selam arkadaslar media marktan gecen hafta ASUS S505CA-XO119H modeli bir ultrabook aldim alirken hic arastirmadim. fiyat disinda tek dikkat ettigim mat ekran olmasiydi 500 gb hdd+24 gb ssd olan makinada win8 i hdd ye kurmuslar ssd bombos duruyo bunu epey garipsedim zaten malüm win8 inde dokunmatik ekranli tabletler ve pc ler icin üretilen bir zombi oldugunu farkederek ssd ye win7 yuklemenin en akillicasi olduguna karar verdim. win7 yuklemeden once bakayim driverlere var mi felan diye dusunurken aslinda asusun bu isimde bir makinasinin olmadigi gordum asusun resmi sitesinde boyle bir model yok internettede aratinca sadece mediamarkt linkleri cikiyor media markt in dusuk fiyat garantisi verdigi icin bir cok urunde üreticilerle anlasarak farkli bir isim ve seriyle üretilmesini sagliyor boylece musteriler ayni urunu daha ucuza satan biryer bulamamis oluyor daha once televizyon alacagim zaman bunu farketmistim velhasil elimdeki alette asusun driverleri var ama win8 uyumlu win7 uyumlu driverleride asusun sitesinden indiremiyorum böylece kalakaldim window8 e katlanmaya devam edecegim sanirim
illaki aynı bileşenlerde başka bir asus ürün vardır..bence onu araştır...sadece model numarası farklıdır ama diğer bütün özellikler aynıdır..
Eğer ürün piyasaya yeni girdiyse yazmayabiliyor bundan 1 ay öncesine kadar K55VJ modeli de yoktu.Ama sen yine de merak ettim diyorsan Asus desteğe mail at derim.
MediaMarkt hakkında ufak bir bilgi;
MediaMarkt: Geçenlerde aldığım bir mailde bir izleyicim Asus marka dizüstü bilgisayarına -yedek parçası bulunamadığı için- servisten değişim verildiğini ve sonrasında yaşadıklarını anlatmış. Değişim kağıdını aldıktan sonra Mediamarkt'a giderek eşdeğer bir model bakmış ancak içine sinen bir model olmadığı için Tüketiciyi koruma hakkındaki kanun ile sahip olduğu yasal hakları çerçevesinde fatura ücretinin iadesini istemiş. Ancak firmanın cevabı kanunu hiçe sayarak bunun mümkün olmadığı olmuş.
Bunun üzerine ben firmanın genel merkezine bir mail atarak durumu sordum ve bu durumun bir yanlış anlaşılma mı yoksa firma prensibi mi olduğunu sordum. Ancak geçen 1-2 günlük zaman içinde geri dönüş olmadı.
Açıkça anlaşılıyor ki firma "Firma prensibi olarak" Tüketici haklarını ve T.C. kanunlarını hiçe saymakta bir beis görmüyor. Buradan alışveriş yapıp değişim hakkı kazanmanız ve bu durumla karşılaşmanız küçük bir ihtimal gibi görünse de "Bana dokunmayan yılan bin yaşasın" demeyin ve "Bu tip ilkel olarak nitelendirilebilecek anlayışla yönetilen şirketlerin piyasadan silinmesi yada kendilerine bir çeki düzen vermesi adına" MediaMarkt'tan alışveriş etmeyin lütfen...
mediamarkt veya saturn gibi yerlerde alisveris yapacagima yerli firmalarda alisveris yaparim daha... gelmisler ulkemize, dibimize kadar,,, somuruyorlar bizi... biz sahip ciktikca onlar ayakta kalmaya devam edeceklerdir...
cevaplariniz icin tesekkürler arkadaslar asus sitesindeki modelleri inceledigimde benim laptobun ayni tip ve özelliklerine sahip baska bir modelle eslendigini farkettim ama aralarindaki fark benimkisinde win8 yüklü olmasi digerinde win7 yüklü olarak piyasaya sunulmasi sanirim bu nedenle model ismi ayni degil ama yinede bu modelinde müsterinin destek almasi icin o listede bulunmasi gerekirdi. bunun disinda media markt konusuna gelince ben zaten yurtdisinda yasiyolarum bu yüzden mediamarktan alisveris yaptim. ayrica düsük fiyat garantisi opsionunu sonuna kadar kullanan bir tüketicigim türkiyede olsam vatandan sasmazdim sanirim pazar günleri acayip indirimler yapiyolar en son gelisimde buna sahit oldum