Şimdi Ara

MEHMET USTAYA SOR (ANKARA) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
280
Cevap
6
Favori
13.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: techsen


    quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: techsen


    quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: techsen


    quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: techsen

    Merhabalar ustam, astra H 1.cdti baskı balata değişiminde volantın değişmesi şart mı ya da değişmesi gerektiğini nasıl anlarız ? Şimdiden teşekkürler.

    Şart değil, volantın durumuna göre anlaşılır, çatlak falan varsa değişmesi gerekir, hasarı varsa, yoksa normal şartlarda değişmesine gerek yok.

    Bir kaç ustaya sordum, açmışken komple değiştiririz sonra sıkıntı çıkabiliyor dediler ama volant işin içine girince 500-600 TL'lik iş 1500'ü geçiyor, volant değişimi gereklimi değilmi kendimiz anlayabilirmiyiz ?

    Şimdi şöyle senin açıp bakabilme imkanın varsa ve bu konularda bilgi varsa bakınca anlayabilirsin, değiştirilmesi iyi olur malum yeni olunca arıza çıkartma yüzdesi daha az olur ama volantın durumu iyiyse bir sorun yoksa değiştirmene gerek yok bence. İstersen servisimize buyur misafirimiz ol bir bakalım ne durumda olduğuna ona göre yol izlemiş olursun.

    yeriniz nerede ?

    Şaşmaz Ankara'da yerimiz. 0553 897 21 03 numaradan ulaşabilirsin, konumda gönderebilirim.

    tamamdır, bir aksilik olmazsa cumartesi verdiğiniz numaradan sizi ararım konum atarsınız bir çayınızı içmeye gelirim.

    Ne zaman isterseniz, fazlasıyla yardımcı olmaya çalışırım.




  • merhaba usta clio 2 1,5dcı araba hava filitre kabı motora vuruyor bazen tık tık ses geliyor birde gaza bastıgımda tatlı bir şıkırtı geliyor (motor sıcakken) bazı ustalar dizel bu süpap sesi o diyorlar bu ilerde basımıza bi bela olurmu?
  • Subaruya ne oldu?

    NOT: Özgür, Beyaz C4
  • Ustam kolay gelsin,şanzıman konusunda görüş alabilirmiyim,

    0 araç alacağız 3 modele indirdim seçeneğimi.

    308
    i30
    Megane

    308 tam otomatik /Eat6 Japon Aisin firmasına ait.
    i30 kuru 7 ileri çift kavrama/Kendi mühendisleri ile kendi imalatı.
    Megane yağlı 6 ileri çift kavrama/Alman getrag firmasına ait.

    Sadece şanzıman ve 5 yıl kullanım süresini baz alırsak hangisi tercih edilmeli sorunsuzluk olarak?

    Teşekkür ederim kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uçamayanadam

    merhaba usta clio 2 1,5dcı araba hava filitre kabı motora vuruyor bazen tık tık ses geliyor birde gaza bastıgımda tatlı bir şıkırtı geliyor (motor sıcakken) bazı ustalar dizel bu süpap sesi o diyorlar bu ilerde basımıza bi bela olurmu?

    Olur tabiki, şimdi yaptırmazsan ilerleyen zamanlarda daha masraflı olur. Zamanında yaptırmanı tavsiye ederim.
  • earl2000 kullanıcısına yanıt
    Yrv turbo genel olarak hoşuma gitti ve aklımın bir köşesine kazındı :) İlginiz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneyy1905

    Subaruya ne oldu?

    NOT: Özgür, Beyaz C4

    Toplanıyo yavaş yavaş, boyaya girecek yakında, jant lastik alındı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Ustam kolay gelsin,şanzıman konusunda görüş alabilirmiyim,

    0 araç alacağız 3 modele indirdim seçeneğimi.

    308
    i30
    Megane

    308 tam otomatik /Eat6 Japon Aisin firmasına ait.
    i30 kuru 7 ileri çift kavrama/Kendi mühendisleri ile kendi imalatı.
    Megane yağlı 6 ileri çift kavrama/Alman getrag firmasına ait.

    Sadece şanzıman ve 5 yıl kullanım süresini baz alırsak hangisi tercih edilmeli sorunsuzluk olarak?

    Teşekkür ederim kolay gelsin.

    Sorunsuz, fazla masrafsız binmek istiyorsanız. Alman arabalarını tercih ederim megane olabilir. Ama i30 da fazla masraf açmaz size onu da düşünebilirsiniz. 308 için aynı şeyi söyleyemem o biraz daha farklı şöyle diyim biraz nazlı arabadır




  • poyrazvw kullanıcısına yanıt
    Bir ara uğrayacam ama denk getiremedim, şehirdışı falan filan derken haftasonları yalan oldu. Ben göremeden gitmesin Subaru içimde kalır Selamlar herkese
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneyy1905

    Bir ara uğrayacam ama denk getiremedim, şehirdışı falan filan derken haftasonları yalan oldu. Ben göremeden gitmesin Subaru içimde kalır Selamlar herkese

    Gel, gel merak etme seni gezdiririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Ustam kolay gelsin,şanzıman konusunda görüş alabilirmiyim,

    0 araç alacağız 3 modele indirdim seçeneğimi.

