Şimdi Ara

Mazda 3 Kalitesi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMagnif

    Hocam mesela klimayı açtığınız zaman veya herhangi bir zorlayıcı zeminde çekiş problemi yaşadınız mı?

    Klima her daim açık oluyor :) ama araçta 2 kişiydik sadece bir valiz vardı. Afyon da köroğlu geçidi var orayı çıkarken düz yolda gider gibi gitmiyor tabiki tırmanmaya geçtiği vakit 90-100 aralığında gidiyorum hem yakıt açısından hem güvenlik açısından (virajlı yollar oluyor genelde hız düşürdügum zaman). Tabiki 4 ileri vites ve atmosferik motor dik yokuslarda yavaşlıyor. 4000-5000 devir aralığında gezerseniz durum farklı tabi :) ben 3000-3500 bandını aşmamaya çalışıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı otomobiller vardır. Alfa Saab Rover biraz biraz Volvo . Bunlar asla hak ettiği yere sahip olamayacak üzücü ama bize avantajı 2.elde ucuz alıyoruz en azından .
  • Lé Cola kullanıcısına yanıt
    147 ve 156 şu saçmalık dolu piyasada nimet modeller..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheMagnif kullanıcısına yanıt
    2012 dizeli alınmaz çünkü bahsettiğin iki araç baştan aşağı farklı sen yeni kasayı sevmişsin 2012 almanın bi manası olmayacak
  • denizckizil kullanıcısına yanıt
    2012 kullanmadığım için olabilirliği vardı. Artık yok sayenizde
  • TheMagnif kullanıcısına yanıt
    Mazda 3 C segmentinde alabileceğin en kaliteli en sorunsuz en dinamik araçlarda kafaya oynar ilk 3 e girer.AZ yakar yüksek devir çevirir hacmine göre en PERFORMANSLI Atmosferik benzinli motordur.Motoru çok uzun ömürlüdür cahiliye toplumlarında 2.eli kötüdür başka bi kötü yanı yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 16 Eylül 2014; 1:14:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Mazda servisi bayisi hizmeti berbat o yüzden kimse almıyor. Bir parçayı 2 ay beklersiniz o da ayrı bela

    Mazdanız var mı, kötü bir servis tecrübeniz mi oldu bilmiyorum ama ben bayi ve servis hizmetlerinde fiattan, renodan, opelden vs. farklı bir uygulama görmedim. 3 Yetkili servis, 1 özel serviste aracıma bakım,onarım yaptırdım.

    Mazda servisleri belki ak kaşık değillerdir ama kötüleyecek kadar da değiller.

    Ayrıca servis vs. sıkıntısı da yok. Zaten sürpriz arıza çıkaran, bir sabah kalktığınızda arıza ile karşılaşacağınız ve acil olarak servise ihtiyacınız olacak kadar sorunlu araçlar olmadıkları için bulunduğunuz yerde yetkili servis olmasa bile sıkıntı olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forumu -- 16 Eylül 2014; 2:36:47 >
  • Mazda zaten oldu olası çok farklı araçlar üretiyor. Yani hiçbir aracı hem sürüş olarak hem tasarım olarak hem karakteristik olarak şuna benziyor denemez. Belkide o fark aslında çok iyi araçlar üretmemesine rağmen bize iyi gelmesini sağlıyor.

    BMW, Alfa Romeo ve Mercedes-Benz gibi kendi yolunu çizip ilerleyen markalardan birtanesi. Adamlar piyasa aracı yapmıyor, çok satmasını da beklemiyor.
  • 1.5 dizeli iş yapar. Ama bi turbo koysalardi o motora tadindan yenmezdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkiyede yasasaydim ve satilan markalarin, onlarin modellerinin hepsini bir kenara birakir Mazda alirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an elimde param olsa hiç beklemem gider alırım test sürüşüne katılan biri olarak araç sürüşü ve beklentileri size karşı koyuyor çok bu sürüş özellikleri insana keyif veren cinsten yazdığınız yorumların aynısına katılıyorum .

