Şimdi Ara

Media Markt tan Beyaz eşya alırken bir kez daha düşünün...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba, sizlerle media markt tan almaya çalıştığım buzdolabına ilişkin yaşamış olduğum traji komik olaylar zincirini paylaşmak istiyorum.
    sonuçta biz Donanım Haber üyeleri ihtiyacımız olan bir ürün almadan önce önce forumda bir araştırma yapıyoruz... Belki uyarılarımın birilerine faydası olur
    şimdi gelelim benim media markt ile yaşadığım olaylar silsilesine,
    Media markt İnternet sitesinden Geyikli de bulunan yazlığım için bir buzdolabı siparişi verdim.Aradan geçen 15 günlük süreçte buzdolabının teslim
    edilmemesi üzerine 3 defa çağrı merkezini aradım her seferinde tatmin edici bilgi verilmeden talep kaydınız oluşturuldu cevap bekleniyor diyerek savuşturuldum.
    Bunun üzerine kargo firması ile temasa geçtim kargo firmasından media markt ile belde teslimat anlaşmalarının olmadığını kapıda teslimatın mümkün olmadığı buzdolabını
    en yakın ilçe merkezinden teslim edilebileceği bilgisine ulaştım. Takdir edersiniz ki buzdolabı cebe konularak eve getirilebilecek bir ürün olmadığından
    bu teklifi reddettim ve tekrar media markt müşteri hizmetlerini aradım internet sitesinde kapıyı bırakın kaçıncı kat olursa olsun daireye teslim edileceği
    belirtilen buzdolabının kargo firmasınca evime teslim edilemeyeceğini öğrendiğimden siparişimi 5 gün önce iptal ettim ve ücretin iadesini talep ettim.
    Ancak bu güne kadar ücret iadesi yapılmadı. şu anda başka bir yerden buzdolabı almak istiyorum ama kredi kartı limitimde media markt a ait taksitler
    gözüktüğünden limitim yeterli gelmemekte ve buzdolabı alamamaktayım. Bu yaz sıcağında buzdolabımın olmaması nedeniyle büyük maduriyet yaşamaktayım.
    Dün müşteri hizmetlerinden konu ile alakalı olarak arandım buzdolabının iadesini kargo firmasından istediklerini kargonun gelmesini müteakip paramın
    iade edileceğini ve bu sürecin ne zaman tamamlanacağını bilmediklerini söylediler.
    Oluşturduğum şikayetlere istinaden bu gün müşteri hizmetlerinden tekrar arandım, müşteri hizmetlerindeki papağan kızla aramızda geçen diyalog aynen
    şöyle,


    - Ben Media Markt ın kurumsal bir firma olmasına güvenerek sipariş vermekte hata mı yaptım.?
    - Haklısınz beyefendi


    - Söz konusu ürünün evime teslim edilmemesindeki benim kusurum nedir ?
    -haklısınız beyfendi

    - Ben sipariş verirken adresimi açık olarak belirtiğim halde teslimi mümkün değilse neden buzdolabı kargo firması ile Balıkesir e kadar gönderildi ?
    -haklısınız beyfendi

    - Tarafıma teslim edilmeyen ve teslim edilmesinin de mümkün olmadığı belirtilen buzdolabının ücret iadesi için neden buzdolabın tekrar tarafınıza ulaşmasını
    beklemek durumundayım ?
    -haklısınız beyefendi, prosedür böyle

    -Bu prosedürün yasal dayanağı nedir ? Mesafeli satış sözleşmesinin son maddesinde teslim alınmadan iade edilen ürün için, ürünün tarafınıza ulaşmasını
    beklemenizi gerektirir bir husus yok
    - haklısınız beyfendi ama bana verilen bilgi bu yönde

    Bu konuşmalar gerçekleşirken gözümün önünde şu meşhur reklam canlandı mantık yok size yazıyoruz...
    Sözün özü arkadaşlar media markt tan 20 gündür buzdolabı tarafıma teslim edilmediği gibi paramın iadesi için de kargonun depolarına ulaşması beklenmekte
    Bu konuda tavsiyesi olan arkdaşların görüş düşünce ve önerilerini bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi messut34 -- 1 Ağustos 2015; 1:43:03 >







  • bimeks medimarkt zaten aynı firma bendede buna benzer oldu.. sildim kafadan..............
  • Aynı adrese kliksa dan bulaşık makinası almıştım 3 günde teslim edilmişti üstelik kargo firması da aynı horoz nakliyat, kargo firmasına bu durumu
    sordum bizim kliksa ile belde teslimat anlaşmamız var media markt ile yok dediler, böylece media markt ın nasıl bir firma olduğunu öğrenmiş olduk
    beni asıl çıldırtan özür dilemek, durumu telafi etmek yerine biz de böyle ne haliniz varsa görün şeklindeki pişkin tavırları, bundan sonra media markt tan
    internet üzerinden alış veriş yapmayı bırakın kapısının önünden bile geçmem.
  • Ürünü taksitli aldıysanız tüm tutarın iadesi yapılmayacaktır büyük ihtimalle. Her ay taksit tutarı kadar iade alacaksınız. Kart limitiniz açılacak diye bekliyorsanız bence detaylı bilgi alın mediamarkttan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu uyarıyı almam iyi oldu, umarım dediğiniz gibi değildir. Gerçi biz hala o aşamaya gelemedik buzdolabının tekrar medya markt stoklarına girmesini bekliyoruz

    uyarı için teşekkür ederim desenize bir de olmayan buzdolabının taksitlerini sıfırlamak için kavga edeceğiz...
  • Evet arkadaşlar ben konuyu açalı tam 25 gün olmuş ve rezalet hala devam ediyor... Buzdolabı hala media markt deposuna girmedi bırakın paramı tahsil etmeyi
    2. taksidin zamanı geldi 14 ağustosta paşa paşa kredi kartımdan 2. taksidi tahsil ettiler ve ben çıldırmaya devam ediyorum. defalarca müşteri hizmetlerini aradım
    hep aynı cevap buzdolabı stoklarımız girmeden yapacak bir şey yok,
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.