Şimdi Ara

MCLARENCİLER BURAYA!!!!!!mclaren-mercedes yeniden (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
668
Cevap
1
Favori
58.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner


    quote:

    Orijinalden alıntı: boQ7niz

    mclaren in video mükemmelmiş. pitstopları süperdi.

    Senin kullanıcı adının da onlardan aşağı kalır yani yok :)

    Konu sahabinden özür dileyerek,
    Öner adlı kullanıcıya hitaben
    Senin eski nickinle şimdiki imzanda muaazzam uyuyor.




  • mp4-26 gelmiş geçmiş en yakışıklı f1 araçları arasında ilk 5'e girer kendi gözümde. bu aracın akıbeti de tıpkı mp4-20 gibi oldu ona üzülüyorum, çirkin şansı lazım bize
  • bende bunu anlamıyorum ıste cırkın olsun ama her gp rakıperıne pıstı dar etsın ne guzel
  • Bu kez Lewis ve Jenson, Air Hockey'de kamera karşısında


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanctus Diavolos
    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger
    quote:

    Orjinalden alıntı: darker
    hangi spor forumuna girsem mclaren den başka bişey görmüyorum, yahu 5 yıldır neredeydiniz

    Sanırım kazanan bir takımı tutuyorlardı (herkesi kastetmiyorum, kimse üstüne alınmasın). McLaren kazanmaya başlayınca McLaren' ci oldular. Bu her spor organizasyonunda vardır zaten. Birisi kazanırken o tutulur. Kazanamayınca takım değiştirilir. 5 yıldır Ferrari üst üste kazanmıştır, en büyük Ferrari' dir. Ama bu sene yan gelmiştir, birden takımları değişmiştir. Ben ne fanatik Williams' çılar hatırlarım 2000 ve 2001' de. Nedense sonra birden kayboldular. 5 yıl boyunca ortalıkta pek McLaren' ci görmemen son derece doğal. Tabi kötü zamanında takımlarını destekleyenlere saygım sonsuzdur.

    dediğin tipte insan cok ama ben hiç üzerime alınmadım
    çünkü ben f1 i izlemeye başladıgım agustos 2000den beri mclaren dan başka takım tutmadım
    ha evet desteklediklerimde oldu ama her zaman mclaren en ön plandaydı çünkü fanatik bi taraftarıyım
    mclaren da hakkinen ve coulthard ta süründükleri zamanlarda dahi desteğimi esirgemedim
    bugün bu yarışları kazanırken nasıl destek veriyorsam o çok kötü dönemlerde bile aynı şekilde destek verirdim

    ya pekı sımdı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanctus Diavolos
    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger
    quote:

    Orjinalden alıntı: darker
    hangi spor forumuna girsem mclaren den başka bişey görmüyorum, yahu 5 yıldır neredeydiniz

    Sanırım kazanan bir takımı tutuyorlardı (herkesi kastetmiyorum, kimse üstüne alınmasın). McLaren kazanmaya başlayınca McLaren' ci oldular. Bu her spor organizasyonunda vardır zaten. Birisi kazanırken o tutulur. Kazanamayınca takım değiştirilir. 5 yıldır Ferrari üst üste kazanmıştır, en büyük Ferrari' dir. Ama bu sene yan gelmiştir, birden takımları değişmiştir. Ben ne fanatik Williams' çılar hatırlarım 2000 ve 2001' de. Nedense sonra birden kayboldular. 5 yıl boyunca ortalıkta pek McLaren' ci görmemen son derece doğal. Tabi kötü zamanında takımlarını destekleyenlere saygım sonsuzdur.

    dediğin tipte insan cok ama ben hiç üzerime alınmadım
    çünkü ben f1 i izlemeye başladıgım agustos 2000den beri mclaren dan başka takım tutmadım
    ha evet desteklediklerimde oldu ama her zaman mclaren en ön plandaydı çünkü fanatik bi taraftarıyım
    mclaren da hakkinen ve coulthard ta süründükleri zamanlarda dahi desteğimi esirgemedim
    bugün bu yarışları kazanırken nasıl destek veriyorsam o çok kötü dönemlerde bile aynı şekilde destek verirdim

    ya pekı sımdı?

    Ekin'in yerine cevap veriyim (yanlışsa düzeltsin).. kimi mclaren'den ferrari'ye geçince ekin pilot olarak kimi'yi takım olarak toyota'yı tutmuştu.. sonrasında hem kimi hem toyota f1'i bıraktı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: http://www.turkiyef1.com/haberler/28099/mclaren-honda-ile-anlasabilir.html

    McLaren, Honda ile anlaşabilir

    Alman Auto Motor und Sport dergisi, 2012 sonunda Mercedes'le motor anlaşması sona erecek olan McLaren'ın, Honda ile yeniden güç birliğine gitmeyi düşündüğünü yazdı.

