Şimdi Ara

mazda 3 balon mu? (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
302
Cevap
6
Favori
10.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Esp kapatilmayaydida 150 beygir neyin olaydı üstadım bi esp de ben taktirirdim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babasamsunlu

    eksi yağmuruna tutulacağımı bile bile yazıyorum.kullanma fırsatım olmadı ama içine binip baya detaylı kurcaladım focus,astra,golf üçlüsünün kesinlikle ilerisinde bir araba değil,sürüşününde bu üçlü kadar iyi olacağını düşünmüyorum,yakında test etme fırsatı bulacağımı umuyorum

    Hocam ben hepsini kullandım golf biraz daha konforlu dsg muthis ama küçük iç hacim ayrıca dis görünüm olarak "bana gore " mazda gibi sportif değil .. Yeni astra sert süspansiyon yakıt çok eko en sessiz dizel onda, amma bana göre çakma insignia otomatigi yok. . haziranda gelecek...bu arada 16" la mazda kullanmadımm golf 16 idi galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumun özellikle mazda ve subaru ile ne alip veremedigi var anlamiyorum. Hayatinda mazdaya binmemis adamlar belkide sirf marka fanatikligi yuzunden abuk sabuk mesajlar yaziyor. Sadece bu baslikta degil bir suru yazilar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darking_FB

    Bu forumun özellikle mazda ve subaru ile ne alip veremedigi var anlamiyorum. Hayatinda mazdaya binmemis adamlar belkide sirf marka fanatikligi yuzunden abuk sabuk mesajlar yaziyor. Sadece bu baslikta degil bir suru yazilar var.

    Aynen öyle al bin. gel sonra tartisalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.otopark.com/2015/03/23/dalya-mazda3-sedan-power-sense-skyactiv-g-1-5/

    Çok iyi bir inceleme.

    Adamlar onlarca araba test etmiş. 9 puan alan ender araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 20 Nisan 2015; 12:34:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arabanın çok satması onun kaliteli olduğunu göstermez.Az satması da kalitesiz olduğunu göstermez.Türkiye pazarında diğerlerine göre daha uygun fiyat olan abidik kubidik dizel arabalar alınıyor.Arabadan anlayan birileri zaten gidip de linea,fluence,doblo almaz.Gidip dizel diye benzinli kadar yakan lineayı almaz mesela.7 lt yakan dizel alacağıma 8 9 lt yakan benzinli alırım daha iyi.Varsın 2 lt fazla yaksın.Yeter ki araba sürdüğümüzü anlayalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodletting. -- 20 Nisan 2015; 12:44:39 >
  • Golf hb görünümlü bir D Sınıfı araçtır passatın küçüğüdür inanılmaz kaliteli bir araçtır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Benim anlamadığım şey şu konuda mazdaya atıp tutanlar maşallah mazda mühendislerinden akıllı ki onların düşünemediğini düşünmüşler, yav arkadaş o kadar bilginiz var harcanmayın gelin şu milli markamızı kuralım aracımızı üretelim sizin gibiler sayesinde başarırız bunu.

    öyle diyorsunuz ama tüketicinin görüşleri iyi , ciddi ve müşteri memnuniyetini hedefleyen firmalar için çok önemlidir. tüketiciden ürettikleri ürünlerle ilgili geri dönüşler, eleştiriler toplarlar. ve ona göre düzenleyici ve önleyici faaliyetler yaparlar. örneğin ford. focus 3 modelinde birçok eleştiri aldı. tüm bu eleştrileri değerlendirerek, tüketici beklentisi yönünde birçok yenilik yaptı modelinde. focus 3 te kullanıcılar ön konsoldaki düğmeleri ve kontrol aygıtlarını çok karmaşık bulmuştu. şu şöyle olsa daha iyi olurdu diyeceğiniz birçok şey focusta değişti. ve focus 3,5 böyle ortaya çıktı. Aynı şeyi Mazda niye yapmasın ki, veya niye yapmıyor?




  • son zamanlarda aracımı değiştirmek için test ettiğim en harika araç mazda 3 tü. inanılmaz bir his verdi bana. kesinlikle first class bir marka olma yolunda mazda. evet bir volvo, bmw vs değil ama kesinlikle doğru yolda ilerliyor. ben mazda 3 ün balon olduğunu düşünmüyorum. alınıp binilecek değerde bir araç. özellikle yol tutuşu üst seviye.. konsol konusunda çok şık ve avrupalı bir tasarım var..örneğin bir honda kadar karışık değil ön konsol.. yada toyota corolla gibi retro tarzı yok ama volvo ve bmw tarzı hoş bir sadelik var.. kesinlikle güzel araç..
  • Bugün corolla, qashqai, mazda 3 test ettim. golf, focus, bildiğim araclar...

