Şimdi Ara

Megane3 Coupe - Volvo c30 - Seat Leon - Alfa Romeo Mito Tercihi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
1.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKER75

    Megane coupe 105 bg euro 4 olup dizel partikul filtresi (DPF) yoktur,2000 devirden itibaren turbo daha aktif olarak devreye girer.
    110 luk ise euro 5 olup DPF vardır 1750 devirde turbo esasen devreye girer
    Hissedeceginiz tek fark dusuk devirde turbonun daha aktif olmasi nedeni ile sıkışık trafikte biraz daha yakit tuketiminin düşuk olmasidir.
    Şahsen senin guzergahina gore birsey degistirecek bir durum olmadigini dusunuyorum.

    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok aydınlatıcı oldu. Peki bu turbo devri farkı performans açısından da ekstra sağlamaz mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    bende megane 3 coupe derim ancak mito neden ? giulietta bu araçların sınıfı mito b segmenti kalıyor...

    Arkadaşında dediği gibi guli bütçeyi aşıyor hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa ruhundan gider isek ve para konusunda sıkıntı varsa giulietta nın size deyzeoğlunu tavsiye ederim. Bravo motor birebir aynıdır.İç mekan biraz benzerdir. Dış tasarım ölçü olarak aynı şasenin üzerinde görüntü olarak farklı sadece.
    1.6 dizel cam tavan otamatigi 45e alabilirsin . Bebek gibi binersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: practicer

    Ben de senin gibi öğrenciyim. Hatta ben Ege'de okuyorum yani Manisa'dan İzmir'e her gün gidip geleceğim. Bizde Volvo S40 var. Yakıt olarak güzel, araba çok iyi ama parça fiyatı olarak üzüyor gerçekten. Aynayı park halinde kırmışlar orijinaline 1500 lira çıkmasına 700-800 lira fiyat çekiyorlar. C30 S40tan daha az satan bir araba olduğu için parçası daha da pahalı olur Volvo kaliteli ama parça olarak seni üzeceği için ele. Alfa Romeo da çok tutmadığı için parça olarak seni üzer diye düşünüyorum. Bulabiliyorsan Seat al derim daha spor duruyor ve daha kaliteli bence ama Megane alırsan da yakıt ve parça olarak üzmez. Şimdiden hayırlı olsun kardeşim dilediğini alırsın umarım.

    Hocam durumlarımız hemen hemen aynı, bende aynı mesafeyi ters yönde gitgel yapıcam. Gerçekten çok uzun yıllardır c30 hayranlığım var. S40 c30 bildiğim kadarıyla tamamen aynı donanım özelliklerine sahip ve aynı altyapıyı kullanmakta. Aracın yol tutuşu ve performansından ne derece memnunsunuz? Şuan Megane coupe leondan daha öncelikli benim için. Megane 1.5 dci ile c30 yada s40 ı kıyasladığımızda performans ve kalite açısından üzer mi sizce beni? Yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cerberus kullanıcısına yanıt
    Şöyle başlayalım. Motor olarak Ford'un motorunu kullanıyor. Yalıtımı Ford'a göre iyi olduğu için içeri çok ses gelmiyor. Motor aksamı Ford'la ortak parçalar olduğu için motorla ilgili parçalar ucuz Ford parçalarını kullanıyorum ama ayna örneğinde verdiğim gibi kaporta aksamıyla ilgili parçalar pahalı. Yol tutuş için şunu söyleyebilirim uzun yol olarak 2 kere İzmir'e 1 kere Menemen'e gittim. Yol tutuş olarak Volvo'dan yana sıkıntınız olmaz. Zaten araba ağır olduğu için yola tutunuyor . Performans olarak motor iyi bir motor sizi tatmin eder diye düşünüyorum. Megane'la kıyaslarsak eğer kalite olarak Volvo çok farkeder diye düşünüyorum. 10 yıllık bir araba olmasına rağmen ben içine bindiğimde araba zevk veriyor yani arabaya bindiğinizde içinize bi rahatlık,güven geliyor. Performans olarak çok fark olmaz. Bir de benim şöyle bir sıkıntım var. Manisa'da Volvo parçası yok ama İzmir'de çok rahat bulunuyor. Siz derseniz ben kaskomu yaparım bir kaza bela olursa kaskodan ödenir ben istediğim arabaya zevkle binmek istiyorum senelerdir bu arabaya hayranım o zaman direk C30 alabilirsiniz düşünmeyin bile.




