Şimdi Ara

MEGANE MI COROLLA MI (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
10.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu da opel-ford çatışması gibi olmuş...
    Megane eskiden en iyiydi, bu kadar mı geri kaldı ???
    Sadece tipten MEGANE...
  • 3.5 yıldır megane II kullanıyorum sorunsuz bir şekilde toyotanın sorunsuzluğu'nu duyduk ama kesinlikle abartılıyor kanısındayım
  • Her türlü Megane..Daha düne kadar yumurta kasa dedikleri corollayı şimdi yere göğe sığdıramıyolar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: red_power
    quote:

    Orjinalden alıntı: [cLone]::
    bir arkadasimda eski kasa corolla terra (hani tutulmuyor diye tabir edilen kasa) diger arkadasimda ise 2005 full+full bir megane 2 var.
    her ikisinede bindim, her ikisinide test ettim. evet belki megane daha donanimliydi ama birzahmet donanimi kendisine kalsin, ben corolla alayim.

    Uzmanlığını konuşturup nedeninide bizimle paylaşsan daha iyi olurdu.İkisinide test etmişsin ama nedenini söylemeden corolla diyorsun,sebep?


    eger uzerinize alinip yanlis anlamayacaksaniz elbetteki paylasirim.

    niyetim kesinlikle marka taraftarligi degildir. ne corolla sahibiyim nede taraftariyim. kulaktan dolma cumlelerden nefret ederim. toyota sorunsuz, megane kaliteli.. yok bu kasa tutuluyor, bu kasa tutulmuyor. gereksiz muhabbet bunlar. hatta ikisi arasindan bir secim yapmam, honda bakarim. civicin hangi kasasi olursa olsun onu alirim.

    bir kere benim binecegim araba performansli ve guvenli olacak. daha sonra donanim, parca ucuzlugu vs gelir. megane nin 1.5dci 80hp ve 1.6 16v 115 hp lik olaninada bindim bana cok hantal geldi. hizlanmasi vs.
    corollanin ise 1.6 110hp ligi meganeye nazaran daha atakti.

    corolla 1999 model olmasina ragmen ic mekani dar olmasina karsin daha rahat, guven verici ve konforluydu. meganede ayakta gidiyor gibi hissediyordum kendimi. yanlis hatirlamiyorsam koltukta yukseklik kademe ayari bulunmuyor.

    corollada 220 ibre var 200 zu zorlasak bile araba guven verebiliyor ve yaptiginiz suratle gidebiliyorsunuz. meganede 250 ibre var, hadi o bir kenara diyelimki 200 km hiza ulastiniz ki ulastik arabanin yerden yuksek olmasindanmidir, koltugun havada olmasindanmidir bilmem, pek guvenilir gelmedi. hani yaptiginiz hizi sadece goruyorsunuz, o hizla devam edemiyorsunuz.

    corolla da daha az donanim olmamasina ragmen 1999 modeli baz alirsak yeterli seviyede ve kullanisli ozelliklere sahipti.
    aklima gelen; megane da yagmur sensoru var hatta kademe ayari olmasina ragmen iptal kademesi yoktu. buyuk dez avantaj. cunku silecegi calistirmaniz gerekmeyen durumda bile silecek calisiyor ve resmen camuru caminiza surerek kalici cizikler olusturuyor. far sensoru olmasina ragemen manuel ayari yok, dolayisiyla sensorun farkedemedigi fakat sizin fark ettiginiz durumlarda mudahalede bulunamiyorsunuz. aklima gelen bir diger husus ise, kart sistemi. kesinlikle tavsiye etmedigim, her an problem cikaracak cinsten ve tamirati olmadan mecburi bir sekilde servisten yenisinin alinmasi gereken bir parca. (bircok kisi bu durumdan sikayetci) vs.. vs..

    corollaninda ic mekan plastigi rengindenmidir bilinmez kalitesiz gorunuyordu.

    bu sebepten dolayi corolla tercihimdir dedim. unutmamak gerekki, bu benim fikrim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli

    quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Tip-Megane
    Konfor-Megane
    İç mekan-Megane
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane
    Yol tutuş-Megane
    Sorunsuzluk-Corolla
    Kalite-Corolla
    Performans-Megane
    Servis/Yedek parça-Megane
    EURO-NCAP-Megane

    Fazla söze gerek yok...Her iki aracıda senelerce kullandım...Renault düşmanları ve Toyota fanatikleri tabiiki de corolla diyecektir...Eze Eze Megane...

