Bildirim
MAZDA 2 KULLANICILARI
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
otomatik vites opsiyonu varmı mazda2 lerin -
YILIN ARABASI-World Car Of The Year-MAZDA 2 seçildi gayet şık ve güzel araç tasarımıda baya güzel rakiblerine göre motor seçenekleri 1,3 litre 86bg ve 1,5 litre 103bg benzinli motorlar bulunmaktadır.
1.5 100 km/s hızlanma (saniye) 10.4 sn
1.3 -100 km/s hızlanma (saniye) 12,9 -
gecen yolda yesilini gordum.
cok gosuma gitti goruntusu. b sinifi gibi durmuyordu. agir ve oturakli bir yapisi vardi.
bence sinifinda cok rahat liderlige oynar.
ayrica sedanida cok estetik olmus.
-
gecen bende mor unu gordum gercekden arac guzel ama fıyatları pahallı geldı bana bu aracın fıyatı 22.000 23.000 ytl olacagı yerde cok ucuk rakamlar ..
Yeni Mazda2
1.3 HB Mid 29,900 indirimli : 27,900
1.3 HB High 33,300 indirimli : 31,300
1.5 HB High 34,100 İndirimli : 32,100 -
Geçenlerde servise mazda 3ü 50.000 bakımına götürdüm (Servisinden çok yakınırım çünkü fiyatları çok abartı)
Her peryodik bakımda 500-600 ytl arası bir fatura çıkarıyorlar karşıma yaklaşık 150-200 ytl si işçilik ücreti imiş...
Mazda 2 ye de küçük ve ekonomik olarak arıştırıyorum 1 sene sonra almayı planlıyorum listemde vardı çıkardım (jazz-corsa...v.s)
Yetkili ile uzun uzadıya konuştum Mazda 2 nin servis ve kullanım masrafları nasıldır şeklinde yedek parça zaten bir mazda klasiği çok pahalı ve de karın ağrımız peryodik bakım masrafları zaten çok fazla 930kg ağırlığı bir avantaj ancak kullanıma gelince masraflı bir otomobil olup çıkıyor...Mazda da muhattap bulamama ve 2.elde kullanıcısını yanlız bırakması yüzünden ne kadar keyif versede ben defterimden sildim...Başımdan geçen sıkıntılı durumun ise açıklaması yok ''Servise gitmeden önce fiyat çıkarttım oradaki yetkiliye, işte polen filtresi 110 arka balatalar 80 şu bu kadar şeklinde 400 ytl lik bir fatura gözüktü ancak işlemler bitiminde bana 560 lira fatura ile geldiler ama dedim telefonda böyle böyle konuşmuştuk birbirlerine baktılar alem ettiler kallem ettiler 470 ytl sizin borcunuz dediler itiraz etmeseydim 560 ytl yi ödeyecektim...Bu durum çok canımı sıktı yani adamlar tuttuğunu öpüyorlar bu olay istanbulda merser servisinden başıma geldi''
Şimdiki kararım hem kullanım masrafları hemde yol ekonomisi adına Corsa 1.3 Cdti 90hp versiyonu aklıma yazdım...Hem yüksek torku hem ekonomisi çok daha akla yatkın bir seçenek olarak karşıma çıkıyor.
-
yazık bu mazda servislerine.
Bak ne hale getirdiler mazda markasını -
quote:
Orjinalden alıntı: infinite
Geçenlerde servise mazda 3ü 50.000 bakımına götürdüm (Servisinden çok yakınırım çünkü fiyatları çok abartı)
Her peryodik bakımda 500-600 ytl arası bir fatura çıkarıyorlar karşıma yaklaşık 150-200 ytl si işçilik ücreti imiş...