  • Cerberus kullanıcısına yanıt
    1.6 dci megane coupe iyi olacaktır. Hem tipi çok güzel, hem motorun sorunsuzluğu ve az yakması çok iyidir. Gazlamalarda ise gayet iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Matthew Murdock -- 14 Ağustos 2016; 0:17:18 >
  • Bence volvoyu ve mitoyu ele direk
    Meganelar çok km yapmış oluyor genelde onuda eledik
    Geriye Leon kaldı
    Eger temiz fazla kazası olmayan km si çok olmayan masrafsız leon bulabilirsen al direk +2011
    Eger bulamazsan alternatif olarak bu bütçeye dizel otomatik C4 ,308 ,bravo bulabilirsin
    Bravonun ikinci eli yavaş ve sanayiyi seven bir araç ustalar felan asla alma der genellikle
    C4 ve 308 hakkında ne desem yanlış olur çünkü bendede 308 var taraflı yorum yapmış olurum
    Benim oncelik siralamam şu şekilde olur
    1.Leon
    2.308
    3.C4
    4.mito (b segmenti oldugu icin elemistim ama en son ihtimal Mito alabilirsin )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cerberus kullanıcısına yanıt
    Bir taraftan DPF aracın performansını törpülüyor ha bu ciddi oranlardamı ?
    Bence hayır.
    105 veya 110 motor performans olarak ciddi bir fark yok temiz bir araç bulursan motor farkını gözetmeyin derim.
    Sabuncubeli ni keçi gibi tırmanırken keyfine diyecek olmaz.
    Gerçi sabuncubelide tünel sayesinde eski konumunu kaybedecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: landscapee

    Megane 3 coupe var dusunursen veririm cok guzel herseyiyle on numara arac tam bir f/p canavari. Gidisi olsun konforu olsun cok iyi sekline zaten degicek yok. Bende 2012 i30 ful vardi cam tavanli fln onu satip aldim coupeyi i30 dan bile daha cok memnunum. Simdi ayrilik vakti geldi ama degistirip. A 180 amg alacagim. Yine bu butcelerde kalsam alacagim tek arac megane coupe olurdu yine.

    Hangi motora sahip Megane mevcut elinizde hocam? Ve diğer yazdığım seçeneklere göre kullanmış biri olarak + ve - yanlarını belirtir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tt-cento

    Alfa ruhundan gider isek ve para konusunda sıkıntı varsa giulietta nın size deyzeoğlunu tavsiye ederim. Bravo motor birebir aynıdır.İç mekan biraz benzerdir. Dış tasarım ölçü olarak aynı şasenin üzerinde görüntü olarak farklı sadece.
    1.6 dizel cam tavan otamatigi 45e alabilirsin . Bebek gibi binersin

    Hocam tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Ancak giulietta, mito ve bravo nun motorları hakkında teknik detayları incelediğimde kafam karıştı. Söylediğimiz gibi bende bravo ve giulietta aynı motoru kullanıyor diye biliyordum ancak, teknik detaylarda giulietta 105hp 320nm görünüyor. Bravo ise 110hp 240nm görünmekte mito ise 120hp 280nm yazıyor. Teknik detaylarda bu kadar boğulmamam gerektiğinin farkındayım ancak bravoyla giulietta nın farklı teknik verileri olması yada mitonun alt sınıf olmasına rağmen giulietta dan daha yüksek beygir gücüne sahip olması kafamı karıştırdı. Verileri birkaç yerden doğruladım. Acaba ben mi bir şeyi yanlış değerlendiriyorum?

