Şimdi Ara

Turbo benzinli otomatik araç tavsiyesi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
6.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 230bin tl civarı bir bütçeyle turbo benzinli, otomatik ve 4 silindirli sıfır araç bakıyorum. Malum şu an benzinli araçların çoğu 3 silindirli ancak daha önceden 3 silindir deneyimim oldu (Peugeot 308 1.2 Puretech) ve sorun çıkartma ihtimali, düşük hızlarda titremesi, ani hızlanmalarda acaba pistonlara birşey oldu mu düşüncesi nedeniyle 4 silindirli bir araç almak istiyorum. Bu bütçeyle 4 silindirli turbo benzinli araç sayısı ise kısıtlı zaten. Renault 1.3 tce, Nissan 1.3 DIG-T, Toyota 1.2T, Vag grubu 1.5 tsi ve honda 1.5 vtec. Vag grubunu dsg den dolayı istemiyorum. Hondanın ise bakım aralıkları çok kısa olduğu için ve bu bütçeyle zor olduğu için vazgeçtim. Kalan araçlar Clio 1.3 Tce EDC Icon, Megane 1.3 Tce EDC Joy, Corolla HB 1.2T, Qashqai 1.3 DIG-T Visia. Corolla HB zaten bulunamıyor bayilerde, sarı siteden almak istemiyorum. Qashqainin fiyatları 240-250 civarı belki bütçe zorlanarak alınabilir. Aracı çoğu zaman tek başıma kullanacağım yani kalabalık aile durumu yok. Bu araçlardan hangisi daha mantıklı sizce, donanımı dolu bir clio mu yoksa donanımı boş ama C segment bir araç mı ?








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Turbo Benzinli Otomatik Araç Tavsiyeleri

    Turbo benzinli motorlu otomatik araçlar, yüksek performans ve verimliliği birleştiren popüler bir seçenek haline geldi. İşte en iyi turbo benzinli otomatik araçlardan bazıları:

    1.6 Turbo Benzinli Araçlar:

    • Volkswagen Golf GTI: Güçlü ve çevik bir hatchback ile 245 beygir gücü sunar.
    • Ford Focus ST: Sportif bir sürüş deneyimi ve 280 beygir gücü ile dikkat çeker.
    • Skoda Octavia RS: Geniş bir iç mekana sahip pratik bir aile aracı olup 245 beygir gücü sunar.

    Benzinli Turbolu Araçlar:

    • BMW 330i: Lüks ve performansın mükemmel birleşimi, 258 beygir gücü üretir.
    • Mercedes-Benz C 300: Benzersiz bir sürüş deneyimi ve 258 beygir gücü sunan sofistike bir sedan.
    • Audi A4 45 TFSI: İleri teknoloji ve 249 beygir gücü ile öne çıkan dengeli bir araç.

    En İyi Turbo Benzinli Motor:

    • Honda Civic Type R: Turbo benzinli motorlar arasında en iyilerden biri olarak kabul edilir ve 320 beygir gücü sunar.

    Turbo Benzinli Araçlar Hangileri:

    • Hyundai Elantra N Line: 201 beygir gücü sunan sportif bir sedan.
    • Kia Stinger: Lüks bir grand tourer olup 368 beygir gücüne kadar güç seçenekleri sunar.
    • Toyota GR Yaris: Ralli esintili bir hatchback ve 261 beygir gücü.

    1.2 Turbo Benzinli Araçlar:

    • Volkswagen Polo GTI: Kompakt ve çevik bir hatchback, 207 beygir gücü üretir.
    • Ford Fiesta ST: Performans odaklı bir city car ile 200 beygir gücü sunar.
    • Skoda Fabia Monte Carlo: Geniş bir iç mekana sahip pratik bir hatchback olup 110 beygir gücü sunar.

    Turbo benzinli otomatik araç seçimi yaparken, ihtiyaçlarınızı ve tercihlerinizi dikkate almanız önemlidir. Bu araçlar yüksek performans, verimlilik ve sürüş keyfi sunarak farklı bütçelere ve yaşam tarzlarına hitap eder.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Up
  • Motor verimi sorunsuzluğu ile Renault 1.3 tce hocam bence
  • seçenekleri 2'ye düşürün hocam. @mc_josef

    her ikisinde de aynı motor-şanzıman var bunların;

    - Joy paket değilde 230-240 arasına bulabilirseniz touch paket Megane 4

    yada

    - düşük paket olmasına eyvallah derseniz makyajlı kasa QQ

    bunlardan hangisi daha çok içinize sinerse onu tercih edin. bence QQ biraz daha mantıklı SUV araçlar daha trend oldu günümüzde ve megane 140hp iken QQ aynı motorla 160hp/270tork.

    *sonuçta ikiside pişman etmez, piyasa araçları zaten ilerde satmasida kolay olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 9 Mart 2021; 21:20:44 >
  • 1 - qq

    2 - megane.


    Bu arada tek mesele silindir sayısı değil. 3 silindiri sorun gibi görmek doğru değil. Opel 1.4 turbo da çok sorunlu bir motordu. 1.2, 1.4 tsi serilerinde de çok şikayetler var. Yine renault 1.2turbo motor da öyle. Hepsi 4 silindir.

  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Dogru her motorda sorun cikabilir ama 3 silindirli motorun dogasinda olan dusuk devirde titreme, ani hizlanmalarda pistonlara yuk binmesi (lspi) gibi durumlar nedeniyle 4 silindirlinin en azindan daha dengeli ve basit bir motor olmasi acisindan tercih sebebim oluyor
  • Megane 4, ilk 3 yil tadindan yenmez
  • megane 1.3

  • Qashqai hocam net
  • 3 silindirin düşük devirlerde ya da rölantide titremesine karşın balans mili geliştirildi.

    Tam bu konuyla ilgili keyifli ve dolu dolu kaliteli bir sohbet için bu videoyu zaman ayırıp izlemelisiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=7kZ1HUCR8-k&feature=youtu.be

    Dsg konusuna gelince ön yargılarınızı değiştiremem ama 6 yıllık 120.000 km olan dsg kullanıyorum şanzıman yağı bile değiştirmedim.

    İlla sıfır araç şart değilse kutu gibi b sınıfı araçlar yerine 2017-2018 sunrooflu full garantisi bitmemiş150hp 1,4 tsi dsg bmt jetta alınır. Bagajı 510 litre, 0-100 hızlanması 8,6 saniye. Konfor desen var, ferahlık desen var, sportiflik desen var, güvenlik var, aile arabası dersen var...
    Aracıma henüz filtre ve yağdan başka masrafım olmadı.
    Aracım garantili değil kaldı ki mekatronik arızaları bile artık heryerde yapılıyor 3000-4000 liraya..
    Dsg artık öcü değil, mekatronik arızaları kolayca giderilebiliyor.




  • Ikinci el temiz Honda 1.5 turbo 182 rs al
    Su an fiyatlari gayet uygun
  • Tabiki TSI Motorlu DSG li vag grubu araclar.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.