Yüksek lisans tez çalışması kapsamında bir anket hazırladım. Anketin amacı insanların duygusal olarak bağlı oldukları mekanlar ile Foursquare uygulamasındaki yer bildirimleri arasındaki ilişkiyi anlamak. Ankete katılım sağlayanlar çalışmama büyük katkı vermiş olacaklar. Bağlantıyı aşağıda verdim. Foursquare verileri bizim için önemli, bu sebeple anketi Foursquare kullanan kişilerin doldurması gerekiyor. Soruları cevaplamak yaklaşık olarak 15 dakika sürüyor. Anketin sonunda Foursquare yer bildirimlerini içeren bir bağlantı istenecek, bu bağlantının içeriği ve kullanımı ile ilgili ayrıntılı bilgi anketin içinde yer alıyor. Çalışma mekan odaklı olduğundan, yer bildirimleri bu araştırma kapsamında sadece mekan kimliğini öğrenmek ve katılımcının verdiği mekanlarla eşleştirme yapmak için kullanılacak.
Anketi sonuna kadar dolduran katılımcılar arasından yapılacak çekilişle 50 katılımcı TCHIBO'dan 15 TL tutarında indirim kuponu kazanacak. Çekiliş random.org üzerinden 10 Mayıs tarihinde yapılacak.