Şimdi Ara

Mazda lantis - acil yardım arkadaşlar - aldım alıcam !!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
4.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler, az önce internette bi mazda lantis 96 model gördüm adamı aradım aracı 11 'e bırakacak. şimdi benden haber bekliyor.
    ama bu araçlar nasıldır. 96 model olmasının zararı olurmu ?
    aracın adresinide vereyim yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar. kaçırmakta istemiyorum ama araç hakkında bilgim yok işte
    Mazda Lantis 1996 model Full







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Mazda Lantis: Acil Yardım ve Kronik Sorunlar

    Mazda Lantis, 1993-1999 yılları arasında üretilen bir kompakt otomobildir. Birçok olumlu özelliğe sahip olmasına rağmen, bazı kronik sorunlara yatkınlığıyla da bilinmektedir.

    Mazda Lantis 1.8 Kronik Sorunları

    Mazda Lantis 1.8 litre motorlu modellerinde yaygın olarak görülen bazı kronik sorunlar şunlardır:

    • Triger Kayışı Arızası: Triger kayışının kopması, motorun ciddi şekilde hasar görmesine neden olabilir. Düzenli bakım ve triger kayışının zamanında değiştirilmesi bu sorun riskini azaltacaktır.
    • Subap Boncuklanması: Triger kayışı arızasının bir sonucu olarak, subaplar kırılabilir veya boncuklanabilir. Bu durum, motorun performansında düşüşe ve potansiyel olarak daha fazla hasara yol açabilir.
    • Yağ Yakma: Mazda Lantis 1.8 litre motorları, özellikle yüksek kilometreli modellerde aşırı yağ yakma sorununa yatkındır. Bu sorun, piston halkalarının aşınması veya silindir duvarlarındaki çizikler nedeniyle oluşabilir.
    • Soğutma Sistemi Sorunları: Mazda Lantis modelleri, soğutma sistemi sorunlarına da yatkındır. Bunlar arasında radyatör sızıntıları, su pompası arızaları ve termostat sorunları yer alabilir.
    • Direksiyon Rafı Sızıntısı: Direksiyon rafı sızıntıları, özellikle yüksek kilometreli Mazda Lantis modellerinde yaygın bir sorundur. Bu sızıntılar, direksiyon kontrolünün kaybına neden olabilir.

    Bu kronik sorunların farkında olmak, Mazda Lantis satın alırken veya halihazırda bir Lantis'e sahipken gerekli önlemleri almanızı sağlar. Düzenli bakım yapmak, sorunları erken tespit etmek ve daha maliyetli onarımları önlemek açısından hayati önem taşır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.8 115 hp motorlu zamanının seri araçlarından birisiydi. güzel bir kasası var fakat öncelikle bu araçlar çok yakar gördüğüm kadarıyla da otomatik. yaşından dolayı sorun çıkartma ihtimali yüksek. bazı parçalar değişmiş ama hangileri kaza boya durumu nasıldır bilinmiyor. satıcı pek detaylı birşey yazmamış bu bence negatif bir durum. aracın nasıl kullanıldığını bilemezsiniz hor mu kullanıldı bakımları zamanında yapıldı mı. bence iyi bir ustaya götürmeden kesinlikle almayın. bu araçlar büyük risk.
  • Kisisel tercihinizdir, saygi duyarim ancak bu sekilde oynanmis arabalardan uzak durmayi tercih ederdim kendi adima.
  • teşekkurler arkadaşlar, aracın sağ kapıda bi darbesi varmış. 96 model olması beni çok düşündürdü.
    dediğiniz gibi negatif düşünülmesi gerekiyor sanırım...
  • 323F;in hikayesi……………James walshe