Mazda 2 ye de küçük ve ekonomik olarak arıştırıyorum 1 sene sonra almayı planlıyorum listemde vardı çıkardım (jazz-corsa...v.s)
Yetkili ile uzun uzadıya konuştum Mazda 2 nin servis ve kullanım masrafları nasıldır şeklinde yedek parça zaten bir mazda klasiği çok pahalı ve de karın ağrımız peryodik bakım masrafları zaten çok fazla 930kg ağırlığı bir avantaj ancak kullanıma gelince masraflı bir otomobil olup çıkıyor...Mazda da muhattap bulamama ve 2.elde kullanıcısını yanlız bırakması yüzünden ne kadar keyif versede ben defterimden sildim...Başımdan geçen sıkıntılı durumun ise açıklaması yok ''Servise gitmeden önce fiyat çıkarttım oradaki yetkiliye, işte polen filtresi 110 arka balatalar 80 şu bu kadar şeklinde 400 ytl lik bir fatura gözüktü ancak işlemler bitiminde bana 560 lira fatura ile geldiler ama dedim telefonda böyle böyle konuşmuştuk birbirlerine baktılar alem ettiler kallem ettiler 470 ytl sizin borcunuz dediler itiraz etmeseydim 560 ytl yi ödeyecektim...Bu durum çok canımı sıktı yani adamlar tuttuğunu öpüyorlar bu olay istanbulda merser servisinden başıma geldi''
Şimdiki kararım hem kullanım masrafları hemde yol ekonomisi adına Corsa 1.3 Cdti 90hp versiyonu aklıma yazdım...Hem yüksek torku hem ekonomisi çok daha akla yatkın bir seçenek olarak karşıma çıkıyor.
Sen opel corsa al ben seni daha sonra görürüm arkadasım mazdayı cok ararsınn.Bu arada istanbulda baska mazda servisimi yok git ona
-
Keşke fiyatları biraz daha uygun olsa, zaten çok talep gören bir firma değil bu fiyatlarla biraz zor bence.
Ama kalitesinden hiç şüphem yok aracın, çok da beğenirim. -
quote:
Orjinalden alıntı: infinite
Geçenlerde servise mazda 3ü 50.000 bakımına götürdüm (Servisinden çok yakınırım çünkü fiyatları çok abartı)
Her peryodik bakımda 500-600 ytl arası bir fatura çıkarıyorlar karşıma yaklaşık 150-200 ytl si işçilik ücreti imiş...
Mazda 2 ye de küçük ve ekonomik olarak arıştırıyorum 1 sene sonra almayı planlıyorum listemde vardı çıkardım (jazz-corsa...v.s)
Yetkili ile uzun uzadıya konuştum Mazda 2 nin servis ve kullanım masrafları nasıldır şeklinde yedek parça zaten bir mazda klasiği çok pahalı ve de karın ağrımız peryodik bakım masrafları zaten çok fazla 930kg ağırlığı bir avantaj ancak kullanıma gelince masraflı bir otomobil olup çıkıyor...Mazda da muhattap bulamama ve 2.elde kullanıcısını yanlız bırakması yüzünden ne kadar keyif versede ben defterimden sildim...Başımdan geçen sıkıntılı durumun ise açıklaması yok ''Servise gitmeden önce fiyat çıkarttım oradaki yetkiliye, işte polen filtresi 110 arka balatalar 80 şu bu kadar şeklinde 400 ytl lik bir fatura gözüktü ancak işlemler bitiminde bana 560 lira fatura ile geldiler ama dedim telefonda böyle böyle konuşmuştuk birbirlerine baktılar alem ettiler kallem ettiler 470 ytl sizin borcunuz dediler itiraz etmeseydim 560 ytl yi ödeyecektim...Bu durum çok canımı sıktı yani adamlar tuttuğunu öpüyorlar bu olay istanbulda merser servisinden başıma geldi''
Şimdiki kararım hem kullanım masrafları hemde yol ekonomisi adına Corsa 1.3 Cdti 90hp versiyonu aklıma yazdım...Hem yüksek torku hem ekonomisi çok daha akla yatkın bir seçenek olarak karşıma çıkıyor.
okadar pahalı bence değil aksine diğer markalara göre aynı sen servise gittiğin yeri değiştir bence
-
Mazdadan sonuna kadar umutluydum japonlar gelir adam eder diyordum ama olmadı sözde 2 mps yi getireceklerdi dizzel 3 gelecekti
hepsi hikaye çıktı bu saatten sonra mazda eski şaşalı günlerine asla dönemez -
Dönmesin daha iyi. Türkiyedeki durumu dünyadaki durumunu yansıtmıyo zaten.Sürekli büyüyo. İnanılmaz modeller geliştiriyo. Burda da kimsede yok daha iyi bence kullanıcı için. -
quote:
Orjinalden alıntı: SabitSalınım
Dönmesin daha iyi. Türkiyedeki durumu dünyadaki durumunu yansıtmıyo zaten.Sürekli büyüyo. İnanılmaz modeller geliştiriyo. Burda da kimsede yok daha iyi bence kullanıcı için.