    Mazda ve diğerleri diyorum.. Her yönüyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roy84 -- 20 Nisan 2015; 23:02:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamanında 25bine araba bakarken

    Mazda3 - Civic - Focus - Corolla - gibi modeller arasından Mazda 3 aldık iyiki almışız.
  • rasap74 R kullanıcısına yanıt
    Almanların bu kadar rağbet görmesinin tek sebebi şekilcilik. Alman malı ise kesin kalitelidir algısından kaynaklanıyor. Satıcılar da işi çözmüş onlar da diyor ki nasılsa bu ördekler kendi ayaklarıyla gelecekler fiyatlara abandıkça abanıyorlar ve birileri de diyor ki Alman arabası kaybettirmez, doğru der çünkü ne istediğini bilmeyen saf müşteriler yüzünden sıfır fiyatları sürekli arttırılan bir marka. Golf denen araba tasarım özürü ödülü alır, uzaktan baktığında da zaten polonun ikizidir (büyüklük anlamında). 60.000'e arabayı alır birileri sonra gelir buraya park sensörü nerede taktırırım demeye. Eeeeee herkes hakettiği kadarını alır bu hayattan ...
  • Japonların kalite, yönetim ve yığın üretim (mass production) sistemlerinde ki başarısı ve liderliği tartışılmaz. Kaizen gibi bir sistemi ruhlarında benimsemiş caponlar nedense iş özellikle Tr'ye gelince sürekli gelişim iyileştirme düşüncesini bir kenara attılar çünkü Tr'de ki şartlarda yapabilecekleri bir şey kalmadı.
    8-9 sene önce 4 ileri otomatikle ve klasik atmosferik motorla sattıkları araçları vw tsi ve 6 ileri dsg ile ezdi geçti teknolojik gelişim ve farklılık olarak.
    Adamlar daha yeni 5.ileri otomatike anca geçerken vw daha da önce 7 ileriye geçti, japonun daha hafif ve 132 bg aracı oto şanzımanla 0-100 12 sn zor çıkarken vw tsi+dsg 122 bg motor ile 9,8 sn olarak yılardır japonu tokatlıyor bu kriterde de.
    Burada dsg iyidir tsi söyle böyledir demiyorum asıl olan vw büyük bir risk alarak yeni motor yeni şanzıman ile farklılık ve yenilik yarattı japon hala 10-15 yıllık motor ve şanzıman ile bağnaz bir şekilde aynı formatını korudu bu segmentlerde.
    Nerde kaldı meşhur Kaizen!?
    Şurda kaldı: Capon bu ülkede fab. açtığında veya yatırım kararı aldığında böyle fahiş ötv-kdv vergileri yoktu, benzin o zamanlar Tr'de dünyanın en pahalı benzini değildi, caponda buna göre bir fizibilite ile yatırım kararı aldı. geçen zamanda Tr'de vatandaş diken vergi ve kazıklara ayak uydurabilmek için lpg ye oldukça uyumlu motorlarını değiştirmek vb gibi riskler almak yerine harcıalem satışım garanti olsun diye aynı bıraktı ki bu anlaşılabilir bir pazarlama stratejisidir.
    Öte yandan bizim gibi vergilerle dikilmeyen ülkelerde manyak motorlu,güçlü araçlarını rahat rahat satıyor zaten Tr için kasmasına, kaizen yapmasına, risk almasına gerekçe olacak büyük nedenlerde olmayınca Tr'yi de lpg uyumlu motor pazarına sittir etti koy kaizenin dötüne gitsin dedi.
    Arkadaş 60-70 bin tl para verecem birde aracımın kıçında pimi çekilmiş bomba lpg tüpü taşıycam ha, olm manyak mısın diyen tonla adam da gitti dizele, gitti tsi motora ve japondan kaçmaya başladı bu kaçış depara dönüşünce de capon bu ülkeye de, kdvsine de,ötvsine de vergisine de vb diyip Türk gibi düşünüp battı balık yan gider dedi..
    Üzüm üzüme baka baka kızarır misali elin hitlerine panzerine teslim etti pazarı.. olyın özeti budur..