    Tip-Corolla
    Konfor-Corolla
    İç mekan-Megane genişlik,Corolla kalite
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane
    Yol tutuş-Corolla
    Sorunsuzluk-Corolla
    Kalite-Corolla
    Performans-Corolla
    Servis/Yedek parça-Megane-Corolla
    EURO-NCAP-Megane


    Tip-Megane
    Konfor-corolla kaliteli süspansiyon, direksiyon hissi ve dozajı mükemmel frenler vs
    İç mekan-corolla çok daha kaliteli malzeme ve işçilik
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane=corolla
    Yol tutuş-kesinlikle corolla (megan viraj içindeki ani frenlemelerde izini kaybediyor)
    Sorunsuzluk-tabiki Corolla
    Kalite- tabiki Corolla
    Performans-tabiki corolla
    Servis/Yedek parça-corolla/Megane
    EURO-NCAP- Megane 5 yıldız, corolla 4 yıldız

    meganın ilk zamanlar rağbet görmesinin şimdilerde ise popüleritesini kaybetmesinin nedeni bana göre şu; otomobiller ilk çıktığında tüketici tarafından pek tanınmadığından genellikle tasarımları ve gösterişleri ile satıyorlar lakin yıllar sonra 2. elde ise öne farklı kriterler geçiyor araç daha iyi tanınıyor ve araçla ilgli bilgi ve tecrübe sahibi kişi sayısı artıyor o zaman ne oluyor alıcı daha az tuzağa düşüyor daha doğru fiyat verim analizi yapabiliyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: [cLone]::

    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power
    quote:

    Orjinalden alıntı: [cLone]::
    bir arkadasimda eski kasa corolla terra (hani tutulmuyor diye tabir edilen kasa) diger arkadasimda ise 2005 full+full bir megane 2 var.
    her ikisinede bindim, her ikisinide test ettim. evet belki megane daha donanimliydi ama birzahmet donanimi kendisine kalsin, ben corolla alayim.

    Uzmanlığını konuşturup nedeninide bizimle paylaşsan daha iyi olurdu.İkisinide test etmişsin ama nedenini söylemeden corolla diyorsun,sebep?


    eger uzerinize alinip yanlis anlamayacaksaniz elbetteki paylasirim.

    niyetim kesinlikle marka taraftarligi degildir. ne corolla sahibiyim nede taraftariyim. kulaktan dolma cumlelerden nefret ederim. toyota sorunsuz, megane kaliteli.. yok bu kasa tutuluyor, bu kasa tutulmuyor. gereksiz muhabbet bunlar. hatta ikisi arasindan bir secim yapmam, honda bakarim. civicin hangi kasasi olursa olsun onu alirim.

    bir kere benim binecegim araba performansli ve guvenli olacak. daha sonra donanim, parca ucuzlugu vs gelir. megane nin 1.5dci 80hp ve 1.6 16v 115 hp lik olaninada bindim bana cok hantal geldi. hizlanmasi vs.
    corollanin ise 1.6 110hp ligi meganeye nazaran daha atakti.

    corolla 1999 model olmasina ragmen ic mekani dar olmasina karsin daha rahat, guven verici ve konforluydu. meganede ayakta gidiyor gibi hissediyordum kendimi. yanlis hatirlamiyorsam koltukta yukseklik kademe ayari bulunmuyor.

    corollada 220 ibre var 200 zu zorlasak bile araba guven verebiliyor ve yaptiginiz suratle gidebiliyorsunuz. meganede 250 ibre var, hadi o bir kenara diyelimki 200 km hiza ulastiniz ki ulastik arabanin yerden yuksek olmasindanmidir, koltugun havada olmasindanmidir bilmem, pek guvenilir gelmedi. hani yaptiginiz hizi sadece goruyorsunuz, o hizla devam edemiyorsunuz.

