Şimdi Ara

!!! Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB) !!! (158. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.278
Cevap
4
Favori
450.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackeaglevolkan

    arkadaşlar yardım edin kafayı yiyeceğim yoksa,şimdi orjinal medieval 2 aldım yükledim sistemimde iyi wista çift çekirdek oyuna girince 1-2 dakika sonra hani tab tuşunun üstündeki e harfi varya ayraç imleci olan ona basınca ekranın yarısı kararır yazmak için öyle birşey oluyor ve oyundan çıkıyor sonra tekrar giriyor otomatik,bundan önce 2 kere kopya oyunla denedim aynı hatayı verdi bende orjinalini aldım gene aynı hatayı verdi problem nerde arkadaşlar,daha önce xp ve normal bir sistem vardı gene aynı hata şuan wista gene aynı hata,acaba patchi kurmak gerek yada ayarlardanmı kaynaklanıyor lütfen yardım edin 2 gündür oynayamıyorum aldım(herhangi bir patch falan yüklü değil orjinal aldığım gibi kurdum ve açtım)

    Vista kullanan arkadaşlarda bu tip problem yaşayan görmedim. 1.1, 1.2 ve 1.3 patchlerini yükleyip denemekte fayda var.




  • adamlar gitmiş koca Osmanlı bayrağını Mısır bayrağı yapmış bunun dışında oyun bağımlılık derecesinde bir oyun İlk işim Türklerle memleketim Sinop'u aldım kahpe bizanstan sonra İstanbul'u fethettim ama çabuk geri aldılar oyun Türkçe olsa çok güzel olacaktı zor bu şekilde ezbere bişiler yapıyorum şehir kurulumlarında
  • ne yalan söylim 5 gündür bunlara hiç bakmadım bile oyun ingilizce bu yüzden çok zor oynamak ancak sizlerin sayesinde çözecez inşallah oyunu bu arada tüccarımız hangisi oluyor ben casusla birkaç asker öldürdüm onlarıda yok ettiler
    quote:

    Orjinalden alıntı: *Bozkır*


    quote:

    Orjinalden alıntı: zotee

    Ewt hemde baya zor durumdayım kala kala 2 tane şehirim kaldı kutsal roma ile başladım ama 2 sehir we milislerden başka bir seyim yok :P artık yeni oyun actım dediklerinizi yeni oyunla beraber yapıcam ekonomi iyi olursa sorun olmaz herhalde az cok tüccar işinide ögrendim ticari anlaşma yaptıgım ülkelere o zman tüccar göndercem acaba odun maden şarap demişşsiniz başka yolarıda warmış onları nasıl kazanabilirim ? ben bir tek taş ocakın gördüm diger ülkelerde yoksa onlar oyunun ilersindemi cıkıyor tekrar teşekkürler

    Tüccarların kullanacağı kaynaklar bulunduğunuz bölgenin coğrafi şartlarına göre değişkenlik gösteriyor. Örneğin bu resimde Almanya üzerinde bulunan doğal kaynakları işaretledim.