Sabit salınım hocam sence dünyada büyürken TÜRKİYEDE küçülmesi mantıklı bir hareketmidir -
bu araba TR'de iş yapmaz. tipi çokta güzel değil, tutulmayan bir markanın ürünü ve fiyatı çapını aşıyor. millet corsaya clioya fiestaya devam eder. -
quote:
Orjinalden alıntı: son_samuray
quote:
Orjinalden alıntı: SabitSalınım
Dönmesin daha iyi. Türkiyedeki durumu dünyadaki durumunu yansıtmıyo zaten.Sürekli büyüyo. İnanılmaz modeller geliştiriyo. Burda da kimsede yok daha iyi bence kullanıcı için.
Sabit salınım hocam sence dünyada büyürken TÜRKİYEDE küçülmesi mantıklı bir hareketmidir
Mazda'nın aynı sınıfta yarıştığı VW'nin distribitörü çok güçlü Toyota ve Honda nın ise fabrikaları var. Bu durumda bunlarla satış adeti olarak rekabet edebilmesi imkansız. Bir türlü kökleştirilemeyen satış-servis ağı sorunu da buna eklenince buraya adetli ürün göndermek saçmalık olur zaten Mazda için. Kim düşer bu hataya? Araçlara çok talep var fakat ta Mermerler döneminden beri fabrika adetli gönderim yapmıyor. Çünkü bu gerekli temel olmadığından işleri daha da karmaşıklaştıracak. Mazdayı Kia ile bir tutan bir gören insanlar var. Biraz yaşı yetişenler için Mercedes gibi. Ama küçük 18-25 yaş gurubu 90 ları bilemeyeceğinden böyle garip karşılaştırmalara düşebiliyor. Halbuki Kia hala Mazda dan teknolojik destek almaktadır. Örnekler çoğaltılabilir. Ama temel olarak adetli satış sorununun temeli budur. Gerekli altyapıyı beğenmeyen Japon Mazda Türkiyeye yüksek adet konusunda kota ayırmıyor.
-
2009 yılının ortalarında Mazda'nın diğer motor seçenekleride gelicek ve spor modelleride...Ondan sonra bakalım neler olucak...Mazda 2 ye gelelim bayide inceledim ve gayet başarılı ama fiyatlar biraz pahalı gerçekten ama uçukta değil, 3-4 bin kadar daha ucuz olmasının yanında dizel motor seçeneğide olsaydı satış patlamaları yaşardı.
Benim hiç umudum yok satılacağına dair mazda 6 da yenilendi şu ana kadar 1 kere gördüm. dizel motor gelmeden hiç bir hareketlilik olmaz devir ekonomi devri haa şuda var mazda 6 yı test ettim normal 1.6 kadar yakıt tüketiyor ancak insanımız ne anlar 2.0 çok yakar der geçer..Hiç olmadı vergisinden dolayı almaz -
Piyasada hiç görmedim. -
quote:
Orjinalden alıntı: Fletch
gecen bende mor unu gordum gercekden arac guzel ama fıyatları pahallı geldı bana bu aracın fıyatı 22.000 23.000 ytl olacagı yerde cok ucuk rakamlar ..
Yeni Mazda2
1.3 HB Mid 29,900 indirimli : 27,900
1.3 HB High 33,300 indirimli : 31,300
1.5 HB High 34,100 İndirimli : 32,100
hacı ne yaptın yahu..clio mu mübarek,zaten mazda nın yıllardır satış kaygısı yok...alan alır ,almayana selametle tarzı var...
ama gene 24-29 bin ytl arası değişse fiyatlar daha iyi olurdu.. -
metalik renkli alaşım jantlı olanı hoş duruyor ama beyaz renkli en boş modeli çok kötü gözüküyor..
eğer indirimlerle falan uygun fiyata satabilseler dışarda bu araçtan daha çok görebilirdik kesin -
işte budur ya hb den sedana döüşte en ufak bi pürüz göremedim
Benzer içerikler
- honda civic 1.5 ex
- turbo benzinli araçlar
- genç arabaları
- mini cooper paket sıralaması
- komple boyalı araç alınır mı
- en az yakan arabalar
- uçan araba fiyatları
- dacia 7 kişilik jogger
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X