< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Mazda Türkiye'yi kapatsın Mazda artık, ne satışı var ne servisi. Markayı iyice butik pırlantacıya çevirdiler, sanki bana Rolls Royce.
|
Ne alakası var kardeşim adamlar çok satıyor bundan dolayı araç yetişmiyor. Koronadan önce 6 adet satıyorlardı. Nasıl yetişecekler bu talebe? Koronada üretim azaldı adamlar şimdi 7 adet sattıysa yetişmez ki.
Rezalet falan yok ortada Mazda Türkiye'yi haklı buluyorum. 10-15 bayi daha açılmalı ki ayda 7 araç satışını yetiştirebilsinler ama imkanlar kısıtlı. Not: İroni yazmama gerek yok herhalde diye düşünüyorum |
zotacing demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Bir motor atmosferik diye kötü olmuyor. Mazda bütün Ar-Ge'sini kendisi yapan bir firma, ve surekli gelişime açık |
Artık piyasadan çekilmeleri lazım, iyi marka olsada en başta servis ağı yok satışı yok. Bide doğruya doğru showroom çalışanları çok uyuz tipler, adam akıllı insanları çalıştırsınlar Toyota çalışanları gibi |
İthal olarak geliyor diyorlar ama 6 ay nedir ya hu?! Bu adamlar normalde gemilerin içinde üreterek geliyorlar diye biliyorum.
Corona virus tüm dünyayı vurdu o zaman Mazda komple firmayı kapatsın. Bu işte ki saçmalık Türkiye distribütörü ile alakalı bir şey bence. 6 ay boyunca satış yapmaz isen zaten batmisindir |
Alfa Romeo nun belirli kitlesi var Mazda Subaru gibi değil, Subaru kitlesi için kilit model impreza ve legacy bu araçlarda Türkiye'de yok |
Mx5 dünyanın en çok satan roadster aracı. Üretim amacı, olayın mantığını kavrayamazsanız veya Sürüş tecrübeniz yoksa sadece kağıt üstü verilerle cümle kurarsanız yanılırsınız. Burada çok kişi yanılmış.
|
Roadster yani Mx-5 hakkında yanlış bilgiler yazılmış.
Bir kullanıcısı olarak söylüyorum ki hafif arabada yüksek torka ihtiyaç yok. Yüksek ağırlığa sahip araçlarda yüksek tork o ağırlıkla başa çıkabilmek için faydalı oluyor. Bu sebeple otobüsler, kamyonlar, iş makinaları falan yüksek torklu dizel motora sahiptirler. Gelgelelim motosikletlerde turbo yoktur, yüksek tork çok önemli değildir yani. Önemli olan şey response. Yani tepki zamanı. Bir spor otomobilde de response her şey demektir. Yüksek tork uzaktan kulağa hoş gelebilir ancak biliyoruz ki turbolu araçlarda tepki gecikmesi yaşanıyor. Ferrari gibi bazı özel üreticiler pahalı sistemlerle bunun önüne geçse de bizim gibi kullanıcıların önüne gelen paketlerde bu gecikme yaşanır. Fiat 124 Spider Mx-5'in ikizidir fakat motoru farklıdır. Tüm Avrupada, üzerindeki 1.4 turbo motor yüzünden, yani o "bari turbo koysaydın Mazda" deyip düşlediğiniz motor yüzünden yerden yere vuruldu. Satışlarda gümledi ve sessiz sedasız üretim durdu. Hiç kimse bu motoru bu arabaya yakıştıramadı. Mx-5'te 7500 devir çeviren harika bir motor varken kimse 124 Spider'ın torku yüksekmiş ay ne güzel demedi. Bazı şeyler kağıt üzerinde güzel durur sadece. Mazda TR'yi savunmam. Mazda'nın diğer modelleri ile pek bilgim yoktur, genelde 2000 motoru çok beğeniliyor ancak bizim saçma vergi sistemimize takılıyor ve ülkeye uzak. Fakat gerçekten de Mx-5 turbosuz daha güzel. Otomobil sektörünün bizlere dikte ettiği "daya turboyu gitsin" akımına karşı durduğu için alkışı hak ediyor. Hele ki bizim vergi sistemimize uyan bu arabayı bu motorla geliştirdikleri için. Bu arabayı bu paralara alabilmek mutluluk verici. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 22 Haziran 2020; 16:52:46 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalyalı. -- 22 Haziran 2020; 18:0:39 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |