Şimdi Ara

MEGANE II HIZ SABİTLEYİCİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
28.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    2005 Model Megane II Dynamiq model araç aldım araç Full+Full sadece sanroof yok arabada. Benim merak ettiğim geçen arkadaş sorduda aklıma geldi

    Aracımda Hız Sabitleyici varmıdır? Yada olup olmadığını nasıl kontrol edebilirim.? Var ise nasıl kullanıbilirim yardımcı olurmusunuz?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    MEGANE II Hız Sabitleyici

    Megane 2 Hız Sabitleyici Nasıl Çalışır?

    Megane 2 hız sabitleyici, araçta ayarlanan hızı otomatik olarak koruyan bir sistemdir. Aracın hız sensörlerinden ve elektronik kontrol ünitesinden (ECU) veri alarak çalışır. ECU, mevcut hızı ayarlanan hızla karşılaştırır ve gerekli ayarlamaları yapmak için gaz kelebeği konumunu kontrol eder.

    Megane 2 Hız Sabitleme Nasıl Kullanılır?

    Megane 2 hız sabitleyiciyi kullanmak basittir:

    1. İstediğiniz hıza ulaşın.
    2. "Hız Sabitleyici" tuşuna basın.
    3. Hız sabitleyiciyi iptal etmek için fren pedalına basın veya "Hız Sabitleyici" tuşuna tekrar basın.

    Megane 2 Hız Sabitleme Tuşu

    Megane 2'deki hız sabitleyici tuşu genellikle direksiyon simidinde bulunur. Tuş üzerinde genellikle bir "Hız Sabitleyici" sembolü (yeşil bir daire içinde beyaz bir yatay çizgi) bulunur.

    Megane 2 Hız Sabitleyici Avantajları

    Hız sabitleyici kullanmanın birkaç avantajı vardır:

    • Uzun yolculuklarda sürücü yorgunluğunu azaltır.
    • Yakıt verimliliğini artırabilir.
    • Belirli bir hız sınırını korumaya yardımcı olabilir.

    Megane 2 hız sabitleyici, sürüş deneyimini iyileştirmeye yardımcı olabilecek kullanışlı bir özelliktir. Gerekli olduğu durumlarda güvenli ve etkili bir şekilde kullanıldığında, sürüşü daha rahat ve keyifli hale getirebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Direksiyonda tuşları var sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorEconomy

    Direksiyonda tuşları var sanırım
    Direksiyonda bu butonlar varsa hız sabitleyici vardır
     MEGANE II HIZ SABİTLEYİCİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nookie

    Direksiyonda bu butonlar varsa hız sabitleyici vardır
     MEGANE II HIZ SABİTLEYİCİ




    Ve yoksa sonradan takılamaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: nookie

    Direksiyonda bu butonlar varsa hız sabitleyici vardır
     MEGANE II HIZ SABİTLEYİCİ




    Ve yoksa sonradan takılamaz

    Alıntıları Göster
    Teşeşkür ederim :) demekkii yokmuş :D:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smt_190760

    Teşeşkür ederim :) demekkii yokmuş :D:D

    Babamdaki meganeın bana göre en büyük eksi yönü, sonradan takmak mümkün değil. Aslında mümkün de tuşlar için direksiyon ve hava yastığının değişmesi gerekiyor. Böyle bir donanımın yan sanayi-universal modellerini takmakta kafama yatmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight


    quote:

    Orijinalden alıntı: nookie

    Direksiyonda bu butonlar varsa hız sabitleyici vardır
     MEGANE II HIZ SABİTLEYİCİ




    Ve yoksa sonradan takılamaz

    Takılır nette bir araştırma yap ıstersen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syerturan

    quote:

    Orijinalden alıntı: smt_190760

    Teşeşkür ederim :) demekkii yokmuş :D:D

    Babamdaki meganeın bana göre en büyük eksi yönü, sonradan takmak mümkün değil. Aslında mümkün de tuşlar için direksiyon ve hava yastığının değişmesi gerekiyor. Böyle bir donanımın yan sanayi-universal modellerini takmakta kafama yatmıyor

    Netten araştırın el freninin oraya düğme koyarak yapan cok. Bazı modellerde direksiyona kadar kabloları geliyor. Bi ara bayaa araştırmıştım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan


    quote:

    Orijinalden alıntı: syerturan

    quote:

    Orijinalden alıntı: smt_190760

    Teşeşkür ederim :) demekkii yokmuş :D:D

    Babamdaki meganeın bana göre en büyük eksi yönü, sonradan takmak mümkün değil. Aslında mümkün de tuşlar için direksiyon ve hava yastığının değişmesi gerekiyor. Böyle bir donanımın yan sanayi-universal modellerini takmakta kafama yatmıyor

    Netten araştırın el freninin oraya düğme koyarak yapan cok. Bazı modellerde direksiyona kadar kabloları geliyor. Bi ara bayaa araştırmıştım...

    Teoride çok duydum düğme çeken, direksiyon arkasındaki teyp düğmelerini iptal edip cc için kullanan ancak gerçekten uygulayan, şurası yaptı, sorun yok diyen birine denk gelmedim hiç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smt_190760

    Arkadaşlar merhaba,

    2005 Model Megane II Dynamiq model araç aldım araç Full+Full sadece sanroof yok arabada. Benim merak ettiğim geçen arkadaş sorduda aklıma geldi

    Aracımda Hız Sabitleyici varmıdır? Yada olup olmadığını nasıl kontrol edebilirim.? Var ise nasıl kullanıbilirim yardımcı olurmusunuz?