  • rasap74 R kullanıcısına yanıt
    Hocam yazdıklarına aynen katılırım araç bazında durumu son derece güzel izah etmişsin, hakikaten ekleyecek birşey yok. Ancak bir de piyasa algısı var, "Alman yaptıysa kesin iyidir", hal böyle olunca 60 bine aldığın arabaya uygun park sensörü, hız sabitleyici arayan tipler var. Verecek örnek çok ama konuyu uzatıp sıkmak istemiyorum. Tek bir örnek verip Alman algısını özerleyeyim. 2014 jetta satış rakamlarına bakarsan, tüm Avrupada satılan araçdan daha fazlası tek başına TR'de satılmış. Herkes halinden memnun ama ecnebiye giden hele hele Alman'a giden paraya hakikaten acıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AkBnt -- 25 Nisan 2015; 23:16:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • önceki sayfalarda okudumda 50 km h de içeride rüzgar sesi varmış corolla ile kıyaslamış arkdaşın biri 90 bg olan la o daha performanslı imiş .. Ya arkdaş sizmi farklı arabaya bidniniz bizmi başka araç sürüyoruz anlamıyorum.. Yol sesine katılıyorum rüzgar sesi 120 130 lardan sonra geliyor fakat rahatsız edecek şekilde değil onlarca araba test ettim rüzgar sesi almayanı görmedim.. Yol sesi de keza aynı şekilde... Motora gelince performaslı değil keşke turbo olsaydı fakat ölü yerlerde diyen arkdaşlar lütfen biraz kullanın ya aracı saçma sapan yorum yapmayın.
    Bende araç almadan önce foruma yazdım ne önerirsniz diye kimi fanatik, kimi biliyor kimi bilmiyor laf olsun diye birşeyler söylüyor fakat anladım ki abi araba alacaksan gideceksin binip hıncını çıkarıp arabanın kararını vereceksin ben öyle yaptım şu an çokta memnunum...
  • Ben kasasini yani gorunusunu pek begenmedim o da zevk meselesi. Yoksa kalite acidan cok iyi arac.

    Yurt disi incelemelerini okursaniz zaten rahatca anlarsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomotiv sektörünün tüm ceo ve arge müdürleride maşallah donanımhabere toplanmış
  • O kadar butcem yok ama olsa mazda 3 almam. Neden?
    1- dış görünüşü bence kötü. Özellikle arkadan bakınca tampon kısmı havada kalmış gibi.bunun yanında mazda 6 mükemmel olmuş. Ankarada sadece 1 kere gördüm.
    2- motor.kimse alınmasın ama artık japonlar da turbo benzinliye dönüyor. Guiletta 1.4 motorda 170 beygir çıkartıyor aynı paralara. O gücü mazda 6 bile zor veriyor. Bende 1.6 fsi golf var, uzun yokuşta bayılır. 5. Vitesle girerim yokuşa 3. Vitesle çıkarım. Ama bu motor 9 yillik . Artık bu tarz atmosferik motor almam. Asx alalım diyoruz motoru için almıyoruz.
    Bu yazdıklarım honda için veya toyata için de geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumda mazdayi niye savunuyolar hala anlamıyorum. 2015 satış rakamlarına bi bakın da gelin hadi kalite ekrana her zaman yansır , abartmayin türkiyede bu araba BALON



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TALENJEKTAZİ -- 30 Nisan 2015; 23:49:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyildiz2

    O kadar butcem yok ama olsa mazda 3 almam. Neden?
    1- dış görünüşü bence kötü. Özellikle arkadan bakınca tampon kısmı havada kalmış gibi.bunun yanında mazda 6 mükemmel olmuş. Ankarada sadece 1 kere gördüm.
    2- motor.kimse alınmasın ama artık japonlar da turbo benzinliye dönüyor. Guiletta 1.4 motorda 170 beygir çıkartıyor aynı paralara. O gücü mazda 6 bile zor veriyor. Bende 1.6 fsi golf var, uzun yokuşta bayılır. 5. Vitesle girerim yokuşa 3. Vitesle çıkarım. Ama bu motor 9 yillik . Artık bu tarz atmosferik motor almam. Asx alalım diyoruz motoru için almıyoruz.
    Bu yazdıklarım honda için veya toyata için de geçerli.

    Hocam mazda 3 un her şeyini eleştir ama dış görünüşüne laf etme. C sınıfı bir araç için fazla iddialı tasarımı var. Dehşet bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.