    Ülkemizdeki alman fanatikliği yüzünden , almanlardan kat kat iyi güzel japon araçlarıdan mahrum kalıyoruz , açık söylemek gerekirsek ikinci el benin için geri planda ben araçı ticaret amaçlı almıyorum ki keyif için alıyorum alman markası alanlar ticaret için alıyor ve araçlarından hiç keyif almandan bir obje olarak kullanılıyor .

    ABD ve Almanyada bile en çok satılan otomobiller ilk sıralarında JAPON OTOMOBİLLER BULUNUYOR

    OTOMOBİL KULLANIYORSAN JAPON

    ARAÇ KULLANIYORSAN ALMAN

    İNANIYORUM Kİ ALMAN DEVRİ BİTTİP JAPON DEVRİ BAŞLIYACAKTIR

    ALMAN ARAÇLARIN GENELİ SADE ,DÜZ TASARIMLARA SAHİP ,BİRDE İTALYAN VE JAPON OTOMOBİLLERİNE BAKIN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAYACAKSINIZ

    ALLACAĞIN OTOMOBİL HAYIRLI OLSUN ,ALLAH KAZA BELA VERMESİN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhangun1992

    Şu an elimde param olsa hiç beklemem gider alırım test sürüşüne katılan biri olarak araç sürüşü ve beklentileri size karşı koyuyor çok bu sürüş özellikleri insana keyif veren cinsten yazdığınız yorumların aynısına katılıyorum .

    Ülkemizdeki alman fanatikliği yüzünden , almanlardan kat kat iyi güzel japon araçlarıdan mahrum kalıyoruz , açık söylemek gerekirsek ikinci el benin için geri planda ben araçı ticaret amaçlı almıyorum ki keyif için alıyorum alman markası alanlar ticaret için alıyor ve araçlarından hiç keyif almandan bir obje olarak kullanılıyor .

    ABD ve Almanyada bile en çok satılan otomobiller ilk sıralarında JAPON OTOMOBİLLER BULUNUYOR

    OTOMOBİL KULLANIYORSAN JAPON

    ARAÇ KULLANIYORSAN ALMAN

    İNANIYORUM Kİ ALMAN DEVRİ BİTTİP JAPON DEVRİ BAŞLIYACAKTIR

    ALMAN ARAÇLARIN GENELİ SADE ,DÜZ TASARIMLARA SAHİP ,BİRDE İTALYAN VE JAPON OTOMOBİLLERİNE BAKIN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAYACAKSINIZ

    ALLACAĞIN OTOMOBİL HAYIRLI OLSUN ,ALLAH KAZA BELA VERMESİN

    Şaka mısın?




  • Ağalar bu aracın tüple uyumu nasıldır? Tüpe gelir mi, yoksa zaten az mı yakar ? teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • entelim kullanıcısına yanıt
    hayırdır bir sıkıntın mı var
  • Koskoca Ankara da bir tane yetkili servis var.6 ayda bir bakım zorunluluğu var.Parça tedarik sıkıntısı var,parçalar pahalı.2.elde çok değer kaybediyor.Bayi fiyatı liste fiyatından bile yüksek ve 5 kuruş indirim yapmıyorlar.Bu sebeplerle çok beğendiğim yeni mazda 3'ü almaktan vazgeçtim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    Koskoca Ankara da bir tane yetkili servis var.6 ayda bir bakım zorunluluğu var.Parça tedarik sıkıntısı var,parçalar pahalı.2.elde çok değer kaybediyor.Bayi fiyatı liste fiyatından bile yüksek ve 5 kuruş indirim yapmıyorlar.Bu sebeplerle çok beğendiğim yeni mazda 3'ü almaktan vazgeçtim...

    aynen bunlara katılıyorum. ve 10,000 km veya 6 ayda bir servis zorunluluğu, yedek parça mevcut olmama ve bekleme riskinin yanı sıra 2 ildeki satıcılarının da kibirli tavırları beni soğuttu. sanırsınız ki bentley satıyorlar. test edenlerin kabindeki lastik sesinden şikayetçi olmalarını da ekleyelim. forumda çok şişirildiğini düşündüğüm bir otomobil zaten talepden belli oluyor, hadi kotası var az satabiliyor diyelim peki neden 2.elde kapış kapış değerinde gitmiyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugo


    quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    servis yedek parça ağı ford veya opelin çeyreği kadar olsa kimsenin kafasında soru işareti kalmazdı. yılda 50 bin araç rahat satarlardı. şimdi de yok satıyorlar ama ellerinde araç olmadığından)))