    corolla da daha az donanim olmamasina ragmen 1999 modeli baz alirsak yeterli seviyede ve kullanisli ozelliklere sahipti.
    aklima gelen; megane da yagmur sensoru var hatta kademe ayari olmasina ragmen iptal kademesi yoktu. buyuk dez avantaj. cunku silecegi calistirmaniz gerekmeyen durumda bile silecek calisiyor ve resmen camuru caminiza surerek kalici cizikler olusturuyor. far sensoru olmasina ragemen manuel ayari yok, dolayisiyla sensorun farkedemedigi fakat sizin fark ettiginiz durumlarda mudahalede bulunamiyorsunuz. aklima gelen bir diger husus ise, kart sistemi. kesinlikle tavsiye etmedigim, her an problem cikaracak cinsten ve tamirati olmadan mecburi bir sekilde servisten yenisinin alinmasi gereken bir parca. (bircok kisi bu durumdan sikayetci) vs.. vs..

    corollaninda ic mekan plastigi rengindenmidir bilinmez kalitesiz gorunuyordu.

    bu sebepten dolayi corolla tercihimdir dedim. unutmamak gerekki, bu benim fikrim.


    Silecek kolu en üst konumdayken sensör devre dışıdır ayrıca farlar da manuel konuma alındığında sensör devre dışı bırakılıyor, kart konusunda hiç bir problem çıkmadı 3,5 senedir iki kartım da sapasağlam




  • quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell
    Silecek kolu en üst konumdayken sensör devre dışıdır ayrıca farlar da manuel konuma alındığında sensör devre dışı bırakılıyor, kart konusunda hiç bir problem çıkmadı 3,5 senedir iki kartım da sapasağlam



    aracin icerisinde en fazla 1 saat oturmusumdur. oyle ayrintili bir incelemem olmadi ancak silecek sensorunde hassasiyet secegi disinda kapali konum gorememistim. ayrica far sensoru icinde herhangibir ayarlama butonuna denk gelmedim. modeller arasinda farklili olabilir diyecegim fakat en ince ayrintisina kadar bilmiyorum.
    kart sistemine gelirsek, zaten ben boyle bir sisteme pek sicak bakmiyorum, gerek kullanim kolayligi, gerek muhafaza etme, gerekse arizaya yol acacagi konusunda pek ilimli degilim. avantajlari elbette vardir ancak, kullanicilardan duydugum uzere, uzun sure kullanimindan sonra randimandan dustugu, her an bozulacakta masraf acacak korkusu vs. bunlar duyumlar. dedigim gibi boyle bir arabaya anahtar+kumanda yerinde bir sistem olabilirdi.




  • tabiki megane
  • cnm sana son cümlene kadar sadece kadar sadece katılmıyordum son cümlenden sonra gülmeye başladım megane popularite kaybetti ölemi bak sana bi tavsie bi araça 2007 otomobil satış rakamları die konu açtım bi zahmet arat da bi gör populeritemi kaybetmiş o corollayla arasında kaç bin araç fark var bi bak
    quote:

    Orjinalden alıntı: drak


    quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli

    quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Tip-Megane
    Konfor-Megane
    İç mekan-Megane
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane
    Yol tutuş-Megane
    Sorunsuzluk-Corolla
    Kalite-Corolla
    Performans-Megane
    Servis/Yedek parça-Megane
    EURO-NCAP-Megane

    Fazla söze gerek yok...Her iki aracıda senelerce kullandım...Renault düşmanları ve Toyota fanatikleri tabiiki de corolla diyecektir...Eze Eze Megane...

    Tip-Corolla
    Konfor-Corolla
    İç mekan-Megane genişlik,Corolla kalite
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane
    Yol tutuş-Corolla
    Sorunsuzluk-Corolla
    Kalite-Corolla
    Performans-Corolla
    Servis/Yedek parça-Megane-Corolla
    EURO-NCAP-Megane


    Tip-Megane
    Konfor-corolla kaliteli süspansiyon, direksiyon hissi ve dozajı mükemmel frenler vs
    İç mekan-corolla çok daha kaliteli malzeme ve işçilik
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane=corolla
    Yol tutuş-kesinlikle corolla (megan viraj içindeki ani frenlemelerde izini kaybediyor)
    Sorunsuzluk-tabiki Corolla
    Kalite- tabiki Corolla
    Performans-tabiki corolla
    Servis/Yedek parça-corolla/Megane
    EURO-NCAP- Megane 5 yıldız, corolla 4 yıldız

    meganın ilk zamanlar rağbet görmesinin şimdilerde ise popüleritesini kaybetmesinin nedeni bana göre şu; otomobiller ilk çıktığında tüketici tarafından pek tanınmadığından genellikle tasarımları ve gösterişleri ile satıyorlar lakin yıllar sonra 2. elde ise öne farklı kriterler geçiyor araç daha iyi tanınıyor ve araçla ilgli bilgi ve tecrübe sahibi kişi sayısı artıyor o zaman ne oluyor alıcı daha az tuzağa düşüyor daha doğru fiyat verim analizi yapabiliyor