  • arkadaşlar selam
    stainless steel versiyonunu yükledim 6.1 gayet güzel çalışıyor oyun fakat çok can sıkıcı bir problem var,oyunda sadece spear milita ve bikaç kötü birlik yapılabiliyor.barack leeather tanner ve bilimum gerekli yerleride yaptırdım 100. turdayım hala daha çıkmadılar,asker seçme ekranında gözüküyorlar fakat üzrelerinde 0 yazıo ve asla basılmadılar hala??lütfen bi çözüm??
  • arkadaşlar bu 1.2 patchının linkini bulamadım
  • Arkadaslar ben onceden bir dosyanın ayarları ile oynayıp istediğim askeri guclendirebiliyor hatta sayısını bile arttırabiliyordum. Oyunu normal haliyle epey bir zaman oynadım, suanda tekrar kurdum biraz kendim edit yapıp oynamak istiyorum ama o dosyayı bir turlu bulamıyorum. Hatırlasam nasıl yaptıgımı geri kolay ama simdi o dosya nerde bilmiyorum. 1.3 patch i vede turkce eklentilerini yaptım. Benim aklımda turkce eklentinin icindeki data,text klasoru diye kalmıs ama ordada yok. Roma Total War da kolaydı yeri ama bunda epey zor bulmak, o tarz birsey yok demeyin hemen cunki cok iyi hatırlıyorum oldugunu, daha once su guclu kaleden cıkan kılınc kalkan savascısı vardı, o her kaleden cıkmıyordu bense hemen ayarlarla oynayıp diger ulkelerin kalelerini alınca ordada cıkacak sekilde ayarlamıstım neysem konuyu anlayan anladı, yardımcı olursanız sevinirim. Su sıralar baskada oyun oynamıyorum, bu oyunda biraz farklı seyler denemek istiyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yorukefe
    Arkadaslar ben onceden bir dosyanın ayarları ile oynayıp istediğim askeri guclendirebiliyor hatta sayısını bile arttırabiliyordum. Oyunu normal haliyle epey bir zaman oynadım, suanda tekrar kurdum biraz kendim edit yapıp oynamak istiyorum ama o dosyayı bir turlu bulamıyorum. Hatırlasam nasıl yaptıgımı geri kolay ama simdi o dosya nerde bilmiyorum. 1.3 patch i vede turkce eklentilerini yaptım. Benim aklımda turkce eklentinin icindeki data,text klasoru diye kalmıs ama ordada yok. Roma Total War da kolaydı yeri ama bunda epey zor bulmak, o tarz birsey yok demeyin hemen cunki cok iyi hatırlıyorum oldugunu, daha once su guclu kaleden cıkan kılınc kalkan savascısı vardı, o her kaleden cıkmıyordu bense hemen ayarlarla oynayıp diger ulkelerin kalelerini alınca ordada cıkacak sekilde ayarlamıstım neysem konuyu anlayan anladı, yardımcı olursanız sevinirim. Su sıralar baskada oyun oynamıyorum, bu oyunda biraz farklı seyler denemek istiyorum.


    Rome Total War da ben editliyorum dosyayı, "export_descr_buildings" adlı text dosyası ile yapılıyor ama Medieval da "PACK" ları açan bir programa ihtiyacın var.

    "SEGA\Medieval II Total War\tools\unpacker" içinde bir program var, onu kullanabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRACON1C -- 8 Ocak 2009; 15:26:15 >




  • arkadaş doğru söylüyor. bende aynı dosyayı değiştirerek kale kuşatmasında ejderha çıkartıyordum. tw forumlarında bir yerde oöğrenmiştim. ama o dosyayı bende hatırlamıyorum
  • Beyler Medievalda birimler neden bu kadar geç tepki veriyor, saldır komutu veriyorum, umurlarında değil sanki, savaş alanına tek tek gidiyorlar ve tek tek ölüyorlar, Rome da öyle değil emri verir vermez grup halinde saldırmaya başlıyorlar.
    Sırf bu yüzden bu oyundan soğuyorum, özellikle kale kuşatmasında çıldırtıyor.

    Yapay zeka (AI) ile ilgili çok fazla mod var ama, bunların içine kullandığım 1.3 patch e uygun savaş yapay zekasını adam eden, tavsiye ettiğiniz bir mod var mı?
  • tesekkurler

    unpacker all taptim 14.6 gb oldu oyun ama deydi istedigim dosyayi text olarak cikardi, ben simdi oyunu silsem tekrar kursam bu dosyayida data klasorune kopyalasam degistirip olurmu ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yorukefe
    tesekkurler
    unpacker all taptim 14.6 gb oldu oyun ama deydi istedigim dosyayi text olarak cikardi, ben simdi oyunu silsem tekrar kursam bu dosyayida data klasorune kopyalasam degistirip olurmu ?


    Dostum bak şöyle yap, edit'lemen gereken text dosyasını orjinal haliyle yedeğe al, editlenmiş text dosyasını da ayrı bir yere yedeğe al, oyuna bir şey olursa, silip yüklemen gerekirse ya da yaptığın hatayı (edit'lediğin dosyada) düzeltmen gerekirse hiç bir şekilde sorun yaşamazsın (Bu arada sorunun cevabı da evet oluyor), benim Rome için yedeğe aldığım en az 20 dosya vardır; birliklerin rütbe ayarından tut, hangi topraklarda hangi birliklerin çıkarılabileceği ile ilgili ayarlar ve yapı zamanlarını editlediğim text dosyaları..