    Ay arac sahibiyim bende de sunroff haric her sey var. ben yanlis hatirlamiyorsam benim araci aldigim zaman hiz sabitleyici opsiyoneldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PentaRai

    quote:

    Orijinalden alıntı: smt_190760

    Arkadaşlar merhaba,

    2005 Model Megane II Dynamiq model araç aldım araç Full+Full sadece sanroof yok arabada. Benim merak ettiğim geçen arkadaş sorduda aklıma geldi

    Aracımda Hız Sabitleyici varmıdır? Yada olup olmadığını nasıl kontrol edebilirim.? Var ise nasıl kullanıbilirim yardımcı olurmusunuz?

    Ay arac sahibiyim bende de sunroff haric her sey var. ben yanlis hatirlamiyorsam benim araci aldigim zaman hiz sabitleyici opsiyoneldi
    Şuana kadar bindiğim hiç bir arabayı kullanırken hız sabitleyici kullanmadım gerekli değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Şuana kadar bindiğim hiç bir arabayı kullanırken hız sabitleyici kullanmadım gerekli değil

    Alıntıları Göster
    Araç full+full ama Sanruf ve hiz sabitleyici yok ama Full+Full.. Allah kaza bela vermesin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syerturan

    quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan


    quote:

    Orijinalden alıntı: syerturan

    quote:

    Orijinalden alıntı: smt_190760

    Teşeşkür ederim :) demekkii yokmuş :D:D

    Babamdaki meganeın bana göre en büyük eksi yönü, sonradan takmak mümkün değil. Aslında mümkün de tuşlar için direksiyon ve hava yastığının değişmesi gerekiyor. Böyle bir donanımın yan sanayi-universal modellerini takmakta kafama yatmıyor

    Netten araştırın el freninin oraya düğme koyarak yapan cok. Bazı modellerde direksiyona kadar kabloları geliyor. Bi ara bayaa araştırmıştım...

    Teoride çok duydum düğme çeken, direksiyon arkasındaki teyp düğmelerini iptal edip cc için kullanan ancak gerçekten uygulayan, şurası yaptı, sorun yok diyen birine denk gelmedim hiç.

    Ruslar bu işle çok uğraşıyor. Bide türkiye reno forumunda yapanları görmüştüm. Dh da da konusu vardı yanlış hatırlamıyorsam. Biraz el becerisi elektronik bilgisi gerekli kendin yapacaksan. Ha bide manisa da bir servis yapıyordu bu işi ama 3 yıl felan olmuştur...




  • Full+full meganda sanruuf var sabitleyicide var. Ama sizin araçta yok o işte bi terslik var aldığın adam sizi kandırmış olmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan


    quote:

    Orijinalden alıntı: syerturan

    quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan


    quote:

    Orijinalden alıntı: syerturan

    quote:

    Orijinalden alıntı: smt_190760

    Teşeşkür ederim :) demekkii yokmuş :D:D

    Babamdaki meganeın bana göre en büyük eksi yönü, sonradan takmak mümkün değil. Aslında mümkün de tuşlar için direksiyon ve hava yastığının değişmesi gerekiyor. Böyle bir donanımın yan sanayi-universal modellerini takmakta kafama yatmıyor

    Netten araştırın el freninin oraya düğme koyarak yapan cok. Bazı modellerde direksiyona kadar kabloları geliyor. Bi ara bayaa araştırmıştım...

    Teoride çok duydum düğme çeken, direksiyon arkasındaki teyp düğmelerini iptal edip cc için kullanan ancak gerçekten uygulayan, şurası yaptı, sorun yok diyen birine denk gelmedim hiç.

    Ruslar bu işle çok uğraşıyor. Bide türkiye reno forumunda yapanları görmüştüm. Dh da da konusu vardı yanlış hatırlamıyorsam. Biraz el becerisi elektronik bilgisi gerekli kendin yapacaksan. Ha bide manisa da bir servis yapıyordu bu işi ama 3 yıl felan olmuştur...

    Rusya'ya gitsem bu işle uğraşmam sanırım

    Babam kullandığı için pek ihtiyaç olmuyor, kendisi daha alışamadı bu sisteme, benim arabada var ama kullanmıyor. Astradaki gibi kolay olsaydı motor-kalorifer daha çabuk ısındığı için soğuk dönemde el koyacaktım arabasına da şu haliyle uğraşmaya değmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffaattii07

    Araç full+full ama Sanruf ve hiz sabitleyici yok ama Full+Full.. Allah kaza bela vermesin..

    Hocam modeli öle biliyoruz. Teşekkür ederim allah kimseye kaza bela vermesin !!
  • nookie kullanıcısına yanıt
    off meganın içi bu kadar güzelmiymiş be bana megane 2 diye clio mu itelediler acaba :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    off meganın içi bu kadar güzelmiymiş be bana megane 2 diye clio mu itelediler acaba :D
    full+full=aracın en yüksek donanımına ilaveten alınabilen opsiyonlar var ise hepsinin alındığı durumdur. full+full yazan ilanlara da gıcık oluyorum, sunroof yada cam tavan, xenon yok ama full+full
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    full+full=aracın en yüksek donanımına ilaveten alınabilen opsiyonlar var ise hepsinin alındığı durumdur. full+full yazan ilanlara da gıcık oluyorum, sunroof yada cam tavan, xenon yok ama full+full

    Alıntıları Göster
    full = en yüksek donanım
    full+full = en yüksek donanım + alınabilecek bütün opsiyonlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    full = en yüksek donanım
    full+full = en yüksek donanım + alınabilecek bütün opsiyonlar

    Alıntıları Göster
    Dinamik modeli en altın bir üstü oluyor abi. Sen çok yanlış gelmişsin :D 4 cam otomatik, bi de CD çalar olunca full olmuyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.