  • Orjinalden alıntı: |_-0zZie-_|

    cnm sana son cümlene kadar sadece kadar sadece katılmıyordum son cümlenden sonra gülmeye başladım megane popularite kaybetti ölemi bak sana bi tavsie bi araça 2007 otomobil satış rakamları die konu açtım bi zahmet arat da bi gör populeritemi kaybetmiş o corollayla arasında kaç bin araç fark var bi bak
    Orjinalden alıntı: drak


    Orjinalden alıntı: iakalinli

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Tip-Megane
    Konfor-Megane
    İç mekan-Megane
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane
    Yol tutuş-Megane
    Sorunsuzluk-Corolla
    Kalite-Corolla
    Performans-Megane
    Servis/Yedek parça-Megane
    EURO-NCAP-Megane

    Fazla söze gerek yok...Her iki aracıda senelerce kullandım...Renault düşmanları ve Toyota fanatikleri tabiiki de corolla diyecektir...Eze Eze Megane...

    Tip-Corolla
    Konfor-Corolla
    İç mekan-Megane genişlik,Corolla kalite
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane
    Yol tutuş-Corolla
    Sorunsuzluk-Corolla
    Kalite-Corolla
    Performans-Corolla
    Servis/Yedek parça-Megane-Corolla
    EURO-NCAP-Megane


    Tip-Megane
    Konfor-corolla kaliteli süspansiyon, direksiyon hissi ve dozajı mükemmel frenler vs
    İç mekan-corolla çok daha kaliteli malzeme ve işçilik
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane=corolla
    Yol tutuş-kesinlikle corolla (megan viraj içindeki ani frenlemelerde izini kaybediyor)
    Sorunsuzluk-tabiki Corolla
    Kalite- tabiki Corolla
    Performans-tabiki corolla
    Servis/Yedek parça-corolla/Megane
    EURO-NCAP- Megane 5 yıldız, corolla 4 yıldız

    meganın ilk zamanlar rağbet görmesinin şimdilerde ise popüleritesini kaybetmesinin nedeni bana göre şu; otomobiller ilk çıktığında tüketici tarafından pek tanınmadığından genellikle tasarımları ve gösterişleri ile satıyorlar lakin yıllar sonra 2. elde ise öne farklı kriterler geçiyor araç daha iyi tanınıyor ve araçla ilgli bilgi ve tecrübe sahibi kişi sayısı artıyor o zaman ne oluyor alıcı daha az tuzağa düşüyor daha doğru fiyat verim analizi yapabiliyor



    [/quotda
    daha çok gülmek istiyorsan bilgisayar ekranındaki yansımana bakabilirsin
    Bir aracın çok satması bu aracın en iyisi olduğu anlamına gelmez örneğin kuş serisi




  • Değerli arkadaşlar bazı otomobil dergilerinde yapmış olduğum derlemeleri bilgilerinize yorumsuz sunuyorum isteyen olursa dahasını ekleyebilirim.

    AUTO SHOW, sayı 2002/09
    Yeni Corolla’nın başarılı tasarıma sahip konforlu koltukları, sürücü ve tüm yolculara uzun yolculuklarda bile rahat etmesini sağlıyor.
    Corolla’nın sert yapıdaki süspansiyonları yol tutuş konusunda sorunsuz olmasını sağlıyor. Virajlarda yana yatma eğiliminin azlığı ve elektrikli hidrolik desteğe sahip başarılı direksiyon sistemi hem güvenliği hem de sürüş keyfini arttırıyor.
    TOYOTA SONUÇ: Kaliteli iç mekan , güvenli yol tutuş, başarılı motor.