    Bu arada edit'lediğin dosya hariç! diğer tüm çıkarttığın dosyaları hdd'de tutmana gerek yok, sadece edit'lediğin/edit'leyeceğin dosyanın kalması yer tasarrufu sağlayacaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRACON1C -- 8 Ocak 2009; 22:02:49 >




  • tesekkurler suanda ayarliyorum
    biryerde takıldım

    type Dismounted Gothic Knights
    dictionary Dismounted_Gothic_Knights ; Dismounted Gothic Knights
    category infantry
    class heavy
    voice_type Heavy
    banner faction main_infantry
    banner holy crusade
    soldier Dismounted_Gothic_Knights, 48, 0, 1.2

    bu alman savascisi ama nereye baktiysam bunu bulamadim, ayni isimde atlı veriyor ama bu atlı birligi degil. Bu savasci gercekten varmi ? varsa "export_descr_buildings" dosyasinda neden yok, varsada ben bulamadim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArJI -- 9 Ocak 2009; 0:41:51 >
  • Geciktiğim için üzgünüm, unutmuşum da konuyu,
    Dostum bende var, tam ismi de şu; "Dismounted Gothic Knights"
    Holly Roman Empire çıkarıyor bir tek, hre yazar, zaten şu an HRE ile oynuyorum

    Ayrıca Retrofit modunu (Eğer Kingdoms yüklü ise) tavsiye ediyorum, "Grand Unit Addon Mod" var "Retrofit 1.0" üzerine kuruluyor oyuna 100 birim daha ekliyor,özellikle tapınakçılar ve kutsal topraklarda üretilen birimler süper ,oyunun ana senaryosunu oynuyorsun, yapay zekayı da biraz düzeltiyor, çarpışma sahneleri çok güzel.


    Retrofit 1.0 :
    http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1581&act=down

    NOT: Kingdoms gerektirir.


    Grand Unit Addon Mod 6.0 :
    http://files.filefront.com/Grand+Unit+Addon+Mod+v6exe/;10262374;/fileinfo.html

    NOT: Kingdoms + Retrofit 1.0 gerektirir.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    :::: Grand Unit Addon Mod 6.0 Birimleri ve Modun Getirdiği Diğer Özellikler ::::
     
    =========================================================
    Over 100 units are added, including:


    Byzantium:
    - Pronoia Infantry
    - Byzantine Gunners [requires gunpowder discovery]
    - Archontopoulai
    - Alamanoi
    - Greek Firethrower
    - Mangonels

    Egypt:
    - Al-'Ashair Infantry
    - Khasseki Infantry
    - Al-Haqa Infantry
    - Abid al-Shira
    - Mamluk Handgunners [requires gunpowder discovery]
    - Sibyan al-Khass
    - Dismounted Ghulams
    - Ghulams
    - Khassaki
    - Mangonels

    Turks:
    - Ahdath
    - Turkish Crossbowmen
    - Dismounted Hasham
    - Hasham
    - Kurdish Auxiliaries
    - Iqta'dar
    - Mangonels

    Moors:
    - Andalusian Cavalry [renamed Late General Bodyguard, same stats as Turkish Quapukulu unit]
    - Andalusian Infantry [renamed Egyptian Khasseki Infantry unit, has the same stats]
    - Moorish Swordsmen [renamed Egyptian Al-Haqa Infantry unit, has the same stats]
    - Dismounted Tuareg [for recruitment in campaign, previously only in custom battles]
    - Mutatawwi'a [recruited at Masjid and above]
    - Mangonels

    Denmark:
    - Sami Axemen
    - Gotland Footmen
    - Svenner
    - Sergeant Swordsmen
    - Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Dismounted Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Dismounted Chivalric Knights [for recruitment in campaign, previously only in custom battles]
    - Mangonels