    Dergi, dün yayınladığı haberde, McLaren'ın yeni bir motor tedarikçisi arayışında olduğunu belirtti. Takım içindeki kaynaklara dayanarak yayınlanan haberde, Honda'nın 2014'den itibaren kullanılacak V6 turbo motorlar için muhtemel bir aday olabileceği ifade edildi.

    McLaren'dan ise habere ilişkin bir yorum yapılmadı.

    Dergi, Suzuka'daki üst düzey bir Honda yöneticisinin açıklamalarına yer vererek, Honda'nın motor tedarikçisi olarak, Formula 1'e dönmek için tüm teknik alt yapının hazır olduğunu bildirdi. İsmi açıklanmayan yönetici bununla birlikte, yönetim kurulunda bu yönde onaylanmış herhangi bir kararın olmadığını da sözlerine ekledi.

    Mercedes, 2009'da dünya şampiyonu olan Brawn GP takımını satın almasının ardından McLaren'daki hisselerini satmıştı.

    McLaren ile Mercedes arasındaki anlaşma 2012 sonunda İngiliz ekibinin, Alman üreticiden ayrılmasına imkan sağlıyor. Ancak McLaren anlaşmanın devam etmesini isterse, en az 2015'e kadar yıllık 6.8 milyon sterlin karşılığında işbirliğini sürdürebilecek.

    Mercedes şu an üç takıma motor veriyor. Ferrari motoru kullanan üç takım bulunurken, Renault gelecek yıl dört takımla yarışacak. Cosworth'ün ise iki takımı bulunuyor.

    Honda, 2008 sezonu sonunda Formula 1'den ayrılmış, takım Brawn GP ismini alarak yoluna devam etmişti.

    ısı mızahı yone dokecek olursak savulun mclaren-honda lı efsane gerı donuyor

    gercekcı olursak cok rısklı hamleler bunlar




  • niye riskli olsun @hakan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    niye riskli olsun @hakan.


    bılmemkı.hanı ortaklık sonlandırıldıktan sonra bıle ne kadar mutlu oldugumu tum forum bılır.ama ne bıleyım.ben f1 ı takıp ettıgımden berı mclaren ın motor tedarıkcısı mercedes ıdı.ne bıleyım bır garıp oldum.bulutsuz kış gecelerının huznu çöktu uzerıme cantan :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 19 Kasım 2011; 22:45:33 >
  • bu açıdan da haklısın @hakan. hayırlısı bakalım macca motor yapmaya başlasın şimdiye dek geç bile kaldılar. hani demiştim sana bi motoru bir meendis bile dizayn edip yapar diye.
    mesele kayıpsız, dayanıklı, verimli, patlamayacak kadar mukemmel hale getirmek. Mercedes in cok kaymağı var yani. Honda nere merso nere... ama V6 ya gecinceye kadar ne bilebiliriz Honda V6 nın ne olduğunu... ama merso ile devam ederler diye sanıyorum ben... gerci merso pahalı olacak ama... macca nın vardır parası dert olmaz herhalde.
  • quote:

    Ferrari'li Fry, McLaren ekibini topluyor

    Ferrari'nin teknik patronu Pat Fry'ın, McLaren'dan Ferrari'ye gelişini takip etmesi için bir grup mühendisi ikna etmeyi başardığı ileri sürüldü.

    Fry, McLaren'daki uzun ve başarılı kariyerinin ardından geçtiğimiz yıl Ferrari'ye geçmişti. Fry şu an takımın şasi teknik sorumlusu olarak görev yapıyor.

    Corriere dello Sport'un haberine göre Fry; McLaren'da çalışan Rupad Darekar, Jonathan Heal, Ioannis Veloudis, Lawrence Hodge ve Giacomo Tortora dahil bir grup teknik ismi Ferrari'ye katılmaya ikna etti.

    Turun Sanomat gazetesi de, McLaren'ın aerodinamik proje müdürü Marcin Budkowski'nin aynı zamanda Ferrari'ye geçmeye hazırlandığını yazdı.

    Bununla birlikte F1Enigma blogunda yazan McLaren'ın idari direktörü Jonathan Neale, Budkowski'nin, görevine bir süre ara vererek ücretli izin yapaacğını, 2012'de yeniden işinin başına döneceğini bildirdi.


