Bildirim
MEDIA MARKT UCUZ LAPTOP
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: BLOOD36
Arkadaşlar dün media markt ın int sitesinde neredeyse yarı fiyatına 1 laptop aldım ,tahminimce fiyatını yanlış girdiler , neyse bugün beni arayıp sistemde teknik bir hata olduğunu dolasıyla siparişimi iptal edeceklerini söylediler , bunlara hakları var mı ? Nereye itiraz edebilirim ?
Hangi marka laptopu kac paraya aldin. Benim bu konular hakkinda acikcasi pek fikrim yok sanirim hakkin ama sen siparis onayi verdiysen caz cuz yap biraz ne dicekler bakalim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
parasını ödediysen nasıl böyle bir hakları var diye düşünüyorum. Satış sözleşmelerini iyice bir oku istersen " mediamarkt sdiparişleri kafasına göre iptal edebilir" diye bir ibare var mı kabul ettiğimiz.
diğer konuda bir arkdaşımız şöyle yazmış " Satış işlemi satıcı tarafından onaylandıktan sonra tek taraflı olarak sözleşme iptal edilemez "
kabul etmeyin iptal olayını.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pocoloco -- 23 Ekim 2013; 13:21:00 > -
Arayın söyleyin öyle bir şey yapamazlar. Mediamarkt kurumsal bir kuruluş, eğer ödemeyi yaptıysanız direk olarak iletişime geçmenizi tavsiye ederim. -
Toshiba L50-A-11Q laptopu 1206 tl ye aldım arkadaşlar normalde piyasada 2500 tl civarında , tahminimce bu arkadaşlar fiyatını yanlış girdiler , sabahtan arayıp teknik hatadan dolayı siparişiniz iptal edildi , size bilgi vermek amacıyla aradık falan dediler , daha sonra ben müşteri hizmetlerini arayıp itiraz ettim , size daha yetkili biri dönecek dediler , bekliyorum dönen olmazsa , tüketici haklarına başvuracağım , elimde print screen resmi var ürüünün ayrıca mailimde sipariş onayı ürün model bilgiisi fiyatı vs var , bir de kredi kartımın dökümünü aldım , ordan da parayı kesmişler. -
MM "tacir" dir siz "Tüketici" siniz. Hiç gerilmeden taleplerini resmen faks veya posta ile size iletmelerini, değerlendireceğinizi söyleyin. Konu bitecektir. Güle güle kullanın. -
Aradım , hakkınızı yasal yollarla arayın bizim yapabileceğimiz birşey yok diyorlar , daha yetkili biriyle de görüştürmüyorlar . -
quote:
Orijinalden alıntı: demirer1
MM "tacir" dir siz "Tüketici" siniz. Hiç gerilmeden taleplerini resmen faks veya posta ile size iletmelerini, değerlendireceğinizi söyleyin. Konu bitecektir. Güle güle kullanın.
Sanki ben iptal ettirmişim gibi , iptal talebiniz tarafımıza ulaşmış olup şu nolu siparişiniz iptal edilmiştir diye mail attım , buna itiraz ettim benim böyle bir talebim olmadı , madem teknik hatanızdan dolayı böyle bir iptal gerçekleşti o şekilde yazın diye , konu kaynadı gitti , en son kapattım , tüketici haklarına verecem. -
elinizde resim de var, şikayetvar tarzı sitelerin hepsine durumu iletin bu yaptığı terbiyesizlik iyice bir yayınlansın size mecburi geri dönüş yapacaklardır. -
Abi iş cidden inata bindi , parasında değilim zaten bir bakıma yarı fiyatına olduğu için birinin hatası olduğu belli ,Benim ağzımdan talep almaları , bir de müşteri hizmetlerinin tavırları beni çığrımdan çıkardı , bugün burdaki mağazasına gidip müdürleriyle görüşeceğim , yarında tüketici haklarına vereceğim. -
tebrik ederim, şahsi olarak destekliyorum. Ayıp yani hem hata yap hem yağ gibi üste çık olacak iş değil. -
Aynen öyle yapıyorlar , media markt ı hiç böyle bilmezdim , gözümde değeri kalmadı hiç.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X