Şimdi Ara

Mercedes 5 ileri vitesli araç (C220, E250 CDI vs..) Sahiplerine Sorum Var

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
6.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Mercedes araç alacağım fakat saçma 3.0L motor yüzünden 5G Tronic ile 7G Tronic arasında kaldım. Durum şoyle istediğim aracın motoru 3.0L ve 7G Tronic var fakat motoru eski motor yani 231HP'lik olanlardan oysa bazı modellerinde 3.0'lık motorun 265HP'lik versiyonu var. 265 henüz mercedes koymadı bu yüzden 250 CDI versiyonuna yöneldim o araç 204HP ama 5 ileri otomatik vites var ve sanki bu vites hakkında kötü yorumlar okumuştum: Performansı kötü, konforu kötü, ekonomisi kötü gibi. Bundan önce S-Tronic vitesli araç kullandım oda 7 vitesliydi ve çok memnun kalmıştım.

    3.0'ın 265'liği yakın zamanda istediğim modele koymazsa 25 beygir için 3.0L motora para vermem 250CDI alırım diyorum ama 5G tronic kafamı kurcalıyor. 5G Tronic kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını paylaşırsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magic2melody -- 9 Kasım 2010; 5:01:14 >







  • Merhaba,
    Bizde E220 CDİ var 5 ileri otomatik.
    Eleştirileri yapanların ne kadarı bu şanzımanı kullanıyor onu sormak lazım.
    Ben gayet memnunum bir sıkıntısı olmadı koskoca mercedes sallama şanzıman mı koyacak.
  • Valla bende bilmiyorum ama değişik yorumlar olunca sorayım dedim. Birde bir depo ile kaç km gidiyorsunuz ?
  • Bu şanzımanın negatif tarafları var bana göre.En azından coupe modelleri karşılaştırdığımdan şanzıman olarak rakiplerinin gerisinde.

    Neye göre gerisinde?1.si A5 2.0tfsi stronic quattro da stronic çift kavramayla coupe bir modele yakışır cinsten performansı törpülemeyen bir şanzıman.2. 320cd 6 ileri steptronic şanzıman vites geçiş hızı olarak mercedesin 5 ilerisi ve stronic arasında 8 ileri ZF şanzıman opsiyon olarak alınabiliyor galiba ama emin değilim.3.mercedes 5 ileri, abartıldığı kadar hantal değil ama rakiplerine binince hantal geliyor haliyle.Hani sedan E de anlarımda 5 ileriyi e-coupeye bare 7g-tronic koy.Tercih safasında işin e coupe kısmında en çok düşündüren kısım şanzımanı zaten.

    Konfor olarak herhangi negatif bir yorumum yok 5 ileri şanzımana.

    Tüketim konusunda ne kadar fazla vites varsa o kadar iyi sonuçta devri düşük tutmak için en yüksek vitesi seçmeye çalışıcak şanzıman.

    5 vitesin en büyük sıkıntısı mesela 3000 devirde giderken kickdown yapınca bir alt vitese geçip devir arttıramaması.Bunun yanında 7g-tronic gerekince 2 vites bile atlıyor.Tüm bu saydıklarım 5 ileriyi performans ve tüketim yerine dayanıklılık ve konfor odaklı bir şanzıman yapıyor.




  • su andaki aracim bu sanzuman turu var.arada kafasi karissada ,cogunlukla ben memnunum.tabi 7g olmasini bende isterim ama 5 ileride okadar kotu deyil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magic2melody

    Merhaba Arkadaşlar,
    Mercedes araç alacağım fakat saçma 3.0L motor yüzünden 5G Tronic ile 7G Tronic arasında kaldım. Durum şoyle istediğim aracın motoru 3.0L ve 7G Tronic var fakat motoru eski motor yani 231HP'lik olanlardan oysa bazı modellerinde 3.0'lık motorun 265HP'lik versiyonu var. 265 henüz mercedes koymadı bu yüzden 250 CDI versiyonuna yöneldim o araç 204HP ama 5 ileri otomatik vites var ve sanki bu vites hakkında kötü yorumlar okumuştum: Performansı kötü, konforu kötü, ekonomisi kötü gibi. Bundan önce S-Tronic vitesli araç kullandım oda 7 vitesliydi ve çok memnun kalmıştım.

