Şimdi Ara

Mazda 'da 2021 ocak ayına kadar sıfır araç yok! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
4.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dharma Initiative

    hocam bi siz bi de caliph ,diliniz sivri ama yazdiklariniz genelde cok hakli oluyor
    su forumda sevdigim nadir uyelerdensiniz
    Gerçek hayatta da böyle sorgulayan, eleştiren bir insanım patlıcaz bir gün ama bekliyoruz ne zaman diye

    Teşekkürler bu arada
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda buyuk firma degil, Avrupali ureticilerle kiyaslayip bosuna ovmeyin. Bugun araclarina baska ureticilerden motor+sanziman koymaya kalksa satislari artar fakat CEO'lari bunu onursuzluk olarak gorup harakiri yapar boyle de garip bir millet. Kic kadar ArGe butceleriyle otomobilcilik oynuyorlar, ufacik bataryali EV uretip cevreye daha az zararli ayagina milleti kandirmaya calisiyorlar. Her seyi gectim nedense dusuk segment araclarina koyduklari ultra verimli benzin ureten atmosferikleri segment yukselince bir anda turbolaniyor.
    Yeni Mazda3'e bok atan yok. Keza eskisine de atan olmadi tasarim ve konfor olarak. Fakat İzmir'de yasayan arac sahibi bakimlari icin Mugla'ya gitmek zorunda mi veya tum dunyada turbolu kucuk motorlar modayken ve oduller alirken kendisi torksuz araca ama sorunsuz denildi diye binmek zorunda mi?

    En cok da bizim millet aractan anlamiyor lafina bitiyorum. NAH anlamiyor! Bebelerin yasi yetmez farlari acilip kapanan Mazda bir cok insanin gozdesiydi. Eski seriler de ulkemizde oldukca fazlaydi. Gunumuzdeyse Peugeot guzel tasarim/motor/sanzimana sahip arac cikardigi gibi millet karsiligini sonuna kadar verdi. Farkli olucam diye bokunu cikariyorsunuz gereksiz fanatizm yapiyorsunuz. Azicik firmalari ve distributorleri elestirmeyi ogrenin.

    Yarin Mazda3 turbolu ve 8 ileri sanzimanli gelse kimse atmosferik motoruna ve dusuk seviyedeki sanzimanina donup bakmaz. Bal gibi de biliyorsunuz bu gercegi. Toyota da keza oyle. Bataryali araclarda dunyaya tek basina yon vermeye devam edecegini sanip gereksiz yere NiMH yatirimi yapti. Simdi hibrit araclarina Li-ion verimsiz yalaniyla koyamiyor. 2 seneye Panasonic'le ortak giristikleri batarya yatirimi sonuc versin, gorun bakalim nasil bir anda verimsiz Li-ion'a gecis yapiyorlar. ABD'de Camry modelinin giris seviyesi Li-ion, ust seviyeler NiMH. Yakit tuketimi konusunda 8mpg NiMH geride. Tedarik yetersizligine yalan uydurmada dunya markasidir Japonlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Mazda sever biri olarak katılıyorum.

    Firmalar elektrikli araçlara ağırlık verirken, yakıtla çalışan araçlara ait standartlar sürekli ağırlaştırılırken Mazda'nın skyaktiv motorla uğraşması bana biraz anlamsız geliyor. Roadster olayı zaten ayrı bir dünya.
  • Gören'de araçlar var.
    minoto.com
    Minoto - Türkiye'nin Sıfır Km Oto Sitesi
    https://www.minoto.com/mazda




  • Roadster yani Mx-5 hakkında yanlış bilgiler yazılmış.
    Bir kullanıcısı olarak söylüyorum ki hafif arabada yüksek torka ihtiyaç yok.
    Yüksek ağırlığa sahip araçlarda yüksek tork o ağırlıkla başa çıkabilmek için faydalı oluyor.
    Bu sebeple otobüsler, kamyonlar, iş makinaları falan yüksek torklu dizel motora sahiptirler.
    Gelgelelim motosikletlerde turbo yoktur, yüksek tork çok önemli değildir yani.
    Önemli olan şey response. Yani tepki zamanı.
    Bir spor otomobilde de response her şey demektir.
    Yüksek tork uzaktan kulağa hoş gelebilir ancak biliyoruz ki turbolu araçlarda tepki gecikmesi yaşanıyor. Ferrari gibi bazı özel üreticiler pahalı sistemlerle bunun önüne geçse de bizim gibi kullanıcıların önüne gelen paketlerde bu gecikme yaşanır.
    Fiat 124 Spider Mx-5'in ikizidir fakat motoru farklıdır.
    Tüm Avrupada, üzerindeki 1.4 turbo motor yüzünden, yani o "bari turbo koysaydın Mazda" deyip düşlediğiniz motor yüzünden yerden yere vuruldu.
    Satışlarda gümledi ve sessiz sedasız üretim durdu.
    Hiç kimse bu motoru bu arabaya yakıştıramadı.
    Mx-5'te 7500 devir çeviren harika bir motor varken kimse 124 Spider'ın torku yüksekmiş ay ne güzel demedi.
    Bazı şeyler kağıt üzerinde güzel durur sadece.
    Mazda TR'yi savunmam.
    Mazda'nın diğer modelleri ile pek bilgim yoktur, genelde 2000 motoru çok beğeniliyor ancak bizim saçma vergi sistemimize takılıyor ve ülkeye uzak.
    Fakat gerçekten de Mx-5 turbosuz daha güzel.
    Otomobil sektörünün bizlere dikte ettiği "daya turboyu gitsin" akımına karşı durduğu için alkışı hak ediyor.
    Hele ki bizim vergi sistemimize uyan bu arabayı bu motorla geliştirdikleri için. Bu arabayı bu paralara alabilmek mutluluk verici.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yılda birkaç müşteri ile muhatap oldukları için biraz insanlararası münasebetleri kötü olabilir hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Roket atarak daha acısız bir son verebilirdin üstad

