Şimdi Ara

MEGANE 4 EDC ARIZASI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
1
Favori
6.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • muhalif13 kullanıcısına yanıt
    Kavramanın içindeki 2 balatanın değişimide yapılıyor ne kadar sağlık oluyor bilmiyorum ama yapan kişi titreme sorununun çözüldüğünü söylüyor titreme yapan kişiler kavrama değişimine karar verdiklerinde bu yolu deneyebilir uygunsa tabi maliyetini bilmiyorum araştırmak lazım deneyimleyen kişilerde süreci paylaşır ise güzel olurdu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Canbey96 kullanıcısına yanıt
    Evet değişim yapılıyor da kim değişim yapacak orası biraz muamma. Ben aracımı sattım. 3 sene önce sorduğum 3 yetkili servis biz hiç yapmadık demişti. Fiyat olarak da 20 30 u rahat geçer. Ben yazılım ile sorun öteleme yapmıştım. Servis biraz daha gider demişti.

    Zaten vites baskı balata ve volant değişikliği çok masraflı üzerine otomatik olunca içinde çift olduğu için fiyat 2 katı.

    Buradan EDC alacak kişiler görsün diye yazıyorum. Mutlaka test sürüşü yapsınlar. Özellikle köprü trafiği olan bir zamanda. Ki dur kalk da yapmaya başlıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deníz kullanıcısına yanıt

    Benim anlamadığım herkes DSG ye laf ediyor bende dahil olmak üzere lakin gel gelelim powershift te EDC de vs. Kavrama fiyatları x2 nasıl oluyor  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 2014 megane 3 var EDC li megane 4 lerin EDC leri daha farklı ve megane 3 ve fluence lerde kullanılanlardan daha iyi demişti renault serviste çalışan biraderim başınıza gelen durum ilginç geldi benim aracımda 8 yaşını bitiriyor 92000 de şuana kadar EDC ile ilgili hiçbir sorun yaşamadım ama açıkçası 100 bin sonrası korkutuyor benide

  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Banada megane 4 clio megane 3 vs aynı edc mevcut demişlerdi :) Ne kadar doğru bilmiyorum artık. 120.000 km öncesi biraz şans işi herhalde kullanım ile alakalı ne kadar fark eder bilemiyorum istanbul içi normal kasmadan kullanılıyoruz 79.000 km den beri bizde ama tahminim 85 binden beri titreme yapıyordu kavrama

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2003 den beri audi kullanıcısıyız daha önce 2012 a6 3.0 quattro vardı 200 bin km’ye kadar 3 kere mekatronik ile ilgili sorun çıktı doğuş bakımlı diye hep uyguna hallettik şuandada makyajlı a6 var çok şükür bir sorun çıkmadı şuan oda 140 km civarında, edc ile ilgili bu hafta bu sorun olmasa zaten en geç bir iki aya ben kavramanın ya içindeki 2 balatayı değiştirecektim yada komple kavramayı değiştiricektim işin güzel yanı önemli bir günde ve yolda kalmadam hallettik

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • çift kavramalıların hepsi uzak dursun. tork konvertörlü ya da en kötü cvt olacak.

  • volkann86 kullanıcısına yanıt
    EDC sorunlu, debriyaj setimiz değişti, 5yıl olmadan 2.kez arızalandı, üstelik marka da arkasında durmuyor, düzelttik falan diyorlar hikaye. Tasarımı sıkıntılı, değişen bir şey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SanalNot -- 25 Haziran 2023; 9:34:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çift kavramayı kötüleyip CVT'yi övmek, ölümü gösterip sıtmaya razı etmek gibidir. Sakin, kendi halinde, 60-70 yaşındaki kullanıcılar için CVT iyidir. Kesinlikle uzun yol şanzımanı değildir. Şehir içi şanzımanıdır.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.