    3.0'ın 265'liği yakın zamanda istediğim modele koymazsa 25 beygir için 3.0L motora para vermem 250CDI alırım diyorum ama 5G tronic kafamı kurcalıyor. 5G Tronic kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını paylaşırsa sevinirim.


    magic2melody ne yaptınız merak ettim araç konusunda uzun zaman olmuş soralı fakat tercih yönünüz ne oldu sormak istedim.
    Bende her ikisini test etme imkanı buldum ve şubat ilk hafta gibi teslimle sanırım en yakın süre içerisinde gelen bir e250cdi alacağım diye kapora verdim.
    Yalnız 350 4matic artık 265lik araçlar geldi ve onu test ettim gerçekten 250cdi dan çok farklı yalnız mercedes olduğu için(alanlar ikinci elde büyük motorda kaçıyor, halbuki daha keyifli ve konforlu) ve biraz ikinci elde kolay satmam düşüncesiyle 250cdi üzerinde çok durdum.
    Birde eskiden 250 spekülasyonları ile ilgili mağduriyetlerle 350 ye yapılan ağustostaki olan kampanyalar bitmiş ve ek bir zam daha yedi yani bütçe yönünden eskiye nazaran kıyaslanabilir çıtayı araladılar.
    minimum donanımlarla 9-12 bin euroluk farklar var ve daha fazla istenen opsiyonlarla şişiyor.
    Test sırasında aradaki fark bariz bir şekilde ortada ama hem ikinci el hemde geçiçi hevesle kalırmı düşüncesindeyim eğerki aldıysanız bu dönem arasındaki görüşlerinizi merak ediyorum değermi diye.
    saygılar,




  • ogunkü soruma karşılık kendim cevap vereyim.
    değermiş bir yandanda değmezmiş.
    en azından o gun aldığım fiyat ve erken teslimatla daha mantıklı bir hamle yapmışım.
    biraz hesaba yönelik küçük ayrıntılarda takıntınız varsa 250 cdi kafi özellikle ödenen bütçenin ardından günlük yaşantınızda genel gider altında kalan kar yüzünüzü güldürüyor sigorta bitiminde ve mtv ödemelerinde.Tabi bu durum garanti süresi bittiğinde 4matic vs sistemde yaşanabilir bir aksaklıkta karşınıza çıkabilecek faturalar açısındanda tercih konusunda dizginleyici oluyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Mazda 6 Mı BMW F30 mu
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling

    Bu şanzımanın negatif tarafları var bana göre.En azından coupe modelleri karşılaştırdığımdan şanzıman olarak rakiplerinin gerisinde.

    Neye göre gerisinde?1.si A5 2.0tfsi stronic quattro da stronic çift kavramayla coupe bir modele yakışır cinsten performansı törpülemeyen bir şanzıman.2. 320cd 6 ileri steptronic şanzıman vites geçiş hızı olarak mercedesin 5 ilerisi ve stronic arasında 8 ileri ZF şanzıman opsiyon olarak alınabiliyor galiba ama emin değilim.3.mercedes 5 ileri, abartıldığı kadar hantal değil ama rakiplerine binince hantal geliyor haliyle.Hani sedan E de anlarımda 5 ileriyi e-coupeye bare 7g-tronic koy.Tercih safasında işin e coupe kısmında en çok düşündüren kısım şanzımanı zaten.

    Konfor olarak herhangi negatif bir yorumum yok 5 ileri şanzımana.

    Tüketim konusunda ne kadar fazla vites varsa o kadar iyi sonuçta devri düşük tutmak için en yüksek vitesi seçmeye çalışıcak şanzıman.

    5 vitesin en büyük sıkıntısı mesela 3000 devirde giderken kickdown yapınca bir alt vitese geçip devir arttıramaması.Bunun yanında 7g-tronic gerekince 2 vites bile atlıyor.Tüm bu saydıklarım 5 ileriyi performans ve tüketim yerine dayanıklılık ve konfor odaklı bir şanzıman yapıyor.





  • 5 ileri şanzıman kullanıyorum. Performans dışında hiçbir sıkıntısı yok. Dayanlıklı,ve sürüşü konforlu. Vites geçişlerini hissettirmeyen,yumuşak bir şanzıman. 7G gibi performans beklemeyin tabiki.
  • Gelmiş gecmıs en sağlam otomatik sanzumandir.
    Gidin herhangi bir sanzumanciya sorun hangisi diye size vereceği cevap bellidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SLR'da hangi şanzıman var araştırın bakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RutkayErg -- 14 Temmuz 2013; 13:19:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.