    AUTO SHOW, sayı 2002/51
    Hızlanma değerleri ; Corolla: 10,2 sn, Megane II: 10,7sn, Peugeut 307: 11,1 sn, Honda:12.2 sn Fiat Stilo:11,6 sn

    AUTO SHOW, sayı 2004/48
    İç mekanda hissedilir bir Lexus lüksü esintisi duyuluyor, yüzeyler, kaplamalar ve işçilik kalitesi çok iyi. Süspansiyon konfor ve sportiflik arasında iyi bir denge sunuyor.Corolla canlı ve güçlü motoru ile göz dolduruyor, motorun çalışma sessizliği tamamen olması gerektiği gibi.
    Yakıt tüketimi;ortalama)
    Mazda 3: 8,7 lt/100km, Opel Astra: 8,2 lt/100km, Pego 307: 8,6 lt/100km, Corolla: 8,1 lt/100km, yeni Golf: 8,1 lt/100km

    AUTO SHOW, sayı 2004/12
    Fren mesafesi: Megan II: 38 m, Golf: 36 m, 307:41 m, Corolla: 37 m, Mazda 3:36 m
    İç gürültü 100km/s: Megan II: 64 db, Golf: 65 db, 307:66 db, Corolla: 64 db, Mazda3:66 db



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drak -- 3 Nisan 2008; 16:02:10 >




  • Hadi biraz daha gülelim

    Orjinalden alıntı: drak

    Değerli arkadaşlar bazı otomobil dergilerinde yapmış olduğum derlemeleri bilgilerinize yorumsuz sunuyorum isteyen olursa dahasını ekleyebilirim.

    AUTO SHOW, sayı 2002/09
    Yeni Corolla’nın başarılı tasarıma sahip konforlu koltukları, sürücü ve tüm yolculara uzun yolculuklarda bile rahat etmesini sağlıyor.
    Corolla’nın sert yapıdaki süspansiyonları yol tutuş konusunda sorunsuz olmasını sağlıyor. Virajlarda yana yatma eğiliminin azlığı ve elektrikli hidrolik desteğe sahip başarılı direksiyon sistemi hem güvenliği hem de sürüş keyfini arttırıyor.
    TOYOTA SONUÇ: Kaliteli iç mekan , güvenli yol tutuş, başarılı motor.

    AUTO SHOW, sayı 2002/51
    Hızlanma değerleri ; Corolla: 10,2 sn, Megane II: 10,7sn, Peugeut 307: 11,1 sn, Honda:12.2 sn Fiat Stilo:11,6 sn

    AUTO SHOW, sayı 2004/48
    İç mekanda hissedilir bir Lexus lüksü esintisi duyuluyor, yüzeyler, kaplamalar ve işçilik kalitesi çok iyi. Süspansiyon konfor ve sportiflik arasında iyi bir denge sunuyor.Corolla canlı ve güçlü motoru ile göz dolduruyor, motorun çalışma sessizliği tamamen olması gerektiği gibi.
    Yakıt tüketimi;ortalama)
    Mazda 3: 8,7 lt/100km, Opel Astra: 8,2 lt/100km, Pego 307: 8,6 lt/100km, Corolla: 8,1 lt/100km, yeni Golf: 8,1 lt/100km

    AUTO SHOW, sayı 2004/12
    Fren mesafesi: Megan II: 38 m, Golf: 36 m, 307:41 m, Corolla: 37 m, Mazda 3:36 m
    İç gürültü 100km/s: Megan II: 64 db, Golf: 65 db, 307:66 db, Corolla: 64 db, Mazda3:66 db

    Ayrıca corolla müşteri memnuniyeti bakımından üst sıralarda olması, sınıfının en iyi dönüş çapına sahip olması ve klimanın yakıt sarfiyatına etkileme oranı olarak en cimri modellerden birisi olması gibi değişik özellikleri ilede dikkat çekici bir modeldir...




  • değerler herşeyi ortaya koymuş yenisinin cok daha iyi olduğnu düşünürsek adamlar herzaman biraz daha ileri gidiyor demektir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drak


    quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli

    quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Tip-Megane
    Konfor-Megane
    İç mekan-Megane
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane
    Yol tutuş-Megane
    Sorunsuzluk-Corolla
    Kalite-Corolla
    Performans-Megane
    Servis/Yedek parça-Megane
    EURO-NCAP-Megane

    Fazla söze gerek yok...Her iki aracıda senelerce kullandım...Renault düşmanları ve Toyota fanatikleri tabiiki de corolla diyecektir...Eze Eze Megane...

