Tüketici haklarına şikeyet etmek lazım ama uğraşmak istemiyorum tv tamircisine yaptıracam bu da ders olsun bana.
  • iyi de eğer bir düzenleme yapılırsa iade alınan arızalı ürünün yeniden satışı engellenmeli birçok firma arızalı diye iade edilen ürünü alsa bile tekrar satışa koyuyor. Örn > Teknokolik
  • ben teknosadan yazın philips external hard disk aldım arkasındaki fanın çalışmadığını gördüm gittik almak istemediler tüketici haklarına sizi şikayet edicem deyince oradaki müdür mü ne karın ağrısıysa o değişim yaptı
  • Mavi den siparişimi iptal ettim ama kredi kartımdan çektiler 667 ytl 2 taksit ürünü almadığım halde param kredi kartıma hala iade olmadı 6 gün geçti bekliyorum ..
  • mavi bilgisayardan cowon iaudio f2 2gb ürününü aldım . fakat ürün bana geldiğinde içinden kulaklığı çıkmadı ve dahası içinde bir kaç tane türkçe şarkı vardı.yani buların müşteriye önem verdikleri falan yok , ürünü bize gönderin inceleyelim diyorlar ama büyük ihtimal tek yapacakları bir ay bekletip sonra aynı ürünü geri göndermek olacak.benden tavsiye MAVİ BİLGİSAYARDAN alışveriş veriş yapmayın arkadaşlar. benzer sorunla karşılaşanlar varsa paylaşırsa sevinirim...
  • En iyisi görerecek alınacak ürünü çıkartıp deneyerek almak bana kalırsada,bu şekilde olduğunda ürün o ana çalışıyorsa ve memnunsak alınması çok daha doğru öbürtürlü satmak için binbir uğraş verdikleri ürünlerini geri almamak için kırk takla atıyorlar yok siz bozmuşsunuz kullanıcı hatası bu ürün değişimi yapamıyoruz yada dahada beteri ürünü servise gönderip aradan 1 ay geçtikten sonra aynı bozuk ürünün geri gelmesi
  • bende ANKARA maltepe mavi bilgisayardan ss2 dvb-s uydy kartı almıştım memnun kalmadığımı söyleyip 3 gün sonra iade etim.arkadaşın anlatığı gibi önce teknik servise yolladılar onlarda bir rapor düzenleyip müşteri memnuniyetsizli diye rapora yazdılar ve iade aldılar hiç sıkıntı çıkmadı.daha sonra monitöre alacağım için hediye çeki istedim ve bir hafta sonra kampanyadan monitör aldım.aynı firmada olsa demekki mağza ,mağza fark edebiliyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: YaYa

    En iyisi görerecek alınacak ürünü çıkartıp deneyerek almak bana kalırsada,bu şekilde olduğunda ürün o ana çalışıyorsa ve memnunsak alınması çok daha doğru öbürtürlü satmak için binbir uğraş verdikleri ürünlerini geri almamak için kırk takla atıyorlar yok siz bozmuşsunuz kullanıcı hatası bu ürün değişimi yapamıyoruz yada dahada beteri ürünü servise gönderip aradan 1 ay geçtikten sonra aynı bozuk ürünün geri gelmesi

    Anakart, işlemci ve ekran kartı gibi ürünleri nasıl deneyeceksin?
    Kutusundan çıkarıldığı anda satınalma işlemi başlamış demektir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuVNeRa


    quote:

    Orjinalden alıntı: YaYa

    En iyisi görerecek alınacak ürünü çıkartıp deneyerek almak bana kalırsada,bu şekilde olduğunda ürün o ana çalışıyorsa ve memnunsak alınması çok daha doğru öbürtürlü satmak için binbir uğraş verdikleri ürünlerini geri almamak için kırk takla atıyorlar yok siz bozmuşsunuz kullanıcı hatası bu ürün değişimi yapamıyoruz yada dahada beteri ürünü servise gönderip aradan 1 ay geçtikten sonra aynı bozuk ürünün geri gelmesi

    Anakart, işlemci ve ekran kartı gibi ürünleri nasıl deneyeceksin?
    Kutusundan çıkarıldığı anda satınalma işlemi başlamış demektir.




    +1
    Press plastik kutuları nasıl deneyeceğiz ki?Sorun burda zaten.Vatandan aldığım microsoft lazer mouse 6000 bence tam bi rezalet vakumlu kutu açıldığı için iade edemedim.Memnun olmadığım halde ne iade nede değişim oldu.Bu tür ürünler için yasal haklarımız neler nasıl kullanabiliriz ki?Yani press kutuları bile açıp denemek istiyorum artık.Çünkü her ürünün teşhir ürünü olmuyor.Keşke olsada denesek...




  • Mavi büyük bir yer ama firma demeye bin şahit.
    2 yıl önce aldığım flash bellek 2 kez arıza yaptı, aynısından ellerinde yokmuş başka markanın daha ucuz modelini kakaladılar bana.
    O gün bugün Mavi'den çöp almadım-ki 1000 Euro'uk sistem dizmiştim ordan.
  • bu 7 gun ısı benım kafamı karıstırdı sımdı

    gecenlerde vatan bılgısayardan lg home cınema ses sıstemı aldık urunu dukkanda muzık dınlemek ıcın aldık ama memnun kalmadık aynı gun ıade etmek ıcın gerı goturduk

    bızı musterı hızmetlerı yetkılısıne yonlendırdıler oraya gıttık urunden memnun olmadığımızı anlattık ıade etmek ıstedığımızı soyledık

    ordakı kel bıze gerı alamayacağını soyledı bızde yasal olarak 7 gun ıcınde ıade edebılıyoruz dedık

    bıze sadece ınternetten alınan urunlerın 7 gun ıade hakkının olduğunu mağazadan gorerek alınan urunlerın arıza vs gıbı sorunu yoksa ıadesının sozkonusu olmadığını soyledı

    bızde kıcımıza baka baka gerı geldık.

    sımdı tuketıcının mağazadan gorerek alınan urunlerı 7 gun ıcınde kosulsuz sartsız ıade etme hakkı warmı yokmu ?
  • ben ankarada oturuyorum buradaki mavi bilgisayar süper
    her türlü sorunları oturup birlikte hallediyorlar
    yazıcı aldım
    hosuma gıtmedı hemde 5 gun kullandım goturdum ıade ettım
    dvd wrıter aldım ıde kablom bozulmus ama wrıterde sorun yokmus bende calısmadı adamda calıstı hem wrıterı deıstırdıler hemde ucretsız kablo verdıler
    bize göre bi sorun yok
    bence o tamamen kocaelının adiligidir bişe diyemeyecegim
    ama sagda solda firmanın adını kötüleme biri cıkar şikayet ederlerse hapı yutarsın benden söylemesi saygılar

    ayrıca ıceman arkadaşıma aktılıyorum bende maltepeden aldım ve dedigi gibi hiç bir sorun olmuyor saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi predatory1 -- 22 Mayıs 2008; 0:11:45 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.