    @cantan bı dakıka gel konusucaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 4 Ocak 2012; 20:34:08 >




  • bıyır abi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    bıyır abi

    hocam bu ne allasen.ozgunluk ozgunluk dıye tavada hamsı bırakmassınız.ama kopyalamayı da kokunden cozersınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    bıyır abi

    hocam bu ne allasen.ozgunluk ozgunluk dıye tavada hamsı bırakmassınız.ama kopyalamayı da kokunden cozersınız

    Hocam ozgunluk
    konusunda haklısın. ferrari son 2 senedir kopyalayıp duruyor. ben de çok kızıyorum yahu. bu yıl resmen RBR kopyası yapmış herifler. bunun da farkındayım az. yani tavada azcık hamsi bırakıyordum. bana ole geliyor.
    pat fry ferrari de. onceleri boyle transferler olur. macca nın aerodinamik şeflerinden John Iley Ferrari den macca ya geldi idi. başkası felan.
    sanıyorum Alonso etrafına eski teknik ekibini topluyor. daha kesin bir şey yok! oluyorsa da macca nın eski elemanları para kazanıyorlar diyelim ((:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    bıyır abi

    hocam bu ne allasen.ozgunluk ozgunluk dıye tavada hamsı bırakmassınız.ama kopyalamayı da kokunden cozersınız

    +1
  • yine yeni yeniden iste mp4 27

    MCLARENCİLER BURAYA!!!!!!mclaren-mercedes yeniden


    MCLARENCİLER BURAYA!!!!!!mclaren-mercedes yeniden


    MCLARENCİLER BURAYA!!!!!!mclaren-mercedes yeniden


    quote:

    McLaren MP4-27 Teknik Özellikleri

    Şasi

    Monokok

    McLaren tarafından şekillendirilmiş karbonfiber bileşene sahip ön ve yan çarpışma yapıları

    Ön süspansiyon

    Manivelalı çift süspansiyon kolu düzeneği ve itme kolu (pushrod) tarafından yönetilen içten dönmeli amortisör sistemi

    Arka süspansiyon

    Manivelalı çift süspansiyon kolu düzeneği ve çekme kolu (pullrod) tarafından yönetilen içten dönmeli amortisör sistemi

    Elektronik

    Şasi kontrolü, motor kontrolü, veri edinimi, kontrol paneli, sensörler, veri analizi ve telemetrinin dahil olduğu McLaren Elektronik Sistemleri tarafından üretilen sistem

    Karoser

    Karbonfiber bileşen. Ayrı motor kapağı, sidepodlar ve taban. Ön kanadı tamamlayan yapısal burun.

    Pilot tarafından kontrol edilen sürtünme azaltma sistemi (DRS)


    Lastikler Pirelli P Zero
    Telsiz Kenwood
    Yarış jantları Enkei
    Fren kaliperleri Akebono
    Ana silindirler Akebono
    Bataryalar GS Yuasa Corporation
    Direksiyon McLaren destekli sistem
    Elektronik aksam McLaren Electronic Systems
    Boyama çözümleri AkzoNobel Car Refinishes (Sikkens ürünleri kullanılarak)

    Motor

    Tip Mercedes-Benz FO 108Z
    Kapasite 2.4 litre
    Silindirler 8
    Maksimum devir 18,000
    Yerleşim açısı 90°
    Piston genişliği 98mm (maksimum)
    Valf sayısı 32
    Yakıt Yüksek performanslı kurşunsuz ExxonMobil (5.75% bio fuel)
    Bujiler Formula 1 için özel olarak tasarlanmış NGK yarış bujileri
    Yağlama Mobil 1 – yüksek ekonomi ve düşük emisyonla harmanlanmış güçlü performans, koruma ve soğutma
    Ağırlık 95 kg (FIA tarafından belirlenen minimum ağırlık değeri)

    KERS Hibrid

    Tip Mercedes-Benz
    e-Motor Motora entegre edilmiş elektrikli motor/jeneratör
    ESS Bütünleşmiş enerji akümilatör hücreleri ve güç elektronikleri
    Güç 60 kW

    Transmisyon

    Vites kutusu McLaren tarafından şekillendirilmiş karbonfiber bileşen. Tamamlayıcı arka çarpışma yapısı.
    Vitesler 7 ileri 1 geri vites
    Vites seçimi El ile kontrol edilen McLaren kesintisiz vites sistemi
    Yağlama Mobil





  • bildiğin kütük işte...
  • ooff off nerde mp4 20 ler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    bildiğin kütük işte...

    Sizin araç ta tanıtıldı şimdi.
    Merdivenli dallı budaklı kütük olmuş sizinki de..
    Eee beterin beteri var ama şöyle bi gerçek var ki tarihin en çirkin F1 araçlarına doğru yol alıyoruz yavaş yavaş.
    Bu seneki araçlar zaten felaket ama gittikçe daha da kötüye gidiyor.
    O burunlar ne öyle ya araçlardaki. Off
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.