    Spain:
    - Dragoons [requires gunpowder discovery]
    - Late Crossbowmen (Crossbowmen from Americas campaign, renamed to avoid confusion with regular crossbowmen)
    - Sergeant Swordsmen
    - Santiago Order Sergeants [recruited at Knights of Santiago Minor Chapterhouse]
    - Marshall of St. James [recruited at Knights of Santiago Headquarters, unique unit]
    - Trecenezago [retextured and renamed Dismounted Halbbruder, recruited at Knights of Santiago Major Chapterhouse]
    - Knights of Calatrava [retextured and renamed Marshall of the Templars unit, stats similar to Chivalric Knights]
    - Mangonels

    Portugal:
    - Dragoons [requires gunpowder discovery]
    - Late Crossbowmen (Crossbowmen from Americas campaign, renamed to avoid confusion with regular crossbowmen)
    - Sergeant Swordsmen
    - Santiago Order Sergeants [recruited at Knights of Santiago Minor Chapterhouse]
    - Marshall of St. James [recruited at Knights of Santiago Headquarters, unique unit]
    - Trecenezago [retextured and renamed Dismounted Halbbruder, recruited at Knights of Santiago Major Chapterhouse]
    - Mangonels

    England:
    - Pikemen
    - Musketeers [requires gunpowder discovery]
    - Late Crossbowmen (Crossbowmen from Americas campaign, renamed to avoid confusion with regular crossbowmen)
    - New World Cuirassers [requires America]
    - Mounted Cuirassers [requires America]
    - Armoured Sergeants [for recruitment in campaign, previously only in custom battles]
    - Sergeant Swordsmen
    - Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Dismounted Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Mounted Longbowmen
    - Mangonels

    France:
    - Musketeers [requires gunpowder discovery]
    - Late Crossbowmen (Crossbowmen from Americas campaign, renamed to avoid confusion with regular crossbowmen)
    - New World Cuirassers [requires America]
    - Mounted Cuirassers [requires America]
    - Sergeant Swordsmen
    - Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Dismounted Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Dismounted Chivalric Knights [for recruitment in campaign, previously only in custom battles]
    - Dismounted French Archers [for recruitment in campaign, previously only in custom battles]
    - Mangonels

    Holy Roman Empire:
    - Dismounted Halbbruder [recruited at Teutonic Knights' Minor Chapterhouse]
    - Halbbruder [recruited at Teutonic Knights' Minor Chapterhouse]
    - Dismounted Ritterbruder [recruited at Teutonic Knights' Headquarters]
    - Ritterbruder [recruited at Teutonic Knights' Headquarters]
    - Dismounted Gothic Knights [for recruitment in campaign, previously only in custom battles]
    - Sergeant Swordsmen
    - Knechten
    - Mangonels

    Scotland:
    - Calivermen [requires gunpowder discovery]
    - Mounted Calivermen [requires gunpowder discovery]
    - Sergeant Swordsmen
    - Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Dismounted Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Mangonels

    Venice:
    - Dismounted Broken Lances [for recruitment in campaign, previously only in custom battles]
    - Sergeant Swordsmen
    - Sailors of the Italian States [renamed Pisan and Genoese Sailors unit from Crusader Campaign]
    - Late Crossbowmen (Crossbowmen from Americas campaign, renamed to avoid confusion with regular crossbowmen)
    - Mangonels

    Russia:
    - Russian Heavy Infantry [renamed Lithuanian Giltines Chosen unit from Teutonic Campaign]
    - Sergeant Swordsmen
    - Tartar Lancers
    - Dismounted Tartar Lancers
    - Mangonels

    Milan:
    - Sailors of the Italian States [renamed Pisan and Genoese Sailors unit from Crusader Campaign]
    - Sergeant Swordsmen
    - Halberd Militia
    - Late Crossbowmen (Crossbowmen from Americas campaign, renamed to avoid confusion with regular crossbowmen)
    - Mangonels

    Sicily:
    - Sailors of the Italian States [renamed Pisan and Genoese Sailors unit from Crusader Campaign]
    - Sergeant Swordsmen
    - Dismounted Italian Men at Arms
    - Italian Men at Arms
    - Mangonels

    Papal States:
    - Sailors of the Italian States [renamed Pisan and Genoese Sailors unit from Crusader Campaign]
    - Sergeant Swordsmen
    - Mangonels

    Poland:
    - Sergeant Swordsmen
    - Polish Foot Knights
    - Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Dismounted Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Mangonels