    Hiç hata yapma!Mazda 323f\Lantis yada BA model olaral adlandırılan araç diğer Mazdalara hiç benzemiyor.Onun bir hikayesi ve sadece belli araçlar için oluşturulmuş araç tasarım merkezi ve soyu var.Konsept ilk 90 ların başında taslak haline getirildi ve Mazdanın çok hoşuna giderek derhal evlilik teklifi yapıldı.İsmide Latince Latens Curtis ten türetildi.Aracın sitili Almanyada mükemmel bir özgeçmişi olan bir adam tarafından merkezi yine Almanyada Orberammergau;da olan Mazda Dizayn Merkezinde geliştirildi.Şef tasarımcı(Ginger Arnold Ostle),aynı zamanda Porsche;nin 928,944,924 gibi zamanının en yakışıklı araçlarının tasarımından sorumlu olan şahıstı.Şuan bile bir 928 süperspor araçlar arasında caka satmaya devam ediyor.Son zamanlarda yapılan bir 944 e bakarsanız Lantisle olan benzerliğin cok açık olduğunu hemen farkedersiniz.Özellikle kaportanın tampona doğru batması ve tekerleklerin aldıği kavis bunu daha iyi özetler.
    Bir 323f kullanın, hatta baz modelini kullansanız dahi sürüşün ne kadar tatlı ve dengeli olduğunu şaşırarak göreceksiniz.Bu rastlantı olarak görülmüyordu çünkü lantisin şasesi Almanya,Nurburgring;te geliştirildi.
    Nissan,Skyline R32 i geliştirirken deneme pistini kulanan ilk Japon üreticiydi onu Honda NSX ile Subaru ise İmpreza ile takip etti.Lantisin yol testi ve şase gelişimi 1993 te yer aldı ve çabucak gerçekleştirildi.Lantis benzer ölçülerdeki modellerden testlerde daha sportif bir tat veriyordu.Lantis için önce Almanların yardımıyla modifiye edilen bir V6 makine seçildi.Porsche V6 modellerin geliştirilmesinde yardımcı oldu.Alman şirket hem 2litre V6 ünitelerin hemde daha önceler MX3 coupe de kullanılan 1.8 V6 ünitelerin geliştirilmesinden sorumluydu.1.5 ve 1.8 litre 4 silindir üniteler doğrudan Mazda tarafından üretildi.V6 motorun sadece bir araca sıkıştırılması için bir sebep yoktu ve daha geniş sedanlarda ve diğer coupe lerdede bu makine kullanıldı.Araç özellikle Japonyada hiçbir zaman çok popüler olmadı 1994 ve 1997 arasında 30.044 adet satıldı fakat bu dizayn dünya çapında büyük ilgi gördü ve 217.362 adet olarak başta Avrupa,güney Afrika,Avustralya,ve birkaç uzak doğu ülkesinde satıldı.Lantis hiçbir zaman diğer Mazda modelleri gibi büyük satış rakamlarına ulaşamadı ama sınıfında bir mücevher olarak kalmasını bildi.Japonyada kısa bir süre Japon touring araç sınıfında kaldı.98 model olarak son üretimi yapıldı.
    Avrupada birçok fan kulüp ve hayranı olan bu aracın japonyada daha sonra diğer markalar tarafından can sıkıcı benzerleri üretildi ama hiçbiri o mühendislik ve tasarım zaferi olarak adlandırılan bu aracın tadını veremedi.Mazda lantis 90 ların klasik olmuş üretimi devam etmeyen bir araçtır.2004 model 3 güzel görünüyor ama Lantis kadar özelmi acaba


    alıntıdır
    biraz araştıralım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eski Günler -- 4 Mart 2011; 13:44:44 >




  • Ben de bundan uzun süre önce almayı düşünmüştüm bu aracı. ilk arabam olacaktı, tabiiii ankara içinde temiz bir tane bulabilmiş olsaydım . En az 7 araca baktım, servise soktum. çoğunun motoru bitikti, yağ yakıyordu. Hatta bu araçta kronik sorun mu bu acaba diye düşünmüştüm. Sonra süper lacivert renkli 97 model diri bir lantis bulmuştum 10.500 TL ye anlaştık üstelik motoru da düzgündü fakat bu da komple boyalı çıktı. Sonuç olarak temiz bir lantis bulamadığım için vazgeçmiştim bu sevdadan. Senin ilanını yolladığın araca gelince, bence body kit çok kötü olmuş aracın güzelliğini bitirmiş. bir de farklı bir renk olsa daha iyi olur gibi tabi bunlar kişisel görüşlerim.
  • yaptığın bu araştırmanın arabayı almayı düşünen kişiye faydası oldugunu mu sanıyorsun
    bi de biraz arastıralım demiş.
    quote:

    Orijinalden alıntı: speed need

    323F;in hikayesi……………James walshe

    Hiç hata yapma!Mazda 323f\Lantis yada BA model olaral adlandırılan araç diğer Mazdalara hiç benzemiyor.Onun bir hikayesi ve sadece belli araçlar için oluşturulmuş araç tasarım merkezi ve soyu var.Konsept ilk 90 ların başında taslak haline getirildi ve Mazdanın çok hoşuna giderek derhal evlilik teklifi yapıldı.İsmide Latince Latens Curtis ten türetildi.Aracın sitili Almanyada mükemmel bir özgeçmişi olan bir adam tarafından merkezi yine Almanyada Orberammergau;da olan Mazda Dizayn Merkezinde geliştirildi.Şef tasarımcı(Ginger Arnold Ostle),aynı zamanda Porsche;nin 928,944,924 gibi zamanının en yakışıklı araçlarının tasarımından sorumlu olan şahıstı.Şuan bile bir 928 süperspor araçlar arasında caka satmaya devam ediyor.Son zamanlarda yapılan bir 944 e bakarsanız Lantisle olan benzerliğin cok açık olduğunu hemen farkedersiniz.Özellikle kaportanın tampona doğru batması ve tekerleklerin aldıği kavis bunu daha iyi özetler.
    Bir 323f kullanın, hatta baz modelini kullansanız dahi sürüşün ne kadar tatlı ve dengeli olduğunu şaşırarak göreceksiniz.Bu rastlantı olarak görülmüyordu çünkü lantisin şasesi Almanya,Nurburgring;te geliştirildi.
    Nissan,Skyline R32 i geliştirirken deneme pistini kulanan ilk Japon üreticiydi onu Honda NSX ile Subaru ise İmpreza ile takip etti.Lantisin yol testi ve şase gelişimi 1993 te yer aldı ve çabucak gerçekleştirildi.Lantis benzer ölçülerdeki modellerden testlerde daha sportif bir tat veriyordu.Lantis için önce Almanların yardımıyla modifiye edilen bir V6 makine seçildi.Porsche V6 modellerin geliştirilmesinde yardımcı oldu.Alman şirket hem 2litre V6 ünitelerin hemde daha önceler MX3 coupe de kullanılan 1.8 V6 ünitelerin geliştirilmesinden sorumluydu.1.5 ve 1.8 litre 4 silindir üniteler doğrudan Mazda tarafından üretildi.V6 motorun sadece bir araca sıkıştırılması için bir sebep yoktu ve daha geniş sedanlarda ve diğer coupe lerdede bu makine kullanıldı.Araç özellikle Japonyada hiçbir zaman çok popüler olmadı 1994 ve 1997 arasında 30.044 adet satıldı fakat bu dizayn dünya çapında büyük ilgi gördü ve 217.362 adet olarak başta Avrupa,güney Afrika,Avustralya,ve birkaç uzak doğu ülkesinde satıldı.Lantis hiçbir zaman diğer Mazda modelleri gibi büyük satış rakamlarına ulaşamadı ama sınıfında bir mücevher olarak kalmasını bildi.Japonyada kısa bir süre Japon touring araç sınıfında kaldı.98 model olarak son üretimi yapıldı.
    Avrupada birçok fan kulüp ve hayranı olan bu aracın japonyada daha sonra diğer markalar tarafından can sıkıcı benzerleri üretildi ama hiçbiri o mühendislik ve tasarım zaferi olarak adlandırılan bu aracın tadını veremedi.Mazda lantis 90 ların klasik olmuş üretimi devam etmeyen bir araçtır.2004 model 3 güzel görünüyor ama Lantis kadar özelmi acaba


    alıntıdır
    biraz araştıralım




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    yaptığın bu araştırmanın arabayı almayı düşünen kişiye faydası oldugunu mu sanıyorsun
    bi de biraz arastıralım demiş.
    quote:

    Orijinalden alıntı: speed need

    323F;in hikayesi……………James walshe

    Hiç hata yapma!Mazda 323f\Lantis yada BA model olaral adlandırılan araç diğer Mazdalara hiç benzemiyor.Onun bir hikayesi ve sadece belli araçlar için oluşturulmuş araç tasarım merkezi ve soyu var.Konsept ilk 90 ların başında taslak haline getirildi ve Mazdanın çok hoşuna giderek derhal evlilik teklifi yapıldı.İsmide Latince Latens Curtis ten türetildi.Aracın sitili Almanyada mükemmel bir özgeçmişi olan bir adam tarafından merkezi yine Almanyada Orberammergau;da olan Mazda Dizayn Merkezinde geliştirildi.Şef tasarımcı(Ginger Arnold Ostle),aynı zamanda Porsche;nin 928,944,924 gibi zamanının en yakışıklı araçlarının tasarımından sorumlu olan şahıstı.Şuan bile bir 928 süperspor araçlar arasında caka satmaya devam ediyor.Son zamanlarda yapılan bir 944 e bakarsanız Lantisle olan benzerliğin cok açık olduğunu hemen farkedersiniz.Özellikle kaportanın tampona doğru batması ve tekerleklerin aldıği kavis bunu daha iyi özetler.
    Bir 323f kullanın, hatta baz modelini kullansanız dahi sürüşün ne kadar tatlı ve dengeli olduğunu şaşırarak göreceksiniz.Bu rastlantı olarak görülmüyordu çünkü lantisin şasesi Almanya,Nurburgring;te geliştirildi.
    Nissan,Skyline R32 i geliştirirken deneme pistini kulanan ilk Japon üreticiydi onu Honda NSX ile Subaru ise İmpreza ile takip etti.Lantisin yol testi ve şase gelişimi 1993 te yer aldı ve çabucak gerçekleştirildi.Lantis benzer ölçülerdeki modellerden testlerde daha sportif bir tat veriyordu.Lantis için önce Almanların yardımıyla modifiye edilen bir V6 makine seçildi.Porsche V6 modellerin geliştirilmesinde yardımcı oldu.Alman şirket hem 2litre V6 ünitelerin hemde daha önceler MX3 coupe de kullanılan 1.8 V6 ünitelerin geliştirilmesinden sorumluydu.1.5 ve 1.8 litre 4 silindir üniteler doğrudan Mazda tarafından üretildi.V6 motorun sadece bir araca sıkıştırılması için bir sebep yoktu ve daha geniş sedanlarda ve diğer coupe lerdede bu makine kullanıldı.Araç özellikle Japonyada hiçbir zaman çok popüler olmadı 1994 ve 1997 arasında 30.044 adet satıldı fakat bu dizayn dünya çapında büyük ilgi gördü ve 217.362 adet olarak başta Avrupa,güney Afrika,Avustralya,ve birkaç uzak doğu ülkesinde satıldı.Lantis hiçbir zaman diğer Mazda modelleri gibi büyük satış rakamlarına ulaşamadı ama sınıfında bir mücevher olarak kalmasını bildi.Japonyada kısa bir süre Japon touring araç sınıfında kaldı.98 model olarak son üretimi yapıldı.
    Avrupada birçok fan kulüp ve hayranı olan bu aracın japonyada daha sonra diğer markalar tarafından can sıkıcı benzerleri üretildi ama hiçbiri o mühendislik ve tasarım zaferi olarak adlandırılan bu aracın tadını veremedi.Mazda lantis 90 ların klasik olmuş üretimi devam etmeyen bir araçtır.2004 model 3 güzel görünüyor ama Lantis kadar özelmi acaba


    alıntıdır
    biraz araştıralım



    "bu araçlar nasıldır." diyen ben miyim?




  • arkadaş aracın öz geçmişini yazmıssın.ne faydası var tarihinden banane der alacak kişi.
    sen teknik detaylardan 2. el piyasasından parça fiyatlarından parçası bulunabilir mi bulunamaz mı
    kronik sorunları var mı ondan haber ver.
    uyarır gibi gifler koyup araştıralım demek hiç hoş olmamış
  • Kaçan göçen birşey yok. Araba işi aceleye gelmez, cebinde paran olduktan sonra istedigin aracı alırsın.
    Öncelikle gidip gör, iyice bak, hoşuna giderse aracı Mazda yetkili servisine götürüp baktırman lazım.
    Bu arada link acılmıyor
    quote:

    Orijinalden alıntı: badokan

    Beyler, az önce internette bi mazda lantis 96 model gördüm adamı aradım aracı 11 'e bırakacak. şimdi benden haber bekliyor.
    ama bu araçlar nasıldır. 96 model olmasının zararı olurmu ?
    aracın adresinide vereyim yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar. kaçırmakta istemiyorum ama araç hakkında bilgim yok işte
    Mazda Lantis 1996 model Full





  • quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    arkadaş aracın öz geçmişini yazmıssın.ne faydası var tarihinden banane der alacak kişi.
    sen teknik detaylardan 2. el piyasasından parça fiyatlarından parçası bulunabilir mi bulunamaz mı
    kronik sorunları var mı ondan haber ver.
    uyarır gibi gifler koyup araştıralım demek hiç hoş olmamış


    bu araç nasıldır bilginiz varmı nedir ne değildir diye sormuş bilgi istemiş arkadaş bende verdim/alıntıladım işte bunun daha uzatacak neyi var ben anlamadım.banane tarihinden diyorsa ondan da bana ne ben araç hakkında bilgi verdim ister önemser ister önemsemez 2. el piyasasından ben niye bilgi vereyim 2. eli iyi olsa ne olur kötü olsa adam arabayı alacak aldığı gibi satmayacağın göre 3-4 yıl sonra zaten 20 yılık araba olacak daha ne piyasası sanki 0 araba alıyor bana...durduk yere muhalif olmayın ya!




  • Türkiye'de maalesef spor görünümümlü aracları temiz bulmak cok zor, çok hor kullanılıyor zaten
    quote:

    Orijinalden alıntı: d_hamen

    Ben de bundan uzun süre önce almayı düşünmüştüm bu aracı. ilk arabam olacaktı, tabiiii ankara içinde temiz bir tane bulabilmiş olsaydım . En az 7 araca baktım, servise soktum. çoğunun motoru bitikti, yağ yakıyordu. Hatta bu araçta kronik sorun mu bu acaba diye düşünmüştüm. Sonra süper lacivert renkli 97 model diri bir lantis bulmuştum 10.500 TL ye anlaştık üstelik motoru da düzgündü fakat bu da komple boyalı çıktı. Sonuç olarak temiz bir lantis bulamadığım için vazgeçmiştim bu sevdadan. Senin ilanını yolladığın araca gelince, bence body kit çok kötü olmuş aracın güzelliğini bitirmiş. bir de farklı bir renk olsa daha iyi olur gibi tabi bunlar kişisel görüşlerim.




  • Forumdaki L.J nickli arkadaşımız sanırım bu aracı bi süre kullanmıştı ve memnun kalmıştı,ona ulaşabilirseniz daha sağlıklı olur
  • arkadaş bilgi istemiş sen de kendin araştır dercesine biraz araştıralım diyorsun
    madem bir şey paylaşıyorsun adamın kafasına kakarak söyleme
    benim takıldığım nokta bu.
    bu üslupta yazanlar olunca ister istemez uzatıyorum arkadaşım kusura bakma

    quote:

    Orijinalden alıntı: speed need


    quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    arkadaş aracın öz geçmişini yazmıssın.ne faydası var tarihinden banane der alacak kişi.
    sen teknik detaylardan 2. el piyasasından parça fiyatlarından parçası bulunabilir mi bulunamaz mı
    kronik sorunları var mı ondan haber ver.
    uyarır gibi gifler koyup araştıralım demek hiç hoş olmamış


    bu araç nasıldır bilginiz varmı nedir ne değildir diye sormuş bilgi istemiş arkadaş bende verdim/alıntıladım işte bunun daha uzatacak neyi var ben anlamadım.banane tarihinden diyorsa ondan da bana ne ben araç hakkında bilgi verdim ister önemser ister önemsemez 2. el piyasasından ben niye bilgi vereyim 2. eli iyi olsa ne olur kötü olsa adam arabayı alacak aldığı gibi satmayacağın göre 3-4 yıl sonra zaten 20 yılık araba olacak daha ne piyasası sanki 0 araba alıyor bana...durduk yere muhalif olmayın ya!




  • konunun üzerinden 1 sene geçmiş.

    bende lantis düşünüyorum.
    kullanıcı yorumlarını okudum.
    95 model lantisi var adamın, çok memnun.
    bir arızası olmuş, yaptırıp kullanacam diyor adam. satacam demiyor

    lantisdeki çekiş gücü, viraj dönüş gibi özellikler bu kategorideki hangi araçda var...
  • konunun üzerinden 2 sene geçmiş ama ben lantis aldım. memnunum.
    4 kapılı spor olarak tek araç lantis herhalde. lpg ile 25-30 arası. benzinde 50 krş yakarı var ama şehir dışı 40 krş. tabi benzin fiyatlarını da göz önünde bulundurun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.