    Edit: bütün veriler 1.6 dizel için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cerberus -- 14 Ağustos 2016; 0:49:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKER75

    Bir taraftan DPF aracın performansını törpülüyor ha bu ciddi oranlardamı ?
    Bence hayır.
    105 veya 110 motor performans olarak ciddi bir fark yok temiz bir araç bulursan motor farkını gözetmeyin derim.
    Sabuncubeli ni keçi gibi tırmanırken keyfine diyecek olmaz.
    Gerçi sabuncubelide tünel sayesinde eski konumunu kaybedecek.

    Çok teşekkür ederim yardımınız için. Bu konu ciddi soru işaretiydi kafamda.

    Sabuncubeli gerçekten moral bozuyor, özellikle şuan kullandığım fabia ile 4e ordanda 3e düşmek viteste insanı üzüyor. Keçi misali tırmanıcaksak sevdim bu işi hocam :)

    Son olarakta 1.6 dci 130 beygirlik motor hakkında yorumlarınızı alabilir miyim. Performans farkı nasıldır, kronik problemi mevcut mu ve vütçe aralığımda denk getirme ihtimalim var mı sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cerberus -- 14 Ağustos 2016; 0:55:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matthew Murdock

    1.6 dci megane coupe iyi olacaktır. Hem tipi çok güzel, hem motorun sorunsuzluğu ve az yakması çok iyidir. Gazlamalarda ise gayet iyi

    45.000 lik bütçede keşke denk gelse 1.6 hocam ama zor malesef :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: balikcibili

    Bence volvoyu ve mitoyu ele direk
    Meganelar çok km yapmış oluyor genelde onuda eledik
    Geriye Leon kaldı
    Eger temiz fazla kazası olmayan km si çok olmayan masrafsız leon bulabilirsen al direk +2011
    Eger bulamazsan alternatif olarak bu bütçeye dizel otomatik C4 ,308 ,bravo bulabilirsin
    Bravonun ikinci eli yavaş ve sanayiyi seven bir araç ustalar felan asla alma der genellikle
    C4 ve 308 hakkında ne desem yanlış olur çünkü bendede 308 var taraflı yorum yapmış olurum
    Benim oncelik siralamam şu şekilde olur
    1.Leon
    2.308
    3.C4
    4.mito (b segmenti oldugu icin elemistim ama en son ihtimal Mito alabilirsin )


    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Hocam açıkçası 308 ve c4 tasarım açısından biraz uzak geliyor bana. Megane düşük km hiç mi bulamayız nedek direk eledik, seat ise gerçekten mantıklı bir alternatif şuan için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: practicer

    Şöyle başlayalım. Motor olarak Ford'un motorunu kullanıyor. Yalıtımı Ford'a göre iyi olduğu için içeri çok ses gelmiyor. Motor aksamı Ford'la ortak parçalar olduğu için motorla ilgili parçalar ucuz Ford parçalarını kullanıyorum ama ayna örneğinde verdiğim gibi kaporta aksamıyla ilgili parçalar pahalı. Yol tutuş için şunu söyleyebilirim uzun yol olarak 2 kere İzmir'e 1 kere Menemen'e gittim. Yol tutuş olarak Volvo'dan yana sıkıntınız olmaz. Zaten araba ağır olduğu için yola tutunuyor . Performans olarak motor iyi bir motor sizi tatmin eder diye düşünüyorum. Megane'la kıyaslarsak eğer kalite olarak Volvo çok farkeder diye düşünüyorum. 10 yıllık bir araba olmasına rağmen ben içine bindiğimde araba zevk veriyor yani arabaya bindiğinizde içinize bi rahatlık,güven geliyor. Performans olarak çok fark olmaz. Bir de benim şöyle bir sıkıntım var. Manisa'da Volvo parçası yok ama İzmir'de çok rahat bulunuyor. Siz derseniz ben kaskomu yaparım bir kaza bela olursa kaskodan ödenir ben istediğim arabaya zevkle binmek istiyorum senelerdir bu arabaya hayranım o zaman direk C30 alabilirsiniz düşünmeyin bile.