    Hungary:
    - Sergeant Swordsmen
    - Hungarian Foot Knights
    - Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Dismounted Late Armored Knights [renamed Late General Bodyguard, same stats, available in late era]
    - Mangonels

    Mongols:
    - Dismounted Light Lancers [for recruitment in campaign, previously only in custom battles]
    - Dismounted Heavy Lancers [for recruitment in campaign, previously only in custom battles]


    England, Scotland, France, Denmark, Milan, Venice, Papal States, Sicily, Poland, Hungary:
    - Templar Confrere Knights [recruited at Templars' Minor Chapterhouse]
    - Templar Sergeants [recruited at Templars' Minor Chapterhouse]
    - Templar Crossbowmen [recruited at Templars' Major Chapterhouse]
    - Templar Gunners [recruited at Templars' Major Chapterhouse; requires gunpowder discovery]
    - Marshall of the Templars [recruited at Templars' Headquarters, unique unit]
    - Hospitaller Sergeants [recruited at St Johns' Minor Chapterhouse]
    - Hospitaller Crossbowmen [recruited at St Johns' Major Chapterhouse]
    - Hospitaller Gunners [recruited at St Johns' Major Chapterhouse; requires gunpowder discovery]
    - Marshall of the Hospitallers [recruited at St Johns' Headquarters, unique unit]

    England, Scotland, France, Denmark, Milan, Venice, Papal States, Sicily, Poland, Hungary, Portugal, HRE, Spain:
    - Knights of Jerusalem [recruitable only in Jerusalem]
    - Dismounted Knights of Jerusalem [recruitable only in Jerusalem]
    - Canons of the Holy Sepulchre [recruitable only in Jerusalem, unique unit]
    - Knights of Antioch [recruitable only in Antioch]
    - Dismounted Knights of Antioch [recruitable only in Antioch]
    - Antioch Militia [recruitable only in Antioch]
    - Knights of Tripoli [recruitable only in Acre]
    - Squires of Tripoli [recruitable only in Acre]
    - Pisan and Genoese Sailors [recruitable only in Acre and Jerusalem, except by Italian factions]
    - Knights of Edessa [recruitable only in Edessa]
    - Edessan Guards [recruitable only in Edessa]
    - Edessan Squires [recruitable only in Edessa]
    - Templar Knights [recruitable only in Outremer]
    - Hospitaller Knights [recruitable only in Outremer]
    - Templar Sergeants [recruitable only in Outremer]
    - Hospitaller Sergeants [recruitable only in Outremer]
    - Templar Crossbowmen [recruitable only in Outremer]
    - Hospitaller Crossbowmen [recruitable only in Outremer]
    - Templar Gunners [recruitable only in Outremer; requires gunpowder discovery]
    - Hospitaller Gunners [recruitable only in Outremer; requires gunpowder discovery]
    - Sword Brethren [recruitable only in Riga, Stettin, and Thorn]
    - Livonian Auxiliaries [recruitable only in Riga, Stettin, and Thorn]
    - Christ Knights [recruitable only in Riga, Stettin, and Thorn]

