Şimdi Ara

Megane 2 hb ve virajlarda savurma (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
12.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: perspective


    quote:

    Orjinalden alıntı: fottili

    Foruma yeni üye olup konu açmışsın ama başka cevap yazmamışsın.Cevap verenlere hiç bir şey söylemiyecenmi birader.


    Allahtan sen çok eski bi üyesin. Belki adamın imkanı yok. Evinde interneti yok. Hesap mı vericek sana foruma yazı yazmadığı için. işine baksın herkes. konu ile ilgili bi cevabın yoksa boşu boşuna kirletme konuyu.

    Bir sorununu dile getirdiğine göre imkanı var demektir.Eğer gerçekten şikayeti varsa foruma bir şekilde tekrar girip fikir alışverişinde bulunur. Ben işime bakarım sen rahat ol.Amaç konuyu kirletmek filan değil. Biraz da benim baktığım perspektiften olaya bakmaya çalış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 5 Eylül 2008; 23:45:13 >




  • kesinlikle spor yay almak lazım ben 3.5 cm koni yay taktım araba düştü aşağı virajları istediğim suratle girebiliyorum şiddetle tavsiye ederim. amartisör de düşünüyorum ama daha marka konusunda karar vermedim. koni olabilir yine veya daha uygun bişey bulursam alıcam. tavsiyesi olan arkadaşlar varsa yazsınlar
  • Lastiklerin durumu çok önemli
  • basligi acan arkadas hala yok...
  • ilginç olan arkadas 15 kasım 2006 da üye olmuş...
    ilk ve son mesajını bu başlıkla atmış
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    ilginç olan arkadas 15 kasım 2006 da üye olmuş...
    ilk ve son mesajını bu başlıkla atmış

    fakemiş demekki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    ilginç olan arkadas 15 kasım 2006 da üye olmuş...
    ilk ve son mesajını bu başlıkla atmış


    guzel bir nokta
  • quote:

    Orjinalden alıntı: power.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    ilginç olan arkadas 15 kasım 2006 da üye olmuş...
    ilk ve son mesajını bu başlıkla atmış

    fakemiş demekki

    Hemen Fake damgasını vurmuşsun.Adam belki erişimi yok.Yada ne biliyim hep konudışında takılıyo!
  • Arkadaşlar herkesin gözlemi ve sınırları farklı olabilir. 2004 Megane II var ve bende bugün az bir hızdayken savrulma tehlikesi geçirdim.Bu konudaki sıkıntımı daha önce hiç yazmamıştım ama, yol tutuş maalesef bence de sorunlu.Bu araca sahip olmamız, inandığımız doğruları söylememize engel olmamalı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: add2000

    Arkadaşlar herkesin gözlemi ve sınırları farklı olabilir. 2004 Megane II var ve bende bugün az bir hızdayken savrulma tehlikesi geçirdim.Bu konudaki sıkıntımı daha önce hiç yazmamıştım ama, yol tutuş maalesef bence de sorunlu.Bu araca sahip olmamız, inandığımız doğruları söylememize engel olmamalı.

    sizinki sedan sanırsam...
    sedanın yoltutuşu zaten çok iyi değil bende beğenmedim açıkcası uzun yolda hacıyatmaz gibi sağ sol....biraz daha abartsam arkası kopucak...

    ancak hb te gerçekten duymamıştım daha önce...
  • Arkadaşlar bu biraz problemli olan yol tutuş sorunu renaultun türkiye için araçları bozuk yol versiyonu olarak adlandırıp orijinalinden daha yüksek olarak imal etmesinden meydana geliyor .Bizdeki megane lerin tekerlek ile davlumbazları arasındaki boşluga bir bakın birde avrupadaki (almanya fransa vb.)arasındaki boşluğa bir bakın arada dağlar kadar fark var .
    Ağırlık merkezi bu kadar yükselince de yol tutuş bir nebzede olsa bozulmakta özellikle faz1 olara geçen ilk seride biraz fazla yumuşak seçilen süspansiyon ayarlarıda buna katkıda bulunuyor ki faz2 de süspansiyon ayarlarını biraz sertleştirip daha iyi bir ayar yaptılar.Şunuda ekliyim otoparkta olan megane rs in ve 1.4 megane 2 nin tekerlek davlumbazlarının arsındaki farkı elimle ölçtüğümde arada 3 parmak fark olduğunu gördümki orijinalde rs sadece 2cm daha alçaktır orijinal megane den.
  • benim hb var bende yüksek oldugunu düşünüyorum biraz alçaltmak lazım arabayı sanırım öyle daha ii olur yol tutus ama masraflı işler bunlar o da vaz geçiriyo beni
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Blitz