    308
    i30
    Megane

    308 tam otomatik /Eat6 Japon Aisin firmasına ait.
    i30 kuru 7 ileri çift kavrama/Kendi mühendisleri ile kendi imalatı.
    Megane yağlı 6 ileri çift kavrama/Alman getrag firmasına ait.

    Sadece şanzıman ve 5 yıl kullanım süresini baz alırsak hangisi tercih edilmeli sorunsuzluk olarak?

    Teşekkür ederim kolay gelsin.

    Sorunsuz, fazla masrafsız binmek istiyorsanız. Alman arabalarını tercih ederim megane olabilir. Ama i30 da fazla masraf açmaz size onu da düşünebilirsiniz. 308 için aynı şeyi söyleyemem o biraz daha farklı şöyle diyim biraz nazlı arabadır

    ek garanti ile alırım büyük ihtimal ama anladığım kadarıyla sırf tam otomatik diye 308 topuna girme üzer diyorsunuz doğru mu ustam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    VW Polo 1.2 TSI’larda ve aynı motorlu diğer VW grup araçlarda ( Özellikle 1.2 TSI 90 hp manuel olanlar, dsgli 110 bg fabiada da duydum aynı sesi) bozuk yolda veya kasislerde ön takımdan gelen bir lok lok sesi var, bu sesi çözebilen hiçbir yetkili servis görmedim, normal olduğunu söylüyorlar hatta, bazıları şanzıman takozu değiştirme yoluna gitti fakat ses sürekli var. Özel servislerden direksiyon kutusu diyen oldu, ayarı biraz sıkılaştırdılar ama yine de ne yapılırsa yapılsın bu ses çözülmüyor, bir fikriniz var mıdır? Ya da daha önce bu sorunla karşılaştınız mı?

    Amortisör üst takozu olabilir
    Şanzıman alt kulağı yada gevşek bir civata varsa olabilir. Bunlara baktırmanı öneririm.

    Eyvallah teşekkürler, İstanbulda olsaydınız uğrardım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • poyrazvw kullanıcısına yanıt
    Ne tür sorunlar çıkartabilir hocam. Benimde bu tarz bir düşüncem var, çok sorunluysa almayalaım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 206 1.4hdi 130km-3000 devri geçmiyor. Motor arıza lambası yanmıyor.Sebebi nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rkx -- 15 Şubat 2018; 18:42:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam iyi günler. 97 model Kartal slx i.e var bizde. Aracın orjinal westinghouse'ı arıza yapmıştı- frene basınca rolantide bozulma ve tısss hava sesi- parçanın orjinali olmadığı için yan sanayi taktırdık. Şimdi de araç frene basınca sola çekiyor. Yani sol ön tekerlek diğerlerine nazaran daha fazla fren yapıyor gibi. O tarafın balatası daha erken bitiyor. Sizce bu sorun neden olabilir? Aynısı motosikletlerde başımıza geldiğinde merkezin ileri-geri oynayabilmesini sağlayan pimler kitlenmiş oluyor ancak arabalarda bu sistem biraz daha farklı.
  • v kayışı değişirken gergi bilyasıda değişmek zorunda mi? Araç zincirli...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba



    96 model benzin +lpg Europa var

    Park ettikten sonra marş almıyor ?

    Akü çok çabuk deşarj oluyor yeni akü ..



    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka stop lambasının ortasında kucuk kırık var ankarada bunu yapıstıracak bi yer varmı bildginiz yada sız yapıyormusunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba bende sorayım bişey

    Aracım 1.6 hdi dizel

    Aracı bir kere sıkıştırdım turbo hortumun kelepceler falan bir kısmı yaglanmıştı

    Sonra sildim temizledim bir daha sürat sıkıştırma yapmadım ve takip ettim baya uzun süre (2 ay ) sonra şimdi baktıgımda cok cok az bir yag birikintisi gördüm kelepcelerin hortumun orda



    Kimine göre normal kimine göre anormal sizce ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende üç soru sorayım. Araç 1.5dizel 110bg 4x4.

    1) dacia duster aracım var. İlk sahibiyim. 300bin km dir devir aralığı 1700-2500 arasındayken egzozdan ıslık sesi geliyor. Özellikle sabit hızda giderken ses geliyor. Hızlanınca ses kesiliyor. Her götürdüğüm usta normal dedi. Başka dusterlarda duyamadım bunu. Sebebi neden olabilir?



    2) sabahları aynı aracı çalıştırdığımda marşı 1buçuk saniye kadar geç marş alıyor ve tabiri caizse öksürüyor araç. Çalıştığında da devir 1200den başlıyor. 900 devire inmesini bekliyorum hareket için. Önceki kışlarda bu yoktu meden olabilir?



    3) motor ısınmışken kırmızıda dururken rölanti aşağı inip 900devire tekrar çıkıyor. Sarsma yok. Bu nedendir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.