    Mercenary Units:
    - Armenians of Cilicia [for hire around Outremer and Cilicia, Catholic and Orthodox factions only]
    - Frankish Axemen [for hire around Outremer, Germany, and France]
    - Frankish Swordsmen [for hire around Outremer, Germany, and France]
    - Burgher Pikemen [for hire in northern Europe]
    - Prussian Archers [for hire around Prussia]
    - Samogitian Axemen [for hire around Lithuania]
    - Sudovian Tribesmen [for hire around Lithuania]
    - Calivermen [requires gunpowder discovery, for hire in Scotland and Ireland]
    - Mounted Calivermen [requires gunpowder discovery, for hire in Scotland and Ireland]
    - Alamanoi Mercenaries [for hire in Greece and Anatolia]
    - Greek Firethrowers Mercenaries [for hire in Greece and Anatolia]
    - Dismounted Ghulam Mercenaries [for hire in Outremer, Egypt, and Arabia]
    - Ghulam Mercenaries [for hire in Outremer, Egypt, and Arabia]
    - Norse Axemen Mercenaries [for hire in Britain and Scandanavia]
    - Viking Mercenaries [for hire in Britain and Scandanavia]
    - Sherwood Archer Mercenaries [for hire in England and to a lesser extent in Scotland]
    - Gwent Raiders [for hire in England and Wales]
    - Irish Squires [for hire in Scotland and Ireland]
    - Pisan and Genoese Sailors [for hire in Outremer]
    - Apachean Braves [for hire in North America only, once you discover the New World]
    - Apachean Onde's Men [for hire in North America only, once you discover the New World]
    - Apachean Koitsenko [for hire in North America only, once you discover the New World]
    - Apachean Scouts [for hire in North America only, once you discover the New World]
    - English Huscarls [for hire in England]
    - Dismounted Frankish Knights [for hire in Europe and Outremer during the early and high eras]
    - Dismounted Mercenary Knights [for hire in Europe in the late era]
    - Dismounted Mercenary German Knights [for hire in Germany and Northern Europe in the late era]
    - Mongol Mercenary Archer [for hire in the Middle East, Russia, and Anatolia, Islamic factions only]


    Other Features:
    - All cannons can now fire grape shot [except Serpentines]
    - Some updated skins, including the mount skins for Templar and Hospitaller Knights.
    - Several spelling/grammar corrections for the unit descriptions.
    - Unlocked all playable factions.
    - Minor changes to mercenary pools.
    - Included Venetian Archers and Retinue Longbowmen armor upgrade fixes.
    - Included pikemen formation fix.
    - Minors changes to recruit priority offset.
    - Updated Swordsmith and Alchemist Guild triggers for new units.
    - Added four new custom battle maps: Village Vilinus, Broken Teeth Sands, Highland Loch, and Lake Choctaw.
    - Added new Middle Eastern culture interface from Crusades Campaign.
    - Added the campaign map castle models from the Brittania Campaign.
    - Included Kingdoms faction leader strat map models for all factions (except Timurids).
    - Replaced North American Aztec rebels with North American Apachean units from the Americas Campaign.
    - Four Apachean units are now available for Custom Battles, located in the Aztec unit roster.
    - Added the following event movies from Crusades campaign: Greak Mosque, Capture Jerusalem, and Declare Jihad movies.
    - Added new Kingdoms' battlemap models for Faction Leaders for all playable factions.
    - Incorporated various adjustments from the Kingdoms 1.5 patch, namely:
    Included new Kingdoms unit shield value balance adjustments.
    Updated unit banner corrections.
    Included unit cost and attack/defense value adjustments (except those that were intended for their respective campaigns only).
    Updated several unit recruit priority values.
    Note that I did not include the "arrow type" changes as I prefer those in the Retrofit Mod over Kingdoms.
    - Buildable stone forts are a seperate optional addon.
    =========================================================



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRACON1C -- 10 Ocak 2009; 15:52:02 >




  • Benim pek anlamadıgım konular bunlar. "NOT: Kingdoms gerektirir. " demissinya, benim oynadigim Kingdoms mu ?
    Diger konuya gelince Dismounted Gothic Knights bende de var ama ondan atli veriyor bende
  • "Kingdoms" Medieval 2'nin ek paketi.
    http://www.trgamer.com/yazi.asp?id=2410
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DRACON1C

    "Kingdoms" Medieval 2'nin ek paketi.
    http://www.trgamer.com/yazi.asp?id=2410


    tamam tesekurler
  • bir şey soracağım arkadaşlar, bu kingdoms ek paketi için oyunun güncellemesini yüklemek gerekli mi? birde kingdoms ek paketini yüklemek için ekstradan birşey yüklemek gerekir mi?
  • Hayır gerekmiyor, kingdoms ı direk üstüne kuruyorsun o gerekli güncelleştirmeleri yapıyor.

    Amaa!! paketi kurduktan sonra son olarak Kingdoms'ın 1.5 yamasını kurmanı tavsiye ederim
    > Kingdoms 1.5 Patch <
  • teşekkür ederim. indiriyorum.
  • arkadaşlar ben vistada kingdoms kurmaya çalışıyorum orjinal disci takın diyo bilgisi olan var mıdır?
  • 
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.