    Gerçekten çok teşekkür ederim yardımınız için. Fordla ortak motor aksamı kullandığını biliyorum. Ancak bahsettiğiniz diğef yedek parçalar canımı sıkıyor. Öte yandan volvo dediğim gibi gerçekten büyük tutku içimde. Bakalım hocam yorumları değerlendiriyorum. En hayırlısı olur umarım. Tekrar çok teşekkür ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >








  • Cerberus kullanıcısına yanıt
    Ne demek hocam elimizden geldiğince yardım etmeye çalışıyoruz. Konu Sabuncubeli'yse vitesi 3'e düşürenler kulübüne beni de ekleyin. Alfa Romeo Guiletta'nın torku yüksekmiş Volvo ve Megane'a göre az da değil 80 tork var arada. Alfa Romeo'da sportif duruyor aslında. Onu da araştırabilirsiniz hocam. Sizi bilmiyorum ama ben sahip olduğum arabanın her köşe başında olmamasından mutluyum. Bir Ford Focus'u Passat'ı Opel Astra'yı her yerde görürsünüz ama Alfa Romeo ve Volvo'yu her her yerde göremezsiniz. O yüzden arabamı değiştirme imkanım olursa gene her yerde bulunmayan bir arabayı tercih ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cerberus


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Volvodan uzak durun bunların arasında parçası en pahalı olan modeldir.

    Yıllardır c30 hayranlığım var ama ekonomik olarak canımı yakacak gibi duruyor malesef.

    Bir önceki aracım 2011 c30 d2 di. Alt yapıda fordla ortak parça çok fazla. Masraf konusunda sıkıntınız olmasın. Herşeyi uygun yollu halledebilirsiniz. Bana soracak olursanız bu baktıklarınız içinde en ağır ve oturaklısı volvodur yine. Fiyat olarakta 45 e yine d2 bulabilirsiniz. İnsanların yüksek fiyatlar çektiklerine aldırış etmeyin. İş ciddiye bindiğinde uyguna kapatabilirsiniz. Benim aracımı sattığım arkadaş daha 2 ay önce 55 lerden kapıyı açtı, en sonda 45 e innmişti düşünün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizel bile alsaniz 80km icin ciddi masraf edersiniz ve renault harici bu araclar ucuz parca sunmazlar.renaultun da oynanmamis dagilmamisini bulamazsiniz.sizin çözümünüz auris 1.33+lpg.
    Hem gence gidecek tasarim hem ekonomi hemde yeterli performansi vr.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes Megane 3 demiş. Ben eski kullanıcısı olarak, çok keyif aldım. Hatta şu an A3 Sedan sahibiyim, 2.5 kat para vermiş olmama rağmen, öyle bir artısını görmedim.Sırf şekline logosuna o kadar para vermişim gibi geldi :)

    Teknoloji olarak, donanım olarak mükemmel bir araçtı Megane.
  • Cerberus kullanıcısına yanıt
    1.5 dci 105 lik dynamique var fabrika cikis deri koltuk-xenonlu modeli.
    1 kere mitoyla volvoyu direk elerim ikisininde parcalari asiri pahali.
    Megane coupenin iyi yanlari iyi ceken bi motoru var eski 128 lik i30 ma gore daha iyi gidiyor.
    Kullanimi zevkli
    Parcalari ucuz ve kolay bulunabiliyor
    2.el daha hizli
    En az yakiti bu arac tuketiyor.
    Donanimida digerlerinden daha iyi.
    İc hacmi digerlerinden daha genis.
    O butceye alinabilecek en guzel arac bence
    İ30 u hic aratmadi bana aksine daha cok memnun kaldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.