    Tip-Corolla
    Konfor-Corolla
    İç mekan-Megane genişlik,Corolla kalite
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane
    Yol tutuş-Corolla
    Sorunsuzluk-Corolla
    Kalite-Corolla
    Performans-Corolla
    Servis/Yedek parça-Megane-Corolla
    EURO-NCAP-Megane


    Tip-Megane
    Konfor-corolla kaliteli süspansiyon, direksiyon hissi ve dozajı mükemmel frenler vs
    İç mekan-corolla çok daha kaliteli malzeme ve işçilik
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane=corolla
    Yol tutuş-kesinlikle corolla (megan viraj içindeki ani frenlemelerde izini kaybediyor)
    Sorunsuzluk-tabiki Corolla
    Kalite- tabiki Corolla
    Performans-tabiki corolla
    Servis/Yedek parça-corolla/Megane
    EURO-NCAP- Megane 5 yıldız, corolla 4 yıldız

    meganın ilk zamanlar rağbet görmesinin şimdilerde ise popüleritesini kaybetmesinin nedeni bana göre şu; otomobiller ilk çıktığında tüketici tarafından pek tanınmadığından genellikle tasarımları ve gösterişleri ile satıyorlar lakin yıllar sonra 2. elde ise öne farklı kriterler geçiyor araç daha iyi tanınıyor ve araçla ilgli bilgi ve tecrübe sahibi kişi sayısı artıyor o zaman ne oluyor alıcı daha az tuzağa düşüyor daha doğru fiyat verim analizi yapabiliyor



    Aynı şeyleri tekrar yazarak corolla fanatikliğini ele veriyosun ayrıca çok komiksin..
    arada bi satış rakamlarına göz gezdir...




  • arkadaşım demin silecek ve far konusunda aydınlamışsındır demekki kapanabiliyormuş dimi şunuda söyliyim kart sistemi niçin bozulsun kolay kolay bozulacağınıda hiç sanmıyorum o kadar kullanan var forumdada 1 kişi bozulduğunu söylemedi sonu.t abozulacak bişi değilki benim kart kaç kere yerlere düştü içinden kopuk bir ses geldiği halde yuvasına taktığım zaman start'a basınca çalışıyor yani bozulma olayi filan yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orjinalden alıntı: drak


    quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli

    quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Tip-Megane
    Konfor-Megane
    İç mekan-Megane
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane
    Yol tutuş-Megane
    Sorunsuzluk-Corolla
    Kalite-Corolla
    Performans-Megane
    Servis/Yedek parça-Megane
    EURO-NCAP-Megane

    Fazla söze gerek yok...Her iki aracıda senelerce kullandım...Renault düşmanları ve Toyota fanatikleri tabiiki de corolla diyecektir...Eze Eze Megane...

    Tip-Corolla
    Konfor-Corolla
    İç mekan-Megane genişlik,Corolla kalite
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane
    Yol tutuş-Corolla
    Sorunsuzluk-Corolla
    Kalite-Corolla
    Performans-Corolla
    Servis/Yedek parça-Megane-Corolla
    EURO-NCAP-Megane


    Tip-Megane
    Konfor-corolla kaliteli süspansiyon, direksiyon hissi ve dozajı mükemmel frenler vs
    İç mekan-corolla çok daha kaliteli malzeme ve işçilik
    Bagaj-Megane
    Donanım-Megane=corolla
    Yol tutuş-kesinlikle corolla (megan viraj içindeki ani frenlemelerde izini kaybediyor)
    Sorunsuzluk-tabiki Corolla
    Kalite- tabiki Corolla
    Performans-tabiki corolla
    Servis/Yedek parça-corolla/Megane
    EURO-NCAP- Megane 5 yıldız, corolla 4 yıldız

    meganın ilk zamanlar rağbet görmesinin şimdilerde ise popüleritesini kaybetmesinin nedeni bana göre şu; otomobiller ilk çıktığında tüketici tarafından pek tanınmadığından genellikle tasarımları ve gösterişleri ile satıyorlar lakin yıllar sonra 2. elde ise öne farklı kriterler geçiyor araç daha iyi tanınıyor ve araçla ilgli bilgi ve tecrübe sahibi kişi sayısı artıyor o zaman ne oluyor alıcı daha az tuzağa düşüyor daha doğru fiyat verim analizi yapabiliyor



    Aynı şeyleri tekrar yazarak corolla fanatikliğini ele veriyosun ayrıca çok komiksin..
    arada bi satış rakamlarına göz gezdir...