    Hocam, servis yedek parçaya ne kadar ihtiyaç duyuyoruz ki?
    Rutin bakım dışında çok fazla işiniz düşmüyor.
    Yağını suyunu koymayıda özel servislerde bile yaptırabiliriz.
    Tabi gönül isterki her ilde olsun ama demek istediğim servislere çok sık ihtiyaç duymadığımız.
    Not: bence bazı model ve markalarda bırakalım fazla satmasın. :)))


    hocam bu araba dediğimiz şey yaklaşık 20 bin tane parçadan oluşuyor. evden çıkınca yaklaşık 10-15 km de yetkili bir servise gidebilmeliyim. bulunduğunuz şehirde 1 tane var veya komşu şehirde.. yılda veya 6 ayda bir periyodik bakım var. bir de arabanın bir yerinde bi ses var, veya bi arıza ışığı yandı, kısa vadede ufak tefek gözüküp de mutlaka servise göstermeniz gereken durumlar var. servis size uzak olursa , hem yakıttan zararsınız hem de vakitten. arabalar 60 bin bakımdan sonra önemli parçalar değişmeye başlıyor. 120 bine gelmiş bir araba, artık nerdeyse değişmeyen bitek metal gövdesi + camlar + motor kalıyor. özel servislere de 3 yıldan önce garanti bozulmasın diye gidilmiyor. tamam mazda gibi arabalar en az sorunlu araçlar olabilir ama, sonuçta o da insan yapımı.. yoldan ufacık taş seker, radyatör peteğini deler.




  • Lpg uyumsuz motor, zayıf yalıtım , sert süspansiyon ve turbosuz keyifsiz atmosferik motor diye bu sıralama devam eder mazda tutulmuyor alman tutuluyorsa birçok nedeni var. Bu forum böyledir alfa mazda önerilir kimse almaz sadece çok iyiler abi tartışmaları uzar gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Lpg uyumsuz motor, zayıf yalıtım , sert süspansiyon ve turbosuz keyifsiz atmosferik motor diye bu sıralama devam eder mazda tutulmuyor alman tutuluyorsa birçok nedeni var. Bu forum böyledir alfa mazda önerilir kimse almaz sadece çok iyiler abi tartışmaları uzar gider.


    Kimsenin almaması iyi olduğu gerçeğini değiştirmez.

    Atmosferik bana göre turbodan daha keyifli. Yüksek devirde yüksek güç daha çok zevk veriyor bana.

    Sert süspansiyon demek yol tutuş, sürüş zevki demek. Zaten tsi'ci şakşakçılarda biraz sürüş zevki olsa tsi'yi öne çıkarmak yerine yol tutuş, direksiyon gibi konuları öne çıkarır. vw'ler bu konuda iddaalı olmadığı için bu konu hakkında yorum yapmazlar.

    Önemli yanı ise kazık yememek. 70binlik arabaya 75-80bin verip yüceltmeye çalışanlar gibi olmamak.

    72bine verdikleri mazda3'te 9 hoparlörlü bose ses sistemi, 18" jant, araç takip sistemi, ısıtmalı koltuklar, bi-xenon farlar, anahtarsız çalıştırma vs var. Bir de 75binlik cettaya bakın. ya da 79binlik golfe(1.4 tsi, 122hp dsg). Donanım olarak para verseniz bile bir mazda3 kadar olamıyorlar.

    Anahtarsız giriş 1100tl'cik.
    18" jantlar 1900tl'cik.
    bi-xenon far 3300tl
    ısıtmalı koltuk, ses sistemi vs vs yok daha.

    İkinci eli iyi diye öpülmeye devam edin.




  • mazda kalitedir...dünyanın en az arıza çıkaran markasıdır... forumun vw fanlığı biliniyor...2. eli iyi,parçası ucuz,servisi bol araba isteyen şahin doğan megane alabilir...cetta passat alabilir..özgür bir ülke burası...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.