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    Fiat marka olarak kendini dogru konumlandirmadigi icin 124 basarisiz oldu. Ayni arac Alfa Romeo olarak uretilseydi durum cok baska olurdu.
    Avrupa'da Mx-5'in turbosu yaygin. Millet İngiltere'den siparis ediyor. BBR turbo kiti arastirin isterseniz. Sadece Stage1 ile 210hp 270nm hale geliyor.
    Motosiklet dediginiz sey (Supersport) yaklasik 200 kilo, Mx-5 1000 kilodan biraz fazla. Kilo basina hesaplarsak 250cc motosikletler bile Mx-5'den guclu cikar zira 130hp 150nm aractan bahsediyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mazda türkiye genel müdürü olmak isterdim doğrusu.çünkü başarısız olmak veya hedefleri tutturamamak gibi risklerim yok. stessiz, çok keyifli bir iş olurdu
  • Herhalde merkezden ödenek sövüşlüyorlar, bu yüzden 1 araç bile satılsa kapatmazlar.
  • Schtroumpf Grognon kullanıcısına yanıt
    Avrupa'da Mx-5'in turbosu mu yaygın?!?!
    Size söyleyecek söz bulamıyorum.
    Her zaman holigan davranışlar görülebilir.
    Bakın Honda s2000'i dahi turbolayan zibidiler mevcut.
    Bu da holiganlara yönelik bir kit, BBR 100 tane sattı mı acaba, peh. Turbo olunca araba devir çeviremiyor ve turbonun dolmasını bekliyorsunuz.
    Bunu kim ister ki.
    124 var işte, kimse istemedi. Fiat konumlayamamış falan.
    Yahu paket iyi olsa Avrupa tüketicisinin umurunda olur mu hiç.
    Hele ki İngilizlerin. Adamlar 15 yaşındaki Cliolara 30bin pound veriyor.

    Neyse ya.. Kime diyorum.
    Evet evet turbo kit yapıyola Avrupada, basıyola gaza, turbolaya turbolaya gidiyolaa..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    BBR firmasini kucumseyip Avrupali roadster kullanicilarini yurdum apacileri ile bir tuttunuz ya mesajinizdaki kalan yanlislarla ugrasmayacagim. Tek bir sey anladim; gunumuz Mazda'si demek ki sizin gibilere hitap eder olmus.
    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • getirmiyolar ondan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    Avrupa'da Mx-5'in turbosu mu yaygın?!?!
    Size söyleyecek söz bulamıyorum.
    Her zaman holigan davranışlar görülebilir.
    Bakın Honda s2000'i dahi turbolayan zibidiler mevcut.
    Bu da holiganlara yönelik bir kit, BBR 100 tane sattı mı acaba, peh. Turbo olunca araba devir çeviremiyor ve turbonun dolmasını bekliyorsunuz.
    Bunu kim ister ki.
    124 var işte, kimse istemedi. Fiat konumlayamamış falan.
    Yahu paket iyi olsa Avrupa tüketicisinin umurunda olur mu hiç.
    Hele ki İngilizlerin. Adamlar 15 yaşındaki Cliolara 30bin pound veriyor.

    Neyse ya.. Kime diyorum.
    Evet evet turbo kit yapıyola Avrupada, basıyola gaza, turbolaya turbolaya gidiyolaa..
    Avrupa'da Mx5 lerin çoğu ya turbolu ya superchargerlı geziyor. 2.0 ını alıp atmosferik gezmek yerine 1.5 + charger kiti yapıyorlar. Ucuz yollu tertemiz pist makinesi oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dikkat ettiniz mi bilmiyorum. Şu ana kadar ayrı bir binası olan müstakil bir mazda yetkili satıcısı görmedim. (Belki büyük şehirlerde vardır).

    Başka bir markayı satan plazanın ufak bir bölümünde küçük bir mazda tabeleası koyuyorlar ve bunu daha çok Citroen yapıyor. Galiba mazda tr ile anlaşmaları var. Suzuki de Anadolu'da çogu satıcısı bu şekilde.

    Mantık şu ki Mazda satış servis yapalım belki 3-5 kr kazanırız gibi..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuş Kafası

    Yılda birkaç müşteri ile muhatap oldukları için biraz insanlararası münasebetleri kötü olabilir hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-sim sorunundan kaynaklı olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.