    Walla ben virajlı yolları hep daha çok sevmişimdir ve hep ufak ufak olsada limitleri zorlamayı denerim. Kimi zaman (tabiki kuru zeminde) araba savrulmaz ama koltukların yan destekleri yetersiz olmadığından ben savrulurum koltukta, yani araç yüksek olasına rağmen gayet güzel yol tutuyor. Ama ıslak zemin dikkat diyorum. Aracın ağırlık merkezi olması gerektiğinden çok daha yukarda olduğu için virajın ve aracın durumuna göre önden yada arkadan daha kolay savuruyor.



    katılıyorum megane sınıfında iyi yol tutan araclardan biridir hatta
  • mrba arkadaşLar

    bn dha yeni 2005 model otomatik 1,6 16v dinamik gümüş qri 140.000 binde araba aLdım 21,400'e arabada kesinLikle kaza deqişen yok sadece bikaç parça belaltı boya var fuLL+fuLL araç sizce fiyatı iyi midir ?

    bu arabadayı bna önerir misiniz iyi midir meqane'Ler hakkında pek biLqim yok .

    arabada yaqmur sensörü otomatik far feLan dışında hanqi özeLLikLer var kapı kollarında eL tanıma mıydı anahtar tanımamıydı arabaya yaklaşınca kapılar otomatik açılıyo die duydum doqu mudur ?

    cevapLar için saoLun başınızı aqrıttıqım için kusura bakmayın
  • valla megane 2 yi savuran tek adam olarak tarihe geçersin haberin olsun.
  • Lastiklerin eskidir yoksa megane 2 nin savrulması pek mümkün değil ,şase volvo şasedir savrulma yapmaz lastiklerinin markası ve yılı çok önemli ..

    michelin kullanıyorum primacy hp var su an 2012 üretimi simdiye kadar en sert virajlarda bile savrulma yaşamadım
  • arkadaşlar renaultta yıllardır çalışan biri olarak konuşuyorum bu aracın 2004 modelinde özellikle yılın ilk yarısı üretilen yani ruhsatlarınızda haziran gibi piyasaya sürülen, kartlı çalışan versiyonu var ondan kesinlikle uzak durun. bahsettiğim araçta kontak düzeyinde bir yenilik denendi ve olmadı ondan sonra hiç bir şekilde aynı sistem yıl sonu üretilen ve bir sonraki yıl üretilen araçlarda kullanılmadı. dikkat edin piyasada bazı 2004 ler çok uygun fiyatlara satılır bunlara aldanmayın eğer elektronik aksamda bir sıkıntı olursa komple sistem değişiyor ki illa sıkıntı oluyor. bu sıkıntı benzinli kullanımda yaklaşık 7 8 yıl gazlı kullanımda 4 5 yıl sonra çıkmaya başlıyor. ilk belirtileri aracın gaza geçişinde yaşanan anlamsız sorunlar oluyor. örneğin aracı ilk çalıştırdığınızda hemen istop eder, bazen farketmeden gazdan benzine geçer, yakıtı dengesiz yakmaya başlar, ilk gaz verişte titreme yapar vs.. bu tarz özellikle gazlı araçlarda anlaşılan sıkıntılardan sonra ortalama 1 yıl içinde araç evlere şenlik oluyor. bukadar neden yazdım çünkü bende aynı aracın sıfırını alıp kullandım inanın öldüm öldüm dirildim yarı araba parası tamire verdim. kendim tamirci olduğum halde. dikkat edin ucuz denk geldi diye atlamayın bu sorunları kısmen onarttırıp aracı itelemeye çalışanlara dikkat edin. iyi araştırmadan almayın derim.




  • hb. lerde oyle savrulma sorunu pek gormedım ama demek ı olabılıyorda ıthaller de sorun yok denılıyordu ama araba bu tabıı tabıbırde bu araba bu kadar yüksek olursa olacağı budur genelde meane lar yüksek yapıda renoların çoğu böyle....
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.