Şimdi Ara

Memnuniyetinizi de bildirin..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir yerden bir şeyler sipariş ettiğinizde veya bir mekana gittiğinizde memnun kalmadığınız vakit şikayet hatlarına sarılıyoruz birçoğumuz. Ancak bir hizmetten memnun kaldığımızda zaten yapması gereken buydu anlayışıyla bunu o işletmeye çoğu zaman paylaşmıyoruz. Bana göre bu yanlış. Örneğin daha biraz önce dardenya dan bir siparişim oldu. Gerek sipariş hattındaki beyefendi gerek getiren beyefendi oldukça kibar ve anlayışlıydılar. Yemek de lezzetliydi. Bu nedenle müşteri hizmetlerini arayıp memnuniyetimi bildirdim. Size de bunu tavsiye ediyorum. İşini yanlış yapanın cezalandırıldığı bir anlayıştan çok işini iyi yapanın mükafatlandırıldığı bir anlayışı tercih ederim.



  • +1
  • Bu kadar hayatı sevsek yeter.
  • Doğru sonuçta işini iyi yapanları takdir etmezsek nasıl olsa yapması gereken buydu diye söylenirsek ileride yaptıkları işi iyi yapmaya uğraşmamaya başlarlar.
  • İşinin standardını yerine getiren insanlara nezaketten teşekkür edip geçiyorum. Fazlasını yapan zaten övgüyü alıyor. Motivasyon için iyi güzel ama fazla övmek de kişide sanki bu onun işi değil de bunun bir lütuf olduğu algısı oluşturabilir. Buna da dikkat etmek gerek.
  • +1
  • Katılıyorum, bir şeyi beğenmediğimizde gösterdiğimiz hassasiyeti beğendiğimizde de göstersek çok iyi olur. En basitinden telefondan müşteri hizmetleri ile konuştuktan sonra 10 saniye süren bir anket oluyor. Konuşan kişiden memnun muydunuz diye.
  • vallahi bizim millet her şeyi suistimal ediyor.
    Bir arkadaş vardı şehirler arası otobüs firmalarında memnuniyet iletildiğinde şoföre ve muavine ek prim gibi bir şey veriliyormuş. Bunu bilen arkadaşta otobüse biner binmez abi memnuniyet mesajı atıyorum haberin olsun diye her seferinde muavine ve şoföre söylüyor. Her seferinde litre kola, fazladan kek kurabiye alıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi steganography -- 2 Eylül 2018; 20:20:57 >
  • Bende ticaret ile uğraşıyorum bana da memnuniyet gelse o kadar memnun olurdum ki . Adama hoş geldiniz diyorum yanımdan teğet geçiyor yüzümüze bakmıyor .
  • Teşekkür etmeniz yeterli
  • Ben her memnun kaldigim yere cok guzeldi,begendim,benim mekan artik burasi,cok lezzetli,memnun kaldim,elinize saglik vb sekilde dile getiriyorum. Begendigim seylerin arkasinda durmayi severim.



    Memnun kalmadigim bir sey olursa genel olarak cevreme,sanal ortama yazarim anlatirim. Bir daha o seyi almam,kullanmam,gitmem
  • Reklam koktu leş gibi
  • Ben bu konuda en iyi hizmeti Zyxel'de yaşadım.

    Bilmiyorum daha iyileri de vardır belki ama.

    2015 yılıydı . Elektrikler gidip gelmesi sonucu modem bozuldu. Aradım zyxel'i, mng kargo kodu verdiler. Gittim verdim kargoya hiç bir ücret ödemeden.
    Ertesi gün modem oraya ulaştı tabi her aşamayı sms ile bilgilendiriyorlar.

    Ulaştıktan ertesi gün modeminiz yola çıktı tarzında bir sms geldi.

    Ertesi gün modemi aldım taktım . Yeni modem yollamışlardı . Toplamda 3-4 gün sürdü, ben çok uğraşırım sanmıştım.

    Daha sonra bir daha bozuldu aynı şekilde yolladım bu sefer tamirini yapıp yolladılar.

    Öyle siz bozmuşsunuz tarzı bir şey olmadı.

    Haftalarca bekletmediler.

    Ürünü gönderirken nasıl olsa almak zorunda diye kargo ücretini bana kitlemediler.

    Yani şu ana kadar ki gördüğüm en iyi hizmetti . Umarım hep böyle iyi hizmetler ile veya daha iyileriyle karşılaşırız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Athlon 840 Kaveri -- 3 Eylül 2018; 1:53:6 >




  • Konu dışı için fazla güzel bir yazı.
  • Özellikle forumlarda X sitesi güvenilir mi diye araştırırken çoğu firmada 1 tane olumlu yorum bulamazsınız, zaten memnun olan yazmıyor ki memnun olmayan yazıyor. Memnun olan olmayan herkes yazsa biz de oranlayıp karşılaştırsak..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.