    Komik kişi; mesajların son kısımlarına bakarsan aynı olmadıklarını görürsün.
    Ayrıca Toyotanın fanatiği falan da değilim Toyota firmasının ortağı yada bu firmaya iş yapan biride değilim, yalnız Toyota da şunu yaşadım farklı modellerde araçların sahibi oldum veya kullandım içlerinde fiyat yarar bakımından en memnun olduğum toyota idi ve bu durumu kendime saklamak yerine insanlarla paylaşmak beni memnun ediyor. Corolla marka aracımı sıfır aldım o dönemde meganıda ve aynı segmentte olan diğer araçlarıda inceledim ve test ettim 30 küsür milyar vereceğim araç iyi bir ön araştırmayı hak ediyor du çünkü. Nitekim aracımdan çok memnunum ve her gördüğüm kişiye sana komik gelsede tavsiye ediyorum...




  • megane ı kuş serisiyle bir mi tutuyorsun sana tek bişi sorcam ondan sora istediin kadar gülebilirsin hatta gidip cok sevdiin yumurtana baka baka da gülebilirsin megane neden satıyor bu kadar kuş serisi ucuz olduğu için sattı megane nie satıyor?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: |_-0zZie-_|

    megane ı kuş serisiyle bir mi tutuyorsun sana tek bişi sorcam ondan sora istediin kadar gülebilirsin hatta gidip cok sevdiin yumurtana baka baka da gülebilirsin megane neden satıyor bu kadar kuş serisi ucuz olduğu için sattı megane nie satıyor?

    O segmentteki tüm araçları inceledim ister beğenin ister beğenmeyim toyotanın fiyat yarar ilişkisi bakımından en uygun seçenek olduğu kanaatine vardım(testler ve kullanıcı yorumları ortada).

    Kuş serisinin çok satmasının nedeni ucuz olduğu için değil (çünkü ilk çıktığı zamanlar nerdeyse orta halli bir daire fiyatına gidiyordu uzun zamanda hakkettiğinin oldukça üstünde fiyatlara satıldı) kuş serisi gibi meganın çok satmasının asıl nedeni renonun iyi satış stratejisi gerçekleştirmesi yoksa çok iyi bir araç olması değil Örneğin mazda 3 çok güzel bir araç ama mermerlerin kötü pazarlama stratejisi mazdanın hak ettiği satış rakamlarına ulaşamamsına neden olmuştur. Bu konuyu daha da uzatmak isterdim ama muhabbetten bayağılaşmaya başladı ve sıkıldım bu nedenle bu konu ile ilgili başkaca yanıt yazmayacağım...




  • ei o zmn bnde son bişey yazıım da uzatmıalım megane ii pazarlama stratejisi fln deil çok ii tipinden bol donanımından 2.elinden ve yedek parçasından dolayı satıyor bunun tartışmasını yaptık ucuz dediler olmadıgını göterdik vs dediler onuda ıspatladık çok satmasının sebebi yukarda yazdıklarımdır
    quote:

    Orjinalden alıntı: drak


    quote:

    Orjinalden alıntı: |_-0zZie-_|

    megane ı kuş serisiyle bir mi tutuyorsun sana tek bişi sorcam ondan sora istediin kadar gülebilirsin hatta gidip cok sevdiin yumurtana baka baka da gülebilirsin megane neden satıyor bu kadar kuş serisi ucuz olduğu için sattı megane nie satıyor?

    O segmentteki tüm araçları inceledim ister beğenin ister beğenmeyim toyotanın fiyat yarar ilişkisi bakımından en uygun seçenek olduğu kanaatine vardım(testler ve kullanıcı yorumları ortada).

    Kuş serisinin çok satmasının nedeni ucuz olduğu için değil (çünkü ilk çıktığı zamanlar nerdeyse orta halli bir daire fiyatına gidiyordu uzun zamanda hakkettiğinin oldukça üstünde fiyatlara satıldı) kuş serisi gibi meganın çok satmasının asıl nedeni renonun iyi satış stratejisi gerçekleştirmesi yoksa çok iyi bir araç olması değil Örneğin mazda 3 çok güzel bir araç ama mermerlerin kötü pazarlama stratejisi mazdanın hak ettiği satış rakamlarına ulaşamamsına neden olmuştur. Bu konuyu daha da uzatmak isterdim ama muhabbetten bayağılaşmaya başladı ve sıkıldım bu nedenle bu konu ile ilgili başkaca yanıt yazmayacağım...












  • siyah bir megane'ın agarlıgı corolla da olabilir mi.. megane tabiki
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.